PDA

View Full Version : ارجو الرد من الاعضاء الكرام علي هذا السؤال

محمد مسعد
04-08-2016, 04:04
انا لسه مبتدئ في المنتدي وكنت عايز اسال هو الرصيد اللي اناباخده مقابل الردود=0.10دولار هوده الرصيد بتاعي وممكن اسحبه من علي انستا فوركس
ولادي حاجة تانية ارجو الرد من الاعضاء الكرام

ahmed2521983
04-08-2016, 12:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخى الكريم الرصيد اللى بتاخدة فى المنتدى مقابل الردود أو المشاركات هو بونص مجانى للتداول كل اول شهر بيروح على حسابك فى انستا اللى انت ربطة بالمنتدى ولا تستطيع ان تسحبة من انستا ولكن بعد التداول المكسب اللى فوق البونص هو دة اللى ممكن تسحبة.

نادر صباح الدين
04-08-2016, 13:02
صديقنا الكريمة البونص الذي يتم تجميعه من خلال المنتدى، يمكن استخدمه في عمليات التداول، في منصة ميتاترد4، ولا يمكن سحبه بأية طريقة من الطرق، وبعد أن يتم استخدامه في عملية التداول يمكن للمتداول سحب الأرباح المترتبة على عمليات التداول بكل يسر وسهولة، أما البونص نفسه فيبقى رصيدا ماليا للمتداول في منصة التداول، ولا يمكن سحبه بأية طريقة.

روفائيل ثروت
04-08-2016, 13:03
اخي الكريم الرصيد الذي يمكن سحيه هواللي لما بتربط انستا مع الفوركس خاصتك

شكرا علي هذا السوأل

رضوان
04-08-2016, 13:12
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
أخي لا يمكنك سحب البون بل يجب ربط حسابك لإنستا بالمنتدى و تتداول بأموال البون التي تحول لك آليا كل شهر و تسحب ما ربحته ابتداءا من 1دولار و للمزيد من المعلومات يوجد شروحات كثيرة في المنتدى و فيديوهات

doaa sary
04-08-2016, 18:27
الرد ب10سنت
وحد اقصى 2500رد شهريا
ب250دولار
يوصلولك يوم 1 ف الشهر ع حسابك بانستا
لازم تتاجر بيهم
وتسحب الارباح بسبالتوفيق اخى ليك وللجمييع

FOREX7
04-08-2016, 20:44
بارك الله فيك علـى هذه المؤشرات القيمة وعلى هذا الطـرح الممـيز
لـك مـني أجمـل التحـيات ودمـت فـي أمـان الله وحفـظه
تحيـاتي الحـارة

اكرم التميمي
04-08-2016, 22:09
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته نعم اخي البونص الذي تاخذه من الردود على المواضيع التي تنشر في المنتدى يتحول الى حسابك في شركه انستا فوركس بشكل مباشر في بدايه كل شهر جديد ويمكنك التداول به في سوق الفوركس

mustaphakermad
04-08-2016, 22:23
السلام ...
الرد ب10سنت والحد الااقصى 2500رد شهريا ب250دولار
يوصلولك يوم 1 ف الشهر ع حسابك بانستافوركس
لازم تتاجر بيهموتسحب الارباح بعد تفعيل حسابك
بالتوفيق اخى ............

belabied
04-09-2016, 17:11
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا بشكرك جزيل الشكر على مجهودك الجميل والمميز ونحن فى امس الحاجة لمثل هذه المواضيع المهمة
والمفيدة

gamal.mode
04-09-2016, 18:37
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و
مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس
بارك الله فيك اخي ولا تحرمنا من ابداعاتك وتميزك المتواصل استفد منه انا
والمشاركين الكرام وننتظر منك المزيد ان شاء الله
واصل وبالتوفيق لك في حياتك
في رعاية الله اخي الكريم
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

---------- Post added at 03:37 PM ---------- Previous post was at 03:11 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و
مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس
بارك الله فيك اخي ولا تحرمنا من ابداعاتك وتميزك المتواصل استفد منه انا
والمشاركين الكرام وننتظر منك المزيد ان شاء الله
واصل وبالتوفيق لك في حياتك
في رعاية الله اخي الكريم
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

nonam
04-10-2016, 11:10
السلام عليكم ...انت من المؤكد ان انت فهمت الموضوع لان انت اكملت في المنتدي الي الرصيد اللي انا شايفه انت من الممكن ان تتداول في الشركة وتكسب اضعاف المبلغ اللي انت عاملة في المنتدي
بالتوفيق ان شاء الله

lionardodicaprio940
04-10-2016, 11:15
نعم اخي 10 سنت هي حقك في الرد عن تساؤلات اعضاء المنتدي ولا يمكنك سحسها فهي تتحول تلقائيا
الى حسابك في اينستا فوركس في كل بداية شهر
وبالتوفيق.

ahmed070
04-10-2016, 11:40
البونص المحتسب لك في المنتدي يكون فقط للتداول و لا تستطيع سحبه مباشره انما يتم تحويله الي حساب التداول الخاص بك في انستا فوركس و الذي قد قمت بربطه مسبقا مع المنتدي و لكن قبل البدء في التداول يجب عليك دراسه الفوركس و اساسيات التداول

neversi5
04-11-2016, 14:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

latraaa
04-11-2016, 14:59
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الموضوع و على الطرح و على الراي و على المعلومات التي تقدمت بها و التي أتمنى ان يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، كما أتمنى ان نراك تحقق الكثير إن شاء الله

---------- Post added at 12:59 PM ---------- Previous post was at 12:58 PM ----------

مشكور اخي الكيرم على الموضوع و على الطرح و على الراي و على المعلومات التي تقدمت بها و التي أمنى ان يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، كما أتمنى ان نراك تحقق الكثير من النتائج القيمة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

neverlit5
04-12-2016, 15:50
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

neversi5
04-13-2016, 11:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

FOREX7
04-13-2016, 12:35

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

jaouad ouaiss
04-13-2016, 18:01
ما تحصل عليه هو بونص و تحصل عليه بالكامل في اول ايام من كلب شهر
حيث يحول اليك الى انستا فوركس حتى تتدتول عليه و تحقق منه ارباح

adamarwan
04-13-2016, 18:57
البونص اخى بتاعك الى فى المنتدى فى اول الشهر
يتم تحويل الى الحساب بتاعك فى الشركة ومن تم ممكن ان تعلم به والارباح هى ما يمكن ان تسحب

Carlos
04-13-2016, 20:16
نعم اخى الفاضل البونص دا بتاعك وكل ما تشارك اكتر كل ما يزيد وبيتحول لحسابك فى الشركة اول الشهر الجديد ولكن لابد من ربط الحساب فى الشركة بلمنتدى والا هيروح عليك البونص بلتوفيق

hossam123
04-15-2016, 09:37
لا تستطيع سحبه مباشره انما يتم تحويله الي حساب التداول الخاص بك في انستا فوركس و الذي قد قمت بربطه مسبقا مع المنتدي و لكن قبل البدء في التداول يجب عليك دراسه الفوركس

mhd99
04-19-2016, 22:11
هذا البونص الذي تأخذ من الردود اخي لا تستطيع ان تسحبه مباشرة ويجب ان تتاجر به مع شركة انستا فوركس
واذا حصلت على ارباح من خلاله يمكن ان تسحب الارباح فقط

hunter_world
04-20-2016, 01:19
اخي انت لازم تشتغل بي البونص دا الي بيتحولك وبعدين لو كسبت بيه علي حسب شغلك يعني بتسحب المكسب بس وبيبقي موجود البونص بس

احمد عبد الباسط
04-26-2016, 06:10
اخى الكريم انت فاهم الموضوع غلط
ال 10 سسنت اللى انت بتاخدهم دول بونص مقابل الرد على موضوع واحد\ويجب عليك تجميع البونص الحد الاقصى 250 دولار
البونص قابل للتداول فقط وليس للسحب
والارباح التى تحصل عليها من البونص يمكنك سحبها

samasimo
04-26-2016, 08:34
شكرا لك اخي الكريم علي هذا الموضوع الرائع ونتمني ان تمد المنتدي بمثل هذه المواضيع
هذا ارصيد للمتاجره فقط وما يزيد عليه سيكون مكسب ربح صافي لك يا اخي الكريم

tarek2016
04-26-2016, 08:54
أخى الكريم
الرصيد اللى بتاخدة فى المنتدى مقابل الردود أو المشاركات هو بونص مجانى للتداول
كل اول شهر بيروح على حسابك فى انستا اللى انت ربطة بالمنتدى ولا تستطيع ان تسحبة من انستا
ولكن بعد التداول المكسب اللى فوق البونص هو دة اللى ممكن تسحبة.

algoddam
04-26-2016, 09:06
هذا البونص الذي تكسبه من خلال المشاركات في المنتدى تتجمع وخلال اول الشهر يتم سحبه الى
حساب التداول الخاص بك بمعنى انك لا تفعل اي شيئ المشرفين هم الذي يحولون لك البونص الى حساب التداول وهو للتداول لا للسحب

AhmedSami2016
04-26-2016, 16:24
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
لم افهم سوالك مجزره الطمعيين ازاى يعنى
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى ان شاء الله

Slimane.80
04-26-2016, 16:57
بسم الله الرحمان الرحيم
مشكور اخي الغالي على المشاركة الطيبة في شكل سؤال
نتمنى الاستفادة لللجميع.:bravo::bravo:

aminetns
04-26-2016, 16:58
سؤال مهم جدا شكرا للاعضاء على الاجابات المفيدة شكرا جزيلا لك أخي الكريم على الموضوع الرائع نتمنى التوفيق لجميع الاعضاء في المنتدى ان شاء الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

rehabkarm822
04-26-2016, 16:59
السلام عليكم لا دي حااجة اسمها البونص مينفعش تسحبها دي بتاخدها من علي المنتدي بتتحولك علي حسابك اللي فى انستا فوركس عشان تتاجر بيهم مينفعش تسحبهم برده من علي انستا فوركس لاكن تقدر تسحب ارباحهم اللي انتا كسبتها بالتوفيق

مصطفى حمدان
04-29-2016, 21:38
اخى الفاضل البونص ده بيتم تحويله الى حسابك بشركة انستا وبعد ذلك تستخدمه فى التداول والارباح التى تحققها من التداول به هى فقط ما تستطيع ان تسحبه الى حسابك باى بنك اما البونص فيظل بالحساب

samieh
05-01-2016, 00:59
الرصيد اللى تقصده ده يا اخى هو البونص اللى لازم تتاجر بيه اولا ثم تستطيع سحب اى ارباح محققة منه
اما سحب البونص مباشرة من انستا فهذا ممنوع وهو للمتاجرة فقط

sabahnamous
05-06-2016, 12:23
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله
[COLOR="Silver"]

INFOGAIN
05-06-2016, 12:29
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
الرصيد هو عبارة عن بونص والبونص كما تعلم انه لا يمكنك سحبه من اي شركة من شركات الوساطة
موفق .. ان شاء الله تكون استفدت من ردود الاخوة الافاضل ..

3BKRENO
05-06-2016, 13:25
أخي لا يمكنك سحب البون بل يجب ربط حسابك لإنستا بالمنتدى و تتداول بأموال البون التي تحول لك آليا كل شهر و تسحب ما ربحته ابتداءا من 1دولار و للمزيد من المعلومات يوجد شروحات كثيرة في المنتدى و فيديوهات

ghost.mastar
05-10-2016, 18:56
لا يا اخى الكريم مبلغ 0.10 سنت ده هو قيمه ما تحصل عليه من المشاركه لاجل تحويله الى حساب المتاجره فى شركه انستا فوركس وده البونص الى حضرتك هتاجر بيه ومن خلال تحقق مكسب او خساره اتمنالك التوفيق

مبتدئ و لكن...
05-12-2016, 00:00
شىء هام للغاية سوف تلاحظه فى سوق الفوركس هو انه على الرغم من كون المعاملات المالية او التجارية احد المكونات الرئيسية للفوركس الا ان اغلبية الصفقات فيه تخمينيه او بمعن اخر تاتى من التجار الذين يتوقعون تحرك الاسعار سواء هبوطا او صعودا كنتيجة مباشرة للأداء الاقتصادى او الاحداث الجارية. وهو مايمثل حوالى 90% من حجم المعاملات فى الفوركس.

csebai12
05-12-2016, 00:58
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
تعم اخي و يحول الى حسابك في شركة انستا كل اول شهر بصفة الية لكن لا تستطيع سحببه هو فقط للتداول

forex all arabes
05-16-2016, 11:44
اهلا بك معنا فى هذا الصرح الكبير والاكاديمية التعليمية المسماة بمتدى فوركس مصر ال 10
سسنت اللى انت بتاخدهم دول بونص مقابل الرد على موضوع واحد\ويجب عليك تجميع البونص الحد الاقصى 250 دولار تحياتى

never
05-17-2016, 04:01

ahmedhathout
06-11-2016, 20:50
انت مش هتسحب البونص دا بنفسك على انستا البونص بيتحول اوتوماتيك اول كل شهر
وتقدر تسحب ارباح التداول فقط وليس البونص

dora1
06-14-2016, 22:24
اخى العزيزمشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة التي تقدمت بها و أتنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يستفيون منها إن شاء الله والمهم التعليم اولا وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى الفوركس بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين

ahmadinho100
06-14-2016, 23:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته نعم هو الرسيد الخاص بك يا اخي و لاكن لا يمكنكان تسحبه عندما يمر لحسابك فقط تتداول به و تفتح صفقات

iheb777
06-19-2016, 19:36
مشكور اخى على المعلومة واتمنا ان تكون دو فائدة على المنتدى
وكدالك اتمنا من الاخوى ان يضعو الامور التى قيها الفائدة على المتداول فى السوق
وبتوفيق

zarour soufyane
06-19-2016, 19:44
اخي الكريم على كل رد يعطيك المنتدى 10 سنت و هناك حد اعلى للردود هو 2500 رد في الشهر يجب ان لا تتعداها التي تساوي 250 دولار يجب عليك ان تتاجر بها كي تسحب الارباح

بالتوفيق

ebnmasr
06-19-2016, 20:12
##############تحياتى لك زمـيـلـي الـعزيـز ولـجـمـيع اعـضـاء فـوركـس العـرب
حـقـا انـه مـوضـوع رائـع ومـفـيد وتـسـتـحـق كـل الاحـتـرام والتقدير على هـذا الـمـجـهـود
تـقـبل ار ق الـتـحـيـات واـتـقديـر اخى الفاضـلتـقـبلـوا مـرورى اعـضـاء مـنـتدى فـوركـس العـرب الـكـرام##############756

---------- Post added at 05:12 PM ---------- Previous post was at 04:51 PM ----------

&&&&&&&&&&&&اشـكـرك اخـى الـفـاضــل علـى هــذا الـمجـهـود الـوافـر
اسـتـفـدت مـن هـذا الـمـوض ـوع كـثـيـرا شـكـــرا اخـى عـلى هـذا الـمـجـهــود
تـقـبـلـوا خــالص تـحيـاتـى اعـضــاء مـنـتـدى فـوركــس الـعـرب الكرام والـسـلام عـلـيـكم ورحـمـة الله وبـركاتــه&&&&&&&&&&&&&&&934

DadreamChaser
06-19-2016, 21:27
إلسلام عليكم و رحمت الله تعالى و بركاته اخواني اخواتي الكرام اعضاء المنتدى الرائع
البونص الذي تاخذه من الردود على المواضيع التي تنشر في المنتدى يتحول الى حسابك في شركه انستا فوركس بشكل مباشر في بدايه كل شهر جديد
و السلام عليكم ورحمة الله و بركاته الى فرصة اخرى

analyst
06-20-2016, 15:22
نعم اخي الكريم ذلك هو البونص الذي استطعت جمعه من خلال المشاركات فقط للاشارة ليس انت من سيسحبه لانييستافوركس ولكن هو يتحول بشكل اوتوماتيكي في بداية اول الشهر القادم

salahaken
06-20-2016, 16:01
لا يا اخي هدا البونيص هو يرسل لك كل اول اسبوع من الشهر الى حسابك في انستافوركس و يجب
ان تربط الحسابين و يمكن لك التداول بهدا المبلغ و سحب الارباح المترتبة عنه

omarballouch
06-21-2016, 04:08
السلام عليكم ورحمة اللة تعالى وبركاته
اخي الكريم ، في السحب يكون اوتوماتيكيا ، واضن ان
الحد الدنى للسحب يكون 100 دولار ، والمنتدى يدفع لك
في الاسبوع الاول من كل شهر

hosam1982
06-21-2016, 04:13
السلام عليكم
اخي الكريم لا تستطيع ابدا سحب البونص . اذ انه للتداول فقط بمعنى انك عندما تستلم البونص الشهري كل ماعليك فعله هو التداول به وسحب الارباح الناتجه عنه . ولذلك يجب ان تكون ذو مهارة وخبرة في التداول او ان تتعلم التداول وإلا فإنك تضيع وقتك وجهدك

othmane azer
06-21-2016, 04:14
اخي العزيز اشكرك علي هذا الموضوع الاكثر من رائع فلقد استفدت منه الكثير
و بالتوفيق و من نجاح الي اخر*

harimeche
06-21-2016, 05:35
انا لسه مبتدئ في المنتدي وكنت عايز اسال هو الرصيد اللي اناباخده مقابل الردود=0.10دولار هوده الرصيد بتاعي وممكن اسحبه من علي انستا فوركس

-----------

المشـــــــــاركة الواحدة بـــ 10 سنت سواء كان موضوع أو رد

وكل البـــــــــونص الدي جمعته يتحول لك للمنصة في الأول من كل شهر جديد

ويمكن أن تجمع حتى 250 دولار في الشهر

kemo salah
06-21-2016, 06:03
داءما مبدع اخى و نتطلع الى المزيد من ابداعاتك الداءمة و بارك اللة فيك ان شاء اللة و السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة و بالتوفيق

رومانى
06-21-2016, 14:45
اخى الفاضل سياسة المنتدى انك بعد ما تحصل على البونص يحول اتوماتيكيا الى حسابك فى شركة انستا
وبعد ذلك يمكنك التداول به على الفوركس وعندما تربح يمكنك سحب الارباح وبالتوفيق.

raouf41
06-21-2016, 15:07
السلام عليكم ورحمة الله اخي الكريم البونص الذي تجمعه من الردود ليس للحب و انما للمتاجرة و التداول به و بعدها يمكنكط سحب ما حققت من ارباح

aadel990
06-21-2016, 15:33
لا يا فندم البونص اللى بتجمعه من كتابه الردود دا بيتحول على حسابك كل شهر تقدر تتاجر بيه بس وتسحب الارباح لكن متقدرشى تسحب البونص

الصبر
06-21-2016, 16:26
بعد التحيه اخواانى الكرام
يشرفني شخصيا الشكر الجزيل للعضو صاحب الموضوع الاكثر من رااائع
على جميع الاعضااء العمل على اقوي النقااااط
جعله الله فى ميزان حسناتك اخي الكريم
تقبل مروري♣♠6

eslam farhat
06-21-2016, 17:01
صديقنا الكريمة البونص الذي يتم تجميعه من خلال المنتدى، يمكن استخدمه في عمليات التداول، في منصة ميتاترد4، ولا يمكن سحبه بأية طريقة من الطرق، وبعد أن يتم استخدامه في عملية التداول يمكن للمتداول سحب الأرباح المترتبة على عمليات التداول بكل يسر وسهولة، أما البونص نفسه فيبقى رصيدا ماليا للمتداول في منصة التداول، ولا يمكن سحبه بأية طريقة.

abdulrhman magdy
06-21-2016, 17:05
بسم لله الرحمن الرحيم و بسم لله مشا لله وجزاك لله خر يا صديقي علي موجهودك وانا استفد كتير جدا من الموضوع ده وشكرا ليك وكل عام وانتم بخير

---------- Post added at 02:05 PM ---------- Previous post was at 02:04 PM ----------

بسم لله الرحمن الرحيم و بسم لله مشا لله وجزاك لله خر يا صديقي علي موجهودك وانا استفد كتير جدا من الموضوع ده وشكرا ليك وكل عام وانتم بخير شكرا لك ايضا علي هدا الموضوع

medizem
06-21-2016, 17:39
أخى الكريم الرصيد اللى بتاخدة فى المنتدى مقابل الردود أو المشاركات هو بونص مجانى للتداول كل اول شهر بيروح على حسابك فى انستا اللى انت ربطة بالمنتدى !!
ولا تستطيع ان تسحبة من انستا ولكن بعد التداول المكسب اللى فوق البونص هو دة اللى ممكن تسحبة ;)

freetrade
06-21-2016, 17:42
بونص الردود لا يمكن سحبه بل هو للمتاجرة فقط وعلي اي حال هو يعتبر فرصة جيدة للمبتدئين عشان يحتكو بالسوق الحقيقي ويقدرو يقيمو مهاراتهم في المتاجرة ويطورو نفسهم

latraaahr
06-21-2016, 17:51
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح العالي لاقيم و على المعلومات القيمة التي تقدمت بها و أتمنى ان نراك تحقق الكثير من الناتئج القيمة المفيدة إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله

salahaken
06-21-2016, 17:58
المنتدلى يقدم لك بونص يتراوح ما بين 5 سنت الى 10 سنت على حسب المنتديات التي انت تنشر فيها
ويرسل لحسابك المربوط بالمنتدى في اول الشهر تتداول به وتسحب ارباحه

Ramdan
06-21-2016, 18:36

مشكور اخى الكريم على هذا الموضوع والشرح الاكثر من رائع

لقد افدتنى بالفعل .. تحياتى الك يا كبير

جزاك الله كل خير .. فى انتظار كل مواضيعك الجديده

rachid1997
06-21-2016, 19:21
الرصيد يستخدم فقط كبونص في شركة انيستافوريكس للتداول به , و لا يتم سحبه لكن تستطيع سحب الأرباح المستخرجة من البونص عن طريق التداول و ربح الصفقات .

ahmed5
06-27-2016, 20:54
لا يمكن سحبه بأية طريقة من الطرق، وبعد أن يتم استخدامه في عملية التداول يمكن للمتداول سحب الأرباح المترتبة على عمليات التداول بكل يسر وسهولة، أما البونص نفسه فيبقى رصيدا ماليا للمتداول في منصة التداول، ولا يمكن سحبه بأية طريقة.

Master Forex
06-27-2016, 21:35
شركة انستا فوركس يعطي للمتداول والمسجل بالمنتدى الراعية له هذا 0.10 سنت للمشاركة الواحدة ويسمى بالبونص وهذا المبلغ يرسل الى الحساب المرتبط الخاص بك في الملف الشخصي ولكن ملاحظة : الاموال التي تجمع هنا وترسل لا تسحب بل تسحب الارباح الناتجة عنها في التداول فقط

Samirghatas
10-27-2016, 16:13
اخى الكريم الرصيد التى تاخذة من الردود وهو 10 سنت على كل رد دة بيتحول
لانستا على حسابك وبتتداول بة والارباح التى تحققها بتسحبها وبالتوفيق لك

s@mou
10-27-2016, 16:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
اخي الفاضل ان الرصيد الذي تتحصل عليه من المنتدى يحول الى شركة انستا فوركس فتتداول به فقط لا يمكنك سحبه اخي الكريم وانما فقط تتداول به ثم سحب الارباح ان شاء الله.
بالتوفيق للجميع تقبل مروري والسلام

akram mohamed obaid
11-06-2016, 16:55
هذآ البونص لاتاخذه أنت وإنما يتم تحويله إلى حسابك التداولي بدايه كل شهر جديد وتقوم بالمتاجره به في شركه انيستافوركس وسحب الأرباح المتحققه من هذآ البونص

magdy mahmud
11-21-2016, 13:49
اخي الكريم مرحبا بيك في عالم الفوركس ومرحبا بيك في المنتدي بص انت بترد او بتعمل اي موضوع بتاخد 10 سنت بيتجمع في الاخر ويتم تحويله تلقائيا الي حسابك في شركة انستا وحضرتك بتاجر عليه والربح بتسحبه باذن الله

thewaytosucsess
11-21-2016, 13:55
اخى الفاضل البونص الذى تجمعه من الردود هنا فى المنتدى بيكون تجميعى يعنى الرقم اللى بيظهرل تحت اسم حسابك على اليمين ده البونص اللى جمعته من اول متحت الحساب
البونص ده بيتصفر كل شهر فى حساب عشان يتضاف عليه الجديد وعشان تعرف كمية البونص اللى انت جمعتها فى هذا الشهر لازم تدخل على الصفحة الشخصية بتاعتك وتشوف البونص مقابل الردود
وبالطبع البونص اللى جمعته شهريا بيتحول كل اول اسبوع فى الشهر الميلادى الى حسابك بشركة انستا ويمكنك التداول بهم فقط ولا يمكنك سحبهم بل تستطيع التداول بهم وسحب الارباح بعد ذلك فقط

ahmadinho100
11-21-2016, 20:51
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته لا يوجد مبلغ معن كي تبدء به في التداول و كلما كان راس مال كبير كلما تبتعد عن تمرجن الحساب يا اخي

kymslye
11-21-2016, 23:28
نعم اخي اي رد تعمله تاخد عليه0.10 سنت وادا عملت ردود اكتر تاخد اكتر وفي اخر الشهر يحول البونص الدي جمعته الى حسابك في شركة اينستا فوركس ويصلح البونث فقط لتداول وليس من اجل السحب

tazi larbi
11-21-2016, 23:33
السلام عليكم نعم اخي وارى ان معك 41 دولار ستحول اليك اليا من المنتدى الى شركه انيستا هكذا فقط وعندما تتداول وتربح سحب الارباح اتمنى لكم النجاح والله الموفق

maryam1
11-21-2016, 23:36
لا يمكنك سحب البونص الذي تحصل عليه من خلال التعليقات في المنتدى و لكم هذا البونص يتم تحويله على حسابك في انستا فوركس في اول كل شهر و تتداول به في السوق و من ثم يمكنك سحب الارباح التي تحصل عليها من التداول
بالتوفيق بإذن الله

ebn masr
11-23-2016, 19:32
لا ماينفعش انك تسحبه دة مجرد بونص بتاخده بس علشان تتداول بيه فى السوق وليس للاخد او السحب والصرف وانما للمتاجرة داخل السوق

HOPE2014
11-23-2016, 19:35
مسا الخير هذا بونيص مثل راس مال تقدمه الشركه لاعضاء المنتدى لكن لا تحسبه نحن نسحب الاررباح الذاتيه منه فقط سلام

houarisat
11-23-2016, 22:01
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته أخي
نعم هو بونص ويمكنك سحبه على إنستا لكن بعد التداول وتحقيق أرباح
لا يمكن أن تأخذ البونص مباشرة للأسف

zizoo99
11-23-2016, 22:53
يا اخى شكرا لك على هذا الاستفسار
بالطبع يا اخى مبلغ البونص لكل رد او موضوع هو 0.10 دولار و يتم تجميع البونص لمدة شهر كامل و يتم تحويلة ببداية الشهر الجديد على حسابك التجارى بانستا و لكى يمكنك سحبه يجب عليك ان تتاجر به و تربح و فى هذه الحالة يمكنك سحب الربح فقط

جمال صادق
11-23-2016, 23:39
لا ارى اى صعوبة على الاطلاق فى فهم طبيعة عمل المنتدى و كيف يتم احتساب البونص و الطريقة التى تؤدى بنا الى جمع كمية معينة من البونص فى طوال الشهر على ان يتم تحويلة للحساب تلقائيا

thewaytosucsess
11-23-2016, 23:49
اخى الكريم هذا الرصيد الذى يظهر بجانب حسابك بالمنتدى هو رصيدكفى البونص الذى تجمعه من المنتدى
وهو رصيد تراكمى تجميعى لانه يتم تصفيره فى حسابك الشخصى كل بداية شهر وتحويل ما تم تجميعه خلال الشهر لحسابك بشكرة انستا
يمكنك التداول بهذا البونص داخل شركة انستا ولا يمكنك سحب هذا البونص باى حال من الاحوال

maryam1
01-26-2017, 18:53
البونص الذي تحصل من خلال التعليقات لا يمكنك سحبه و لكن يمكنك التداول به و سحب الارباح التي تجنيها عندما ينتقل البونص الى حسابك على انستا
بالتوفيق للجميع إن شاء الله

bassem forex
02-02-2017, 21:40
لا يا اخي هذه حاجة ثانية البونص لا تستطيع سحبه فقط تتداول به وتسحب الارباح فقط

a7medsedik
02-02-2017, 21:45
الرصيد اللي بتيجي من المنتدي ده ما بيتحبش في نهايه الشهر انت بتاخد البونص على حسابك في انستا فوركس تداول بيهم وارباحك من خلال تداولاتك تقدر تسحبها

aki
02-02-2017, 21:47
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته.
البونص يا صديقي يحول اليك من اول اسبوع الشهر لا تستطيع سحبه وانما تستطيع التداول من خلاله وكل ربح تحققه تستطيع ان تسحبه بسهولة.
حظ موفق

Samira shabban
02-02-2017, 21:48
اخى الكريم ماتاخده مقابل الردود يسمى البونص وهو ليس السحب وانما يتم تحويله لحسابك اول اسبوع من كل شهر لكى تتداول به وتحقق الارباح ويمكنك فقط أن تسحب الارباح...

emin14
02-02-2017, 22:56
نعم اخي البونص الذي تاخذه من الردود على المواضيع التي تنشر في المنتدى يتحول الى حسابك في شركه انستا فوركس بشكل مباشر في بدايه كل شهر جديد ويمكنك التداول به في سوق الفوركس وصلولك يوم 1 ف الشهر ع حسابك بانستا تاجر بيهم وتسحب الارباح بسبالتوفيق اخى ليك وللجمييع

amine bajjou
02-03-2017, 00:00
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم الرصيد الدي تربحه عت كل مشاركة في منتدى فوركس العرب الدي هو 10 سنتات هو راس مال تجمعه للتداول في سوق الفوركس

ahmed megahed
02-03-2017, 00:15
اخي الكريم البونص الذي تاخذه نتيجة ردودك بالمنتدى هذا للتداول في شركة انستا ولا يمكنك سحبه ولكن يمكنك سحب الارباح التي تحصل عليها نتيجة تداولك بالونص

Hanaasnaa
02-03-2017, 20:31
السالم عليكم اخي الردود بتاخد عليها بونص وبتتحول لحسابك أليا كل أول شهر ولكن لاتستطيع سحبها هوفقط تتداول بها والربح اللي هتحققه تسحبه والله يرزقك الخير بس التزم والله المستعان

tamermosa
02-03-2017, 20:41
لأ يا باشا ، ال 10 سنت اللى بتاخدهم على كل رد اسمهم بونص
و البونص الكلي خلال الشهر بيتحول الى شركة انستا لتداول به فقط و لا يمكن سحبه
و ارباحك اللي حتحققها من التداول هى فقط التى يمكنك سحبها

ابوعلى
02-03-2017, 21:09
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم انت البونص اللى انت بتجمعه ده انت بتجمعه علشان تتداول بيه وتشتغل بيه والربح اللى هيطلع من البونص ده بيبقى بتاعك انت

Manoush
02-03-2017, 21:16
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ...... البونص تاخدها من الردود اللى هتردها الرد مقابل 10 سنت هى تقدمه لك الشركه مقال انك تتدول بيهم وتسحب ربحك بس

hosam2020
02-03-2017, 21:29
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اخى الكريم بتاخد على كل رد 10 سنت بونص واقصى بونص تقدر توصله
خلال شهر هو 100 دولار و البونص دا مش بتسحبه بتتاجر بيه و ارباحك
من المتاجره هى اللى بتقدر تسحبها على اى بنك الكترونى

ahmedm
02-03-2017, 21:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم الرصيد الي حضرتك بتحصل عليه مقابل الردود بمعدل 10 سنت لكل رد يسمي البونص ويتم تحويله مع بداية كل شهر الي حساب انيستا فورم الذي قمت بربطه بالمنتدي من خلال الملف الشخصي ولا تستطيع ان تسحبه لكن تستطيع التداول به وسحب الارباح فقط

MOHAMED SAID ELSAYED
02-03-2017, 23:13
دا اسمه بونص مقابل الردود الي انت بتعملها وبيتحولك كل اول شهر وغير قابل للسحب اما علشان تكسب من الموضوع دا لازم تتعلم تتداول وتكسب من البونص دا في الفوركس والربح تسحبه براحتك

سما سعيد
02-03-2017, 23:46
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مشكور اخي الكريم علي سؤالك بس بحد اقصي الردد2500 يعني 250 دولار والله الموفق والمستعان

Samira shabban
02-03-2017, 23:47
اخى الكريم هذا مايسمى بالبونص وهو مقابل الردود على المواضيع في المنتدى..
ولا يمكنك سحبه وانما يتم تحويله لحسابك اول اسبوع من كل شهر لكى تتداول به وتحقق الارباح

m7med
02-04-2017, 00:00
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
لا ياخي الكريم البونص للتداول وليس للسحب لكن يمكنك سحب الارباح من البونص و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

سما سعيد
02-04-2017, 00:32
السلام عليكم ولرحمه الله وبركاته مشكور اخي الكريم علي سؤال وانصح بالتوجه للقسم التعليمي للستفادة واو التواصل باحدي مشرفين المنتدي

Mr Fathy
02-04-2017, 00:34
بسم الله الرحمن الرحيم هو البونص بس اللى احنا بناخده هناىعلى الردود هو ١٠ سنت بس على كل رد وهو مش قابل للسحب

ebn masr
03-04-2017, 17:50
لا ماينفعش انك تسحبه لانه البونص اللى انت بتاخده بس بيكون للمتاجرات والعمل والشغل فى سوق التداولات و ماينفعش تسحبه ابدا وتاخده ليك

اسلام رضوان عبد القادر
03-04-2017, 17:59
عليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل من ردودك ومشاركاتك بتاخذ 10 او 5 سنت ويتم تحويلهم لك لشركة انستا وتتداول بالبونص المحوله وارباحهم فقط هى التى يمكنك سحبها

isloislam
03-05-2017, 01:26
صديقنا الكريمة البونص الذي يتم تجميعه من خلال المنتدى، يمكن استخدمه في عمليات التداول، في منصة ميتاترد4، ولا يمكن سحبه بأية طريقة من الطرق، وبعد أن يتم استخدامه في عملية التداول يمكن للمتداول سحب الأرباح المترتبة على عمليات التداول بكل يسر وسهولة، أما البونص نفسه فيبقى رصيدا ماليا للمتداول في منصة التداول، ولا يمكن سحبه بأية طريقة

mirinda
03-05-2017, 05:43
اخى الكريم البونص الذي تجمعه لا يمكن سحبه هو فقط ميزة تقدمها انستا لاعضاءها للتداول بهم وسحب ارباحهم

waelmma
03-05-2017, 06:58
:o:o:o تمام اخى الفاضل انت بتاخد عشرة سنت على كل رد
وبتنتظر تحويل البونص الى انستا ثم تقوم بالتجارة به وعند تحقيق الارباح تقوم بسحب ارباحك

محمدفؤاد
03-05-2017, 07:54
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخى الغالى نعم اخي البونص الذي تاخذه من الردود على
المواضيع التي تنشر في المنتدى يتحول الى حسابك في شركه انستا فوركس بشكل مباشر في بدايه كل شهر جديد

alonsoo
03-05-2017, 09:50
نعم اخى الفاضل يصبح رصيد لك فى سوق الفوركس على منصة الشركة فى حسابك ولكن لكى تتداول به فقط وليس لتسحبه اطلاقا

Abu_Yassin
03-05-2017, 10:15
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة أخى الفاضل الرصيد الللى بتحصل علية من المنتدى مقابل الردود هو بونص بيتحول لك على حسابك بشركة انستا فوركس ولا يمكنك سحبة ولاكن بتتداول به على العملات والربح اللى تحققه تقدر تسحبة وبالتوفيق لك ولجميع اعضاء المنتدى الكرام

mr.khalled
03-05-2017, 12:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اهلا بك فى المنتدى
المنتدىى يقدم لك بونص على الردود
10 سينت على كل رد تقوم به ولك 50 رد فى اليوم
وتقوم بتجميع البونص خلال الشهر
ويتم ارسال البونص تلقائيا الى موقع انستا كل اول شهر

tolin
03-05-2017, 13:06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته........البونص اللى بتاخده من المنتدى مقابل الردود بيتحولك على حسابك بشركة انستا تتداول بيه وتسحب ارباحه فقط

bakup28
03-05-2017, 13:12
البونص الذي تاخذه من الردود على المواضيع التي تنشر في المنتدى
يتحول الى حسابك في شركه انستا فوركس بشكل مباشر في بدايه
كل شهر جديد ويمكنك التداول به في سوق الفوركس

ilyestoumi
03-05-2017, 13:26
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
تحية طيبة وبعد ::::
لا يمكنك أن تخرج لأموال التي حصلت
عليها من المنتدى.....تاجر بهم فقط

دمتم في رعـــــــــــاية الــله
السلام عليكم بالتوفيــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــق

مروه عصر
03-05-2017, 13:53
السلام علكم
نحن نحصل من خلال المنتدى على بونص على الرد على المشاركات 10 سنت على كل رد ولا يمكن ان نسحب البونص ولكن نستطيع سحب الارباح من خلال التداول بالبونص...

اسلام رضوان عبد القادر
03-06-2017, 14:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لا يمكنك اخى سحب رصيدك بالمنتدى المحول لانستا لابد لك ان تتداول به ومن ارباحه تقدر تسحب على البنوك الالكترونيه او الفيزا

colonel
03-07-2017, 02:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم هذا الرصيد يعتبر بونص مجرد مكافئة من
الشركة الراعية للمنتدى مقابل ردودك ولكى تستفيد منه تعلم التداول بشكل صحيح لكى تستطيع ان تربح وتسحب ارباحك
تقبل مرورى

Mr Brahim
03-07-2017, 04:38

سيد2017
03-07-2017, 05:50
عندما تقوم يا اخى بعمل مشاركة جيدة فى المنتدى فانك تحصل على 10سنت مقابل كل مشاركة وعندما تقوم بعمل بونص جيد من هذه المشاركات يقوم المنتدى بتحويل هذه البونص الى حسابك فى انستا فوركس وتتداول به وتسحب الارباح فقط

antr
03-07-2017, 08:09
هو ده للمضاربة اخى مش للسحب ابدا عشان تبقا عارف السحب يسكون للارباح فقط لا غير البونص تقوم بالمضاربة به ىفقط لا غيررررررررر

Mo7a
03-07-2017, 08:52
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اخي الرصيد من المنتدي يسمي بونص ويتم تحويله اوتوماتيك لحسابك فى انيستافوريكس ولاكن لا تستطيع سحبه هو فقط للمتاجره فى الموقع وسحب الارباح

محمدفؤاد
03-07-2017, 09:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الغالى رد ب10سنت والحد الااقصى1500 رد شهريا
ب150دولار يوصلولك يوم 1 ف الشهر ع حسابك بانستافوركس

bakup28
03-07-2017, 15:16
يتحول الى حسابك في شركه انستا فوركس بشكل مباشر في بدايه كل
شهر جديد ويمكنك التداول به في سوق الفوركس

hoodhood700
03-07-2017, 16:02
لا اخي هذا الذي تتحدث عنه هو ما يسمى بالبونص وهو فقط موجود من اجل التداول وعند تحقيق الارباح ان شاء الله من خلال هذا البونص فعندئذ يمكنك سحب هذه الارباح ويبقى البونص كراس مال غير قابل للسحب

Rozeta
03-15-2017, 01:14
لا اخي الرصيد الذي تاخذه من المنتدي مقابل الردود هو فقط للتداول وليس للسحب يمكنك سحب الارباح فقط

muhammad ismail
03-16-2017, 01:03
ايوة اخى الكريم هو دة الرصيد اللى انت بتاخده مقابل الردود وبيتحول على حسابك فى الشركه
وبتتاجر بيه وتسحب الارباح لكن البونص غير قابل للسحب

Rozeta
03-18-2017, 21:02
البونص هو مقابل الردود والمشاركات التي تقوم بها في المنتدي ولكن لا يمكنك سحبه من انستا هو فقط للتداول

Lante
03-24-2017, 13:46
أخى الكريم الرصيد اللى بتاخدة فى المنتدى مقابل الردود أو المشاركات هو بونص مجانى للتداول كل اول شهر بيروح على حسابك فى انستا اللى انت ربطة بالمنتدى ولا تستطيع ان تسحبة من انستا ولكن بعد التداول المكسب اللى فوق البونص هو دة اللى ممكن تسحبة.

mhd99
04-01-2017, 02:04
هذا الرصيد عبارة عن بونس يحول الى حسابك في انستا تستطيع ان تتداول به فقط ولا يمكنك سحبه من الحساب ومسموح فقط ان تسحب الارباح الناتجة عن التداول بالبونس

tolin
04-01-2017, 02:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته........البونص اللى بتاخده من المنتدى مقابل الردود بيتحولك على حسابك بشركة انستا تتداول بيه وتسحب ارباحه فقط

فهمى لاشين
04-01-2017, 12:07

حياك الله
نعم ياصديقى بونص الرد الذى تكسبه يمثل رصيدك الذى يمكن ان تتاجر به ولكن لا يحق لك سحبه وانما يحق لك ان تسحب الزائد عن البونص فقط اى الارباح

zunebha
04-01-2017, 12:13
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته
اخي الفاضل الامور واضحة بالمنتدى البونص تجمعه عن طريق الردود وكل رد يساوي 0.10دولار.
بالتوفيق لك اخي وارجو ان تحل مشكلتك طاب يومك.

s@mou
04-01-2017, 12:21
اخي الفاضل البونص لا يمكنه سحبه بتاتا، البونص يحول الى حسابك في شركة انستا للتداول به فقط والربح من البونص اي المال الذي تربحه فوق البونص تسحبه بحرية.
بالتوفيق لجميع العضاء في المنتدى ومتمنياتي لهم بالنجاح.

mehdiradwan2
04-01-2017, 17:24
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتمنى لكم يوم مليئ بالربح و اطلب من الله ان يرزقنا من خيراته
لا يمكنك أن تخرج لأموال التي حصلت
عليها من المنتدى.....تاجر بهم فقط

شكرا جــــــــــــــــــزيلا لك اخي علــــــــــــــــــــى هذا الطرح

capoeira
04-01-2017, 18:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ان الرصيد الذى يقوم المنتدى بتسليمه لك يتم التداول به فى حساب خاص بشركة انستا فوركس
حيث تقوم بالمتاجرة به فى سوق العملات فقط و لايمكنك ان تسحبه فهو يعتبر مكافأة لعملاء شركة انستا

DJILANI39
04-01-2017, 19:25
تحية طيبة لجميع الاعضاء مشكور جدا عالموضوع اخى الكريم
هو فعلا رصيدك وتقدر تتاجر به وتسحب الارباح
أتمنى التوفيق للجميع

bakup28
04-01-2017, 19:31
يتحول الى حسابك في شركه انستا فوركس بشكل مباشر في بدايه
كل شهر جديد ويمكنك التداول به في سوق الفوركس

zeze2017
04-01-2017, 19:40
https://www.youtube.com/watch?v=bEgfHUx5**8

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته-------------------------------كيف تحدد الفجوه السعريه و أنواع الفجوات السعريه الأربعه | تعلم فوركس | تداول الجاب | price gaps

Mohamed Youssef
04-01-2017, 20:09
بسم الله الرحمن الرحيم
لا لا يمكن تسحبه ممكن تسحب الارباح بتاعته فقط
مشكور اخى الكريم على طرح المميز
تقبل مرورى وتحياتى لك

ayouz
04-01-2017, 20:22
السلام عليكم اخي الكريم البونص لايسحب ابدا في اي شركة كانت هي لدلك البونص تاجر به بالانستا والارباح اسحبه اخي كما تشاء بالتوفيق لك

mid0killer
04-01-2017, 20:43
الرصيد اللى بكون موجد هنا بالمنتدي دا انت بتشتغل بيه على انستا فوركس فقط وارباحه بتسحبها على اي بنك الكتروني انا عملت كدا وادولت والجمد لله سحب مرتين

nour3iny
04-01-2017, 21:53
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
الرصيد ده بيتحول لحسابك بانستا وبتبدء التدوال بيه والربح اللى بيزيد عنه بتقدر تسحبه

kariim18
04-26-2017, 17:42
انت مش هتسحب البونص دا بنفسك على انستا البونص بيتحول اوتوماتيك اول كل شهر
وتقدر تسحب ارباح التداول فقط وليس البونص

shr
04-28-2017, 15:33
مفيش حاجه تانيه هوا الرصيد ده ال10 سنت عباره عن بونص لا تستطيعي سحبه فقط يمكنك التداول به وسحب الارباح فقط وشكرا

Samira shabban
04-28-2017, 16:24
لا يا اخى الكريم البونص مقابل الردود بيضاف الى حسابك اول الشهر
150 دولار للمتاجره به وتحقيق الارباح وهى ما يمكن سحبه ولكن البونص يبقى
فى حسابك للتداول به مره اخرى

zakariacr07
04-28-2017, 20:33
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

أخي الكريم هذا عبارة عن بونيص لتتداول به فقط و لا يمكن سحبه لكن عند تحقيقك الأرباح يمكنك سحبها

moha-star
04-28-2017, 21:57
*الســــــلام علــــــــــــيــــكم و رحمــــة الله تعالى وبركـــــــاتـــه*

الربح اللي تاخدو وراء الردود هو بونص يا اخي الفاضل وبه تتداول في انستا فوركس لكن غير قابل للسحب

فقط للتداول . ملحوظة يجب عليك ربط حسابك انستا بالمنتدى كي يتم تحويل البونص الخاص بك شهريا

AMR ELSISY
04-28-2017, 22:59
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يجب عليك أن تقوم بالتسجيل على موقع شركه انستا فوركس وعند التسجيل لابد وان تكون المعلومات المستخدمه فى التسجيل حقيقه وبعد ذلك تقدم المستندات حتى يتثنى لك سحب وابداع ما تريد

eng.medhat2017
04-29-2017, 00:44
اخى الكريم ده اسمة بونص وهو غير مخصص للسحب ده لازم تتداول بيه على حسابك فى انستا واذا عرفت تعمل ارباح تقدر تسحبها بكل سهولة

mhd99
04-29-2017, 02:38
البونس يختلف عن الارباح التي تحصل عليها من خلال المتاجرة به فالبونس لا يمكن سحبه اما الارباح يمكن لك في
أي وقت ان تسحبها من الحساب

rayzigar
04-30-2017, 13:15
اي حم بونص عملته في المنتدى يا اخي الا وممكن الادارة الكريمة ترسله الى حسابك في الشركة فانت تعمل على قد جهدك لا غير
انا انصح بان يتم عمل البونص الي في مقدور الواحد لا يكثر ويجهد نفسه اكثر من اللازم فيضر عينيه وصحته الي هي الاهم طبعا

omarsh81
04-30-2017, 13:20
اخي الفاضل بعد تحياتي البونص مجرد تحفيز لك فقط كي تضارب بأموال لن تأتي بها من فراغ ولكن أكون رأس مال من الردود تجنب أرباحه فيم بعد ولن تجنبه هو

mabrouk
04-30-2017, 13:31
تحياتي لك اخى الفاضل والى جميع اعضاء المنتدى البونص اخى بتاعك الى فى المنتدى فى اول الشهر يتم تحويل الى الحساب بتاعك فى الشركة ومن تم ممكن ان تعلم به والارباح هى ما يمكن ان تسحب بالتوفيق والنجاح للجميع

it manager
04-30-2017, 13:47
اخي الكريم البونص هنا في المنتدي عشرة سنتات علي كل رد او اي موضوع تقوم بإنشاؤه ولكن هذا البونص لا يمكن سحبه بل يتم تحويله لحسابك بشركة انستا

شبه منحرف
04-30-2017, 13:54
بالنسبة للبونص الذي تجمعه اخى الفاضل من المنتدى لايمكن سحبه ولكن تتاجر به في شركة انستا فوركس واذا حققت اى ارباح يمكنك سحبها فورا بدون اى مشكلة

yousee
04-30-2017, 14:19
كل رد تقوم به في المنتدى تأخد عليه 0.10 ولكن لا يمكنك أن تسحبه لأن هدا مجرد بونس اضن أن هدا الأمر لايحتاج إلى لأنه واضح

fayadansakr
04-30-2017, 14:40
السلام عليكم و رحمه الله تعالي و بركاته اخي الكريم
لا يا صديقي هذا يسمي بونص انت تربحه و تضارب به فقط ولكن لا تسحبه نهائيا

Samira shabban
04-30-2017, 19:38
اخى انت بتقصد البونص وهو ليس للسحب بل فقط
للمتاجره وتحقيق الارباح وهى التى تسحبها من حسابك فى الشركه والبونص يبقى
فى حسابك للتداول به مره اخرى ..

ahmedmahmoud2017
04-30-2017, 20:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تقوم بربط حسابكطج وسيتم تحويل البونص كبل اول شهر تلقائيا من موقع انستا فوركس تقبل تحياتي ومرورى

tahar2015
04-30-2017, 21:01
البونص اخى بتاعك الى فى المنتدى فى اول الشهر
يتم تحويل الى الحساب بتاعك فى الشركة ومن تم ممكن ان تعلم به والارباح هى ما يمكن ان تسحب فقط

omarsh81
05-02-2017, 09:36
السلام عليكم ورحمة. الله وبركاته البونص اخي الفاضل غير قابل للسحب ولكن أرباحه هي قابله للسحب والتداول

Mohamed Alsaeed
05-04-2017, 23:13

hussein1985
05-04-2017, 23:19
للاسف لا يا اخى الحبيب ان هذا البونص لا يصلح لك ان تسحبه على اى بنك لكن لك الحق فى
ان تتداول بهم على حسابك فى انستافوركس على منصة ميتاتريدر والربح الناتج عن هذا التداول هو الذى لك الحق فى ان تسحبه

بدر اشطيبي
05-04-2017, 23:46
الرصيد يمر مباشرة الى الحساب على الشركة بالتالي يمكنك
التداول عليه بشكل عادي اخي شكرا على الموضوع بالتوفيق

mostafa ilsawi
05-05-2017, 00:06
باسم الله الرحمن الرحيم
الاخ الكريم بعد السلام عليكم و رحمه الله و بركاته ان ما تحصل عليه نتيجه للردود هذا هو البونص وهو غير قابل للسحب ولكن يتجمع لك ويضاف الي حسابك للتتداول به في الشهر التالي اما ما يسحب هو الارباح التي تحققها من التداول
تقبل تحياتي

بدر اشطيبي
05-05-2017, 00:12
كتابة البون اخي تمكنك من ربح 0.10 سنت على الردود التي تقترحها
و بالتالي يمكن ان تقوم بكتابة العدد الذي تريد شكرا على المضووع

Ahmed king
05-05-2017, 00:30
السلام عليكم اخى الكريم البونص الذي تاخذه من الردود على المواضيع التي تنشر في المنتدى يتحول الى حسابك في شركه انستا فوركس بشكل مباشر في بدايه كل شهر جديد ويمكنك التداول به في سوق الفوركس. تحيااااااااااااااااااتى

azzedine
05-05-2017, 02:16
اشكرك على المشاركة اخي العزيز 0.10 دولار يعتبر بونص لا تستطيع سحبه الى في حالت اتصالت بداعم و سمح لك بدالك و لكن تستطيع التداول به و سحب الارباح فقط

Mony Ezzat
05-07-2017, 01:12
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك البونصات بتاخدها على كل كومنت يعني كل كومنت ب 10 سنت وتقدر تسحب الربح مش البونصات اللي بتجمعها

Samira shabban
05-07-2017, 17:47
لا يا اخى الكريم البونص اللى بتجمعه من كتابه الردود هو فقط
للتداول وتحقيق الارباح وهى اللى تقدر تسحبها من الشركه مش البونص ..

Hamza El36
05-09-2017, 02:49
لا تستطيع سحبه لأنه بونص تستطيع سحب أرباحه فقط والتي تحققها من خلال التداول..
عموما أتمنى التوفيق لي وللجميع بإن الله.
وتقبل مروري..
تحياتي

latraaa
05-09-2017, 10:33
يا اخي الكريم أرى أنه من الأفضل العلم على التعامل مع المنتدى و تكوين رأس مال كبير لكي تتمكن من العمل على سحبه إ نشاء الله و يمكنك من العمل على دخول السوق بكل قوة و السحب أخي الكريم يكون بشكل تلقائي غ نشاء الله أخي الكريم، بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله

murad11
05-14-2017, 15:01
البونص بتاعك الى فى المنتدى فى اول الشهر يتم تحويل الى الحساب بتاعك فى الشركة ومن تم ممكن ان تعلم به والارباح هى ما يمكن ان تسحب

ehab soliman
05-14-2017, 15:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .... اخى الكريم هذا ليس رصيد بالمعنى الحرفى وانما هو بونص اى حافز على المشاركات والتفاعل فى المنتدى يتم تحويله لحسابك فى الانستا ولكن لا يمكنك سحبه بل فقط تتداول به وتسحب ارباحه

michael1
05-14-2017, 16:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
انا اعتقد ان من الممكن ان تاخذ هذا البونص الذى يتحول الى
الحساب لديك فى الشركة وتتداول به

عاطف محمد
05-14-2017, 16:09
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته نعم اخي البونص الذي تاخذه من الردود على المواضيع التي تنشر في المنتدى يتحول الى حسابك في شركه انستا فوركس بشكل مباشر في بدايه كل شهر جديد ويمكنك التداول به في سوق الفوركس

skylol
05-14-2017, 16:21

اخي الغالي البونص لا يمكن سحبه ابدا ولكن يمكنك التداول فيه والربح الناتج من التداول يمكنك سحبه وبالتوفيق للجميع

Feras Alibrahim
05-14-2017, 17:09
اخي الكريم رصيد البونص هو الرصيد الذي يمكنك
ان تتداول به عندما ينتقل الى حسابك في الشركة
وعندما تربح من عملية التداول تستطيع سحب الارباح فقط

mohamed97
05-16-2017, 17:29
السلام عليكم ورحمه الله وركاته باعضاء المنتدى الكرام
اهلا وسهلا بالجميع يجب الاهتام بالموضوع
والاهتمام اكثر واكثر ويجب الاهتمام بالردود:dance:

جمال صادق
05-16-2017, 17:42
هناك تفاصيل كثيرة يمكن العمل على توق ع اليات بها و انة من الافضل اتخدام نقاط محددة للتعلم و فهم المفترحات المفهومة بنوع معين من انوع التعاملات

tolin
05-16-2017, 17:51

Mohamed Youssef
05-16-2017, 17:53
بسم الله الرحمن الرحيم
ده اللى هتقدر تتداول بيه يا اخى الكريم
مشكور اخي الكريم على المعلومة وعلى الجهد المبذول في كتابته
ننتظر منك المزيد من المواضيع المثمرة

KARIM2017
05-16-2017, 19:14
تحيه طيبه وبعد
اخي الفاضل البونص اللي هو مقابل الردود لايمكن سحبه تحت اي بند
ولكن تتداول به ويرزقكك الله وتقدر سحب الارباح من التداول

Samira shabban
05-18-2017, 01:00
اخى الكريم المبلغ الذى تاخذه مقابل الردود يسمى البونص
وهو غير قابل للسحب هو فقط للتداول وتحقيق الارباح فقط ..

hany osman
05-18-2017, 01:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اكيد انت عرفت الاجابة بس انا بقول لاى حد مبتدا طالما اشتركت فى هذا المنتدى لا تبخل على نفسك ببذل وقت ومجهود فى التعلم فالبنسبة لبونص المنتدى من الردود يتحول الى حسابك بداية كل شهر وتقوم بالتداول بة واى ارباح تقوم بتحقيقها تستطيع ان تسحبها ويتبقى البونص فى حسابك ونتمنى التوفيق لنا جميعا

freetrade
05-18-2017, 01:12
البونص اللي بتربحه مقابل ردودك هنا يا اخي الكريم هو فقط للتداول وليس للسحب فحاول انك تتداول بيه وتربح منه واذا لم تكون علي خبرة بالتداول فعليك تعلمه

Doaa hassan
05-18-2017, 01:16
السلام عليكم ورحمته الله وبركاته
اخى العزيز الرد ب 10 بونص وده بونص مجانا من الشركة لك اخى للتداول ولكن لا ينفع اخى
الفاضل سحبه الى بعد التداول

Hamzalord
05-18-2017, 01:23
الرصيد الذي تكسبه في المنتدى هوا فقط للتداول وسحب الارباح التداول ولا يمكنك سحب الرصيد اي الرصيد الي تكسبة من التداول هوا الرصيد الذي تقدر سحبه

big.pharaoh
05-18-2017, 01:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... لا يا غالي البونص غير قابل للسحب نهائيا انما تقدر تسحب الارباح اللي تحققها فوق البونص

ahmedmahmoud2017
05-18-2017, 02:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يرجي العلم اخي الكريم ان المنتدي يجعلك تجمع البونص من اجل التداول بعهم وليس سحبهم مباشره تقبل تحياتي

Samira shabban
05-19-2017, 00:06
لا طبعا البونص غير قابل للسحب هو فقط للمتاجره وتحقيق الارباح وهى التى
يمكنك سحبها من خلال البنوك الالكترونيه ...

number1
05-19-2017, 00:08
بما انك مبتدئ في سوق الفوركس في منتدى فوركس عرب عليك ان تعلم انني ابو نص يوم الذي يمكن ان تكسب او خمسه دولار امريكي فقط البونص الشهري الذي يمكن ان تكسبه من منتدى فوركس العرب في 150 دولار امريكي فقط يتم تحويلهم في اول كل شهر في شركه انستا فوركس ذلك للتداول على السلع والمعادن والعملات في منصه التداول الخاصه في شركة فوركس

Mohamed Youssef
05-19-2017, 00:41
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
لا ده اللى انت بتتداول بيه المكسب بقى بتسحبه
تقبلوا مروري وتحياتى لك أخى الكريم
مع خالص تحياتي و تمنياتي بالنجاح لكل الاعضاء ان شاء الله

M.R
09-01-2017, 07:22
البونص التى تاخذه من عمل المشاركات والردود اليومية غير قبل للسحب نهائيا وانما فقط لعملية التداول وسحب الارباح الناتجة من البونص اى ان الارباح هى التى تتاح للسحب فقط

zam_bozo
09-01-2017, 21:56
لا طبعا لا كده ولا كده .. انت يبدو انك مش فاهم الموضوع خاص .. ركز معايا البونص ده الي انت بتحصل عليه
من الردود بيتجمع ليك 10 سنت + 10 سنت +10 سنت حتى يصل الحساب 100 دولار مثلا آخر الشهر
يقوم المنتدي باعت البلغ ده على شركة اونستا مش علشان تستلمه من هناك وانما عشان تبدأ المرحلة التانية
وهي انك تتاجر بـ 100 دولار وتربح مثلا زيهم 100 دولا فتسحب بقه الربح اللي انت كسبته فهمت

ehabbob
09-02-2017, 00:05
اهلا بك اخى العضو الكريم للاسف البونص لا تسحب ابدا هى التداول فقك والربح منها هو للسحب وتقبل مرورى
والله ولى التوفيق

hassansalwanagy
09-02-2017, 22:52
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ahmedmahmoud2017
09-02-2017, 23:44
بالطبع هو بونص فقط يمكنك من خلاله التواصل والدعم به من انستا فوركس من اجل التداول به فقط ومن ثم الوصول الى التعامل مع البونص بالتداول وتحقيق الارباح وعمل سحب لها باذن الله

eslam-gad
09-04-2017, 06:22
لكم مني جذيل الشكر علي كل ما تقدمونه لنا نحن المبيدئين من معلومات ونصائح مفيدة
ولكم جزيل الشكر والعرفان

وتمنياتي لكم بالتوفيق الدائم والمزيد من المعلومات والنصائح المفيدة

والله الموفق لنا ولكم

والسلام عليكم ورحمة الله