PDA

View Full Version : تفعيل المستوي التاني؟

Pages : [1] 2

HaMaDa99
04-07-2016, 05:42
هوا علشان افعل المستوي التاني اهي المطلوب بظبط ؟
وعلشان اقدر اسحب ارباحي لازم افعل مستوي التاني ولا مستوي اول كفاية ؟

jaouad ouaiss
04-07-2016, 12:21
تفعيل المستووين ضروري الاول من خلال رفع الهوي ةلازم تكون العلومات مطابقة
لمعلومات الحساب و ايضا التفعيب الاتني خاص باي فاتورة فيها عنوانك

HaMaDa99
04-07-2016, 16:05
طب لو مش معايا فاتورة في بديل ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارجو من الناس لفعلت تعطيني حل انا فعلت الاول ولسه التاني

Slimane.80
04-07-2016, 16:10
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
تفعيل المستوى الثاني
يتطلب وقتا بعد ارسال البيانات اللازمة
فالمسالة قضية وقت.:bravo:

مبتدئ و لكن...
04-07-2016, 19:36
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
كلامك صحيح يا اخي الكريم ...موجودة استراتيجيات كثيرة لكن مش بتناسب الكثير
لدى كل واحد لازم يجرب كل الاستراتيجيات ويختار الي تناسبوا

neverlit5
04-09-2016, 17:09
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس السنة النهائية سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات

adelrawi011
04-09-2016, 17:14
أعتقد أن المستوي الثاني أخي لابد من رفع اثبات للسكن مثلا فاتورة كهرباء أو غاز أو فاتورة مياة أو فاتورة التليفون أو الأنترنت وان لم ينجح طريقة من ذلك قم بمراسلة الدعم الفني

gamal.mode
04-09-2016, 17:59
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و
مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس
بارك الله فيك اخي ولا تحرمنا من ابداعاتك وتميزك المتواصل استفد منه انا
والمشاركين الكرام وننتظر منك المزيد ان شاء الله
واصل وبالتوفيق لك في حياتك
في رعاية الله اخي الكريم
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

aboubakr el ayach
04-09-2016, 18:01
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الحبيب بالنسبة للمستوى الثاني فالواجب عليك أن تقوم بادلاء شهادة أو وثيقة قانونية تثبت محل سكناك وذلك إما عن طريق شهادة الإقامة أو عن طريق الفاتورة أو وثيقة بنكية تحياتي وتقبل مروري

رومانى
04-09-2016, 18:06
التفعيل الاول ضرورى لمعرفة هويتك ويكون ببطاقة الرقم القومى اما المستوى الثانى يكون
التفعيل عن طريق ايصال كهرباء او ايصال مياه او غاز طبيعى او جواز السفر
اوحتى ائ شئ يكون فيه حساب ممكن مفردات المرتب وتصور عن طريق
الاسكنر

lionardodicaprio940
04-09-2016, 18:09
نعم لا بد من تفعيل المستويين معا والعملية بسيطة
الاولى بتحميل بطاقة التعريف الوطنية الخاصة بك والثانية
بتحميل عنوان اقامتك.

harimeche
04-09-2016, 18:21
الســــــــــلام عيكم ورحمة الله وتعالى وبركاته

اهلا اخـــــــي ... المستوى التــــــــــاني ضروري لكي تستطيع

سحب اموالك وسيلزمك كشف حسلب بنكي إعمل له سكان

وأرسله لهم

مع التحية وبالتوفيق

eg.light
04-09-2016, 18:46
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

بص يا اخي الكريم انا فعلت المستوي الاول بالباسبور والمستوي التاني بالبطاقة وبالنسبه لتفعيل المستوي التاني بيديك مميزات اكتر ف السحب

نادر صباح الدين
04-09-2016, 19:00
اعتقد أن تفعيل الحساب في المرحلتين ضروري لعمليات السحب، فلا يمكن للمتداول الاستفادة من الأرباح التي يحققها من عمليات التداول دون أن يتم التحقق من الشخصية من خلال إثبات الهوية، ومن مكان الإقامة على أساس فاتورة الماء أو الكهرباء، نتمنى للجميع الوفيق في عمليات التداول والنجاح في الفوركس.

latraaa
04-09-2016, 19:09
مشكور اخي الكيرم على الموضوع و على الطرح و على الراي و على المعلومات الراقية التي تقدمت بها و اتمنى من الإخوة الكرام العمل على التعل أكثر و أكثر لكي يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

amrelhussiny
04-09-2016, 19:13
انا ارسلت الاثباتات كلها ولم يتم تفعيل حسابى ماذا افعل

اكرم التميمي
04-09-2016, 19:43
اخي الكريم لابد من تفعيل حسابك للمستوى الثاني لكي تتمكن من سحب الارباح التي تحققها من البونص والا فانك لاتستطيع عمل هذا الشيئ يمكنك ارسال اثبات سكني للمستوى الثاني مثل وصل كهرباء او ماء او كشف حساب بنكي

latraaa
04-09-2016, 20:40
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الراي و على المعلومات القيمة التي تقدمت بها و التي أرى أنه قد تم التطكرق لها من قبل و بالتفصيل الدي يجب أن يكون، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله يا اخي الكريم، مشكور

yahia1
04-09-2016, 22:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

doaa sary
04-11-2016, 04:43
المستويات اتنين
المستوى الاول بطاقتك
بطاقة الهوية
لاثبات الاسم
المستوى الثانى وصل مية او نور لاثبات العنوان السكنى
بالتوفيق للجمييع

admiap
04-11-2016, 05:48
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
مشكور أخي على هذا الموضوع الرائع يستحق التقدير و الاحترام
بالنسبة للمستوى الثاني فالواجب عليك أن تقوم بادلاء شهادة أو وثيقة قانونية تثبت محل سكناك وذلك إما عن طريق شهادة الإقامة أو عن طريق الفاتورة الهاتف الثابت و هذه هي الطريقة التي اتبعتها لتفعيل حسابي و قمت باضافة كلمة adress امام العنوان
بالتوفيق لك اخي الكريم في هذا المنتدى الغالي
تشرفنا كثيرا بوجودك معنا
سلام

islam bahnsawi
04-11-2016, 10:16
نشكر كل من يساعد المتداولين المبتدئين بمثل هذة المعلومات المفيدة لكل المبتدئين فى سوق التداول و جيدة هذة المعلومات الهامة و التى تساهم فى توفير البحث و الوقت و المجهود و تساعد على اكتساب الخبرة فى سوق التداول و الالمام بالمعرفة فى هذا السوق الملىء بالمخاطر و نرجو امدادنا بمثل هذة المعلومات المفيدة لكل المبتدئين فى سوق التداول

FOREX7
04-11-2016, 12:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

lionardodicaprio940
04-11-2016, 12:53
نعم لتسحب ارباحك لا بد من تفعيل المستوى الثاني لك ويتم دلك بتحميل شهادة الاقامة الخاصة بك
او اي وثيقة رسمية تحدد مكان اقامتك.
تحياتي.

samasimo
04-11-2016, 12:54
شكرا لك علي مشاركتك اخي الكريم
شكرا لك علي المعلومه القيمه ونتمني ان تفيدنا بمثل هذه المعلومات دائما وشكرا لك
نعم اخي لابد من تفعيل المستويين

touab.ali
04-11-2016, 13:46
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اخي يمكنك ان تفعله عن طريقة بطاقة الاقامة
يعني اثبات السكن و اذا لم تنجح راسل رالدعم الفني و تحياااااااااااتي

رومانى
04-11-2016, 13:57
لتفعيل المستوى الثانى عليك بتصوير ايصال كهرباء او ايصال مياه او ايصال غاز
او فاتورة كهرباء او جواز سف او اى حساب يكون باسمك ويتم تصويره
على اسكنر وتكون الصورة واضحة والعنوان واضح .

beast4ever
04-11-2016, 14:00
وصل غاز كهربا مياه او كشف حساب بنكي
ام غير كده مش هيقبل

newjoe
04-11-2016, 16:08
أعتقد أن المستوي الثاني أخي لابد من رفع اثبات للسكن مثلا فاتورة كهرباء أو غاز أو فاتورة مياة أو فاتورة التليفون أو الأنترنت وان لم ينجح طريقة من ذلك قم بمراسلة الدعم الفني

neverlit5
04-12-2016, 16:17
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

ebn masr
04-12-2016, 16:27
علشان تقدر تسحب لابد من تفعيل المستوى الثانى وبالتالى مهم جدا المستوى التانى وعلشان تفعله لازم ترسل اوراقك الشخصية

neversi5
04-13-2016, 12:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

ebn masr
04-16-2016, 20:48
ترفع مستند يدل علىى مكان اقامتك اللى انت فيه والمطابق لبياناتك اللى انت ادخلتها فى حسابك عند فتحه والله الموفق والمستعان

hossam123
04-16-2016, 22:42
تفعيل الحساب في المرحلتين ضروري لعمليات السحب، فلا يمكن للمتداول الاستفادة من الأرباح التي يحققها من عمليات التداول دون أن يتم التحقق من الشخصية

samir011
04-16-2016, 22:49
السلام عليكم اخى الكريم لابد من تفعيل المستوى الثانى لكى تتمكن من سحب الاموال بدون مشاكل يمكنك رفع هوية تثبت مقر إقامتك فى المستوى الثانى

yousse
04-17-2016, 09:58
تفعيل المستوى التني يأخد بعد الوقت ولكن ساعتك كيف فعلته أنا ارسلت البطاقة الوطنية وكنت دائما أتكلم مع دلعم المبشر حتى تفعل لحساب

egystar
04-17-2016, 10:20
طيب وليه مستوى اول وثانى , تفعيل المستوى الثاني يتطلب وقتا طويلا بعد ارسال البيانات .

zead ahmad
04-17-2016, 10:24
تفعيل المستوى الثانى او تفعيل الحساب من السهل على اى عميل ممكن يكون التاجر لم يرسل بيانات او مستندات ليست من اسمة باسم ابه فهذا يؤخر التفعيل لابد يكون اسمه هو

ahmed070
04-17-2016, 10:29
يتم نفعيل المستوي الثاني عن طريق صوره من ايصال كهرباء او غاز او كشف حساب بنكي...ولكي تستطيع السحب لابد من تفعيل حسابك للمستويين الاول و الثاني..نصيحتي ان تهتم بذلك الامر قبل البدء في التداول

medox99x
04-17-2016, 10:50
بالطبع اخي لابد من تفعيل المستوى الاول و الثاني للحصول علي الارباح للتأكيد من مصداقية الشخص بالتوفيق
ولك جزيل الشكر

AhmedSami2016
04-17-2016, 15:26
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
مرحبا بك و بجميع أعضائنا الكرام و المشرفين و مساء الخير للكل
الدولار حاليا في منطقة طلب قوية و يمكن ان يصعد منها و يستيقض من جديد امام كل العملات

mhd99
04-19-2016, 23:56
لسحب الارباح اخي لازم تفعل الحساب للمستوى الثاني والاوراق المطلوبة لذلك هي صورة عن فاتورة الهاتف او وصل غاز
صورة لجواز السفر

zee1996
04-19-2016, 23:59
لتفعيل المستوى الثاني للحساب أخي الفاضل كل ما يلزمك فعله هو رفع إثبات الإقامة و هو عبارة عن فاتورة الكهرباء والماء او الهاتف و بالنسبة لسحب الأرباح فلابد من المستويين في تفعيل الحساب و في النهاية أتمنى التوفيق لك و لجميع الاعضاء والزوار الكرام في المنتدى

basem adel
04-20-2016, 00:00
من اجل تفعيل المستوى الثانى عليك ارسال فاتورة غاز او فاتورة كهرباء المهم ان تحمل نفس الاسم الموجود فى بطاقة تحقيق الشخصية الخاصة وبالنسبة لسحب الارباح يجب ان تكون مفعل المستوى الاول والمستوى الثانى ايضا وبالتوفيق

princebio
04-25-2016, 15:44
أظن أنه لسحب الارباح يجب التفعيل على المستوى الثاني أي العنوان الخاص بك ، و ذلك شرط في التحويلات الالكترونية من اجل معرفة حركة الاموال في العالم

algoddam
04-25-2016, 15:47
السحب للرفع يتطلب التفعيل هذا اذا كانت المبالغ كبيرة اما دولار حتى عشرة او اكثر بقليل لا يتطلب ذلك
لكن على الموني بوكرز هذه الشروط كنت قراتها في احد المواضيع لكن لم اد ما مدى صحتها جرب فقط

samyyy
04-27-2016, 00:15
ارفع فاتوره الكهربا او اثبات للعنوان اخي وتمنياتي للجميع بالتوفيق والنجاح وهدانا الله لما يحب ويرضي

mhd99
04-27-2016, 18:02
لأجل التفعيل للمستوى الثاني يجب رفع صور عن جواز السفر او صورة عن وصل غاز او فاتورة كهرباء لاثبات عنوان
السكن ولا يكفي ان تفعل للمستوى الاول حتى تسحب الارباح

مصطفى حمدان
04-30-2016, 20:17
علشان تقدر تسحب ارباحك لابد ان تفعل اولا المستوى الثانى ولكى تفعل المستوى الثانى تقوم برفع اى مستند يدل على عنوان الاقامة الخاص بك وسيتم التفعيل واذا واجهت اى مشكلة قم بمحادثة الدعم الفنى لحلها

ayoubfc
04-30-2016, 20:26
من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزو
المهم التعليم اولا والفوركس السنة النهائية سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله

samieh
05-01-2016, 00:31
لتفعيل المستوى الثانى يا اخى لابد من ارسال مستندات اثبات عنوانك وتكون هذه المستندات باسمك
وان يكون العنوان الذى بهذه المستندات هو نفس عنوان بطاقتك
ولابد من تفعيل المستوى الثانى ولا يكفى تفعيل المستوى الاول فقط

rapeaezzat
05-01-2016, 00:37
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
بالتاكيد ان التفعيل ممكن بس الدعم الفنى اكتر حد هايفيدك و
بالتوفيق للجميع هنا فى هذا المنتدى ان شاء الله

ahmed2521983
05-05-2016, 23:34
تفعيل الحساب للمستويين ضرورى علشان سحب الارباح المستوى الأول البطاقة الشخصية والمستوى الثانى أى فاتورة خدمات فيها العنوان والاسم مطابق للهوية
تقبل مرورى

ghost.mastar
05-05-2016, 23:59
بص هو المستوى الاول ضرورى جدا لتفعيل الحساب ولا يمكن السحب الا بعد التفعيل الثانى
انصحك بارسال فاتوره تليفون او كهرباء باسمك او الافضل من ذلك لو عندك حساب بنكى يكون ممتاز هيكون فيه عنوانك واسمك وكل بيانات هما عايزنها

Imad-ox
05-06-2016, 01:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة لكل اعضاء المنتدى الافاضل والمحترمين
اما بعد
اشكرك يا اخى الكريم على تلك المشاركة المفيدة والتى تنم عن رغبة منك فى افادة الاخرين وارجو دوام التوفيق لك وكذلك المزيد من المشاركات
موضوع رائع وجميل وننتظر المزيد .......

Iheb1302
05-06-2016, 01:44
لسحب الارباح لازم تفعل المستوى الثاني و لتفعيل المستوى
الثاني لازم تحمل كشف حساب بنكي فيه عنوانك
تقبل مروري و فائق احترامي

nader
05-06-2016, 02:32
لاجل سحب الارباح يجب التفعيل على مستويين
اما المستوى الثاني يجب ان تقوم بوضع وثيقة لاثبات السكن وهي اما عبارة
عن فاتورة كهرباء وماء او مستخرج بنكي او اية شهادة فيها عنوانك وتكون من مصدر اداري كفاتورة الهاتف الى اخره
بالتوفيق

Mr-alialkhbeer
05-06-2016, 04:12
اخواااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااني
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
التفعيل ليس اجباري وليس واجب هذا كلام موجود عندما تدخل الى مكان التفعيل واقرأ الاتفاقيه
وانا سئلت عشرات الدعم الاجنبي والعربي في شركه انستا قال ليس اجباري وانما اختياري
يعني فعلت او لم تفعل حسابك ماشي زي العسل
هل من مخالف لكلامي يرد عليه رحمكم الله

3BKRENO
05-06-2016, 08:27
بسم الله الرحمان الرحيم
تفعيل المستوى الثاني
فالمسالة قضية وقت.

ahmed5
05-06-2016, 08:32

yousse
05-06-2016, 10:55
تفعيل المستوى التني أغلب الناس أتقن لديهم مشاكل في هاد الاستوى لأنه يكونسعب تفعيله ولكن ادى تكلمت مع الدعم سيتم تفعيله بالسهولة الكفي التي أنت تحتجعوهة وبتالي عليك فقط أن تعريف الوقت المنسب لكي تتجر بشكل جيد

جمال صادق
05-06-2016, 11:24
عاعتقد انة من الممكن ان يكون هناك استراتيجيات مناسبة للمزيد من اصول العمل المنقى و التى لا تتم الا من خلال فهم الاستراتيجيات المناسبة من وقت لاخر

mohamedhamed
05-11-2016, 11:29
بسم الله الحمن الرحيم
شكرا لك على المعلومات القيمه
واتمنى ان تستمر فى امدادنا بمثل هذه
المواضيع والمعلومات القيمه
جزاك الله خيرا

saleh05
05-11-2016, 12:28

مشكور اخي الكريم على هذا التحليل المميز والمفيد الذي قدمته لنا

و الذي نتمنى ان يكون قد استفاد منه كل من دخل الموضوع

و تقبل مروري

never1
05-12-2016, 15:56
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

NINA
05-12-2016, 16:00
تفيل المستوى الثاني شرط أساسي لتتمكن من سحب ارباحك
لتقوم يتفيل المستوى الثاني عليك ان ترسل وثائق خاصة بك تحتوي على صورتك وعنوانك معا كجواز السفر مثلا والا تقوم بتصوير الوثائق بكمرا الهاتف لانها لن تقبل
قم بمسحها بسكانر

Mr-alialkhbeer
05-12-2016, 16:01
أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و
بارك الله فيك اخي ولا تحرمنا من ابداعاتك وتميزك المتواصل استفد منه انا
والمشاركين الكرام وننتظر منك المزيد ان شاء الله
واصل وبالتوفيق لك في حياتك
في رعاية الله اخي الكريم
~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~

sob81
05-12-2016, 16:04
تفعيل المستوي الثانى اخى المطلوب هو يكون فى اثبات للعنوان الذى تم كتابتة فى التسجيل بالضبط
ويتم ارسالة الى الشركة

ahmedshata
05-12-2016, 16:06
هذه السوال مهم جدا اخي الكريم
لانه يحصل مع كثير من المبدئين
وارجو الرد في اسرع وقت

NINA
05-12-2016, 16:07
وصل الكهرباء او الهاتف والغاز هي وثائق غير مقبولة
من بين الوثائق التي تقبل بسرعة : كشف الحساب البنكي. رخصة السياقة
جواز السفر و بطاقة التعريف الوطنية
ارجوا ان اكون قد افدتك

sinoo
05-12-2016, 16:11
لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و
بارك الله فيك

gamalali
05-12-2016, 16:15
المستوي الثاني لابد من رفع اثبات للسكن مثلا فاتورة كهرباء أوانترنت أو فاتورة مياة أو فاتورة التليفون أو وان لم ينجح طريقة من ذلك قم بمراسلة الدعم الفني

dvdali07
05-12-2016, 16:57
اثبا تللقامة في المسكن فاتورة
وبالتوفيق للجميع تقبل تحياتي
ننتظر من جديدك

nano
05-12-2016, 21:45
./././.......

abdelmadjid41
05-12-2016, 22:56
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم يجب ان تفعل حسابك تفعيلا كاملا حتى تتمكن من سحب ارباحك

sabahnamous
05-13-2016, 12:08
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

mohcine amari
05-13-2016, 14:28
بسم الله الرحمن الرحيم
حي الله من لفانا وياك صباح الخير احبتي الكرام
اصحب شيء صادفته تفعيل المستوى التاني ههه
السلام عليكم اخواني ورحمه الله وبركاته

forex all arabes
05-14-2016, 11:35
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اهلا وسهلا بالاخوة اعضاء منتدى فوركس العرب الكرام وبعدلتفعيل المستوى الثانى عليك بتصوير ايصال كهرباء او ايصال مياه او ايصال غاز
او فاتورة كهرباء او جواز سف او اى حساب يكون باسمك ويتم تصويره شكرا جزيلا اخي على الموضوع وبالتوفيق للجميع.

never
05-15-2016, 12:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

never1
05-15-2016, 23:30

never
05-17-2016, 18:33

---------- Post added 05-17-2016 at 04:33 PM ---------- Previous post was 05-16-2016 at 06:55 PM ----------

wayss
05-17-2016, 18:39
السلام عليكم
يا أخي عن اي استراتيجيات تتحدث
الاخ يسأئل عن تفعيل المستوى الثاني لحسابه و انت تقول الاستراتيجيات
اقراوا المواضيع قبل ان تعلقوا بارك الله فيكم
تحياتي

zakarya sadi
05-17-2016, 18:41
لمعلومات الحساب و ايضا التفعيب الاتني خاص باي فاتورة فيها عنوانك و الله اعلم

wayss
05-17-2016, 18:42

---------- Post added 05-17-2016 at 04:33 PM ---------- Previous post was 05-16-2016 at 06:55 PM ----------

السلام عليكم
أتمنى لك اخي الفاضل بونص من كل قلبي وفير هذا الشهر
لكن فقط تجنب الرد العبثي حتى لا يحظروا حسابك
نصيحة في الله أخي
و أنت لن تخسر شيئا ان قرأت الموضوع لدقيقة و تفاعلت معه بشكل موفق
جزاك الله خيرا ارجوا لك التوفيق

احمد عبد الباسط
05-26-2016, 20:49
بسم الله الرحمن الرحيم
علشان تسحب اراباحك انت مطال بتفعيل المستوى الثانى
لتفعيل المستوى الثانى مطلوب الاتى
1 فاتور ه غاز
او فاتوره مياه
او فاتوره كهرباء
او رخصة قيادة

eyad ghanem
05-27-2016, 02:46
السلام عليكم ورحمة الله
عتقد أن المستوي الثاني أخي لابد من رفع اثبات للسكن مثلا فاتورة كهرباء أو غاز أو فاتورة مياة أو فاتورة التليفون
أو الأنترنت وان لم ينجح طريقة من ذلك قم بمراسلة الدعم الفني وشكرا

masr16
05-28-2016, 21:50
طب لو مش معايا فاتورة في بديل ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارجو من الناس لفعلت تعطيني حل انا فعلت الاول ولسه التاني

kadi hala
05-28-2016, 23:26
لسحب ارباحك من انستا فوركس يجب عليك ان تفعل المستويين يا اخي,و بالنسبة للمستوى الثاني فيجب ان تقوم ببعث فاتورة كهرباء او بنك مثلا

zaza0519
05-29-2016, 00:45
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض

عرآقي
05-31-2016, 14:38

masr16
06-04-2016, 07:23

never1
06-05-2016, 02:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة والمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

never
06-06-2016, 10:16
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة التي تقدمت بها و أتنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يستفيون منها إن شاء الله والمهم التعليم اولا وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى الفوركس بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا

shadea1991
06-07-2016, 21:34
لدى كل واحد لازم يجرب كل الاستراتيجيات ويختار الي تناسبوا وشكرا تبل مرورى

ahmedhathout
06-11-2016, 20:57
علشان تسحب ارباحك لازم فعلا تفعل المستويين والمطلوب في المستوى الثاني اثبات سكن
زي فاتوره مياه او كهرباء او تليفون او رخصة قياده او جواز سفر او كشف حساب بنكي

hossam123
06-12-2016, 14:06
لتسحب ارباحك لا بد من تفعيل المستوى الثاني لك ويتم دلك بتحميل شهادة الاقامة الخاصة بك
او اي وثيقة رسمية تحدد مكان اقامت

nonam
07-14-2016, 14:36
السلام عليكم ... المستوي التاني من اهم الادوات اللي من الممكن ان تتعامل معاها ومن المهم جدا ان يكون التفعيل للمستويين في التعامل مع الادوات بتاعه الحساب في الاوقات اللي بيكون فيها التفعيل موجود ممكن السحب
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

mego memo
07-14-2016, 14:40
المستوي الثاني اخي هام للغاية لانه يثبت هويتك فعلاا ويمكنك من سحب اموالك ويتم ذلك عن طريق
فاتورة كهرباء او جواز او اي اثبات هوية لك ولمقر سكنك

analyst
07-14-2016, 15:38
من اجل السحب اخي الكريم ضروري ان تفعل المستوى الثاني وطبعا حتى تقوم بذلك عليك اخي الكريم رفع فواتير الماء والكهرباء او الهاتف وتكون تلك الوتائق تحتوي على عنوان الاقامة الخاص بك

batch
07-14-2016, 17:23
فى مثل هذه الحالة كل ما عليك هو ان تقوم بالتوجة الى قسم الدعم الفنى للمنتدى وان تقوم
بطرح المشكلة الخاصة بك وسوف يقوم الدعم الفنى بالتواصل معك وحل المشكلة

big.pharaoh
07-14-2016, 21:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا اخي الفاضل على طرح هذا السؤال وشكرا للاخوة الاعضاء الذين اجابوا على السؤال وافادوه وافادونا معه وبالتوفيق

zakariaguemi
07-14-2016, 21:42
المطلوب أخي في هذ المرحلة هو وتقى تتبت عنوان الإقامة كى فتورت كهرباء أو ماء أو هاتف

وحدة ضروري أخي فيجب عليك التفعيل لتتمكن من سحب أربحك والإستفادة من البونص مع تحياتي

raoufbhl
07-15-2016, 01:17
نعم سحب الأرباح يتطلب منك أخي الكريم تفعيل المستوى الأول و الثاني حتى تستطيع ذلك
أما فيما يخص تفعيل المستوى الثاني يلزمك وثيقة إثبات عنوان الإقامة الشخصي مثل فاتورة الكهرباء أو الأنترنيت أو الهاتف و تكون باسمك الشخصي
بالتوفيق اخي الكريم

diabliss
07-15-2016, 01:38
يجب على معلومة أن تكون صحيحة و كل هاد يعتمد على جهد و ستتمر
هل هونك أخي عزيز موضع جديد نحب نشارك فيه

عادل زرواق
07-15-2016, 12:24
السلام عليكم ورحمة اببه اعتقد\ الاعضاء جابو على سؤالك اخي
وان شاء الله تكون شرحاتهم افدتك اخي والسلام عليكم

raouf41
07-15-2016, 13:31
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته اخي الكريم تفعيل المستويين مهم الاول بالهوية التي يجب ان تكون مطابقة و كذلك الثاني

dellos
07-15-2016, 15:21
مرحبا اخي الغالي سؤال مهم يجب عليك تفعيل المستوى التاني لكي تستطيع السحب وتفعيل يكون بارسال وثيقة تثبت السكن
تحياتي لك

golden19920
07-15-2016, 16:34
السلام عليكم اخي الحبيب وصديقي المتداول
تقبل مروري

analyst
07-15-2016, 16:37
نعم اخي الكريم هناك مشكل بالنسبة للتفعيل لان الشركة تطلب فاتورة الكهرباء والكثير منا يكون اسم الوالد مثلا هو الموجود على الفاتورة لهذا اظن انه ممكن الاستعانة بفاتورة شراء هاتف على سبيل المثال فاكيد ان العنوان واسم صاحب الهاتف سيكون على الفاتورة

zianitrader
07-15-2016, 18:22
بسم الله و السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته, تفعيل المستويين امر ضروري اخي
الكريم من اجل ان تكون قادرا على سحب ارباحك

akram mohamed obaid
07-15-2016, 18:40
اخي الكريم لابد من تفعيل المستوى الاول والثاني حتى تتمكن من سحب ارباحك والا فان الشركه لن تدفع لك الارباح التي تحققها من البونص ماعليك سوى ارسال اثبات سكني مثل فاتوره ماء او كهرباء للاشهر الثلاثه الماضيه او كشف حساب بنكي

kymslye
08-21-2016, 13:20
المستوى التاني ضروري من اجل سحب ارباحط و ممكن تتداول بشكل عادي بعد تفعيل المستوى الاول فقط. المهم لتفعيل المستوى التاني تحتاج فاتورة الكهرباء او الانترنت و تقوم برفعها لهم يتم تاكد في مدة اقل من 7 ايام و اجابتك

Samirghatas
09-29-2016, 23:03
عشان تفعل المستوى الثانى مطلوب منك وثيقة تثبت العنوان السكنى مع نفس
الاسم التى سجلت بة وليكن وصل نور او مياه او باسبور وبالتوفيق ياغالى

medizem
09-30-2016, 03:03
لمعلومات الحساب و ايضا التفعيب الاتني خاص باي فاتورة فيها عنوانك ...

ziko7
09-30-2016, 03:50
لتقوم يتفيل المستوى الثاني عليك ان ترسل وثائق خاصة بك تحتوي على صورتك وعنوانك معا كجواز السفر مثلا
تقبل مروري

ebn masr
09-30-2016, 06:01
لازم تقدم مستندات تثبت انك مقيم فى العنوان الموجود ف البطاقة اللى انت رفعتها ف المستوى الاول ولازم الاتنين يكونوا متوافقين مع بعض

freetrade
09-30-2016, 06:13
لابد من تفعيل المستوي الاول والثاني وذلك بارسال المستندات الثبوتية للهوية واثبات عنوان السكن لادارة الشركة وبعدها تقدر تسحب ارباحك بكل سهولة بالتوفيق

kingman
09-30-2016, 08:20
وافضل الا يبدا احد التداول على حسابه الا بعد ان يفعلى تفعيل كامل حتى لا يفاجا بعد تحقيق الارباح انه لا يستطيع سحب ارباحه حتى يكون مرتاح نفسيا ولا يقوم بالمخاطرة

zizoo99
09-30-2016, 09:53
اخى العزيز
شكرا لك على استفسارك فانت مسجل بالمنتدى منذ فبراير 2016 و لسه جاى تسأل على تفعيل المستوى الثانى التفعيل يا فندم لازم فاتورة كهربا مياه انترنت خط ارضى بس اهم حاجه نفس الاسم نفس العنوان تكون مختومة و اضف الى ذلك رفعها مرتين مره فاتورة اصله و المره الثانيه نفس الفاتورة و تكون مترجمة لو عندك اى مشاكل راسلنى على الخاص

algendy
09-30-2016, 17:04
شركة انستا فوركس تطلب اثبات محل اقامة للعميل حتى يكتمل انضمامه للشركة و يمكنك تقديم اى فاتورة باسمك بحيث تكون مختومة بختم الجهه مقدمة الخدمة او ممضيه حتى يتم قبول هذه الفاتورة

The_Kuzaki
09-30-2016, 17:09
التعفيل الخاص بالمستةى الاولى ارفع بطاقة التعريف
و الثاني ارفع بطاقة المنزل او بطاقة المهركباء

bakdz
09-30-2016, 23:43
الــسلام عليــكم ورحمة الله تعالى و بركــاته
نعم أخي الكريــم يجب عليك تفعيل المستوى الأول و المستوى الثاني لكي تستطيع سحب ارباحك من الشكرة يا أخي أتمنى لك التوفيق و السداد في حياتك.

Samira shabban
11-26-2016, 01:05
اخى العزيز شكرا لك على مشاركاتك اعتقد انه يجب تفعيل المستوى التانى باى ايصال به اسمك وعنوانك او فانوره كهرباء او مياه او جواز السفر
وشكرا لك

Omar Morad
11-26-2016, 01:12
لتستطيع سحب ارباحك عليك تفعيل المستوى
الثانى و ذلك بان ترسل فاتوره غاز او كهرباء
او كشف حساب من البنك

m7med09090
11-26-2016, 01:49
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
لتفعيل المستوى الثانى مطلوب الاتى
1 فاتور ه غاز
او فاتوره مياه
او فاتوره كهرباء
او رخصة قيادة
واتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية

simowan
11-26-2016, 02:06
بسم الله الرحمان الرحيم
صراحة انا نفسي واقف فب المرحلة دي و انا انتظر انهم يقبلوا الفاتورة التي ارسلتها لهم قصد المرور من المرحلة التانية للتفعيل النهائي. اما مسالة هل يمكن السحب ام لا دون تفعيل المستوى فاتمنى لو حد تفيدنا في هذا التساول ويجاوب على السؤال دون نسخه و اعادة كتابته او التعليق على موضوع اخر دون الذي امامنا.

tazi larbi
11-26-2016, 16:55
السلام عليكم تفعيل المستويين ضرورلاي للسحب والايداع اما تفعيل المستوى الثاني يكون اما بفاتورة او وثيقهحكوميه التي نحصل عليها من البلديه ولا يمكن ان تتجاوز 6 اشهر من تاريخ الاصدار اتمنى لكم النجاح والله الموفق

zied78
11-26-2016, 17:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مرحبـــا بـــك اخــى الفاضــل تحياتي لك ولجميع الاعضاء
لكي تتمتع بكل حقوقك في الفوركس يجب عليك اتمام التفعيل الاول والثاني الاول هو عبارة عن اثبات الهوية والثاني اثبات مكان الاقامة

maryam1
11-26-2016, 17:19
لابد من تفعيل كلا المستويين الاول و الثاني لكي تتمكن من سحب الارباح , و المطلوب في المستوى الثاني اي مستند يحمل اسمك و العنوان غير البطاقة الشخصية
بالتوفيق و النجاح للجميع إن شاء الله

tamermosa
11-27-2016, 14:38
طبعا لازم الاول تفعل المستوى التاني قبل ما تقدر تسحب . و علشان تفعله عايز فاتورة كهربا او مياه او غاز عليها اسمك و عنوانك . طيب لو مفيش اقولم احسن حل . روح البنك و اعمل كشف حساب طبعا حتاخد ورقة مختومة معتمدة من البنك عليها اسمك و عنوانك . تقبل تحياتي

zied78
11-27-2016, 14:45
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لا ياصديقي يجب عليك تفعيل المستوى الثاني لكي تستطيع سحب الاموال ويجب عليك ارسال وثيقه تثبت مكان الاقامه المفعل في المستوى الاول

فوريكسي
11-30-2016, 15:07
تفعيل هذا المستوى يتطلب رفع وثيقة تثبت السكن شكرا جزيلا لك اخي الكريم على الموضوع الرائع بالتوفيق لك ان شاء الله ولجميع الاخوة الأعضاء تقبل تحياتي والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بروفسير العرب
12-21-2016, 13:02
المطلوب لتفعيل المستوى الثانى بطاقه او اى وصل لاثبات
محل الايقامه الخاص بصاحب الحساب ويجب ان تفعل المستوى الاول والثانى لحب الارباح

Mustafa gamal
12-21-2016, 13:33
لكي تفعل المستوى الثاني انت في حاجة لأن تأكد العنوان الخاص بك في المستوى الأول عن طريق فاتورة أو عن طريق رخصة القيادة

wahid357
12-21-2016, 13:43
بسم الله الرحمان الرحيم
نعم اخي تفعيل المستوى الثاني ضروري انا رفعت الفاتورة منذ اكثر من اسبوع ولازال لم يفعل بعد

bakup28
12-21-2016, 14:08
اوحتى ائ شئ يكون فيه حساب ممكن مفردات المرتب وتصور عن طريق
الاسكنر

Iheb1302
01-04-2017, 18:20
مرحبا أخي الكريم لسحب الارباح لازم تفعل المستوى الثاني و لتفعيل المستوى
الثاني لازم تحمل كشف حساب بنكي فيه عنوانك بالتوفيق و الارباح

rahigrib
01-04-2017, 18:50
لد سالت الدعم عن التفعيل لحسابات البونص وسالته هل يمكن السحب من الحساب
مفعل مستوى اول قال لي لا يمكن بل لابد من التفعيل الكامل

Saeed EL Sayed
01-04-2017, 19:06
التفعيل الاول هو ارسال بطاقة الهوية صورة امامية وخلفية والتفعيل الثاني هو ارسال اي فاتورة تثبت عنوانك كما هو في البطاقة اما بالنسبة للسحب يجب عليك تفعيل المستويين هذا علي حد علمي وشكرا واتمني التوفيق والنجاح والارباح للجميع باذن الله

الكترو
01-04-2017, 19:12
السلام عليكم و رحمة الله
المستوى التاني اخي الفاضل يستوجب ان يكون بطاقة الهوية مترجمة من الوجهين و ايضا وثيقة لتبوت الهوية

tiktik2020
01-04-2017, 19:42
يوجد العديد من اﻻستراتيجيات ﻻ تتناسب مع الكثير ولكن تفعيل المستوى الثاني يتطلب المزيد من الوقت فالمسالة مسألة وقت ليس أكثر

jaouad ouaiss
01-04-2017, 20:49
لتفعيل المستوى التاني من الحساب انت تحتاج الى رفع وتاءق اتبات السكن كا فاتورة الغاو او الكهرباء او شهادة سكنى تكون باللغة الفرنسية او الانجليزية

Ayman Abdellatif
01-04-2017, 21:40
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
اخى الفاضل المستندات المطلوبة لتفعيل المستوى الثانى تفاصيلها موجودة تحت الرابط الخاص بطلب التفعيل لدى الشركة و هو باختصار مطلوب مستند يتطابق فيه عنوان السكن الذى قدمته فى بطاقة الهاوية فى المستوى الاول و الذى سجلت فيه بالشركة كفاتورة كهرباء او غاز او مياه او حتى هاتف سواء جوال او ارضى شرط ان يكون المستند لم يمر عليه 6 اشهر على صدورة و ان يكون واضح يسهل التحقق مما جاء فيه ، تمنياتى لك بالتوفيق

aym
01-04-2017, 23:56
تفعيل المستوي الثانى من الحشاب فى شركة انستا اخى يجب انم يتم ارسال صورة به نفس العنوان الذي قمة بتسجيلة فى الحسساب
حتى يتم تفعيل المستوي الثانى

fares2alex
01-05-2017, 00:32
اخي الغالي انا ارى في هذا المنتدى انه يوجد بعض المشاكل عن وسيلة التفعيل للمتوى الثاني

مع ذلك اخي الغالي انا لا ارى اي مشكلة في هذا التفعيل لاني فعلت لاكثر من مرة ولا تواجهني اي مشكلة

abdallah.2017
01-05-2017, 00:35
السﻻم عليكم ورحمة الله وبركاته
فعﻻ اخى الفاضل ﻻبد من تفعيل حسابك حتى تتمكن من سحب ارباحك ووصلك مرحلة اﻻنطﻻق والحرية

Samira shabban
01-05-2017, 00:40
السلام عليكم اخى الكريم شكرا لك على هذه المشاركه...
وطبعا لكى يتم سحب الارباح لابد من تفعيل المستوى الاول بالبطاقه والمستوى التانى بجواز السفر او رخصه...
وشكرا لك

oussama zerioul
01-05-2017, 00:45
التفعيل مطلوب لتتمكن من سحب الارباح ولذلك يجب التفعيل
أما بالنسبة للتفعيل مستوى ثاني يكفي التفعيل بوصل الماء او الكهرباء

csebai12
01-05-2017, 00:53
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
نعم اخي تفيل المستو الثاني مطلوب للسحب و يتطلب وثائق تثبت المكان السكني الذي قمت بكتابته

عبد الرحيم رافا
01-05-2017, 23:07
السلام عليكم و رحمة الله
انا فعلت المستوى التاني بكشف حساب بنكي من البنك الشعبي المغربي و كان الكشف موقع و مختوم من الادرة

big.pharaoh
01-05-2017, 23:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... لازم تفعل حسابك على المستوى الاول والتاني عشان تقدر تسحب ارباحك. دي قوانين انستا يا غالي

maryam1
01-28-2017, 00:17
لابد من تفعيل كلا المستويين الاول و الثاني لكي تتمكن من سحب الارباح , و المطلوب في المستوى الثاني اي مستند يحمل اسمك و العنوان غير البطاقة الشخصية , و ممكن تسحب الارباح عن طريق الوسيط
بالتوفيق و النجاح للجميع إن شاء الله

tolin
01-28-2017, 01:42
عشان تفعل المستوى التانى محتاج وصل كهربا او وصل مياة اووصل غاز وثيقة رسمية تحتوى على العنوان
ولا عندك جواز سفر يبقى احسن

alonsoo
01-28-2017, 08:49
عشان تفعل المستوى التانى مطلوب منك انك تبعت اى اثبات سكن لسكنك فاتورة كهرباء فاتورة غاز فاتورة تليفون ارضى مثلا اى شئ من هذا القبيل

ahmed abdelmomen
01-28-2017, 12:04
لازم التفعيل الثاني عشان تقدر تسحب وتقدر تفعله عن طريق وصل غاز او وصل كهرباء
وممكن برضه عن طريق كشف حساب اهم حاجة يكون في عنوان

amine bajjou
01-28-2017, 12:08
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم اول لا يمكنك سحب ارباحك من شركة الانستا فوركس مادمت لم تفعل حسابك من خلال المستويين الاول و الثاني و انا انصحك برفع جواز سفرك لتفعيل المستوى الثاني

Hanaasnaa
01-28-2017, 16:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم صور ايصال باسمك او اسم والدك ايصال كهربا اوغاز او مائه ان لم يوجد صور البسبور تبعك وارفعه وان شاء الله خير

Mr Fathy
01-28-2017, 16:49
بسم الله الرحمن الرحيم لا عشان تسحب لازم طبعا تفعل المستويين الاول والمستوى التانى انما تقدر تشتغل عادى من غير تفعيل

Ahmedhumeda
01-28-2017, 16:57

muhammad ismail
01-28-2017, 17:04
بالنسبه لتفعيل المستوى التانى بيكون عن طريق جواز السفر وهى طريقه فعاله جدا ومضمونه بنسبه 100%
اما بالنسبه لسحب الارباح لايتم الا بعد تفعيل المستوى الاول والثانى

سيد2017
01-28-2017, 18:38
المطلوب يا اخى انك ترسل ايصال مرافق باسمك ويوجد فيه نفس العنوان اللى موجود فى صورة البطاقة اللى انت قدمتها فى المستوى الاول فى التفعيل وان شاء الله فى اسرع وقت انا قمت بتفعيل الحساب من دون اى مشكلة

hamadasalama
01-28-2017, 18:59
لتفعيل المستوي الثاني لابد من ارسال صورة من وصل كهرباء او ماء او غاز به نفس العنوان المدون في الاكونت بتاعك
ان شاء الله تفعل حسابك علي خير وتحقق ارباح كثيرة

مروه عصر
01-28-2017, 19:22
السلام عليكم
يجب بعد تفعيل المستوىالاول بالبطاقه الشخصيه تفعيل المستوى التانى عن طريق وثيقه اثبات الاقامه حتى يتاكدون من صحه المعلومات وتكون اما اى وصل خاص بيك فيه العنوان او سند بنكى او عمل باسبور

لخضر
01-28-2017, 19:49
السلام عليكم ...
التفعيل الثاني ضروري اخي الكريم ان كنت تريد السحب
اضن انه يمكنك اعطائهم وثيقة الكشف لحسابك البنكي
بالتوفيق

Manoush
01-28-2017, 19:53
يجب عليك ان تفعل الحساب مستوى اول ومستوى ثانى حتى تتمكن من السحب ودخول المداوله

MOHAMED SAID ELSAYED
01-28-2017, 19:58
علشان تعرف تسحب ارباحك لازم تفعيل المستويين والمستوي التاني بيتفعل عن طريق ارسال احدي الوثائق التي لم يتم ارسالها في المستوي الاول مثل جواز السفر او وصل كهرباء او رخصه قياده

Rozeta
01-31-2017, 01:29
اخي لازم تفعيل المستوي التاني حتي يتم سحب ارباحك ولتفعيل المستوي التاني تحتاج الي جواز سفر او وصل كهربا او وصل مياه

sherouk88
01-31-2017, 04:39
لابد من تفعيل المستوى الثانى حتى يمكن سحب الارباح بشكل جيد ومهم فى شركه انستا فى البونص تفعيل المستويين حتى يمكن سحب الارباح

tolin
02-05-2017, 00:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.....انت عند تفعيل حسابك بشركة انستا بتقدم فى المستوى الاول البطاقة الشخصية وفى المستوى التانى وصل كهربا اومياه

بدر اشطيبي
02-05-2017, 00:58
تفعيل المستوى الثاني اخي يتم من خلال الوثائق الضرورية اي وثيقة
الماء و الكهرباء او الهاتف او النت شكرا اخي موضوع متميز

Samira shabban
02-05-2017, 00:59
اخى الكريم لكى تستطيع سحب الارباح من الشركه يجب عليك تفعيل المستوى الاول بالبطاقه والمستوى التانى بجواز السفر او رخصه قياده او فاتوره مرافق
اى يجب عليك تفعيل المستويين ...

larbi khirfa
02-05-2017, 01:02
السلام عليكم ورحمة الله
المستوى التاني يعتمدعلى رفع صورة جواز الصفر او رفع رخصة السياقة او رفع صورة لفاتورة كهرباء او ماء:bravo::bravo:
بالتوفيق

ahmedmahmoud2017
02-05-2017, 01:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا اود ان اقدجم لك النصيحة من خلال البدء فى مشاهدة الفيديوهات وبدء التعلم اتلجيد واكتساب الخبرات التى تفيدك تفعيلا المستوى التانى من اصعب الامور داخل انستا فوركس ولكن يجب محادثة السابورت من الميل الشخصي اهم

zakariacr07
02-05-2017, 17:14

لكي تستطيع سحب أرباحك من شركة أنستا يجب تفعيل الحساب في المستويين و المستوى الثاني يتم تفعيله بفاتورة الكهرباء أو الماء

latraaa
02-05-2017, 19:28
يا اخي الكريم لقد تم تقديم الكثري من الأمور الراقية القيمة و اقول لك و للجميع اخي الكريم انه لابد من توفر عنوان واضح لكي يتم العمل على تفعيل المستوى الثاني و هدا الأمر عادي و لا يهم إن لم يكن باسمك أخي الكريم

ابوعلى
02-05-2017, 19:33
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم انت لازم تفعل المستوى الاول والمستوى التانى كمان علشان تقدر تسحب الربح بتاعك اللى انت بتكسبو من البونص وربن يوفق الجميع اخى الكريم

skylol
02-05-2017, 19:40

اخي الغالي يجب ان تفعل المستوى الثاني حتى تستطيع ان تسحب ارباحك وبالتوفيق للجميع في سوق الفوركس

nasseralkhbeer
02-05-2017, 20:02
بسم الله الرحمان الرحيم
تفعيل المستوى الثاني
فالمسالة قضية وقت

elmeliguy
02-05-2017, 20:15
لازم تفعل المستوى الاول التانى عن طريق رفع البطاقه فى المستوى الاول وجواز السفر بتاعك وبعد كده تبعد صوره الميلاد بتاعك فى المستوى التانى

aki
02-05-2017, 20:17
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته.
تفعيل المستوى الثاني يكون عن طريق رفع فاتورة كهربا او رخصة سياقة اي شيء تثبت نفس المعلومات الموجودة في بطاقة الهوية .
حظ موفق

grow
02-05-2017, 20:37
التفعيل التاني بيحتاج منك
انك ترفع وصل نور او مياااه او اي شئ يطابق بطاقه الهويه
ويوجد اكثر من شرح هنا
بالتوووفيق للجميع تحياااتي

بدر اشطيبي
02-05-2017, 20:41
بالنسبة لي اخي لم اجد اي مشكل بخصوص تفعيل المستوى الثاني
بحيث قمت بارسال وثيقة البنك الارضي اي كشف الحساب فقط

a7medsedik
02-05-2017, 21:18
لا لازم تفعل المستوي الاول والتاني عشان تقدر تسحب ارباحك من الحساب شوف معاك بطاقتك الشخصية واي ايصال مرافق حديث بس يكون باسمك زي الحساب بظبط او جواز سفر وريح دماغك

emin14
02-05-2017, 21:25
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الحبيب بالنسبة للمستوى الثاني فالواجب عليك أن تقوم بادلاء شهادة أو وثيقة قانونية تثبت محل سكناك وذلك إما عن طريق شهادة الإقامة أو عن طريق الفاتورة أو وثيقة بنكية تحياتي وتقبل مروري

larbi khirfa
02-05-2017, 21:29
لسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
يمكنك اخي للحصول على ارباح جيدة بواسطة بعض القواعد
التقة في النفس_تحليل فني دقيق_عدم المجازفة_تحديد الوقة الوقة المناسب للدخول للسفقة انصحك بالاقتدء بعده لالقواعد
وبالتوفيق

hosam2020
02-05-2017, 21:32
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
عشان تفعل المستوى التانى لحسابك فى شركه انستا فوركس
بتثبت عنوانك من خلال وصل كهرباء او فاتوره تليفون
تقبلو مرورى و تحياتى للجميع

mid0killer
02-05-2017, 23:22
لازم عشان تفعل حسابك يكون المستويين متفعلين الاول ببطاقة الهويه الشخصيه والمستوي الثاني بكشف حساب بنكي او رخصة قياده او شهادة مرافق

Samira shabban
02-06-2017, 03:06
للاسف اخى الكريم لايمكنك سحب الارباح من الشركه الا بعد تفعيل المستوى الاول بالبطاقه والمستوى التانى بجواز السفر او رخصه قياده او فاتوره مرافق ...
وشكرا لك...

Sofien
02-06-2017, 05:32
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،تفعيل المستوى الثاني هو ضروري لتستطيع سحب أموالك فيما بعد

ولتفعيل المستوى الثاني عليك رفع فاتورة تحميل عنوان السكن مسحوب بإسمك الخاص

bakup28
02-06-2017, 07:41
التفعيل عن طريق ايصال كهرباء او ايصال
مياه او غاز طبيعى او جواز السفر
اوحتى ائ شئ يكون فيه حساب ممكن
مفردات المرتب وتصور عن طريق

zakariacr07
02-06-2017, 19:49

يجب تفعيل المستويين لكي تستطيع السحب و المستوى الثاني يفعل بفاتورة الكهرباء أو الماء أخي

lbebulk
02-12-2017, 13:29
علشان تقدر تفعل المستوى التانى فى الشركة أن ترسل لهم فاتورة بها العنوان
لتاكيد العنوان الخاص بك
مثل فاتورة كهرباء أو فاتورة غاز أو فاتورة الهاتف
أو شى من هذا القبل
حتى يتم تاكيد العنوان

drahmedmagdy
02-12-2017, 13:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اللهم صلى على محمد صلى الله عليه وسلم
مشكور اخي الكريم على هذا الطرح الارئع وارى فيه ان تفعيل المستووين ضروري الاول من خلال رفع الهوي ةلازم تكون العلومات مطابقة
لمعلومات الحساب و ايضا التفعيب الاتني خاص باي فاتورة فيها عنوانك عن طريق ايصال كهرباء او ايصال مياه او غاز طبيعى او جواز السفر اوحتى ائ شئ يكون فيه حساب ممكن مفردات المرتب وتصور عن طريق لاسكنر

latraaa
02-12-2017, 13:53
مشكور أخي الكيرم على الموضوع و على الراي و على الطرح و أقو لك و للجميع أخي الكيرم انه قد تم الترطق للموضوع م قبل و لابد من العمل على التفعيل لكي تتمكن من العمل على سحب الربح الدي تحققه من التداول

bakup28
02-12-2017, 14:59
التفعيل الاول ضرورى لمعرفة هويتك ويكون ببطاقة
الرقم القومى اما المستوى الثانى يكون التفعيل عن طريق
ايصال كهرباء او ايصال مياه او غاز طبيعى او جواز السفر
اوحتى ائ شئ يكون فيه حساب ممكن مفردات المرتب

capoeira
02-12-2017, 15:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ان تفعيل المستوى الثاني طبقا لشركة آنستا يحتاج
الى إثبات للعنوان السكنى المكتوب فى الوثيقة التى قمت بإرسالها فى التفعيل الاول

antr
02-12-2017, 17:28
لابد من تفعيل المستوى التانى فى الشركة عشان تقدر تسحب ارباحك هو بيطلب اثبات للعنوان بمعنى وجود ايصال كهربا او مياة

hoodhood700
02-12-2017, 17:47
من اجل التفعيل للمستوى الثاني المطلوب منج ارسال وثيقة تثبت الاقامة بعنوانك المذكور ومن اجل السحب يشترط تفعيل المستويين الاول والثاني طبعا ، شكرا للمشاركة وبالتوفيق
إن شاء الله

tolin
02-12-2017, 17:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.....انت لازم تفعل المستويين الاول والتانى والا مش هتقدر تسحب الارباح ولتفعيل المستوى التانى بتقدم وصل كهربا اومياة اوجواز سفر

Manoush
02-12-2017, 18:41
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ....... يجب عليك تفعيل حسابك فى الشركه ا مستوى اول ومستوى ثانى حتى تتمكن من سحب الارباح وتكون فى امان

ahmedmahmoud2017
02-12-2017, 18:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته للاسف تفعيل المستوى الثاني دائما وابدا صعب جدا يجب التواصل مع شركة الدعم جيدا

ali gamal
02-12-2017, 20:41
تفعيل المستوى الثاني

zakariacr07
02-13-2017, 01:21

المطلوب لتفعيل الكستوى الثاني فاتورة الكهرباء أو الماء أخي الكريم و يجب تفعيل المستويين لكي تستطيع سحب الأرباح

Mony Ezzat
02-13-2017, 01:29
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك عشان تقدر تسحب الارباح لازم ان يكون عندك مبلغ قابل للسحب بالانستا فوركس ولازم تفعل الحساب باثبات السكن

salwa010
02-13-2017, 01:30
لاز تفعل كل المستويات دة اكيد حتي قبل ما تجمع البونص لانك ممكن بعد ما تجمع مايحصلش
التاكيد مشكووور

LAMIA1976
02-13-2017, 12:02
بسم الله الرحمن الرحيم انا كمان لازم افعل المستوى الثاني لكي استطيع ان اسحب ارباحي و ما عندي وصل هل يمكن الاعتماد على وصل البنك ففيه كل البيانات

ahmedm
02-13-2017, 13:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم لازم عشان تقدر تسحب ارباحك تكون مفعل المستويين الاول والثاني وتقدر تفعل المستوي الاول بالبطاقة وش وضهر والمستوي التاني بالباسبور او بايصال كهرباء او مياه تحياتي لم أخي وتقبل مروري

Manoush
02-16-2017, 19:08
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .... لتفعيل المستوى الثانى بم انه دقيق جدا يجب الحرص فى تقديم البيانات والاحسن ان يكون جواز سفر حتى يتم قبولك على الفور

yacine7
02-16-2017, 19:09
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ومغفرته
يجب أن تفعل المستوى الثاني تفعيلاً كاملاً حتى تستطيع السحب

tolin
02-18-2017, 02:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته......لازم تكون مفعل المستويين عشان تقدر تسحب الارباح ولتفعيل المستوى التانى بتقدم وصل كهربا او مياة اوجواز سفر

Samira shabban
02-18-2017, 02:52
اخى الكريم لكى تستطيع سحب الارباح يجب عليك تفعيل المستوى الاول بالبطاقه والمستوى التانى بجواز السفر او رخصه قياده او فاتوره الكهرباء او مياه يكون فيها اسمك وعنوانك صحيح

ahmedmahmoud2017
02-18-2017, 02:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يجب عليك ارسال ايصال كهرباء او ايصال ماء بنفس بيانات بطاقة الهوية والعنوان تحياتي

elbe4lawy
02-18-2017, 06:57

Mohamed hasab
02-18-2017, 07:05
عشان تفعل المستو الثانى محتاج اسبات محل اقامه زى فاتورة كهربا او ميا او غاز او جواز سفر
وانا مش عارف لازم تفعل عشان تسحب ارباحك ولا ﻷ

waelmma
02-18-2017, 07:24
:(:)):)) بكل تاكيد اخى الفاضل علشان تسحب ارباحك يجب ان تفعل المستويين
الاول والثانى ويجب ان تستعمل بعض لمستندات اللى عندك مثل كارنيه نادى رخصة قيادة ولو عندك مستند بالانجليزى يكون افضل

zakariacr07
02-18-2017, 17:42

المستوى الثاني يمكنك تفعيله بجواز السفر أو فاتورة الكهرباء أو الماء أخي الكريم و لا يمكنك السحب بدون تفعيل الحساب في المستويين

mrramy
03-13-2017, 10:08
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بعد التحيه اخى الفاضل المستوى التانى رخصه قيادة اخى الفاضل او محل اقامه مثل فاتورة بس تكون مختومه حبييبي
تقبل مروورى وبالتةفيق

Mo7a
03-13-2017, 10:34
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اخي الكريم لسحب ارباحك من موقع انيستا فوريكس يجب تفعيل الحساب لكلا المستويين ولتفعيل المستوي الثاني يحتاجون اثبات بصحه السكن مثل جواز سفر او فاتوره كهرباء او ماء او رخصه قياده

Zinou0008
03-13-2017, 10:36
المستوى التاني ضروري من اجل سحب ارباحط و ممكن تتداول بشكل عادي بعد تفعيل المستوى الاول فقط. المهم لتفعيل المستوى التاني تحتاج فاتورة الكهرباء او الانترنت و تقوم برفعها لهم يتم تاكد في مدة اقل من 7 ايام و اجابتك

محمدفؤاد
03-13-2017, 11:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الغالى المستوى الثانى يكون

Samira shabban
03-14-2017, 00:26
لسحب الارباح من الشركه يجب عليك ان تقوم بتفعيل المتستوى الاول بالبطاقه
والمستوى التانى بجواز سفر او رخصه قياده او فاتوره مرافق ..

him
03-14-2017, 02:11
اخي التفعيل الاول ضروري لمعرفه هويتك ويكون ببطاقه الرقم القومس اما المستري الثاني يكون التفعيل عن طريق ايصال كهرباء او ايصال مياه او غاز طبيعي او جواز السفر او حتي اي شئ يكون فيه حساب ممكن مفرادات النربت وتصور عن طريق الاسكنر
تقبل مروري وتحياتي لكم جميعا

ahmedmahmoud2017
03-14-2017, 02:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته من اصعب الامور على الاطلاق بالطبع تفعيل المستوى الثاني داخل انستا فوركس تحياتي

bakup28
03-14-2017, 05:52
التفعيل الاول ضرورى لمعرفة هويتك ويكون ببطاقة الرقم القومى
اما المستوى الثانى يكون التفعيل عن طريق ايصال كهرباء
او ايصال مياه او غاز طبيعى او جواز السفر

waelmma
03-14-2017, 07:21
:)):)):)) اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة علشان تسحب ارباحك يجب
ان تفعل المستوييين وممكن استخدام اى مستندات عندك لتفعيل الحساب

ayman samy
03-14-2017, 08:47
بسم الله اخي الكريم لايمكنك سحب الارباح الا بعد تفعيل المستوي الثاني ويتطلب التفعيل رفع مستند لأثبات العنوان يكون مختلف عن المستند الذي رفعته في المستوي الاول مثل ايصال غاز او كهرباء

ابوفؤاد
03-14-2017, 09:39
ايصال كهرباء او اى مرفق عليه العنوان الخاص بك و بالاكيد فان الامر ان يكن مفيد فى السحب فانت تكن مسجل لدى الشركه و مثبت فيها و يمكن ان ترجع الى الجهات الحكوميه بالاميل المثبت فيه تفعيلك للعمل مع الشركه

محمدفؤاد
03-14-2017, 12:59
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته اخى الغالى المستوى الثانى يكون

khalidtrader
03-14-2017, 13:52
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
لتفعيل المستوي الثاني أخي لابد من رفع اثبات للسكن مثلا فاتورة كهرباء أو غاز أو فاتورة التليفون أو الأنترنت .
وان لم ينجح طريقة من ذلك قم بمراسلة الدعم الفني..تحياتي

hamadasalama
03-15-2017, 00:52
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تفعيل المستوي الثاني ضروري جدا لكي تستطيع سحبب ارباحك والله يوفقك وتفعل حسابك علي خير وتسحب اموالك

ilyestoumi
03-15-2017, 01:03
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتمنى لكم يوم مليئ بالربح و اطلب من الله ان يرزقنا من خيراته
اتمنى لك ولجميع اخواني النجاح
تقبل مروري اخي .......

nour3iny
03-15-2017, 01:40
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
عشان تقدر تسحب لازم تفعل المستويين وعشان تفعل المستوى التانى بجواز سفر او ايصال مياه او كهرباء او رخصه قياده

ahmeddeutsch
03-15-2017, 01:46
لدى ايضا نفس المشكلة فى تفعيل المستوى الثانى وأرسلت كشف حساب بنكى ولم يقبل لأنه ليس مختوم

m7med
03-15-2017, 01:57
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
لتفعيل المستوي الثاني اخي الكريم يجب عليك اريل وصل ماء او كهرباء او رخصة القيادة و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

medosytara
03-15-2017, 01:59
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته :-

تفعيل الثاني خاص بالعنوان وهو صعب قبوله في غالب ، وهو من امور صعبه في تسجيل لاسف اتمنى ان يتفعل حسابك

بالتوفيق للجميع

ahmedmahmoud2017
03-15-2017, 02:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته للاسف من اصعي الامور على الاطلاق بالطبع هو تفعيل المستوى الثاني داخل الفوركس انستا

adamarwan
03-15-2017, 02:22
لبد اخى من ان تتمكن من ان ترس فى المستوى
التانى وتائق تتبت السكن
بتاعك لدى من الافضل ان تبحت عن هدا الامر وان ترس الى الشركة
وحظ موفق اخى الغلاى
وتبوفيق

Mohamed Youssef
03-21-2017, 23:49
بسم الله الرحمن الرحيم
مطلوب وصل غاز او كهرباء او مياه
وسلامى لك اخى العزيز
وتقبل تعليقى فى هذا الموضوع

tolin
03-22-2017, 02:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته......لازم تكون مفعل المستوى التانى عشان تقدر تسحب الارباح وللتفعيل بترفع وصل كهربا اوجواز سفر أو حساب بنكى

bakup28
03-22-2017, 07:12
التفعيل الاول ضرورى لمعرفة هويتك ويكون ببطاقة الرقم القومى اما المستوى الثانى يكون

MADOO
03-22-2017, 07:28
هوا علشان افعل المستوي التاني اهي المطلوب بظبط ؟
وعلشان اقدر اسحب ارباحي لازم افعل مستوي التاني ولا مستوي اول كفاية ؟

تفعيل المستويين ضروري للسحب فبدون تفعيل المستوي الثاني لايمكنك سحب ارباحك
ولك جزيل الشكر علي طرح السؤال تقبل مروري **********************

tahar2015
03-22-2017, 08:01
بالنسبة للمستوى الثاني فالواجب عليك أن تقوم بادلاء شهادة أو وثيقة قانونية تثبت محل سكناك وذلك إما عن طريق شهادة الإقامة أو عن طريق الفاتورة الهاتف الثابت و هذه هي الطريقة التي اتبعتها لتفعيل حسابي و قمت باضافة كلمة adress امام العنوان
بالتوفيق لك اخي الكريم في هذا المنتدى الغالي
تشرفنا كثيرا بوجودك معنا
سلام

remon2010
03-22-2017, 15:37
السلام عليكم جميعا
اخى العزيز لكى تقوم بتفعيل حسابك
عليك ان تقوم برفع اثبات هويه يحمل نفس الاسم والعنوان
تقبل تحياتى

Samira shabban
04-04-2017, 02:44
علشان تقدر تسحب الارباح يجب عليك تفعيل المستويين الاول والتانى
ولتفعيل المستوى التانى ممكن برخصه قياده او جواز سفر او فاتوره مرافق ..

ahmedmahmoud2017
04-04-2017, 02:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته من اصعب الامور على الاطلق تفعيل المستوى القثاني داخل انستا فوركس العنسية تقبل تحياتي ومرورى

Drissi
04-04-2017, 09:49
بالنسبة لتفعيل الحساب لدى انستا فالامر سهل فعلا عكس بعض الشركات التي تعاملت معها كل ما في الأمر انك في المستوى الاول ترسل بطاقة التعريف الوطنية وفي مرحلة ثانية كشف حساب بنكي مثلا وهو اسهل شئ ويكون عليه تاريخ الشهر ولا يتعدى 90يوم من تاريخ صدوره او اي فاتورة تحمل عنوانك كفاتورة الماء او الكهرباء

sob81
04-04-2017, 10:08
تفعيل المستوي الثانى يكون من خلال صورة من فاتورة كهرباء او مياة ويكون فيها نفس العنوان الذي تم كتابته فى
فتح الحساب بالضبط وعدم التغير فى اى شئ

yaseranwer
04-04-2017, 10:11
‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم علي طرح هذا الموضوع المهم ولكني لي وجهة نظر في هذا الموضوع فدائما ما تتعدد الاساليب والاستراتيجيات ويبقي دائما ادارة راس المال هي اهم اسباب النجاح لأي تداول علي الاطلاق مهما تعددت المؤشرات والتحليلات الفنية والاساسية وهذة هي وجهة نظري مع تمنياتي بالتوفيق والنجاح.

midobols
04-04-2017, 10:59
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد

rayzigar
04-14-2017, 12:05
اولا يا اخي السؤال الاول الاجابة انه التفعيل للمستوى الثاني تكون بوثيقة الكهرباء والماء او الهاتف او النت اي العنوان طبعا
السؤال الثاني التفعيل الاول والتفعيل الثاني كلاهما لازمين لاجراء اي عملية سحب في الشركة انستافوركس في حسابات البونص