PDA

View Full Version : بخصوص ال affiliate account

mohamedgelge
03-27-2016, 00:09
يا جماعة انا اشتركت فحاجة في الaffiliate account مش عارف ايه هيا افتكرتها للريفيرالز بس قريت موضوع قديم ان الكلام دا بيمنع البونص انه يتبعت حاجة زي كدا هل دا هيضرني بحاجة ولا لا ويريت معلش حد يفهمني ايه دا :(

ملاك الروح
03-29-2016, 16:58
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بصراحة ليس لدي علم عن هذا بانتضار متابعة الردود للتعرف اكثر حول هذا المموضوع
اتمنى لك التوفيق

taoufik1992
03-29-2016, 17:31
السلام عليكم ورحمة الله تعالى
بصراحة ليس لدي علم عن هذا بانتضار متابعة الردود للتعرف اكثر

لا إله الا الله الحليم الكريم .. لا اله الا الله العلى العظيم لا إله الا الله رب السماوات السبع ورب العرش العظيم لا إله إلا الله وحده لا شريك له .. له الملك وله الحمد وهو على كل شئ قدير

aminetns
03-29-2016, 21:54
الافيلييت اكاونت هو حساب الاحالة الخاص بدعوة الاصدقاء شكرا لك أخي الكريم على الموضوع بالتوفيق لك إن شاء الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

doola2020
03-30-2016, 13:17
الصراحة انا بقالي في المنتدي 3 سنين ولكن لا اعرف الاجابة علي هذا السؤال، اللي ممكن يفيدك فيه أي حد من المشرفين الموجودين في المنتدي

belabied
04-12-2016, 02:44
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا بشكرك جزيل الشكر على مجهودك الجميل والمميز ونحن فى امس الحاجة لمثل هذه المواضيع المهمة
والمفيدة

islam bahnsawi
04-13-2016, 01:34
الشكر لكل من يساهم بمساعدة المتداولين المبتدئين من خلال الاسناد بمثل هذة المعلومات القيمة و نرجو امدادنا بمثل هذة المعلومات المفيدة لكل المبتدئين فى سوق التداول

adamarwan
04-13-2016, 01:48
لا اخى هدا الامر يتعلق بالرفير
وممكن من خلال ان تحصل على البونص اى من خلال دعوة الاصداقاء الى المنتدى
وحظ طيب

ebn masr
04-14-2016, 05:17
مش عارف بصراحة اخى الكريم انت تقصد ايه علشان اقدر انى افيدك بالمعلومة الصحيحة والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

mohamed naga
04-16-2016, 02:52
الشكر لكل من يساهم بمساعدة المتداولين المبتدئين من خلال الاسناد بمثل هذة المعلومات القيمة و نرجو امدادنا بمثل هذة المعلومات المفيدة لكل المبتدئين فى سوق التداول

mohamedelfiky
04-16-2016, 02:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

احمد عبد الباسط
04-29-2016, 19:31
انا اسف اخى الكريم
لن استطيع افادتك لانى اول مرة اسمع عن ذلك المصطلح
يمكنك الرجوع الى القسم التعليم سيفيدك اكثر
بالتوفيق

Zakariaa
04-30-2016, 00:52
السلام عليكم و رحم الله تعالى و بركاته
بانتظار متابعة الردود
موضوع رائع و مميز اخي
اسأل الله أن يوفقك لما يحبه و يرضاه

never
05-05-2016, 10:35
اخى العزيزمشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جداوالفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

seifhd
05-06-2016, 14:21
الســــــلام علــيــكم و رحمــة الله تعـالى و بــركـاته
زميلي في المنتدى أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســم التعليمـــي للمنتــدى حتى تتوضح لك الرؤيا و تجد الإجابة الدقيقة بالتـوفيـــق انشـاء الله

sabahnamous
05-08-2016, 12:33
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

joker7diaa
05-08-2016, 16:29
انت كدا بتحط حسابك تحت وكالة حد اعتقد اخي الكريم ولا اعرف اذ كنت تستطيع سحب الوكالة ام لاء
لاكن يجب ان تعرف الشخص قبل ان تكون تحت وكالته

مبتدئ و لكن...
05-08-2016, 23:15
الكثير فعلا من التجار يفضلون ان لا يتداولو فى ايام الاثنين والجمع والابتعاد عن يوم الاثنين يكون بسبب ان الاسبوع فى بدايته
والاتجاه لم يتضح بعد وايام الجمع لانها تكون ختام اسبوع التداول ويكون الخوف من تحركات غير متوقعه فى هذا اليوم

nassim126
05-09-2016, 04:57
السلام عليكم اخي لم افهم السؤال لكن حاول ان تشرح اكثر ونحن نقوم بالبحث ان لم نعرف الاجابة كي نتعاون بالتوفيق للجميع

رومانى
05-09-2016, 12:45
انت تريد معرفة ما هو الافلييت اكونت : هو الخاص بدعوة الاصدقاء للاشتراك عن طريقك
وانت ما تبحث عنه فانت لم تخطئ اطلاقا فلا تقلق على حسابك لانك تبحث عن الريفيرالات
وهذا مايوفره لك الافلييت اكونت.

antr
05-09-2016, 12:57
بصراحة فى الحلات دى اهم شىء تسئل الناس المسئولين فى المنتدى لانهم هم الذين عندهمالمعلومات الكاملة بهذ الخصوص لكن هو من الاسم واضح انه للاحالة

never
05-11-2016, 21:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

هيبتا
05-11-2016, 21:15
اشكراا يا سيدى العزيز على معلومات الكريمه واشكراا على مساعده المتناولين واتمنى ليك التوفيق ان شاء الله

Imad-ox
05-11-2016, 22:03
*****السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته******
الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
الاخبار تاتينا بالسيولة فقط اخي الكريم
بالتوفيق اخي انشاء الله

---------- Post added at 07:48 PM ---------- Previous post was at 07:45 PM ----------

الســـــــلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
كل الشكر والتحية والتقدير ليك بخصوص المفاهيم الهامة
وفي انتظار كل جديد منك ومن ابدعاتك وشكرا

---------- Post added at 07:50 PM ---------- Previous post was at 07:48 PM ----------

---------- Post added at 07:51 PM ---------- Previous post was at 07:50 PM ----------

---------- Post added at 07:53 PM ---------- Previous post was at 07:51 PM ----------

---------- Post added at 07:54 PM ---------- Previous post was at 07:53 PM ----------

---------- Post added at 08:01 PM ---------- Previous post was at 07:54 PM ----------

---------- Post added at 08:03 PM ---------- Previous post was at 08:01 PM ----------

متداول خسران
05-11-2016, 22:10
الســـــــلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته اعضاء المنتدى الافاظل
كل الشكر والتحية والتقدير لك بخصوص طرحك لموضوع affiliatte account

Imad-ox
05-11-2016, 22:11

ahmadnigm
05-11-2016, 22:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والله انت ممكن تسال الدعم الفني عشان أغلبيتنا مش هيكون عارف وفعلا شكلها هتضحك طالما قريت
بس متخفش كلمهم بس وان شاء الله هتتخل

Imad-ox
05-11-2016, 22:15
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته اعضاء المنتدى الافاضل
مشكور أخي الغالي لطرحك الموضوع والدي أتمنى أن يستفيد منه الإخوة الكرام إن شاء الله
و شكرا

---------- Post added at 08:15 PM ---------- Previous post was at 08:14 PM ----------

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته اعضاء المنتدى الافاضل
مشكور أخي الغالي لطرحك الموضوع والدي أتمنى أن يستفيد منه الإخوة الكرام إن شاء الله

abdelmadjid41
05-11-2016, 22:15
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم شخصيا ايضا لا اعلم ذلك لكن اتمنى ان تجد من يفيدك ومن يفيدنا معك

harimeche
05-11-2016, 22:16
الســـــــــلام عليكم ورحمة الله

الآفليت إن كان عندك موقع تحط رابط الآفلييت وكل احد تسجل تحتك تاخد عليه نسبة مؤوية

وكل شركة وخصوصيتهــــا في هدا الامر

ممكن نقول لها عروض cpa

مع التحية وبالتوفيق

abderrahmenanis
05-11-2016, 22:17
وحظ طيب

Houamelali
05-11-2016, 22:18
المختصر في الشيء الذي قمت به هو انك تجلب اصدقاء لك لكي يتسجلوا عن طريق رابط الاحالة الخاص بك هذا كل ما في الامر

never
05-13-2016, 15:12
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

akram bahnsawi
05-28-2016, 05:59
الشكر الخالص لجميع اخواتنا فى هذا المنتدى على هذة المعلومات الهامة و التى تساعد بشكل اساسى المتداولين الجدد و توفر لهم الوقت و المجهود و نتمنى المزيد و لكم خالص الشكر

dora1
06-11-2016, 09:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة والمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

alasfarahmad
06-11-2016, 09:45
السلام عليكم ورحمة الله، اعتقد أن هذه تعليمة إن وضعت عليها شارة الموافقة عن فتح الحساب يصح في مقدورك الاستفادة من البونص الذي يمكن أن يتم تحويله إليه من الأصدقاء، نتمنى لك التوفيق والمجاح في عمليات التداول والله الموفق.

emad1995
06-11-2016, 09:59
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
بصراحة ليس لدي علم عن هذا بانتضار متابعة الردود للتعرف اكثر حول هذا المموضوع
اتمنى لك التوفيق وتقبل مرورى

hossam123
06-11-2016, 10:32
بتحط حسابك تحت وكالة حد اعتقد ولا اعرف اذ كنت تستطيع سحب الوكالة ام لاء
لاكن يجب ان تعرف الشخص قبل ان تكون تحت وكالته

mohcine amari
06-12-2016, 03:58
******بسم الله الرحمن الرحيم ******
مساء الفل لكل السادة الكرام
لا اخي البونص يصل اليك عادي جدا
*****السلام اخواني تقبلو مروري الكريم*****

cherkaoui AAOUIQA
06-12-2016, 04:28
‏السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ومغفرته والمضي مبارك سعيد وكل عام وأنتم بخير
‏صراحتن أنا كذلك ليسا لديه أي علم
‏المرجو التوضيح وشكرا

nehad
06-12-2016, 06:50
وشكرا لك تقبل مروري...

hakim88
06-12-2016, 07:06
اخي الكريم لو عندي معومات علي سؤالك لاجبتك
واتمنا ان تلقا اجبابة علي سؤالك في اقرب وقت وبالتوفيق

mirinda
02-23-2017, 05:52
لا اعتقد انه يوجد اي مشكه في دعوه الاصدقاء من خلال رابط الاحاله الخاص بك بل انها افادة لك بالطبع حيث ان اي دعوه تقوم بها لاي شخص من رابط احالتك
تستفاد ب 30% من اجمال بونص الردود الخاص به بدون ما يتأثر ولا يتخصم منه اي بونص
بالتوفيق لك

zakariacr07
02-23-2017, 18:11
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

أخي الكريم الافليت أكونت هو حساب الرفرال الخاص بالأصدقاء بالتوفيق

lbebulk
02-23-2017, 18:24
دة بيعمل رابط لأشتراك الأعضاء الجددد عن طريقك
وده بيزود البونص لديك
ويمكنك الأطلاع على شروط وقوانين المنتدى
وشكرا

مروه عصر
02-23-2017, 19:36
السلام علكم
لا اعرف عن هذا الموضوع شئ حتى استطيع ان افيدك به لانى عضوه جديده بالمنتدى فلا اعرف عن هذا الموضوع شئ اتمنى من الاعضاء المحترفين افادتك....

MOHAMED SAID ELSAYED
02-23-2017, 20:40
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ........ بصرحه انا لسه جديد فى المنتدى ومش هقدر ان افيدك ياخى لعدم خبرتى فى الفوركس تقبل مرووووورى

Mo7a
03-01-2017, 08:40
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اخي الكريم انا لا اعرف شيء عن ما اشترك به ومن الواضح ان الكثيرين ايضا لا يعرفون ممكن توضيح اشتركت به من اين حتي نستطيع مراجعته وافادتك لاني لا اعتقد انك تتحدث عن رابط الاحاله الخاص بك

waelmma
03-01-2017, 09:06
:(:(:( تمام اخى الفاضل وانا كمان اشتركت فيه واعتقد انه خاص بالاحالة
الى الاصدقاء وجزاك الله خيرا اخى ومنتظرين منك المزيد اخى والله الموفق

amer123
03-01-2017, 12:30
لا اعتقد انه يوجد اي مشكه في دعوه الاصدقاء من خلال رابط الاحاله الخاص بك بل انها افادة لك بالطبع حيث ان اي دعوه تقوم بها لاي شخص من رابط احالتك
تستفاد ب 30% من اجمال بونص الردود الخاص به بدون ما يتأثر ولا يتخصم منه اي بونص

ilyestoumi
03-01-2017, 13:30
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور على المعلومات
الامر يتعلق بالرفير
وممكن من خلال ان تحصل على البونص
اى من خلال دعوة الاصداقاء الى المنتدى
شكرا لك
و تقبل مروري

mohamedhammouda
03-01-2017, 14:39
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته لم أستطع فهم سؤالك أخي
أتمنى أن تجد جوابا على سؤالك

forexguid
03-01-2017, 15:04
بالعكس حساب الافيليت يجيبلك بونيص اكثر لما تحيل ناس للشركة من حسابك
تقبل مروري اخي الكريم بصدر رحب و السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته

MED H
03-01-2017, 15:09
السلام عليكم
الافيلييت اكونت هو نظام الاحالة الخاص بالشركة
و كلما تسجل عدد اكبر من الناس عن طريقك كلما كلما اصبحت عميل للشركة و تحصل على ارباح بدون مخاطر حسب قول الشركة
اظن ان الشركة بتعطيك توصيات او شيء من هذا القبيل كلما دعوت عدد اكبر من الناس

Ayobe
03-01-2017, 15:23
السلام عليكم ورحمة لله وبركاته اخي افلايت كونت هو الاحالة تبع لك لدعوت الأصدقاء ولله اعلم شكرا على الموضوع بتوفيق تحياتي.

---------- Post added at 03:22 PM ---------- Previous post was at 03:18 PM ----------

السلام عليكم ورحمة لله وبركاته اخي افلايت اكونت على حد علمي هو الأحالة تابع لك لدعوت اصدقائك ولله اعلم مشكور على الموضوع
بتوفيق تحياتي للكل .

---------- Post added at 03:23 PM ---------- Previous post was at 03:22 PM ----------

السلام عليكم ورحمة لله وبركاته اخي افلايت كونت هو الاحالة تبع لك لدعوت الأصدقاء ولله اعلم شكرا على الموضوع بتوفيق تحياتي.

بدر اشطيبي
03-01-2017, 15:27
اذا كنت تقصد على صفحة المنتدى فاعتقد انها تعني البونص الخاص
بالريفرال فانت تستفيد ايضا في حسابك من تعليقاتهم في المنتدى

hoodhood700
03-01-2017, 16:15
نعم انا اعتقد ان هذه الجملة تصادفها عند قيامك بفتح حساب جديد بشركة انستا فوركس وهو سوؤال موجه للمسجل هل هذا الحساب سيخضع للربط بالمنتدى ام لا فاذا كان يرتبط بالمنتدى من اجل البونص يجب كتابة عبارة portalforum في المكان المخصص

latraaa
03-01-2017, 20:03
و الله يا اخي الكيرم ار ىانه لابد من العلم على التعلم الحقيقي أولا لكي نصل إلى ما نريد إن شاء الله من معلومات قيمة و راقية و مفيدة إن شاء الله، مشكور أخي الكيرم و بالتوفيق لك و للجميع غن شاء الله أخي الكريم

tazi larbi
03-01-2017, 21:03
السلام عليكم اخي هو حساب احالات للشركه انت تجلب من خالاله عملاء وتاخد نسبه ربح ثم انهم يقترحون حساب اخر وليس حساب البونص ولا علاقه له ببونص المنتدى اتمنى لكم النجاح والله الموفق

mid0killer
03-01-2017, 21:06
والله انا زيي زيك معرفش هوا بيلغي البونص ولا ايه بس سيبك انت ممكن تتصل بالدعم وتخليهم يلغوه عشان تقدر تكمل وانت مش خايف ومرتاح

mohamedhammouda
03-01-2017, 21:51
قول بعض الباحثين أن سوق تداول العملات يعود إلى فترة البابليين من ناحية أسسه ومبادئه. وفي تلك الأوقات كان التجار يتبادلون بضائعهم مقابل مواد أخرى.وبسبب عدم وجود مكان مركزى واشتراك الحكومات فيه توسع السوق بشكل كبير مما اسهم في الأزمة الاقتصادية الأمريكية في سنوات العشرين والثلاثين من القرن العشرين.

snnaky
03-01-2017, 22:41
متخافش يا اخى مافيش الكلام دة مافيش حاجة اسمها تمنع عنى البونص متخافش كل دة مش حقيقى انت عموما خد بالك بس من مواضيعك ومن الردود بتاعتك واتعلم كويس الفوركس واهتم اولا بالتعلم اولا ومتخادش البونص انة سهل ولا التداول على انة حظ لا خالص يا تتعلم يأما تريح نفسك وتشوفلك حاجة تانية خالص بعيد عن تجارة الفوركس

Shado
03-01-2017, 22:59
تحية طيبة وبعد..

أنا أخوكم في الله أحمد

أتمنى رفيق جيد من خبراء أو من له خلفية عن التعاملات في المنتدى والموقع أن يساعدني في بعض الشروحات لأني مازلت مبتدئ وأريد معرفة كل ما يتعلق بسوق فوركس ومنتدى فوركس العرب وأنا على استعداد التعلم المكثف ولي القابلية في ذلك ولكم جزيل الشكر

MOHAMED SAID ELSAYED
03-01-2017, 23:04
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ........ بصرحه انا لسه جديد فى المنتدى ومش هقد افيدك ياغالى فيم تحتاج ان تعرفه والله ولى التوفيق

emin14
03-01-2017, 23:11

abdallah.2017
03-01-2017, 23:14
اخى الكريم فسؤال غير واضح بالنسبى اليا فانا اريد معرفته وعليك التواصل مع اعضاء الموقع لمعرفته والتواصل معنا لنشر المعرفه

mostafa elsawy
03-01-2017, 23:24
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انا اشتركت مؤخرا في هذا المنتدى و ليس لدي المعلومات الكافية بخصوص استفسارك و ارجو من الاعضاء الخبراء ان يفيدوك
مع تمنياتي بالنجاح و التوفيق

doaa sary
03-05-2017, 17:36
اخى الكريم مفيش حاجه اسمها حاجه عملتها وهتمنع البونص
مدام رابط المنتدى بانستا خلاص هيوصلك البونص وف خانة الريفرالز هتلاقى لينك الدعوه بتاعتك بتديها للناس اللى هتسجل عن طريقك

alonsoo
03-08-2017, 07:43
الافلييت اكونتس دى معناها انك تقوم بالتسويق الى شركة انستا فوركس وتحصل على عمولات مقابل الاشخاص الذين يقومون بفتح حسابات حقيقية فى الشركة ويقوموا بايداع الاموال

محمدفؤاد
03-08-2017, 11:38
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخى الغالى انا بشكرك جزيل الشكر
على مجهودك الجميل والمميز ونحن فى امس الحاجة لمثل هذه المواضيع المهمة

احمد فرحان منصور
03-08-2017, 11:41
شكرا على الاحابات المفيدة

ahmed megahed
03-08-2017, 12:06
هل هذا الاشتراك داخل المنتدى ام خارج المنتدى وهل هو داخل الشركة اذا كان داخل الشركة او المنتدى فالافضل ان تتواصل مع الدعم الفني لمعرفة الاثار المترتبة على هذا الاشتراك

midobols
03-08-2017, 12:18
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد

الافيلييت اكاونت هو حساب الاحالة الخاص بدعوة الاصدقاء شكرا لك أخي الكريم على الموضوع بالتوفيق لك إن شاء الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Abuyazan
03-08-2017, 12:32
;) السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
أخي انا مبتدئ في هذا المجال و لا علم لدي عما تتحدث
و انا بإنتظار الردود لنعرف الإجابة
تقبل مروري

Forex-eg
03-08-2017, 12:39
والله انا لا استطيع ان افيدك فى اى شئ فى هذا الموضوع اتمنى ان تجد من يستطيع مساعدتك

zizoo99
03-08-2017, 12:54
شكرا لك اخى على هذا الاستفسار فالافيليت اكونت هو بالفعل حساب يمكنك من خلاله وضع اشخاص تحت وكالتك و يمكنك من خلال ذلك كسب نسبه من السبريد الخاص بهم و هذا الحساب لابد له من ايداع كشرط اساسى او يمكنك الاستفسار من خدمة العملاء

Gooo
03-08-2017, 14:14
في الحقيقة اعجبتني المعلومات التي شاركتها معنا في هذا المنتدى وكذلك ردود الاعضاء هي في المستوى ويستفاد منها ايضا

smartawi
03-08-2017, 14:25
ممكن الافيلييت اكاونت حسب فهمي المتواضع يكون هو الحساب الي مسجل في المنتدى تحت اسمك طبعا
انما الله اعلم ممكن اكون مخطا وعموما منتظرين الاعضاء الكرام الخبرة ممكن يكذبوا كلامي او ياكدوه والسلام عليكم

nerimen
03-08-2017, 19:46
مشكور أخي على طرح الموضوع الذ أتفدنا منه كثيرا ومن الردود لانني لم أكن أعلم أيضا
وبالتوفيق للجميع في العمل وجني الأرباح
السلام و تحياتي

minamon
03-08-2017, 20:01
بصراحة ليس لدي اى علم عن هذا بانتظار متابعة الردود للتعرف اكثر على هذا الموضوع

maye
03-08-2017, 20:07
انا بصراحة معنديش فكرة عن نوع الاكونت ده واتمنى حد م الاعضاء يفيدك
اتمنى لحضرتك دوام التوفيق

khaled212
03-08-2017, 20:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
لاول مرة أسمع بهذا الامر نرجو منك البحث علي النت ومتابعتها بأخر التفاصيل .
وبالتوفيق للجميع ...........
تقبل مروري ...........

ashmawey
03-22-2017, 19:39
اخي الكريم , كلامك عين العقل و صحيح , لا بد من التاني و التريث قبل بدأ التداول في سوق الفوركس وذلك للحفاظ على رأس المال
مع خالص الاحترام و التقدير

fayadansakr
03-22-2017, 19:42
مش عارف بصراحة بس الى اعرفه ان دا نظام الاحالات ولكن ممكن اكون خاطىء
فى انتظار باقى الردود من الخوة المميزين

عبد الرحيم رافا
03-22-2017, 20:35
السلام عليكم ورحمة الله
الافلييت اكون اخي الفاضل هو مثل لينك او راط الاحالة الخاصة بك لدعوة الاصدقاء و الربح منهم و شكرا

michael1
03-22-2017, 20:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
انا للاسف يا صديقى لا اعرف عن هذا الموضوع شئى
ولو ممكن احد اخر يفيدك
وتقبل مرورى شكرا

abo.tali.wtalin
03-27-2017, 23:38
بسم الله الرحمن الرحيم اخى الكريم برجاء سوال اهل الخبرة فى عمل ايى شىء فى مجال الفوركيس
وبرجاء تقبل مرورى على موضوعك هذل والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

murad3infor
03-28-2017, 00:02
السلام عليكم
المفروض اخي ان تربح من البونص ومن احالة الاعضاء
واظن ان كلامك خاطئ
لكن ننتظر رد المزيد من الاعضاء للتاكد

mohamed shams
03-28-2017, 01:31
السلام عليكم اخى الكريم
بالطبع ما ذكرت من مصطلح لا اعرف معناه affiliate account
وبالطبع يمكنك معرفته فى القسم التعليمى
بالتوفيق

skylol
03-28-2017, 01:42

اخي الغالي للاسف انا ما راح اقدر افيدك في هذا الموضوع اتمنى احد غيري يقدر يفيدك وبالتوفيق للجميع

mohamed505
03-28-2017, 01:48
وحظ طيب

Hala Abdo
03-28-2017, 01:50
السلام عليكم و رحمه الله تعالى و بركاته
للاسف انا مش عارفة ده يبقى ايه لكن حضرتك ممكن تتابع مع الدعم الفني و هيفهمك كل حاجة عنه

hama 123
03-28-2017, 01:51
لا يضرك بشي بل بالعكس تستفيد منه لان ذالك هو رابط الاحالة الخاص بك فكل شخص يدخل للمنتدي عن طريقه سوف تكسب انت منه نسبة معينة
من البونص تنضاف الي رصيدك

ابوعلى
03-28-2017, 02:00
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم انا انصحك انك انت لو معاك اى مشكله او اى حاجه مش واضحة انك انت تتكلم مع الدعم الفنى ان شاء الله تقبل المرور اخى الكريم وربنا يوفق ان شاء الله

فهمى لاشين
03-29-2017, 09:09
يا جماعة انا اشتركت فحاجة في الaffiliate account مش عارف ايه هيا افتكرتها للريفيرالز بس قريت موضوع قديم ان الكلام دا بيمنع البونص انه يتبعت حاجة زي كدا هل دا هيضرني بحاجة ولا لا ويريت معلش حد يفهمني ايه دا :(

حيك الله
ال (affiliate account) تحدد مصدر الاحالة او الدعوة
بمعنى لوانت دخلت الحاجة اللى بتقولى عليها من خلال شخص اخر
بتكتبى الرابط بتاع هذا الشخص وفى ذلك فائدة مادية لهذا الشخص

ابوفؤاد
03-29-2017, 09:44
لابد من وجود حساب بتلك الخانه لكى تتمكن من التلقى للبونص الخاص بك عى هذا الحساب و لانه لابد ان يكون مرتبط بعهذا الحساب مع المنتدى لتاكد وصول البونص و هذا كل ما فى الامر

baker31
03-29-2017, 09:53
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركات
ليس لدي علم عن هذا بانتضار متابعة الردود
اتمنى لك التوفيق

yousee
03-29-2017, 10:56
أنا عن نفسي لا أعرف أي شيء عن affiliate accoun لأنه لم اشترك فيه من قبل وهدا يعني أنه لا يمكنني أن أوفيدك في الجواب على سألك سؤلك

midobols
03-29-2017, 11:45
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد

ashmawey
04-19-2017, 23:09
اخي الكريم , كلامك عين العقل و صحيح , لا بد من التاني و التريث قبل بدأ التداول في سوق الفوركس وذلك للحفاظ على رأس المال
مع خالص الاحترام و التقدير

Mohamed Youssef
04-24-2017, 17:52
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم بعد التحيه موضوع مميز جدا
بيتبعت عادى جدا اخى الكريم
تسلم ايدك على الشرح الممتاز
وان شاء الله يكون الكل استفاد من الشرح علشان المبتدئين يتعلمو

capoeira
04-24-2017, 20:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا فى الحقيقة لا اعلم ماهو النظام الذى اشتركت به لذلك من الافضل ان تكتفى فقط
بنظام البونص مقابل الردود و المشاركات المختلفة فى المنتدى وذلك حتى لاتحدث اى مشاكل فى الحساب

mr.khalled
04-28-2017, 19:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ....,
من اين اشتركت فيه لانى بصراحة اول مره اسمع عن برنامج الايفيليت بروجرم دا
او ممكن ميكونش موججود فى وقتنا الحالى

mohamed97
04-30-2017, 17:41
زميلي يسرني أن أوجهك الى القسم التعليمي للمنتدى حتى تجد إجابات كثيرة وواضحة بالتوفيق .
ولا يوجد اناس محترفون حتى لو وجدت ستجدهم يهتمون بالتجاره لأنفسهم*//*

magdylotfy2
04-30-2017, 18:11
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
اللهم صلى على محمد صلى الله عليه وسلم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا ارى فى هذه النقطة التى هى من اهم نقاط الفوركس التى تستحق النقاش ان طبعا من اين اشتركت فيه لانى بصراحة اول مره اسمع عن برنامج الايفيليت بروجرم دا
او ممكن ميكونش موججود فى وقتنا الحالى لا بد من التريث قبل بدأ التداول في سوق الفوركس وذلك للحفاظ على رأس المال تقبل مرورى ... بارك الله فيك اخى وجزاك الله خيرا .... بالتوفيق لك ولكل اعضاء منتدانا الكريم

The_Kuzaki
04-30-2017, 18:19
لا اخي لا يثوجد ربح على لااحالة
اسال الله العلي القدير ان يوفقك لما يحبه و يرضاه

AbdElrahman.Ali
04-30-2017, 19:07
ألسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تحية طيبة وبعد
لا تقلق فهذا لا يضرك فى شئ
وهذا بخصوص بونص تاتى بدعوة الاصدقاء الى المنتدى فده مفيد ليك

ahmedmahmoud2017
04-30-2017, 19:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته للاسف هذه المعلومه اول مره اسمع بها على الاطلافق في سوق الفوركس تقبل تحياتي ومرورى اخي الكريم

Abu_Yassin
04-30-2017, 19:53
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب أخى الحبيب المصطلح الذى تسأل عنه أو مرة أسمع عنه وحتى لا تضييع وقتك ومجهودك لا تستمع لأى أجتهاد وراسل الدعم ضرورى حتى لا يضيع عليك البونص الذى قد تعبت فى تجميعه

omarsh81
04-30-2017, 19:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخ الفاضل وانا بصفتي
\كمبتدأ في مجال الفوركس اكتفي بالنوص مقابل الردود
حتي لا اورط نفسي زيادة فيما لا اتوقع عقباه

ahmedmahmoud2017
04-30-2017, 20:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا مزجزد بالتداول من فتره اول مره اسمع عن مقل هذه المعلومات بال\بع تقبل تحياتي ومرورى اخي الكريم

midobols
05-01-2017, 00:19
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد

مش عارف بصراحة اخى الكريم انت تقصد ايه علشان اقدر انى افيدك بالمعلومة الصحيحة والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

azzedine
05-01-2017, 01:51
اخي الكريم اشكرك على مشاركة البونص لا يمنعه شيء تستطيع تفعيل خيار affiliate account لجلب الناس تسجيل من رابطك و ربح منهم

Hamza El36
05-02-2017, 20:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
على حسب قول أحد الخبراء فهو حساب الاحالة الخاص بدعوة الاصدقاء........
والله اعلى وأعلم.
مع متمنياتي لك بالتوفيق والنجاح بإذن الله...
وتقبل مروري..
تحياتي

eslam-gad
05-02-2017, 21:22
الاخوة الكرام نشكركم علي معلوماتكم المفيدة ونتمني المزيد من المعلومات والشروحات لكي نستفيد من خبراتكم ونشكركم علي مجهودكم الراءع والله الموفق والمستعان

cladiator2007
05-05-2017, 12:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا. كما اعجبني تفاعل الاخوة لايجابي لما فيه فاءدة للجميع .
جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله
تقبل مروري و تحياتي

latraaa
05-05-2017, 13:04
مشكور أخي الكيرم على الموضوع و على الرأي و على المعلومات التي تقدمت بها أخي الكيرم و اقو للك و للجميع أنه لابد من العمل على التعلم التريث لكي نصل إلى ما يجب أن نصل له إن شاء الله من نتائج راقية وقيمة

سيد2017
05-05-2017, 13:14
بصراحة انا اول مرة اسمع عن موضوع الافليت ده اصلا انا كل اللى اعرفه انك لو عملت دعوه لصديقك على المنتدى تاخذ بونص على دعوته ولكى تتاكد يا اخى من الموضوع راسل االدعم الفنى وان شاء الله يفيدوك

Raed_ahmed
05-05-2017, 16:37
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته*
اخي العزيز صراحة ليس لدي علم حول هذا الموضوع و اتمنى من الآخوة اجابتك على موضوعك هذا حتى نستفاد منه كلنا و اتمنى لنا و لكم التوفيق

dias40
05-05-2017, 17:23
والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
من اين اشتركت فيه لانى بصراحة اول مره اسمع عن برنامج الايفيليت بروجرم دا
او ممكن ميكونش موججود فى وقتنا الحالى

Mohamed Youssef
05-05-2017, 18:11
بيتبعت ليك بونص عادى جدا ولا يوجد اى مشكلة
بصراحه موضوع مهم أشكرك عليه
تقبل مرورى وتحياتى لك

Mr Fathy
05-05-2017, 18:23
بسم الله الرحمن الرحيم والله يا زعيم انا نعرفش اى حاجة خالص عن الكلام ده انما انت ممكن تسال اى حد من ادارة المنتدى هنا

nour3iny
05-05-2017, 19:01
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
ياريت يكون فى توضيح عشان نقدر نفيدك لو عندنا معلومه بيها اشتركت فى ايه بالظبط تقبل مرورى

fayadansakr
05-05-2017, 19:10
السلام عليكم ورحمه الله تعالي و بركاته اخي الكريم
انا لا اعلم انها تمنع البونص ولم اري مثل تلك الكليمات نهائيا يا صدبيقي

capoeira
05-05-2017, 19:24
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ان لا اعرف ان كان موضوع الحساب ده موجود من الاساس فى المنتدى ام لا ولكن
من الممكن ان تقوم بأرسال رسالة الى ادارة المنتدى وتشرح لهم المشكلة حتى تفهم من المصدر الوحيد الموثوق

Mhd nour
05-05-2017, 19:25
مشكور أخي الكيرم على الموضوع و على الرأي و على المعلومات التي تقدمت بها أخي الكيرم و اقو للك و للجميع أنه لابد من العمل على التعلم التريث لكي نصل إلى ما يجب أن نصل له إن شاء الله من نتائج راقية

هدير البدري نور
05-05-2017, 20:32
يعني دعوه الاصدقاء يا اخي كل ما يعمل تعليقات مشااركه
البونص بتاعتك بتزيد يا اخي الفاضل اتمنا اكون افادتك

Manoush
05-05-2017, 21:06
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بصراحة ليس لدي علم عن هذا بانتضار متابعة الردود للتعرف اكثر حول هذا المموضوع
اتمنى لك التوفيق

alaa50
05-05-2017, 21:59
النظام دا عشان لو دخلت حد عن طريقك فى الشركه بيكون ليك عموله على صفقاته
بس ايه علاقته بالبونص معرفش وهل دا يمنع دا المفروض تسال الدعم الفنى للشركه

M0hsenalawady
05-05-2017, 23:03
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته
اخي العزيز اعتقد ان هذا هو حساب الريفرالز وده في رأيي لايوجد منه ضرر.تقبل مروري

omarsh81
05-05-2017, 23:05
اخي الفاضل عليك بالاشتراك مرة اخري بحساب عميل والله اعلم او
الاتصال والتواصل بادارة المنتدى للتعرف علي اجابة صحيحه تقبل مروري

Manoush
05-13-2017, 21:27

Farida Mahmoud
05-13-2017, 21:32
الحقيقه انا معنديش فكره انت ممكن تبعت رساله للدعم عن طريق البريد وتساله لكن اكيد مفيش حاجه بتلغي البونص الي انت عملته والله اعلم اسال الدعم افضل وهو هيفيدك
بالتوفيق للجميع

tamermosa
05-13-2017, 21:35
اخي الفاضل بخصوص موضوعك الخاص بال affiliate account ‘ فكل اللي اعرفه انه حساب احاله من اللي بتدعوهم الي فتح حساب عن طريقك

Manoush
05-18-2017, 21:26

Manoush
05-20-2017, 20:49

---------- Post added 05-20-2017 at 07:34 PM ---------- Previous post was 05-19-2017 at 08:53 PM ----------

النظام دا عشان لو دخلت حد عن طريقك فى الشركه بيكون ليك عموله على صفقاته
بس ايه علاقته بالبونص معرفش وهل دا يمنع دا المفروض تسال الدعم الفنى للشركه

---------- Post added at 07:49 PM ---------- Previous post was at 07:34 PM ----------

hamadasalama
05-20-2017, 21:02
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي المحترم الافيليت اكونت هو الكود الدعائي اللي بتكتبه لما بتيحجي تفتح حسابك في انستا والله يوفقنا ويكرمنا ونحقق ارباح من هذا السوق

cladiator2007
05-22-2017, 11:23
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته .
مشكور يا اخي على طرحك لهذه النقطة و الموضوع الهام . لقد استفدت كثيرا كما استفدت من تفاعل الاخوة الايجابي هنا .
اتمنى التوفيق للجميع . تقبلوا احترامي و مروري .
و السلام عليكم

Mohamed Youssef
05-23-2017, 13:23
السلام عليكم ورحم الله وبركاتة
شكرا علي هذا الموضع لقد استفدت منة
موضوع رائع وجميل جدا
ربنا يوفقك في التداول يارب

btareq
05-23-2017, 14:11
هي مندوب مبيعات ل ايباي، كلما اشترى احد سلعة عن طريقك تاحد بونس، لكن لازم انت تعمل التسويق
وتقبل مروري جزاك الله خير

hooda
07-22-2017, 18:00
شكراً لك أخي الكريم على هذا الموضوع المهم جدآ والمفيد اناشخصيا استفدت منه كتير بالتوفيق للجميع في منتدا الفوركس. تقبل مروري

zunebha
07-22-2017, 19:28
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته ممكن اخي هذا امر موجود في انستا فوركس يمنع وصول البونص اليك بس اتأكد اخي وارسل رسالة للدعم اكيد رح يعطوك اضافة

cladiator2007
07-22-2017, 21:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والله انت ممكن تسال الدعم الفني عشان أغلبيتنا مش هيكون عارف وفعلا شكلها هتضحك طالما قريت

2017wydadi
07-22-2017, 22:30

zakariacr07
07-23-2017, 15:18

الافليات أكونت هو رابط الإحالة الخاص بك الذي تعطيه لكل شخص تريد تسجيله عن طريقك في المنتدى

yassmiina
07-23-2017, 17:16
بصراحة ليس لي علم بما قلته اتمنى ان تجد من يساعدك من الاعضاء المحترمين
تقبل مروري و تحياتي و بالتوفيق

alaa mohamed
07-30-2017, 13:26
بسم الله الرحمن الرحيم ...
تحيه طيبه و بعد ...
نورت المنتدى اخى الكريم ....
فى الحقيقه انا اول مره اسمع الكلام ده بس ممكن تكلمى مشرفين المنتدى هيفيدوكى اكيد ف الموضوع ده ....
تقبلى مرورى

cladiator2007
07-30-2017, 17:57
وحظ طيب

zakariacr07
08-07-2017, 23:12
أخي الكريم الأفيليت أكونت تجد فيه الرابط الخاص بك الذي تقوم بإرساله للأشخاص الذين تريد تسجيلهم تحتك في المنتدى و تكسب 30 % من مجموع البونيص الذي جمعوه في المنتدى

A.mustafa
05-05-2018, 20:33
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته...
اذا كنت تقصد على صفحة المنتدى فاعتقد انها تعني البونص الخاص
بالريفرال فانت تستفيد ايضا في حسابك من تعليقاتهم في المنتدى..

Gehad Anwar
05-05-2018, 21:37
لا الافليت ده ان حد يفتح حساب حر على رابط الحسب التداول الحر الخاص بيك فبالتالي انت بتستلم عمولة على كل صفقة هو بيفتحة من راس مال ايداع مش داخل فيه بونص
او تقريبا بونص علىالايداع اللي قيمته 30% من قيمة الايداع
وبتبقى العمولة على الصفقات اللي فتحها حسب حجمها على ما اعتقد بنسبة معينة ليك

الما الريفيرالز دول فالمسجلين على عضوية المنتدى وبيبقى ليك نسبة 25% من قيمة البونص اللي بيستلموه كل شههر لمدة عام و 12.5% في العالم التالي

zndo910
05-06-2018, 01:23
لا تستمع الى اى شخص فى السوق أيا كان واستمع الى ما تظنه صواب وتذكر انك الوحيد الذى سيدفع الثمن
لا تعمل ابدا فى السوق اذا كان اعداد التداول ضعيف والعقود المفتوحة قليلة فمثل هذا السوق تنقصه السيولة وهو شديد الخطورة
وعليك مراقبة العقود المفتوحة مع حركة السعر فاذا ازدادت مع زيادة السعر او نقصت مع ندرة السعر دل ذلك
على استمرار تلك الموجة وبقوة والى مسافة بعيدة اما لو زادت الاسعار وثبتت العقود المفتوحة او تناقصت فهذا يعنى
ان السوق على وشك الانتهاء من هذا الاتجاه او خاتمة الموجة على الاقل

zam_bozo
05-06-2018, 02:18
الكلام ده مش صحيح حضرتك بس مافهمتش الكلام اللي كان مكتوب في الموضوع القديم وفي النهاية
ماتخافش على البونص بتاعك البونص ان شاء الله في ميعاده اطمئن نرجو لك وللجميع كل توفيق ..

annas
05-30-2018, 20:34
مش عارف الصراحة اخي كنت اظن انه كلمة affiliate
تعني ريفيرال ولكن بامكانك سؤال الاخ smart او
الدعم ربما بامكانه المساعدة ولكن انصحك بالمشرفين

VARTOLUU
05-31-2018, 00:42
الي اعرفه اخي ان دا للاحالات يعني ممكن اكثر من شخص يسجل من رابط الاحالات بتاعك وبيبقا ليك نسبة

salijiji0
07-22-2018, 19:02
لا اعتقد انه يوجد اي مشكه في دعوه الاصدقاء من خلال رابط الاحاله الخاص بك
بل انها افادة لك بالطبع حيث ان اي دعوه تقوم بها لاي شخص من رابط احالتك