PDA

View Full Version : ارحمونا من المواضيع القديمه المنهية و حد يفيدنا باجابه عن البنوك الالكترونية

nour83
03-22-2016, 23:36
الاخوه الافاضل ياريت تفيدونا بالجديد كل المواضيع عن البنوك الالكترونية ياجدعان ايه افضل طريقه لسحب الارباح من انيستا من فضلكم حجا شغاله خصوصا مع مصر هل الافضل سحب الفلوس على بنك اون لاين و بعدين نحول على بايونير ولا كدا طريق الطويل و فيه عمولات اكتر وفى الاخر هتسحب مصرى
طيب هل فى طريقه تانية ممكن احسب الرقم بالدولار ولا ؟؟
ارجو الافادة ياجدعان اكيد فى ناس بتاخد ارباح

beast4ever
03-23-2016, 03:00
بص يا باشا لو بنك الكتروني يبقي نتلر او اسكلير
وممكن تحول بنكي علي مصر بس البنك الاكتروني اسرع في التحويل وغير كده مفيش مشاكل في تاخير الفلوس
فا ممكن بنك الكتروني وبعد كده تشوف وسيط مالي ثقه هتحوله الفلوس في البنك الاكتروني لحسابه
ووهو هيحولك للبنك في مصر يعني بعله الا علي النت وخد مصري
وديه طريقه مضمونه بس المهم اختار وسيط كويس جداا مش اي حد
ولو البملغ كبير حول بنكي افضل وتقبل مروري

big.pharaoh
03-23-2016, 09:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.... انصحك بالتعامل مع بنك سكريل الاليكتروني لانه الافضل من وجهة نظري الشخصيه

nour83
03-23-2016, 18:33
اولا انا بشكركم جدا على الاجابة تقريبا الاسكريل هو المتاح حاليا كا بنك الكترونى منه ممكن الواحد يدور على طريقه يحول بيها بعد كدا

omaryat2
03-26-2016, 17:38
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
أخي صراحة بالنسبة لي و الطريقة التي أعمل بها و يعني هي مفضلة يعني تسحب عن طريق
البنوك الإلكترونية ثم تستخدم وسطاء موثوقين ليسحبو أموالك من البنك

samieh
07-01-2016, 23:34
ايه المطلوب يا اخى حضرتك بتسحب ارباحك الى البنوك الالترونية ومن ثم الى وسيط مالى موثوق فى بلدك يحولهالك الى فودافون كاش مثلا او الى اى وسيلة اخرى بحيث المال يصبح فى يدك فى النهاية هو ده اقصر طريق للتحويل

system10
07-02-2016, 08:26
ممكن تحول بنكي علي مصر بس البنك الاكتروني اسرع في التحويل وغير كده مفيش مشاكل في تاخير الفلوس فا ممكن بنك الكتروني وبعد كده تشوف وسيط مالي ثقه هتحوله الفلوس في البنك الاكتروني لحسابه..وهو هيحولك للبنك في مصر.. و النيتلر هو افضل البنوك التي تتعامل معها الشركة لحد الان و يتم سحب الارباح مباشرة من الشباك الالي بعد تحويلها..

mayegywep
07-02-2016, 15:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
موضوع جميل استفدت منه كثيرا وخاصة ردود الاعضاء التى افادونا كثير وصححو لنا مفاهيم كنت اغفل عنها
اتمنى من الله ان يوفقهم

nonam
08-14-2016, 19:53
السلام عليكم .... من الممكن ان تتدث الي وسيط التعامل من المهم جدا التعامل مع الادوات الفنية اللي من الممكن التعامل معاها وكمان الادوات اللي من الممكن التعامل معاها
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

007ali
08-14-2016, 21:47
مرحبا يا باشا
من الافضل التسجيل على بنك نتلر و طلب بطاقة الماستر كارت الخاصة بهم و يمكن السحب من الصراف الي امةالك بكل سهولة هده افضل طريقة لسحب الامةال من مصر
و بالتوفيق

ikasel
08-14-2016, 23:56
بسم الله الرحمان الرحيم
بالنسبة لي بنك سكريل افضل لانه يمكنك ربطه مع فيزا محلية
بالتوفيق اخي الكريم

nomynas93
08-15-2016, 02:42
ان اردت السحب مباشرة الى البطاقة يجب عليك ان تتوفر على الاقل 50 دولار كأدنى مبلغ و ان لم تستطع تحقيق هذا المبلغ تستطيع ان تفتح حساب باحد البنوك الالكترونية كنيتلر و عند شحنه ب 13 دولار تستطيع طلب بطاقة بلاستيكية ماستركارد

tamermosa
02-07-2017, 00:11
افضل طريقة للسحب و افضل بنك الكترونى من وجهة نظرى الشخصية
هي بنك سكريل او بنك نتلر ، انا بتعامل مع بنك سكريل لانخفاض عمولته و تميزة

rapeaezzat
02-08-2017, 02:20
بسم الله الرحمن الرحيم
بتاكيد انا من وجهة نظري اوفضل البنوك الالكترونية لانه سهلة الاستخدام
وسهله في التعامل وانالااواجه مشاكل فيها وبتوفيق يا اخي الكريم

mohamedali19
02-09-2017, 02:53
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخى الكريم صديقى العزيز
لك الله يا اخى والله ما لاقى اى رد

Mo7a
04-15-2017, 16:59
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اخي الكريم انا ارى افضل طريقه لسحب ارباحك من انيستا فوريكس هى عن طريق البنوك الالكترونية مثل سكلير او نتيلر لسرعه السحب وقله الرسوم

mr.khalled
04-15-2017, 19:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ....
انا اتمنى من اداره المنتدى قفل كل المواضيع القديمة
والعمل على مواضيع جديده تعاصر وقتنا الحالى
لان اغلب المواضيع من سنين التى نراها فى المنتدى

shr
04-15-2017, 21:14
المواضيع القديمه الي بتتكلم عنها انا عن نفسي ونا مبتدا مراجعتها ساعدتني كثيير يمكن ليك ما تكونش مفيده لانك بقات خلينا نقول عندك خبرة
تقبل مروي وشكرا

mirinda
04-15-2017, 22:44
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي انا عن نفسي اسحب عن طريق سكريل ثم وسيط موثوق اتمنى ان اجد طريقه لسحب الارباح دولار وليس مصري والي الان لم احصل على اجابه لسؤالي

tazi larbi
04-16-2017, 01:23
السلام عليكما اخي السحب بالدولا ر لا يمكن الا ادا كان لك حساب في بنك خارجي في بلدك و تسحب منه بالعمله الصعبة لكن يتطلب ربطه اما بالشركة او البنك الالكتروني اضافة الى العولات الكبيرة الافضل ان تسحب على نتلر وتسحب بالماستر كارد او عن طريق الوسيط اتمنى لكم النجاح والله الموفق

antr
04-16-2017, 02:23
شوف يا زعيم افضل بنك للسحب من الشركة بالنسبة ليا هو بنك سكللر البنك سهل السحب علية والشركة بتتعامل معاه وفى نفس الوقت بيحول للبنوك الارضية

shr
04-20-2017, 20:00
من خلال تجربتي فالسحب وجدت ان بنك سكريل من افضل البنوك الالكترونيه التي تتميز بالعديد من المميزات منها عموله تحويل قليله بالتوفيق

mostafa1995
05-03-2017, 07:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ....... يا اخي تقدر تفوت على الموقع انستا وتشوف هو بيدعم ايه .... يعني مش مواضيع قديمة كل يوم جديد
وانا انصحك ببنك سكريل فهو بنك الكتروني رائع

mahmoudnaser
05-03-2017, 13:53
بسم الله الرحمن الرحيم اخي العزيز يمكن ان تسحب علي البايونير علي طول لانه يوجد في حسابك اسم البنك وكمان رقم التوجيه وكمان رقم الحساب تملأ البيانات ثم بعد يومين ياتيك الارباح في حسابك تقدر تسحبها من اي ماكينة

Mahamme
06-18-2017, 23:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... افضل طريقة ممكن تسخب بيها هي البنوك الالكترونية وافضل بنك هو بنك سكريل، وانصحك بالابتعاد عن البطاقات لانها بتخصم نسبة عمولة عالية من المبلغ عند السحب

ماجدة اسحق سعد
06-19-2017, 02:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى العزيز بص احسن بنك هو بنك سكريل عموله قليله جدا بالنسبه لباقي البنوك انت هتعمل ايه
هتحول علي بنك سكريل ثم تعمل حساب بالدولار في اي بنك ارضي في مصر مثلا البنك الاهلي المصري وتربطه وتسحب عليه
من سكريل والعموله 5 دولار ونصف

akram mohamed obaid
06-24-2017, 15:10
أفضل طرق السحب الأرباح من شركه انيستا فوركس هو عن طريق إستخدام البنوك الالكترونية العديدة مثل بنك بايزا ونتلر والسكريل حيث تربط هذة البنوك ببطاقه فيزا حتى تتمكن من تحويل الأموال إليها

Hala Abdo
06-24-2017, 17:02
السلام عليكم و رحمه الله تعالى و بركاته
حضرتك لو دخلت على موقع الشركه و هتعرف البنوك المتاحة للسحب عليها من انستا

zakariacr07
06-27-2017, 22:42
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

أوافقك الرأي أخي الفاضل في هذا القسم المواضيع متكررة و نفس الأسئلة المطروحة من قبل الأعضاء