PDA

View Full Version : ينفع اعمل حساب في شركه xm بنفس الايميل ولا لا علشان الحساب القديم فشل

elmohtarif
03-14-2016, 17:25
يا جماعه ان عملت حساب في xm وكان فيه مشكله طول ال 20 يوم وبعد ما اتحلت معطونيش 30 دولار
كلمتهم برضو نفس النظام قالولي الشهر عدي طيب الحل قالو تودع فلوس علشان تدول بيها
السوال هنا
ينفع اعمل حساب تاني بنفس الايميل في نفس الموقع ولا لازم ايميل جديد غيره
ونفس اسمي ولا برضو مش هاينفع
اتمني الرد سريعا
وشكرا

alialkhbeer
03-14-2016, 18:40
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
اخي الفاضل انا وكيل لدى شركه xm بخصوص البونص 30 دولار بعد التسجيل في اول حساب لك معهم ترسل لهم صوره لهويه تثبت معلوماتك وصوره لفاتوره لتثبت اقامتك في المكان انت فيه
تنتظر المصادقه عليه 2- 3 ايام عندما تدخل بعد يومين او ثلاث ايام سوف يطلب منك رقم هاتف الذي انت سجلت فيه يجب , عندما تدخل الرقم سوف تصل لك رمز للرقم الهاتف وتكتب الرمز في مكان المخصص لك في الموقع ,
سوف يعطوك 30 دولار مباشر تجده في المنصه فقط ولا يظهر في الموقع , علما البونص نظام الشركه لا يمكن التلاعب فيه حتى ل وسجلت مره اخرى لا تحصل على البونص الا بحساب شخص اخر

واذا تحب تستفر اكثر راسلني عبر ايميل افيس بوك :

https://www.facebook.com/profile.php?id=100010639244656

---------- Post added at 07:19 PM ---------- Previous post was at 07:17 PM ----------

والتسجيل يكون مختلف قي الايميل والهاتف والاسم حتى تحصل على البونص

---------- Post added at 07:21 PM ---------- Previous post was at 07:19 PM ----------

بالنسبه لي في البدايه لم احصل على البونص لاني تأخرت في ارسال معلوماتي لهم حتى يصادقون عليه وانتهت مده 30 يوم , قمت بأنشاء حساب اخر لأخي بأميل يختلف وهاتف يختلف وتم الحصول على البونص ,

---------- Post added at 07:40 PM ---------- Previous post was at 07:21 PM ----------

اتمنى قدمت لك ما ينفعك وللتواصل انا بخدمتك وبخدمة الجميع لكل شخص يحب يصبح ip لدى شركة xm

muhammed123
03-14-2016, 19:05
ستحل ان شاء الله اخى لا تستعجل ف اغلب الظن هو قيد المراجعه من الافضل ان تستغل فراغك ف ان تتعلم حتي يتم مراجعه حسابك
تقبل مروري

doola2020
03-20-2016, 16:09
لابد ان تسجل ببيانات جديدة وايميل جديد واسم آخر غير اسمك وكمان يجب ان تسجل من اي بي آخر غير الايبي الذي قمت بالتسجيل من خلاله في اول مرة

ابوفؤاد
03-20-2016, 18:19
انت عارف اكس ام روح و اسال الدعم بتاعهم هم ليه مدولكش البونص امجانى و بعدين ده بونص زى عدمه يعنى ممكن تتاجر بيه و اول لما تسحب
يسحب منك البونص و بعدين او سحب بعد غدد معين من اللوتات فكك منهم

akram mohamed obaid
01-30-2017, 16:39
لاينفع ان تقوم بالتسجيل في هذه الشركه اكس ام بنفس الإيميل لكن يمكن ان تقوم بعمل حساب إضافي آخر من نفس الحساب القديم والعمل به على نفس الإيميل السابق

Hala Abdo
03-11-2017, 20:37
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
لا طبعا لازم تعمل ميل جديد و اعتقد كمان هيحتاجوا اسم جديد عامة موضع اميل جديد امر سهل مش صعب