PDA

View Full Version : الي الخبراء بالمنتدي الجميل ده

herooo
03-13-2016, 21:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخواني هل البونص لا يمكن سحبة من الموقع ده سؤال
ولو يتسحب السحب بيكون علي اي من البينكوك ده سؤال
وهل في حد ادني او لا الرجاء افادتي لاني جديد واول يوم لي هنا

Amir Zakaria
03-13-2016, 21:24
الى اعرفو واقدر افيدك فى البونص مبيتسحبش ربحك بس الى بيتسحب .. ومعرفش لما هتيجي تسحب هيسحبو منك البونص ولا هيسيبوة انا لسة مجربتش السحب ممكن حد سحب يقدر يفيدك اكتر مني

haniawad
03-13-2016, 21:57
اعتقد لسه بدري لما نفكر في السحب والبونص ده علشان نبدا بيه خطوات التعليم الجيد في التداول لسه بدري .

snnaky
02-05-2017, 00:06
هو حضرتك عرفت هنا ازاى ؟ ولما عرفت هنا اللى هو المنتدى عرفت عنة اية ومين اللى قالك ان المنتدى بيدى فلوس اكيد حضرتك قرأت انك بتاخد بونص على كتابة المشاركات او المواضيع طيب انت اكيد نسيت كل دة ومسكت فى انك حتاخد فلوس
لا ياعم مافيش الكلام دة انت بتاخد بونص تتحول لحسابك فى انستا اللى هو حساب المتاجرة اللى بتربطة بالمنتدى عشان المنتدى يحول بونصك علية ولازم تتاجر بية والربح تحولة على اى بنك براحتك

abdollahsiar
02-05-2017, 00:40
السلام عليكم ورحمة الله
اخي البونص الذي تتحصل عليه من المنتدى تتاجر به في الشركة
وتحصل على ارباح البونص من الشركة فقط وتاخذ فلوسك بدون قيود وباي وسيلة من الوسائل المطروحة للدفع لدى الشركة
وفقك الله

him
02-05-2017, 02:47
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي اعتقد انه لسه بدري علي التفكير في السحب والبونص ده عشان نبدا بي خطوات التعليم الجيد تحياتي لك

zizoo99
02-05-2017, 07:36
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على استفسارك و لكن للاسف البونص ده مش للسحب البونص ده مبلغ تشجيعى شهرى مقدم من انستا للتداول الحقيقى فقط و يمكنك سحب الربح فقط

bebars zolfakar
02-05-2017, 09:23
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
للاسف اخى الفاضل لايمكنك سحب البونص
ولكن يمكنك سحب الارباح التى تجنيها من البونص
تقبل مرورى وتحياتى
شكرا لكم اخوتى واخواتى