PDA

View Full Version : اشرحو لي

aissam100
04-05-2016, 17:54
شبااب انا ضو جديد اشرحو لي طريقة البح من هدا الموقع :(
ارجوووووووكم

hamed mohamed
04-09-2016, 21:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا" اخى اشكرك على مشاركتك وسؤالك
اخى الربح من الموقع هو ربح البونص من خلال الردود والمشاركات
يتحول ما تم جمعه الى حسابك فى انستا وتبداء التداول به والربح من التداول
يمكنك سحبه ولاكن اولا" انصحك بالتعليم الجيد قبل التداول ويوجد فى المنتدى
القسم التعليمى وستجد به كل شئ.........بالتوفيق..........

lionardodicaprio940
04-09-2016, 21:57
ا

المشاركاتالسلام عليكم و رحمة الله وبركاتة
سوف تكسب النقود من الردود على تساؤلات اعضاء المنتدى وتاخد 10 سنت عن كل رد
او عن طريق الاحالة
وفقك الله.

ahmed2521983
04-10-2016, 19:45
تابع الموضوعات وشارك فى مضمون الموضوع المطروح ا انشىء موضوع جديد بكدة تقدر تجمع بونص و سجل فى انستا فوركس كل أول شهر البونص اللى جمعتة يتحول على حسابك فى انستا تقدر تتداول بيه.

بالتوفيق

csebai12
04-10-2016, 19:49
السلام عيكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
يمكنك هذا المنتدى من الحصول على بونص للتداول به في شركة انستا فوركس و هو غير قابل للسحب فقط تستطيع سحب الارباح منه

Abughali
04-10-2016, 19:52
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
او عن طريق الاحالة
و بالتوفيق للجميع إنشاء الله

يحيى
04-10-2016, 20:21
بارك الله فيك علـى هذه المؤشرات القيمة وعلى هذا الطـرح الممـيز
لـك مـني أجمـل التحـيات ودمـت فـي أمـان الله وحفـظه
تحيـاتي الحـارة

lionardodicaprio940
04-10-2016, 20:23
اخي سوف تكسب 10سنت عن كل رد من الردود اللتي تقدمها عن استفسارات افراد المنتدى كما
يمكنك الكسب عن طريق احالة اصدقائك.

adamarwan
04-10-2016, 20:41
ما يمكن ان تحصل عليه فى المنتدى هو البونص التى يكون من خلال
المشاركة فى المواضيع والتعليقات المهم ممكن ان تجمع الى غاية 250 دولار فى الشركة من البونص
وان تتداول به

latraaa
04-10-2016, 20:51
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على المعلومات الققيمة التي تقدمت بها، و اقول لك ان المنتدى فيه الكثير من المواضيع القيمة الراقية التي يمكنها أن تنقل إلى الشرح القيم إن شاء الله، بالتوفيق إن شاء الله

اكرم التميمي
04-10-2016, 21:06
اخي الكريم طريقه الربح من منتدى فوركس العرب سهله جدا ماعليك سوى ان تقوم بعمل ردود على المواضيع التي تنشر في المنتدى بحيث تكون الردود من نفس الموضوع وتخص الفوركس حيث تحصل على 10 سنت لكل رد او مشاركه

latraaa
04-10-2016, 21:13
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على المعلومات الراقية التي تقدمت بها و أتمنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يستفيدون منها إن شاء الله و يحققوا الكثير من التائج الطيبة إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

محمد صلاح
04-10-2016, 21:18
اهلا بك اخى العزيز فى منتدى العرب

اما طريقى الريح فهى من مجرد المشاركان وبتاخد بونص اموال حقيقية فى حسابك الحقيقى تقدر تتاجر بها وتسحب الارباح بدون اى شروط

رومانى
04-10-2016, 21:40
اولا يمكنك الحصول على البونص من خلال ردودك على المنتدى ولكن الا تكون كتابة ردودك
عن طريق الكوبى والبيست ولكن ردود جادة مفيدة وايضا يتم تحويلها
الى شركة انيستا فوركس لكى تبدأ التداول والربح

mohamedelfiky
04-10-2016, 22:02
بسم الله الرحمن الرحيم اخى الكريم حضرتك بعد ما تسجل هتعمل ردود ف المنتدى هنا ردود فعالة للمشاركة الفعاله وتربط حسابك بحساب انيستا

محمد مسعد
04-10-2016, 22:06
السلام عليكم ورحمة الله الله وبركاته
اريد ان اشكرك اخي الكريم عن هذا الموضوع الذي افادني
الذي ازاد من معلوماتي وننتظر المزيد من الموضوعات
والردود المفيدة

mohamedelfiky
04-10-2016, 23:38
او عن طريق الاحالة
وفقك الله.

mmf1978
04-11-2016, 02:52
هو الربح علي الردود علي الموضوعات المنتدي
وسوء تاخذ عن كل رد 0.10 سنت وفي 0.5 في كل اول شهر يتم تحولها الشركه للتداول
وتحوبل الارباح الي اي بنك الخاص بيك

بهجت
04-11-2016, 03:21
كيفية تحضير خطة للمتاجرة وكيفية الالتزام بها!
إن عالم المتاجرة مليء بالإثارة والمتعة في آن معا! وهو في انتظارك اليوم لكي تبدأ!

abdoghazy050
04-11-2016, 03:38
السلام وعليكم
اخي الفاضل طريقة الربح ان تقرا الموضوع كويس جداا حتا تتعلم كيفية التداول في الفوركس وكيفية شراء العمله وبيعها عند
نقطه معينه . وعلي كل 10 تعليقات في المنتدي هتاخد دولار وعلي كل 10 مواضيع هتكتبها هتاخد دولار وبعدها بيتحولو بونص
لشركة انستا فوركس لكي تداول بيهم .

joker7diaa
04-11-2016, 03:39
منتدى فوركس العرب يقدم بونص تحصل عليه مقابل الردود والمشاركات
ويمكنك التداول في البونص في شركة انستا فوركس الراعية للمنتدى

mohamedelfiky
04-11-2016, 12:00
من خلال
المشاركة فى المواضيع والتعليقات المهم ممكن ان تجمع الى غاية 100 دولار فى الشركة من البونص
وان تتداول به وبالتوفيق لك اخى

احمد عبد الباسط
04-16-2016, 00:59
بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاه والسلام على اشرف المرسلين
ممكن تربح من المنتدى عن طريق الردود على المواضيع كل رد 10 سنت ودة بونص ممكن تجمع 250 $ وبعدين تفتح حساب فى شركة انيستا وتربطة بالموقع
هيتحولك البونص اللى جمعتة كل شهر
تداول بالنوص اللى جمعتة واى ربح هو خاص بك ممكن تسحبة فى اى وقت وهى دة طريقة الربح من المنتدى

doaa sary
04-16-2016, 16:25
اهلا بيك اخى الكريم
الربح من الموقع
انك تعمل ردود
وكل رد ب10 سنت
يعنى تعمل 2500رد ف شهر
هيوصلك 250دولار ف حسابك بانستا
الفلوس دى تتاجر بيها وتسحب ارباحك
موفق

mhd99
04-20-2016, 00:18
المنتدى اخي بيعطيك بونس مجاني هذا البونس يتحول الى حسابك في انستا فوركس ويمكنك ان تتاجر به واذا حققت ارباح
تسحبها عن طريق البنوك الالكترونية ولكن البونس لايمكن سحبه فقط تسحب الارباح

Nader2015
04-20-2016, 00:21
مثل ما ردو عليك الأعضاء
الله يرزق ويرزقنا

younes-dz
04-20-2016, 00:24
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي هذا المنتدى ليس للربح وانما لتوفير راس مال جيد تجمعه
من الردود او مايسمى بالبونيص بعدها يصلك البونيص على حساب الانستا للبدا في التداول

princebio
04-25-2016, 15:42
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
في الحقيقة لم افهم سوالك جيدا ، إذا كنت تتحدث عن الربح ، فالربح يكون عبارة عن بونص للتداول في شركة انستا تربحه بعد أن تقوم بالمشاركة في المنتديات الخاصة بالشركة

algoddam
04-25-2016, 15:59
مرحبا بك في المنتدى الذي سوف يكون بوابتك الى عالم الفوركس اذا انت كنت في المستوى تعلم اخي اصبر حاول
ان تحدد نقاط تتعلم عليهامثل التحليل وكيفيت حصد الارباح وهذا بعد الحساب التجريبي وشكرا اخي

hitman-97
04-25-2016, 16:09
السلا معليكم ورحمه الله وبركاته
كل الي هتعملو انك هتكتب ردود للناس وعلي كل رد هتاخد 10 سنت وفي اقسام بتدي 10 سنت
وفي اخر كل شهر هيتم تحويل اموالك في حسابك في انستا

---------- Post added at 01:09 PM ---------- Previous post was at 01:04 PM ----------

بسم الله الرحمن الرحيم
كل الي هتعملو انك هترد علي مواضيع الناس وتاخد علي كل رد 10 سنت
بس خلي بالك ان في اقسام مبتديش فلوس
وفي اقسام بتدي 5 سنت فقط

mhd99
04-27-2016, 19:03
يمكنك الاستفادة اخي من هذا المنتدى عن طريق وضع الردود فيه والحصول على بونس 10 ست لكل رد او مشاركة وسيحول
البونس الذي تحصل عليه في اول الشهر الى حسابك في انستا

riadhzagos
04-27-2016, 19:07
من خلال
المشاركة فى المواضيع والتعليقات المهم ممكن ان تجمع الى غاية 100 دولار فى الشركة من البونص
وان تتداول به وبالتوفيق لك اخى :)

---------- Post added at 04:07 PM ---------- Previous post was at 04:06 PM ----------

ويمكنك التداول في البونص في شركة انستا فوركس الراعية للمنتدى:)...............

مصطفى حمدان
04-30-2016, 20:31
مرحبا بك اخى الفاضل عضوا واخا بالمنتدى المنتدى عبارة عن منتدى خاص بتداول العملات(الفوركس) وكل ما يتعلق بهذا المجال وتقوم بتجميع بونص من خلال الرودود او طرح الموضوعات وهذا البونص تستخدمه للتداول وتحقيق الارباح

helmi nsir
04-30-2016, 20:47
وف تكسب النقود من الردود على تساؤلات اعضاء المنتدى وتاخد 10 سنت عن كل رد
و سجل فى انستا فوركس كل أول شهر البونص اللى جمعتة يتحول على حسابك

never
05-05-2016, 21:09
اخى العزيزمشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جداوالفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

bachir123
05-05-2016, 21:18
السلام عليكم
اخي هنا الربح عن طريق التعاليق البونص و ليس لادولار
في كل بداية اول شهر يتم نحويل البونص علي حسابك في أنيستفوركس

rapeaezzat
05-05-2016, 23:04
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
بالتاكيد ان الربح فى الاول هو البونص وبعدان تتحول الى التداول ولما تربح من التداول ممكن تسحب اربحك و
بالتوفيق للجميع هنا فى هذا المنتدى ان شاء الله

seyyid ali
05-05-2016, 23:29
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
الربح من الموقع هو ربح البونص من خلال الردود والمشاركات 1$ لكل 10 الردود اوالمشاركات بالتوفيق إن شاء الله

sabahnamous
05-06-2016, 12:19
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

samieh
05-12-2016, 23:52
الربح من الموقع بتتمثل فى انك بتجمع بونص من الردود اللى بتعملها فى اى موضوع وكل رد بتاخد عليه بونص 10 سنت وفى اخر الشهر المنتدى بيحسبلك عدد الردود اللى عملتها وبيتحولك فى صورة بونص الى حسابك فى انستا كى تتاجر به واى ارباح تقدر تعملها من البونص تستطيع سحبها مباشرة الى اى بنك الكترونى او الى اى وسيلة انت تفضلها

never1
05-14-2016, 12:02
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

creatorman1978
05-14-2016, 12:10
انت لا تربح من الموقع اخى ... انت تكسب بونص من المشاركات التى تقوم بكتابتها فى المنتدى ...
البونص يتحول لحسابك فى شركة انستا وتتداول به والربح تسحبة ليصل اليك

latraaa
05-14-2016, 12:28
مشكور أخي الكيرم على الموضوع و على الطرح و على الرأي و أقو للك أنه يمكنك أن تجد ما تريد إ نشاء الله من خلال المنتدى الدي يقدم الكثير من الماوضيع الفقيمة و الراقية إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

Iheb1302
05-14-2016, 12:45
قبل أن تفكر في الربح عليك أن تتعلم أولا وتطبق كل ما تعلمته
على الديمو لمدة زمنية لا تقل عن 6 أشهر
تقبل مروري و فائق احترامي

medox99x
05-14-2016, 12:46
هي بسيطه جدا مشاركاتك تكون فعاله والردود تكون في صلب الموضوع بالتوفيق للجميع
ولك جزيل الشكر

ahmadinho100
05-14-2016, 14:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته هادا الموقع لا يمكنك ان تربحح منه يا اخي فقط يعطيك بنوص يمر لحسابك في انستا فوركس و بعد تتداول به

never
05-15-2016, 13:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

never1
05-16-2016, 02:27
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

beast4ever
05-16-2016, 02:30
هنكتبلك ايه ياا خي اكيد وانت مسجل عارف المنتدي ده بتاع ايه والفلوس منه بتروح فين
وعشانك ياسيدي هنا المنتدي بيدي بونص هديه من موقع انستافوركس لحسابك في الشركة
وانت بتجمع البونص من الردود والموضيع واتعلم بقي ازاي تتدوال
وشكرا وتقبل مروري تحياااتي

nader
05-16-2016, 03:31
القسم التعليمي هو افادتك الاولى وقبلها اطلع على شروط المنتدى حتى تكون على علم بكيفية اشتغاله
وبعدها اطلع على فيديوهات تعليمية بخصوص الفوركس وكل مايتعلق به وستجد كل يوم شيء جديد تفهمه وتسال عنه والجميع
رهن الاشارة
بالتوفيق

ابانوب
05-16-2016, 03:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
يتحول ما تم جمعه الى حسابك فى انستا وتبداء التداول به والربح

best39
05-17-2016, 00:06
الســــلام عليكــــم رحمــــة الله و بركاتــــه.....
و بعــــــد بســــــم الله الرحمــــان الرحيــــم .......
اخي الفاضل طريقة الربح ان تقرا الموضوع كويس جداا حتا تتعلم كيفية التداول في الفوركس وكيفية شراء العمله وبيعها عند
نقطه معينه

zaza0519
05-17-2016, 21:16
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض

dhmo
05-18-2016, 01:25
نقطه معينه
وده مع الوقت والخبره هنا هتيجي بالتعلم ولو انت استعديت كويس واتعلمت ودربت نفسك اكيد هتقدر تتعلم وتصل لما تريد بعد كده ولكن لازم تتعلم الاول وتعرف
ازاي تحقق النجاح الي انت بتحلم بيه

akram bahnsawi
05-27-2016, 00:52
نشكر اخواتنا فى هذا المنتدى على هذة المعلومات الهامة و البناءة والتى تساعد بشكل اساسى المتداولين الجدد و توفر لهم الوقت و المجهود و نتمنى المزيد و المزيد و شكرا

zero2017xp
05-27-2016, 01:03
اخي الكريم تستطيع الربح عن طريق
عمل الردود والمشاركات

---------- Post added at 10:03 PM ---------- Previous post was at 10:01 PM ----------

اخي الكريم تستطيع الربح عن طريق
عمل الردود والمشاركات يتحول ما تم جمعه الى حسابك فى انستا وتبداء التداول به والربح

ahmedahmed1
05-27-2016, 01:04
بسم الله الرحمن الرحيم و السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اعضاء المنتدى الكرام
موضوع التحليل الاساسي مهم جدا وكذا التحليل الفنى وذلك لمعرفة اتجاه بالسوق قبل التجارة والتداول

tazi larbi
05-27-2016, 01:09
السلام عليكم اي لربح يكون بكتابه ردود مفيده تستفيد منا في لتعلم وتاذ بونص بالمقابل هدا البونص بيحول اللى حسابك في شركه انيستا لتتداول به وتربح باذن الله اتمنى لكم النجاح والله الموفق

faycel12
05-27-2016, 01:10
بسم الله الرحمن الرحيم، و السلام عليكم ، عليك بالعمل في المنتدى عن طريق المشاركات بإضاقة التعليقات و المواضيع و عن كل مشاركة صحيحة تأخذ0.1 دولار لتستفيد منه بعد ذلك في التداول و هو يعتبر كبونص لا تستطيع سحبه. بالتوفيق

zero2017xp
05-27-2016, 01:14
السلام عليكم
او عن طريق الاحالة
وفقك الله.

basma.seif
05-27-2016, 01:15
مرحبا
هو الربح سهل و مضمون و مجرباه بقالى اكثر من سنه اهو و لكن هذا منتدى مش موقع تقوم بعمل الردود و المواضيع و تاخد بونص على كل مشاركة 10 سنت و هاتلاقى اول كل شهر البونص بيتحول تلقائى على حساب انستا المربوط بالمنتدى و بالتوفيق

masr16
05-28-2016, 20:24
ا

او عن طريق الاحالة
وفقك الله.

best39
05-28-2016, 20:25
نقطه معينه

0o0KaRiM0o0
05-28-2016, 20:43
و الصلاة و السلام على خير خلق الله سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم
الردود و المشاركات و ايضا الريفيز
تقبل مروري بمزيد من تمنياتي لك بالنجاح و التوفيق

عرآقي
05-29-2016, 09:13

masr16
06-04-2016, 15:17

never1
06-05-2016, 12:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة والمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

latraaa
06-05-2016, 14:54
مشكور اخي الكيرم على الموضوع و على الراي و على الطرح الراق يالقيم و على المعلومات التي تقدمت بها و أتمنى ان نراك تحقق الكثير ن النتائح القيمة إن شاء الله، مشكرو أخي الكريم و بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله

tenon
06-05-2016, 15:45
نقطه معينه

ده الافضل والنصيحه الي اقدمها دايما هيا انه لابد من التعلم اولا قبل اي عمل في المجال ده ولا نطمع لان ده الي بيخسرنا كلنا للاسف وعلشان
كده لابد من التعلم والصبر في البدايه

yansane
06-05-2016, 17:31
سوف تكسب النقود من الردود على تساؤلات اعضاء المنتدى وتاخد 10 سنت عن كل رد مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على المعلومات الققيمة التي تقدمت بها، و اقول لك ان المنتدى فيه الكثير من المواضيع القيمة الراقية التي يمكنها أن تنقل إلى الشرح القيم إن شاء الله، بالتوفيق إن شاء الله

haggui
06-05-2016, 17:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته*

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

ghost.mastar
06-05-2016, 18:01
اخى الكريم تابع الموضوعات وشارك فى مضمون الموضوع المطروح ا انشىء موضوع جديد بكدة تقدر تجمع بونص و سجل فى انستا فوركس كل أول شهر البونص اللى جمعتة يتحول على حسابك فى انستا تقدر تتداول بيه.

kaka25
06-09-2016, 01:04

Harmonic
06-09-2016, 01:21
ويمكنك التداول في البونص في شركة انستا فوركس الراعية للمنتدى

موفينج افريج
06-09-2016, 01:29
شكرا لك أهي الكريم على هذه المعلومات فعلا نحتاج مثل هذه الأشياء
للتعلم أنا عندب لحد الان سنة من معرفة الفوركس و لحد الان مازلت أجهل الكثير من الأمور هل السبب أنني غير مجتهد ي هذا المجال

kaka25
06-09-2016, 23:51

mohamedeid1481
06-10-2016, 00:09
السلا عليكم
اخى العزيز ستشارك فى المنتدى وكل رد تربح منه واول كل سهر يتم تحويل هذا البونص الى حسابك فى شركة التداول ولكن يجب عليك اولا التعليم جيدا ولالتوفيق ان شاء الله
وشكرا

iheb777
06-20-2016, 16:45
أهلا وسهلا بحضرتك نورت المنتدى وعالم الفوريكس نصيحتى لحضرتك أنك تدخل على القسم التعليمى ومشاهدة الفيديوهات وانشاء حساب تجريبى للتعلم عليه وفقك الله

---------- Post added at 02:45 PM ---------- Previous post was at 02:38 PM ----------

مشكور اخى على المعلومة واتمنا ان تكون دو فائدة على المنتدى
وكدالك اتمنا من الاخوى ان يضعو الامور التى قيها الفائدة على المتداول فى السوق
وبتوفيق

analyst
06-20-2016, 17:50
اخي الكريم الربح من هذا الموقع هو يتم عن طريق المشاركة بموضيع او ردود على المواضيع وطبعا كل هذه المشاركات تتحول الى بونص ويتحول البونص الى حساب لك بشركة انييستافوركس للتتاجر به انت فب سوق الفوركس وممكن ان تسحب الربح الذي انت سوف تحققه من المتاجرة من ذلك البونص

iheb777
06-20-2016, 17:51
أهلا وسهلا بحضرتك نورت المنتدى وعالم الفوريكس نصيحتى لحضرتك أنك تدخل على القسم التعليمى ومشاهدة الفيديوهات وانشاء حساب تجريبى للتعلم عليه وفقك الله

kymslye
06-22-2016, 15:59
لا نربح شئ أخي أحنا هنا نناقش حول الفوركس و نستفيد من مواضيع لطرق التداول و متاجرة العملات وأي رد تضعه في لمنتدى تأخد عليه بونص يتحول لحسابك من أجل تتداول به وتسحب أي ربح

nonam
07-24-2016, 14:33
السلام عليكم ... من خلال التعليقات اللي موجودة في التعامل مع الموضوعات الل يفي المنتدي بيتم احتساب الادوات الهامة ومن المهم جدا ان يكون التعليقات لها شروط ومن المهم جدا ان يكون الادوات الهامة منها الادوات التانية
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

aboubakeur_m12
07-24-2016, 20:43
موقع فوركس مصر هو موقع فوركس يمنح المتداول فرصة الحصول على راس مال من خلال الرد على المقترحة من قبل الاعضاء و ان كنت تجهل معنى الفوركس فانت تضيع وقتك ففقط لانه لا يمكنك سحب المال الذي حققته من خلال المنتدى و هو موجه للمتاجرة فقط دون عامل اخر و ان كنت تجهل الفوركس فما عليك الا التوجه الى قسم التعليمي و اخذ اساسيات السوق

فوريكسي
07-24-2016, 20:44
التعليقات هنا يجب ان تكون مفيدة للآخرين لانه غير ممكن ان نملا المنتدى بالسبام من اجل البونص فقط شكرا جزيلا لك أخي الكريم على الموضوع الرائع بالتوفيق ان شاء الله والسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

yansane
07-24-2016, 21:01
سوف تكسب النقود من الردود على تساؤلات اعضاء المنتدى وتاخد 10 سنت عن كل رد اقول لك ان المنتدى فيه الكثير من المواضيع القيمة الراقية التي يمكنها أن تنقل إلى الشرح القيم إن شاء الله، بالتوفيق إن شاء الله

ahmadhamad
07-24-2016, 22:45
اخي الكريم اذهب للقسم التعليمي فهناك شروحات مفصلة للحصول على البونص والربح منه
وبالتوفيق لك وللجميع

younes-dz
07-24-2016, 23:14
السلام عليكم ورحمة اللله وبركاته طريقة الربح واضحة اجمع البونيص بواسطة الردود
بعدها المبلغ الذي جمعته تداول به

ابوفؤاد
07-24-2016, 23:26
الربح من المنتدلى منقسم الى شقين اولهم انك لابد ان تقوم بعمل ردود جيده و مفيده لاعضاء و بهذا انت تكو قطعت الشق الاول من الربح لانما تحصل عليه لابد من الترجم له مال حققى من خلال انستا

Thunder
07-24-2016, 23:56
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اهم حاجة للربح انك تتابع اخبار السوق وتتبع استراتيجيه معينة على حسب حالة السوق ودى ترجع لتحليلك للاخبار بتاعت السوق

antr
07-25-2016, 00:31
السلام عليكم ورحة الله وبركاته
اخى تكتب تاخد على الموضوع 10 سنت فى الموضوع او الرد بعد كده تتحول الفولس الى حسابك لو متفعل حضارب و الربح تسحبه

titotroy
07-25-2016, 02:08
اولا اخى اشكرك على مشاركتك وسؤالك
التعلم ثم التعلم ثم التعلم

forexaly5
07-25-2016, 02:28
السلام عليكم ورحمة الله تعال وبركاته و أهلا بجميع المتداولين و حظ سعيد إنشاء الله في هذا العالم
أخي العزيز إدهب إلى قسم المبتد سوف تجد كل حاجة كبرة صغيرة عن الفوركس بالتوفيق للجميع

ahmed mohamed mansour
07-25-2016, 05:14
طريقة الربح كالتالي:
بعد تفعيلك للحساب عن طريق البريد الالكتروني تقوم بالدخول لاقسام المنتدى وتقوم بالرد على الموضوعات وكل رد تاخذ عليه 0.10 دولار ولكن تاكد من الدخول للقسم الذي يوجد فيه مقابل للردود واتمنى لك ربح وفير ان شاء الله تعالى

Iheb1302
01-09-2017, 21:01
مرحبا أخي الكريم قبل أن تفكر في الربح عليك أن تتعلم أولا وتطبق كل ما تعلمته
على الديمو لمدة زمنية لا تقل عن 6 أشهر بالتوفيق و الارباح

عبد الرحيم رافا
01-10-2017, 20:13
السلام عليكم و رحمة الله
اخي عند تسجيلك و تفعيل عضويتك تتوجه الى جينيرال فوركس كونفيرسيشن و تقوم بالردود ولا تقوم بالنسخ وتبدأ الجني ان شاء الله

عبد الرحيم رافا
01-14-2017, 00:03
السلام عليكم و رحمة الله
اخي الموقع سهل جدا المهمة التي يجب ان تقوم بها لكي تاخد اجر على عملك هي الردود و المواضيع و شكرا لك على هذا

big.pharaoh
01-14-2017, 00:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... انت هنا يا غالي بتقوم بجمع البونص مقابل الردود كل رد بتاخد عليه ١٠ سنت وبيتم تحويل البونص كل اول شهر ميلادي لحسابك في انستا

Samira shabban
01-14-2017, 00:31
السلام عليكم اخى الكريم شكرا لك على هذه المشاركه... وانصحك بزياره القسم التعليمى للمنتدى حيث توجد الفيديوهات التى تشرح لنا ماهو الفوركس وكيفيه التداول على المنصه...
وشكرا لك

ahmedahmed1
01-14-2017, 17:20
المنتدى عبارة عن منتدى خاص بتداول العملات(الفوركس) وكل ما يتعلق بهذا المجال وتقوم بتجميع بونص من خلال الرودود او طرح الموضوعات مع التعلم المستمر والدائم

big.pharaoh
01-17-2017, 19:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... الموقع هنا بيقدملك بونص مقابل الردود. كل رد بتقوم بيه بتحصل على ١٠ سنت. ولك في الشهر ١٥٠٠ رد يعني ١٥٠$ بونص تتداول بيه والارباح تسحبها بدون قيود

Mahmoud hesham
01-26-2017, 01:35
السلام عليكم
لنان ان المنتدى من الحصول على بونص للتداول به في شركة انستا فوركس و هو غير قابل للسحب فقط تستطيع سحب الارباح منه...........
مشكورررررر

alonsoo
01-26-2017, 08:37
انت قسم مثلا وقتك كل يوم انك تعمل مثلا 50 رد فى اليوم هتلاقى اخر الشهر 150 دولار بونص اشتغل بيهم
واربح واستفيد من الارباح اللى هتجنيها من الفوركس

muhammad ismail
01-26-2017, 14:20
اخى الكريم لا توجد طريقه للربح فى هذا المنتدى يمكنك فقك تجميع البونص ( راس المال ) عن الطريق
الردود ويحول الى حسابك فى الفوركس ويمكنك بعدها بدء التداول

فوريكسي
01-26-2017, 14:44
وقت الفراغ ضع مجموعة من الردود حسب استطاعتك وخلاص اخي لكن احترم الوانين شكرا جزيلا لك أخي الكريم على الموضوع بالتوفيق لك إن شاء الله ولجميع الاخوة الأعضاء تقبل تحياتي والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hanaasnaa
01-26-2017, 15:31
اهلا اخي اولا اليك بعض النصائح وهي القراءة جيدا لفهم كل تحليل مميزاته وعيوبه واستراتيجيته لتكسب الخبرة اتمني أن تلتزم بالقواعد لاكتساب الخبرة والله المستعان

hamadasalama
01-26-2017, 15:36
المنتدي يقدم بونص 10 سنت علي كل مشاركة تقوم بها وفي نهاية الشهر يتم تجميع البونص وارساله الي حسابك ويتم التداول به والارباح تستطيع سحبها بدون شروط

ahmedmahmoud2017
01-26-2017, 16:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي العزيز لود ان اوضح اليك ان يمكنك ربح من خلال الموقع من خلال البونص من المشاركات ‘التعليقات ويتم تحويلهم الي موقع انستا فوركس للتداول

wwwfox12348
01-26-2017, 16:54
يا اخي انظر عليك ان تفتح حساب تجريبي في انستا فوركس وقراه المواضيع والتعليق وقراه الكتب عن الفوركس واخي قبل طرح السؤال عليك في البدايه ان تري باقي المواضيع لان سوالك متكرر في النهايه اتمني لك التوفيق وشكرا:ok:

Ahmedhumeda
01-26-2017, 16:56
او عن طريق الاحالة

amine bajjou
01-26-2017, 16:59
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم ان اول مسالة انصحك بها هي التعلم و اعتقد ان القسم التعليمي للمنتدى قادر على تعليمك مبادئ و اساسيات مجال الفوركس و ثانيا المثابرة على جمع البونصات من المنتدى و دلك بكتابة 50 مشاركة في اليوم لجمع راس المال و اخيرا معرفة كيق تتداول للربح من شركة الانستا فوركس

عبد الرحيم رافا
01-26-2017, 17:03
السلام عليكم و رحمة الله
يا اخوتي الموقع هذا او المنتدى العربي فوركس مصر المطلوب منا نحن كمشتركين هو الردود و كتابة المواضيع المفيدة

Shadyy
01-26-2017, 17:28
السلام عليكم و رحمه الله كل ما عليك هو تجميع اكبر عدد من البونص حيث يكون مسموح لك بكتابه 50 رد في اليوم و كل رد ب 10 سنت اي 150 $ في اشهر و يتم تحويلهم علي حساب الانستا و تتاجر و الارباح تخول الي البنك الذي تتعامل معه

zaheralwan
01-26-2017, 17:55
اخي الفكرة انك تقوم الرد على المشاركات المطروحة في في المنتدى ويكونلك عن كل رد 10 سنت يعني لو كان ليك 50 تعليق ب 50 سنت طبعا ليك 50 تعليق يوميا ترد على المشاركات.

zakariacr07
02-16-2017, 18:54
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

الربح من المنتدى يكون بجمع البونيص عن طريق الردود أخي الكريم و كل شهر يتم تحويل رصيك من البونيص على حسابك أنستا فوركس و تقوم بالتداول تسحب أرباحك

yacine7
02-16-2017, 19:05
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ومغفرته
يجب عليك أن تتعلم الفوركس من الصفر ثم تأتي إلى هنا لجمع البونص

ابوعلى
02-16-2017, 19:20
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم المنتدى ده انت بتربح على كل رد 10 سنت وليك 50 رد فى اليوم 5 دولار فى الشهر 150 دولار انت بتتداوال بيهم وتتعلم وتربح وتسحب الربح اللى انت جبتو من البونص ان شاء الله وربنا يوفق الجميع وتقبل المرور اى الكريم

mhd99
02-18-2017, 22:45
الطريقة سهلة وبسيطة اخي الكريم عليك ان تفتح حساب في انستا فوركس وتربطه مع المنتدى وسيتم تحويل البونس الذي
تحصل عليه من الردود الى حسابك اول الشهر لتتداول به في الفوركس

emin14
02-18-2017, 22:49
تابع الموضوعات وشارك فى مضمون الموضوع المطروح ا انشىء موضوع جديد بكدة تقدر تجمع بونص و سجل فى انستا فوركس كل أول شهر البونص اللى جمعتة يتحول على حسابك فى انستا تقدر تتداول بيه.

zunebha
02-18-2017, 22:52
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته
الامر جد سهل انت لازم تبدا تجمع الردود اي تجمع الدولارات .كل رد ستتحصل على 0.10 سنت .انت واجب عليك على الاقل تعمل 50 رد باليوم .
هدا كل شيء وفي اخر الشهر تتحول كل مجهوداتك الى حسابك بالانستا وهناك تبدا رحلة الكسب من التداول .
بالتوفيق

جمال صادق
02-18-2017, 23:09
طريقة عمل المنتدى هى جيدة و ممكنة على العمل بها و لابد من تعلم الكثير من الاسليب التى تساعد فى فهم و اصوبل التداول التى نتمكن منها من خلال الكثير من الافتراضات حول مستجدات السوق

MOHAMED SAID ELSAYED
02-18-2017, 23:12
الســـلام عــليكم ورحــمه الله وبـــركـــاتــه .......من مشاركاتك فى المنتدى تاخد بونص مقابل الردود لكل رد 10 ست وليك 50 مشاركه يوميا يعنى 5 دولار

skylol
02-18-2017, 23:35

اخي الغالي انت كل يوم لديك 50 رد وكل رد 10 سنت يعني في الشهر 150 دولار وبداية الشهر يصلم البونص الى حسابك في الانستا فوركس وتتداول به

samir123
02-18-2017, 23:36
السلام عليكم ورحمة الله طريقة عمل المنتدى جيده جداوممكن العمل بها وتجمع الردود اى تجمع الدولارات كل رد ست ت حصل على٠.١٠ سنت على اللقب تعمل ٥٠ رد باليوم وكل ده بيتحول مجهوداتك الى حسابك ولبد من تعلم الكثير من الاساليب واتمنى التوفيق ان شاء الله

nour3iny
02-19-2017, 00:01
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
الربح اخى يكون كلما اضفت ردود على مواضيع الاعضاء تربح 10 سنت عن كل رد تقوم به ومسموح لك ب50 رد يوميا

جابر1979
02-19-2017, 00:03
الفوركس تجارة عالمية عبر شبكة الانترنت ، و هي مجال كبير لدى يجب فهم أسس التداول و تعلم و دراسة المجال قبل ان تفتح حساب حقيقي . بالتوفيق

ilyestoumi
02-19-2017, 00:15
السلام وعليكم
طريقة الربح ان تقرا الموضوع
علي كل 10 تعليقات في المنتدي هتاخد دولار وعلي كل 10 مواضيع هتكتبها هتاخد دولار وبعدها بيتحولو بونص
لشركة انستا فوركس لكي تداول بيهم .
موفق

Mony Ezzat
02-19-2017, 00:27
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك بتعمل ردود بالمنتدى وتاخد البونصات من شركة الانستا فوركس وان شاء الله تحقق ارباح من التداولات

ahmedm
02-19-2017, 02:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الطريقة ببساطة تراجع قوانين البونص عشان متضيعش تعبك علي الفاضي وتبدء تعمل ردود صحيحة وتجمع بونص هيتحولك علي موقع الشركة تنزل المنصة وتبدء تتداول تحياتي لك أخي الكريم

Manoush
02-19-2017, 02:16
او عن طريق الاحالة

ahmedmahmoud2017
02-19-2017, 02:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يجب عليك التعليق على المشاركات وتجميع البونص لبدء التداول به على انستا فوركس

مروه عصر
02-19-2017, 11:57
السلام عليكم
طريقه العمل بالمنتدى من خلال الرد على المشاركات نحصل على بونص من الردود 150$فى الشهر لينا 50 تعليق فى اليوم فى الشهر ب1500 تعليق تحصل عليهم ونحولهم الى انستا فوركس حتى نتداول بهم.

zakariacr07
02-19-2017, 14:28

أخي الربح يكون بالقيام بالردود في المنتدى و بذلك تجمع البونيص لكي تستطيع التداول به بالتوفيق

abumazen
02-19-2017, 14:47
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الربح في الموقع عن طريق المشاركات الفعاله فكل مشاركة ب 10 سنت يتم تجميعها نهاية الشهر وارسالها في حسابك في شركة انستا المربوط بالمنتدي

Mr Fathy
02-19-2017, 14:49
بسم الله الرحمن الرحيم انا زيك جديد هنا فى المنتدى يا زعيم انما الحمد لله تعلمت حاجات كتير جدا واتعلمت ازاى اشتغل بالدعوم والمقاومات

Mohamed hasab
02-19-2017, 14:57
انت تقدر تعمل ردود على المواضيع وكل رد بتاخد عليه 10 سنت وليك 50 رد فى اليوم يعنى 5 دولار وتقدر تسحبهم على حسابك فى انستا

ali gamal
02-19-2017, 15:06
بالتوفيق إن شاء الله

Ayman Abdellatif
02-19-2017, 15:17
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
اخى الكريم اهلا بك فى المنتدى ما تربحة هنا يسمى بونص و هو ياتى لك عن طريق الرد على الموضوعات التى يطرحها الاعضاء بالمنتدى و يحول الى حسابك فى اول كل شهر على حسابك لدى شركة انستا ليكون بمثابة راسمال لك تبدا به التداول و ما تربحة منه هو المسموح لك بسحبة و بالتوفيق

khalihanna
02-19-2017, 15:33
السلام عليكم ورحمة الله
طبعا اخي الكريم دورك في المنتدى هو الرد على المواضيع بما تعرفه عن المجال وتكسب بونصات عندما تكمل 150دولار في الشهر تحول توماتيكي الى منصة التداول انستافوريكس

abumazen
02-19-2017, 15:40
ولكن يا اخي المحترم بما انك جديد في المجال فالمشكلة هنا ليست مشكله بونص المشكله بعد حصولك علي البونص كيف تتداول لازم الاول تتعلم الفوركس كويس والربح منه

عبد الرحيم رافا
02-19-2017, 15:47
السلام عليكم و رحمة الله
طريقة الربح من هذا المنتدى اخي الفاضل هي تقتصر على كتابات الردود و المواضيع البناءة و ان شاء الله تستفيد

mid0killer
02-19-2017, 15:52
اخي الفاضل سياسة هذا المنتدي ان تقوم بالرد على المناقاشات اللى تعرفها واللى متعرفهاش اسال عليها والرد بعشره سنت المنتدي بيجمعهم ليك فى شركة انستا كل شهر وانت بتتداول بيهم وتسحب ارباحهم

tamermosa
02-19-2017, 15:58
اخي الفاضل تقوم بالمشاركات هنا في المنتدي. و عن كل مشاركه او رد حتاخد 10 سنت. و مجموع ما ستحصل عليه شهريا بيسمى بونص و هو سيحول تلقائيا الي حسابك في انستا اولكل شهر جديد لكي تداول به و ارباح التداول لك

remon2010
02-19-2017, 16:13
السلام عليكم جميعا
اخى الزيز هذا المنتدى يعطى بونص للمشاركه
فيه ولكن هذا البوصن خاص بالتداول فى شركه نستا للفوركس
ولايمكنك سحبه ولكن يمكن سحب الارباح المحققه من خلاله
تقبل تحياتى

hoodhood700
02-19-2017, 17:36
بسم الله الرحمان الرحيم وبعد ،
اهلا فيك اخي الكريم
بالضبط كما تفضلوا الاخوة لا تشوش افكارك الجديدة بالاستراتيجيات والمؤشرات الكاذبه التي تقول لك اربح 100% خلال يوم او شهراشتغل لوحدك ـ تعلم ما تراه مفيد ،حاول التجريب على حساب ديمو ، طبقما تعلمته واجعل حسابك التجريبي مهم لك ،واخيراً ، الصبر والوقت ، تعطيك الخبرة وتجعلك محترف ان شاءاللهوشكرا جزيلا.

Samira shabban
02-19-2017, 23:13
السلام عليكم ...
انصحك بيالذهاب للقسم التعليمى يالمنتدى لان هناك يوجد كل مايخص الفوركس من
ادوات وتعريفات وتحليلات وكيفيه التداول السليم .....

zaki00
02-20-2017, 20:44
تابع الموضوعات وشارك فى مضمون الموضوع المطروح ا انشىء موضوع جديد بكدة تقدر تجمع بونص و سجل فى انستا فوركس كل أول شهر البونص اللى جمعتة يتحول على حسابك فى انستا تقدر تتداول بيه

zakariacr07
02-21-2017, 19:37

يمكنك القيام بالردود أخي الكريم و جمع البونيص و كل رد ب 10 سنت و لك الحق بالقيام ب 50 رد في اليوم

magic777
02-21-2017, 21:10
لازم انت تدخل القسم التعليمي اخي هنا مش هتقدر تتابع معانا وانت لسه جديد لكن في القسم التعليمي هتلاقي هناك الاساسيات الي تكون مساعده لك في التعلم
وابدا كلنا بدأنا من هناك

Manoush
02-22-2017, 00:16
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ....... تقوم بالرد على المواضيع وتاخد على الرد 10 سنت وليك 50 رد فى اليوم

elbe4lawy
02-22-2017, 01:17

hosaeen
02-22-2017, 20:25
عليك اخي الكريم جمع البونص عن طريق كتابة التعليقات وعليك قراءة القوانين قبل كتابة التعليقات لانها ملزمة ببعض الشروط

hamadasalama
02-23-2017, 00:46
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اول شئ ان تفتح حساب في شركة انستا بورتال فوروم وتربط بالمنتدي المحترم من خلال بروفايلك ثم تقوم بعمل مشاركات فعاله

mhd99
04-01-2017, 00:08
تستفيد من المنتدى عن طريق المشاركة في المواضيع وكتابة الردود فيها حيث يعطيك المنتدى مقابل كل رد او
موضوع عشرة سنت ويتم تحويل المبلغ لحسابك في انستا اول الشهر ويجب ان يكون الحساب في المنتدى مربوط
مع الحساب في انستا

michael1
04-01-2017, 00:18
وعليكم السلام ورحمة اللة وبركاته اخى العزيز
يمكنك اخى ان تستفيد من المشاركة فى الردودعلى
المنتدى وان تقوم بكسب البونص وتقوم بالتداول به وتربح

Mohamed Alsaeed
04-02-2017, 22:12
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
:) :():(:)

ننتظر المزيد
...........................
تقبل مرورى <3

---------- Post added at 09:12 PM ---------- Previous post was at 09:11 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
شكرا اخى على هذا الموضوع
جزاك الله خيرا ونفع بك
ننتظر المزيد
تقبل مرورى <3

mostafa1995
04-02-2017, 22:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ....... انت حتعمل ردود وكل رد 0.1 وتعمل 50 ويساوي 5 دولار يوميا على مدار شهر 150 وكده تبدا تتداول بانيستا فوركس وتعمل فلوس
قبل ذلك تعلم قواعد اللعبة اي الفوركس واجتهد وادخل
لا تتداول بدون ان تعرف شيء

mohamed morshed
04-02-2017, 22:14
00000000000001111111111111111111111111000000000000 000000
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على رسول الله
شكرا جزيلا اخى الكريم على هذة المشاركة الرائعة والمهمة وسيتم العمل بها والله الموفق والمستعان

ghost mastar
04-02-2017, 22:15
اخى الربح من الموقع هو ربح البونص من خلال الردود والمشاركات يتحول ما تم جمعه الى حسابك فى انستا وتبداء التداول به والربح من التداول يمكنك سحبه

Mohamed Alsaeed
04-02-2017, 22:16
:(:):(:)
شكرا اخى على هذا الموضوع
جزاك الله خيرا ونفع بك
ننتظر المزيد
تقبل مرورى <3

M0hsenalawady
04-02-2017, 22:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحياتي لكم جميعا
اخي العزيز انصحك بالتدريب ودراسة الفيديوهات اللي في المنتدى والبداية علي حساب تجريبي

sinaa
04-03-2017, 23:03
او عن طريق الاحالة

M0hsenalawady
04-03-2017, 23:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحياتي لكم جميعا
اخي العزيز عليك بجمع البونص من المنتدي عن طريق عمل الردود على الموضوعات ولك 50رد يوميا ب5دولار ثم تقوم بالتداول وسحب الأرباح من شركة انستا

Samira shabban
04-06-2017, 01:23
طبعا يجب عليك جمع البونص من خلال كتابه الردود اوكتابه مواضيع فى المنتدى
وبعد ذلك يتم تحويل البونص لحسابك لكى تتداول به وتحقق ارباح ..

saidassouik
04-06-2017, 01:26
السلام عليكم ورحمة الله
مشكور أخي الكريم على هذه المعلومات القيمة ،
ننتظر منك المزيد من المشاركات المتميزة بالتوفيق للجميع و أرباح وفيييرة للجميع
تقبل مروري.

fifi ghonem
04-06-2017, 02:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وبعد
مرحبا بك كعضو جديد لكي تربح من هذا المنتدي يجب ان تضع تعليقات علي الموضوعات الموجوده بالمنتدي وكل تعليق بيضيف لك 10 سنت ولك 50 تعليق يوميا ياعني 5دولار وهذا يسمي بالبونص الذي ستتداول به وبالتوفيق للجميع
تقبل مرورى

omaryos
04-06-2017, 04:18
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته يتوجلطب عليك وضع ردود على المواضيع المطروحة من قبل الاعضاء حيت يمكنك وضع 50 تعليق يوميا و لكل تعليق 0.10$

waelmma
04-06-2017, 08:59
:(:)):o:)) اخى الكريم بارك الله فيك والحقيقة انه يجب ان تعلم ان
يجب ان تدخل على القسم التعليمى وهتجد المزيد من الفيديوهات الهامة اللى هتفيدك ان شاء الله

فهمى لاشين
04-06-2017, 09:35
حياك الله
اذا كنت فهمت سؤالك فانت تسأل عن الربح من هذا الموقع
يوجد فى الموقع قسم عام به الكثير من مشاركات الاعضاء
ويمكنك ان تشارك بالرد على هذه المشاركات وتحصل مقابل كل رد
على 10 سنت بونص تجمها وفى نهاية الشهر تضارب بها

Mo7a
04-06-2017, 09:35
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اخي الكريم العمل فى هذا المنتدي يعتمد على ان تقوم بعمل ردود فى الاقسام المختلفه فى المنتدي وتحصل على بونص مقابل كل رد ويتم تحويل البونص فى نهايه الشهر الى حساب موقع انيستا فوريكس لتقوم بالتداول به وتحقيق ارباح

midobols
04-06-2017, 10:49
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
اخي سوف تكسب 10سنت عن كل رد من الردود اللتي تقدمها عن استفسارات افراد المنتدى كما
يمكنك الكسب عن طريق احالة اصدقائك.

yaseranwer
04-06-2017, 10:53
‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم علي طرح هذا الموضوع المهم ولكني لي وجهة نظر في هذا الموضوع فدائما ما تتعدد الاساليب والاستراتيجيات ويبقي دائما ادارة راس المال هي اهم اسباب النجاح لأي تداول علي الاطلاق مهما تعددت المؤشرات والتحليلات الفنية والاساسية وهذة هي وجهة نظري مع تمنياتي بالتوفيق والنجاح.

Zinou0008
04-06-2017, 11:00
سوف تكسب النقود من الردود على تساؤلات اعضاء المنتدى وتاخد 10 سنت عن كل رد مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على المعلومات الققيمة التي تقدمت بها، و اقول لك ان المنتدى فيه الكثير من المواضيع القيمة الراقية التي يمكنها أن تنقل إلى الشرح القيم إن شاء الله، بالتوفيق إن شاء الله

yaseranwer
04-06-2017, 11:45
‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم علي طرح هذا الموضوع المهم ولكني لي وجهة نظر في هذا الموضوع فدائما ما تتعدد الاساليب والاستراتيجيات ويبقي دائما ادارة راس المال هي اهم اسباب النجاح لأي تداول علي الاطلاق مهما تعددت المؤشرات والتحليلات الفنية والاساسية وهذة هي وجهة نظري مع تمنياتي بالتوفيق والنجاح.

ahmadinho100
04-06-2017, 13:54
اهلا و سهلا بك ادا كنت تريد ان تربح فامامك مشوار طويل يا اخي و يجب ا تكون لك العزيمة اول شيء يجب ان تفهم كيف يتحرك السعر وكيف تقوم بالتحليل

magic777
04-06-2017, 14:32
اخي انت بتجمع بونص من هنا من خلال الردود طبعا وفي نفس الوقت انت بتتعلم من خلال الردود للاعضاء وايضا المواضيع هنا علشان
بعد كده تعمل على البونص وتحقق الربح

Hamza El36
04-06-2017, 15:24
السلام عليكم ورحمة الله ويركاته.
تقوم في هذا المنتدى بعمل الردود على الموضوعات, وبذلك تربح البونص الذي يخولك للمشاركة في تداول العملات في الفوركس....
انذاك تستطيع سحب الربح الناتج عن عملية التداول..
عموما متمنياتي لك بالتوفيق والنجاح..
وتقبل مروري..
تحياتي

---------- Post added at 12:24 PM ---------- Previous post was at 11:49 AM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
تقوم في هذا المنتدى بعمل الردود على المواضيع, الشيء الذي يؤهلك لربح البونص..
الذي بدوره يؤهلك للمشاركة في التداول على الفوكس..
وبالتداول تستطيع ربح المال..
متمنياتي لك بالتوفيق..
وتقبل مروري..
تحياتي

mahmoudtaha33
04-06-2017, 15:55
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي
الربح هنا سهل جدا اخيالكريم فقط تعليقات
وتاخد اموال البونص دي تتداول بيها فيالنصه
ويمكن سحب المال من الارباح فقط
بالتوفيق اخي

Aymen djouani
04-06-2017, 16:09
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاته أخي الكريم ما عليك هو الرد علي التعليقات لك يوميا 50 رد. اي ٥ دولار. إلي ان تصل إلي ١٥٠ دولار تبدأ التداول بها

Hamza El36
04-06-2017, 16:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
طريقة العمل في هذا المنتدى سهلة نوعا ما...
المهم تقوم بعمل الردود التي تؤهلك لربح البونص, الذي يؤهلك بدوره لتقوم بالتداول على موقع شركة إنيستا...
وتستطيع من خلال التداول جني الأرباح..
متمنياتي لك بالتوفيق..
تحياتي.

abo.tali.wtalin
04-06-2017, 18:08
بسم الله الرحمن الرحيم
عليك بمتابعة ةالقوانين فى المنتدى والاقسام التعليمية وتوخى البحظر وعدم المجازفة وبرجاء تقبل مرورى على موضوعك
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

hamadasalama
04-07-2017, 01:23
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته حضرتك بتفتح حساب في شركة انستا وتربطه من صفحتك الشخيصيه بالمنتدي وبتبدا تعمل مشاركات فعاله علي المنتدي المحترم وينزلك البونص في حسابك اول الشهر

fouadd19
04-25-2017, 15:54
القسم التعليمي هو افادتك الاولى وقبلها اطلع على شروط المنتدى حتى تكون على علم بكيفية اشتغاله
وبعدها اطلع على فيديوهات تعليمية بخصوص الفوركس وكل مايتعلق به وستجد كل يوم شيء جديد تفهمه وتسال عنه والجميع
رهن الاشارة
بالتوفيق

el7agga
04-25-2017, 17:41
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مشكور اخي المحترم علي الموضوع الاكثر من رائع وباذن الله تعالي تقدم لنا الافضل في الفتره القادمه الذييفيدنا في التداول بسوق العملات

mahmoudtaha33
04-25-2017, 17:44
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اي
هتعمل عضويه هنافي المنتدي اخي
وبعد ذلك تعمل ردود كبيره و لا تقررها
هيجيلك بونص كل اول شهر في المنصه
بالتوفيق اي

جمال صادق
04-25-2017, 17:58
اعتقد ان عملية العمل فى المنتدى تتم بمنتهى السهولة و ان العمل فى الردود هو ابسط الامور و انتظار البونص لا يطول كثيرا و علينا ان نلتزم بالتداول فى الكثير من الاوقات

yousee
04-25-2017, 18:21
هدا الموقع تجمع فيه البونص من أجل أن تتداول به في شركة انيستا و الربح الدي تربحه من البونص يسمح لك أن تسحبه إلى البنوك الإكترونية التي تدعمها انيستا

capoeira
04-25-2017, 19:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ان الربح من الموقع عن طريق القيام بلاثة طرق الطريقة الاولى ان تقوم بالرد على الموضوعات
المطروحة فى المنتدى و الطريقة الثانية ان تقوم باضافة موضوعات الى المنتدى و الطريقة الثالثة ان تقوم بدعوة اشخاص يقوموا بالتسجيل بعدك

latraaa
04-25-2017, 19:12
مشكور أخي الكرييم على الموضوع و على الراي و على الطرح و اقو للك و للجميع انه بإمكانا أن نحقق الكثير من الأمور الراقية القيمة و المفيدة إن اشء الله و كل ما عليك هو العمل على التعلم و العمل على الصبر اخي الكيرم

moha-star
04-25-2017, 19:55
*الســــــلام علــــــــــــيــــكم و رحمــــة الله تعالى وبركـــــــاتـــه*

اخي الكريم يج عليك ان تقوم بالردود على الاخوة الكرام و علي المواضيع وايضا بامكانك اضافة مواضيع

جديدة وعن كل رد اخي تاخذ بونص 0.1 دولار ولديك الحق في 50 رد كل 24 ساعة .

بالتوفيق

big.pharaoh
04-25-2017, 20:20
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .... الربح من الموقع بيكون من خلال الردود في الموقع وبتحصل على ١٠ سنت علا كل رد وحد الاقصى شهريا ١٥٠$

m7med
04-25-2017, 21:21
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
انصحك اخي الكريم بالدخول الي القسم التعليمي الخاص بالمنتدي لمعرفة طريقة التداول و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

Mohamed Youssef
04-25-2017, 21:31
أدخل على شرح للمنتدى وانت هتفهم كل حاجة
تقبل مروري وتحياتى لك أخى الكريم
التوفيق والنجاح لجميع الاعضاء الكرام

Mony Ezzat
04-26-2017, 01:28
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك الربح بيكون من التداول في الفوركس وهنا بتجمع بزونصات بتتحول على الانستا فوركس اول الشهر ان شاء الله

magdylotfy2
04-26-2017, 02:30
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
اللهم صلى على محمد صلى الله عليه وسلم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا ارى فى هذه النقطة التى هى من اهم نقاط الفوركس التى تستحق النقاش ان طبعا تابع الموضوعات وشارك فى مضمون الموضوع المطروح ا انشىء موضوع جديد بكدة تقدر تجمع بونص و سجل فى انستا فوركس كل أول شهر البونص اللى جمعتة يتحول على حسابك فى انستا تقدر تتداول بيه المشاركة فى المواضيع والتعليقات المهم ممكن ان تجمع الى غاية 150 دولار فى الشركة من البونص تقبل مرور... بارك الله فيك اخى وجزاك الله خيرا .... بالتوفيق لك ولكل اعضاء منتدانا الكريم

mido elshabrawy
04-26-2017, 02:40
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
اخي العزيز انت تقوم بالدخول الي المنتدي هنا و كتابه المواضيع و الردود لتقوم بجمع البونص
و في تلك الفتحه تقوم بفتح حساب حقيقي في شركه انستافوركس و كتابه كود الاحاله و تقوم برفع المستندات المطلوبه لكي تفعل المستوي الاول و الثاني
و من ثم تقوم بربطه بالمنتدي هنا لكي يتم تحويل البونص الي حسابك خلال الاسبوع الاول من كل شهر و تقم بالتداول علي ذلك البونص و تحقيق ارباح و سحبها
تقبل مروري و باتوفيق للجميع ان شاء الله

A.mustafa
08-30-2018, 13:36
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته...
المنتدى عبارة عن منتدى خاص بتداول العملات وكل ما يتعلق بهذا المجال وتقوم بتجميع بونص من خلال الردود او طرح الموضوعات مع التعلم