PDA

View Full Version : من فضل مندوب شركة انيستا الكريم ان يفيدنى بالاجابة

محمد فاروق
04-04-2016, 18:20
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الرجاء من مندوب شركة انيستا فوركس الكريم ان يفيدنافى هذا الامر ؟

من شروط الشركة عدم قفل الصفقات قبل مرور خمسة دقائق .. انا اعمل واطبق هذا الشرط ولكنى فى صفقة ما عندما قمت بفتحها قمت باغلاقها مرة اخرى لانى فتحتها بالخطأ قبل مرورى دقيقة ونسيت مرور ال5 دقائق وكان الربح بها 2 دولار ؟؟ فما هى اجراءات الشركة فى هذا الامر ؟؟ ارجو التوضيح ..

مشكوور مقدما

khalidovic007
04-06-2016, 05:57
أخي الكريم شركة انستا فوركس لديها قوانين صارمة المرجوا الحذر في التعامل معها حتى لا تقع
في قفل الحساب أو فقدان الرصيد

ابوفؤاد
04-18-2016, 18:20
قد تتغاض الشركه عن الامر ان كان المره الاولى و لكن انت من الممكن ان تحاول السحب باقرب وقت و حتى ان اخذت الشركه موقف من الصفقه لاتتعب نفسك و يضيع مالك على االارض فقط للتاكد و اظن انه من الممكن ان تسحب 1 دولار كتجربه لامر

اكرم التميمي
04-28-2016, 22:25
اخي الكريم عليك الالتزام بشروط التداول بالبونص لان هذه الامور قد تؤدي الى غلق حسابك في الشركه وتخسر البونص الذي جمعته عزيزي
الموفقيه لجميع الاعضاء الكرام
تقبل مروري

محمد فاروق
04-28-2016, 23:29
على فكرة انا بسال على شروط التداول .. انا عارف انى المفروض التزم بيها بس ايه هى الشروط الى هلتزم بيها ؟؟ دا سؤالى ياريت الى عنده اضافة جديدة يعرفنا

nour83
05-06-2016, 22:20
السلام عليكم الاخوه الاعزاء انا تداولت على اكونت انسيتا بس لغاية دلوقتى مسحبش بس اكتر الناس بتحذرنى جدا ان فى كمية كبيرة من الاكونتات بتتلغى او بتتقفل او ما يتم السحب وبتهمه الشركه بالنصب و فى اللى بينصح اسحب الربح اجزاء اجزء صغيره لعدم الغاء الحساب بجد انا مش عارف الحقيقه فين وخايف كل اللى اتعمل دا يروح على الفاضى ارجو الافادة من الناس الخبره

كمان هل قبل السحب لازم اقفل كل الصفقات علشان ميحصلش ليها اغلاق الى لو تم السحب ولا لا ممكن اسحب عادى

chlor
07-26-2016, 14:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم. بالنسبة لقفل الصفقات فيجب ان تمر 5 دقائق والله اعلم. بالنسبة للارباح التي قمت بجمعها وغلق الصفقات قبل مرور 5 دقائق قبل غلقها فاظن انه لا يوجد مشكل

akram mohamed obaid
10-09-2016, 21:32
اخي الفاضل يجب الإلتزام الصارم بشروط العمل بالبونص الخاص بالمنتدى لان الشركه تكون إجراءاتها صارمه جدا بخصوص هذا الموضوع الشركه قد تتغاضى او تغلق حسابك عند طلب السحب