PDA

View Full Version : الفرنك السويسري (chf)

Nizar Afailal
03-10-2016, 19:23
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، مرحبا بكم أعضاء منتدى فوركس العرب
اليوم سنشرح :

الفرنك السويسري (chf)

العملة الرسمية لسويسرا

nour83
03-10-2016, 20:16
السـلام عليكم ورحمة الله وبركاته موضوع جيد يااخى وفقك الله على المعلومات الجيده فى المشاركه وياريت كل الناس تستفاد منها يارب العالميين بس فين الموضوع ولا شكلك نسيت تضيفه فى البوست

انعام
03-11-2016, 00:30
بسم الله الرحمن الرحيم
تحية طيبة وبعد
اشكرك اخي العزيز على تقديمك معلومة عن الفرانك السويسري , بالفعل اخي انها عملة سويسرا , وانا افضل المتاجرة عليها لان تحركاتها جيدة على الشارت

snnaky
01-27-2017, 15:46
انت عبيط ولا بتستهبل ولا اية بالضبط يا اخى حرام عليك فىلا حد يعمل موضوع عشان يقول ان الفرنك السويسرى هو عملة سويسرا ؟ تصدق مكنتش اعرف لا والغريب انك مستمر فى المنتدى ولم يتم حظرك ازاى معرفش مع ان كل موضوعاتك على العينة دى عبارة عن سطرين او سطكر بدون اى فائدة ومن السخافة والأستخفاف ولا توجد بها معلومة مشروحة بجد او شارت تطبيقى

hamadasalama
01-27-2017, 17:28
موضوع جيد جدا اخي الكريم علي الرغم من اني لا افضل المتاجره علي الفرنك السويسري نظرا للتاريخ السئ معي في هذه العملة
فكل صفقه دخلتها علي السويسري خسرت ولذلك ابتعدت عنها من باب التفاؤل

stethoscope
02-02-2017, 23:33
بالرغم من انها معلومة تعد معرفة الى جانب كبير من المتداولين فلا يممن ان تكون متداول ولا تعرف معلومات عن العملات الا ان قد تجد بعض القله لا يعرفون ان الفرنك هو عملة سويسرا افادكم الله.

bebars zolfakar
02-02-2017, 23:54
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
يمكن البعض يروا ان موضوعك ليس لة اهمية لكن احب اقؤل للجميع ان معرفة مسميات العملات من اهم اساسيات الفوركس ومن اهم شئ فى الفوركس
اشكرك على مجهودك الواضح فى تعريف مصطلحات الفوركس
تقبل مرورى وتحياتى
شكرا لكم

waelmma
02-03-2017, 10:08
:yahoo::accute::o تمام اخى الفاضل بارك الله فيك
والحقيقة انه انا لااحب ان اتاجر على الازواج الغير رئسية وبفضل اليورو دولار