PDA

View Full Version : نكت جامدة الرجاء المشاركة

omargallow
03-17-2016, 16:48
مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قاله ليه دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل

مرة دكتور تحليل امة ماتت قال تحاليلي ياما هههههههههه

مرة واحد بيقول لمراته “اعملى محشى” فقالت له “ما بعرفش” قلها “ماليش دعوة” فراح الشغل ورجع لقى السفرة مليانة محشى قلها “مين اللى عمله؟” فقالت “معرفش” فأشتكى للبواب، البواب رد وقاله “الشقة ديه مسكونة” فقله “لاياعم أنا هروح شقة حلوان” فطلع الشقة لقى العفش محلول وهو نازل لقى أربع عفاريت بيغنوا “هنروح حلوان هنروح حلوان”

---------- Post added at 03:43 PM ---------- Previous post was at 03:42 PM ----------

اتنين بلديتنا دخلوا الجيش الاول الضابط بيسأله اسمك ايه قاله محمدين ..
سأله الضابط ايه اللي فى ايدك دي ..
قاله “بندجية” رد الظابط وقال لا دى مراتك وشرفك وبلدك
، سابه وراح للى جانبه وقاله اسمك ايه رد وقال حسنين قاله ايه اللى فى ايدك دي .. قاله مرات محمدين .

---------- Post added at 03:43 PM ---------- Previous post was at 03:43 PM ----------

واحد الماني اخترع جهاز قياس الكذب فحـب يجرب الجهاز فجاب واحد ياباني وواحد انجليزي وواحد امريكي وواحد من بلديتنا
فقعد اول واحد الياباني وقال انا بفكر اعمل مكتبه بتطير فزمر الجهاز فطلعوه بره كداب
وقعدوا الانجليزي فقال انا بفكر اعمل جزمه بها محمول فزمر الجهاز كداب
فقعدوا الامريكي فقال انا بفكر اعمل جذمه بتمشي لوحدها فزمر الجهاز كداب
فقعدواا بلديتنا فقال انا…. بفكر ….. فزمر الجهاز كداااااااااب

---------- Post added at 03:45 PM ---------- Previous post was at 03:43 PM ----------

مرة واحد جزمجى مات بالجزمه القلبيه
وعملولو نعل فى الجرنال راحو يعملولو
الاربعين طلع ضيق عليه عملولو واحد واربعين .

---------- Post added at 03:46 PM ---------- Previous post was at 03:45 PM ----------

مره دكتور ومحامي وصيدلي قاعدين في مركب الدكتور سال المركبي قاله تعرف حاجه عن الطب قاله لا قاله فاتك نص عمرك
المحامي ساله قاله تعرف حاجه عن المحاماه قاله لا قاله
فاتك نص عمرك الصيدلي قاله تعرف حاجه عن الصيدله قاله لا قاله فاتك نص عمرك
المركب اتقلبت المركبي سالهم تعرفوا حاجه عن السباحه قالو لا قالهم فاتكم عمركم كله

---------- Post added at 03:47 PM ---------- Previous post was at 03:46 PM ----------

واد كسلان جدا شغال في ورشة كل اما المعلم يقول له هات مفك ،
يقول له كمان شويه .. بكره .. مش وقته. ،
وفى يوم لمبة الورشة اتحرقت ،
المعلم قاله ركب اللمبه قال له دي حاجة سهلة قوي، وشاله المعلم على كتفه واستنى دقيقة دقيتين ربع ساعه مافيش حاجة ركبت ،
قال له المعلم انت مركبتش اللمبه ليه؟ قال له اللمبه قلاووز وانت اللى مبتلفش يا معلم

---------- Post added at 03:48 PM ---------- Previous post was at 03:47 PM ----------

مرة اتنين أغبيا عندهم حصانين .. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم
.. الاول قطع ودن حصانه وراح قال للتاني، فالتاني قاله الله يخرب بيتك انا بردك عملت كد
ه .. فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني, فالتاني قاله الله يخرب بيتك انا بردك عملت كده
.. فالاول قاله انت هتصدعنى في دماغي .. خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض .

Mohaed_gamal
03-18-2016, 19:18
مره واحد قنبله وقعت على قهوه عملت بن
:p

kandil
03-18-2016, 22:38
مرة واحد كان متجوز واحدة سودة اوى
فلبست قميص نوم احمر
قالتلو دلعنى
قالها يا فحمة مولعة

Mohamed1981
06-10-2016, 16:03
يمكن أن يساعدك الضحك على:
الشعور بالنشاط والانتعاش
يعزز الضحك دخول الأكسجين إلى الجسم
يساعد على اطلاق هرمون الاندورفينا

:))

michael1
06-23-2016, 20:26
صعيدي قال لزوجته نكتة قالت هاهاها بايخه قال هاهاها أنتي طالق
في واحد عربجي راح يجيب العلاج لابوه راح ورجع لقي ابوه ميت قال إه إه دانتا ندل
عجوز كارهة نفسها مرة وقعت قالت أحسن تستاهلي

freefastapp
06-26-2016, 19:49
ﺤﺸﺶ ﺷﺎﻑ ﺑﻨﺖ ﺣﻠﻮﺓ ﺣﻜﺎﻟﻬﺎ : ﺍﻟﻠﻪ ﺃﻋﻄﺎﻛﻲ ﻛﻞ ﺷﻲ ﺇﻻ ﺇﺷﻲ ﻭﺍﺣﺪ ﺣﻜﺘﻠﻪ ﺷﻮ ﻫﻮ؟ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ﺣﻜﺎﻟﻬﺎ : ﺭﻗﻤﻲ هههههه

محشش قالو له ايه رأيك في الزواج المبكر قال يعني الساعه كام

anassmomo
06-29-2016, 11:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لقد اضحكتموني جدا شكرا صديقي انك خفيف الظل حقا لا تحرمنا من جديد نكات المضحكة