PDA

View Full Version : سؤال مهم جدا جدا جدا

abdoslama74
03-25-2016, 16:39
بسم الله الرحمن الرحيم
لو الموضوع مش في القسم المناسب ارجو نقله
انا فتحت حساب في انستا فوركس ولما كلمت الدعم بسئل علي الحساب الاسلامي قلولي حسابات بونص الردود مينفعش يبقا اسلامي يعني فيه فوائد ربويه انا عايز اعرف ازاي اتجنب الفوائد دي يارت تردو عليا ضروري

---------- Post added at 01:39 PM ---------- Previous post was at 12:16 PM ----------

....لماذا لم يرد احد عليا ...
هل كلامي غير صحيح ام ماذا؟؟؟
.
.

harimeche
03-25-2016, 17:07
اهلا أخـــــــــــي لا يصديقي ممكن تحول حســــــــابك إلى إسلامي من تغيير رول أوفر إلى صفر من صفحة الإعدادات في الموقع حتـــى وإن كان الحســاب بونص

اما غن كان لديك شك فممكن تغلق صفقاتك قبل التانية عشر لبلا بتوقيت أمريكــــا

مع التحية,,,,

abdelmadjid41
03-25-2016, 17:08
السلام عليكم ورحمة الله الامر سهل اخي لا تقلق نفسك كل ما عليك فعله هو ان تتجنب ترك الصفقات مفتوحة ليلا اي قبل دخول اليوم الجديد

abdoslama74
03-25-2016, 17:20
بسم الله الرحمن الرحيم
لو الموضوع مش في القسم المناسب ارجو نقله
انا فتحت حساب في انستا فوركس ولما كلمت الدعم بسئل علي الحساب الاسلامي قلولي حسابات بونص الردود مينفعش يبقا اسلامي يعني فيه فوائد ربويه انا عايز اعرف ازاي اتجنب الفوائد دي يارت تردو عليا ضروري

---------- Post added at 01:39 PM ---------- Previous post was at 12:16 PM ----------

....لماذا لم يرد احد عليا ...
هل كلامي غير صحيح ام ماذا؟؟؟
.
.
انا عملت الحساب اسلامي بس الدعم بيقولي حسابات بونص الردود مينفعش تبقا اسلامي
مش عارف الدعم دول مش فهمين ولا ايه؟؟

snnaky
02-13-2017, 22:50
مافيشالكلام دة انت حسابك بيكون اسلامى عموما حضرتك لو اتبعت نفس الشرح اللى موجود فى الموقع واللى موجود على النت حتلاقى مافيش اى مشكلة واهم حاجة بس خد بالك ان الحساب مربوط بالمنتدى ضرورى عشان تضمن ان اى بونص بيتحول لحسابك بتاع المتاجرة ضرورى ودة بتأكدة بردة من خلال الخطوة المموجودة فى الشرح

ahmed megahed
02-13-2017, 23:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي انا فتحت حسابي من خلال المنتدى واخترت نوع الحساب اسلامي بكل سهولة لا توجد اي مشكلة في ذلك وعلى العموم ممكن حضرتك تفتح حساب اخر يكون اسلامي وتربطه بالمنتدى وربنا ييسر لك الامور

Simple techo
02-14-2017, 00:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اعتقد ان انت اللي بتختار نوع الحياب اثناء فتحه وعمتا تجنب ترك الصفقه مفتوحه لليوم التالي
بالتوفيق للجميع ان شاء الله وتقبل مروري

بدر اشطيبي
02-14-2017, 00:53
يمكنك ان تقوم بالتداول اليومي فلا تقم بتبييت الصفقات اغلقها في نفس
اليوم رغم اني لا ارى اي فرق بين ما يسمى بالحاب الاسلامي و الاخرين

zizoo99
02-14-2017, 08:56
شكرا لك اخى على استفسارك فيا اخى مين الحمار اللى فى الدعم الفنى اللى قاللك كده ؟؟ انت اصلا لما تيجى تفتح اى حساب بوكالة او من غير وكاله يعطيك خيار بجعل الحساب اسلامى ام لا فمن اين جاء بهذه المعلومة انا عن نفسى فاتح حساب اسلامى بونص

Ayman Abdellatif
02-14-2017, 17:52
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
اخى الفاضل يمكنك تغيير نوع حسابك من صفحتك بالشركة و تتواصل مع الدعم الفنى وسوف يتم عمل اللازم مع تمنياتى لك بالتوفيق

doaa sary
02-14-2017, 20:36
ازاى لا بيبقا اسلامى
بص ع الميتاتريدرف خانة سواب او كوميشن لو 00 يبقا اسلامى لو فى ارقام يبقا مش اسلامى وانصحك تغيرة وتعمل حساب جديد وتربطة وانت بتختار نوع الحساب وانت بتسجل علم ع حساب اسلامى

aki
02-14-2017, 20:39
السلام عليكم ورحمة الله تعلال وبركاته.
انا فتحت في انستافوركس حساب اسلامي وغبت فترة نست الموضوع ولما كنت اريد التأكد راسلت الدعم واكدو لي ان الحساب اسلامي.
حظ موفق

xmenflis1
02-15-2017, 13:46
مرحباً
شكراً على إضافة
اعتقد ان انت اللي بتختار نوع الحياب اثناء فتحه وعمتا تجنب ترك الصفقه مفتوحه لليوم التالي
بتوفيق للجميع