PDA

View Full Version : هام جدا قبل السحب على انيستا شركة نصب و بمجرد ما تسحب تقفل الاكونت -- المساعدة ارجوكم

nour83
05-07-2016, 21:00
السلام عليكم الاخوه الاعزاء انا تداولت على اكونت انسيتا بس لغاية دلوقتى مسحبش بس اكتر الناس بتحذرنى جدا ان فى كمية كبيرة من الاكونتات بتتلغى او بتتقفل او ما يتم السحب وبتهمه الشركه بالنصب و فى اللى بينصح اسحب الربح اجزاء اجزء صغيره لعدم الغاء الحساب بجد انا مش عارف الحقيقه فين وخايف كل اللى اتعمل دا يروح على الفاضى ارجو الافادة من الناس الخبره

كمان هل قبل السحب لازم اقفل كل الصفقات علشان ميحصلش ليها اغلاق الى لو تم السحب ولا لا ممكن اسحب عادى

---------- Post added 05-07-2016 at 08:00 PM ---------- Previous post was 05-06-2016 at 09:05 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ايه ياشباب مفيش اى حد خبرة ممكن يفيدنا ياجدعان اكيد فى ناس كتيير بتتعامل مع انيستا

ao2715326
05-11-2016, 18:26
السلام عليكم ورحمة الله
انا الحقيقة توتىت بخصوص هذا الموضوع ومش عارف
اعمل ايه ياريت حد يفبدنى ويفيدك
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

NINA
05-12-2016, 17:07
السلام عليكم
اخي كل ما قالوه لك هو كذب وافتراء لوكان هذا صحيحا لما وصل عدد المشتركين الى نصف مليون
بامكانك ان تذهب الى اليوتوب ستجد العديد من المتعاملي يقومون بعملية اثبات الذفع
ان كان تعاملك مع الشركة سليما فلن تقوم باقفال حسابك ابدا
بالتوفيق

Bosha
05-13-2016, 14:37
السلام عليكم
اخي كل ما قالوه لك هو كذب وافتراء لوكان هذا صحيحا لما وصل عدد المشتركين الى نصف مليون
بالتوفيق

كلام جميل وصريح فما عليك الي بمشاهدة الفديو لهذا المنتدي لكي تطلع اكثر والا كال الي انت عملته يروح في الفاضي والسلام عليكم ةرحمة الله وبركاته

محمد ابوغزاله
05-14-2016, 16:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته - اخى الكريم
انا مبتدا مثلك تماما
معلش انا اسف مش حقدر افيدك - ان شاء الله تلاقى الاجابه على سؤالك وتقبل مرورى

mohamed_dt
05-18-2016, 14:36
اخى العزيز اذا كنت مضارب صغير او اجمالى السحوبات لا تتعدى 300 دولار يمكن سحبهم على السكريل " مونى بوكرز سابقا " و اذا كان اكثر من ذلك فيجب انت تتحدث مع sales و support

3laabasha
05-19-2016, 04:59
يا صديقى لا تتعب نفسك وتستفسر كثيرا فيمكنك سحب المبالغ جزء جزء وانت لن تخسر شىء اذا قمت بسحبهم اجزاء بسيطة على اى بنك الكترونى خاص بك ومن ثم اسحب كل رصيدك من البنك وبالنسبه لاغلاق الصفقات فدا امر طبيعى لازم تغلق اى صفقة مفتوحة حتى تتمكن من السحب لانك عندما تفتح صفقة ما يتحول باقى رصيدك الى الهامش المتاح للصفقة فيجب اغلاق الصفقات حتى اتمام عمليه السحب

kimolene
05-19-2016, 17:51
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته وصلاة وسلام على رسول الله صلى الله عليه،واله وسلام
كل ما قالوه لك هو كذب وافتراء لوكان هذا صحيحا لما وصل عدد المشتركين الى نصف مليون
بالتوفيق

---------- Post added at 02:50 PM ---------- Previous post was at 02:50 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته وصلاة وسلام على رسول الله صلى الله عليه،واله وسلام
كل ما قالوه لك هو كذب وافتراء لوكان هذا صحيحا لما وصل عدد المشتركين الى نصف مليون
بالتوفيق?....;

---------- Post added at 02:51 PM ---------- Previous post was at 02:50 PM ----------

ان كان تعاملك مع الشركة سليما فلن تقوم باقفال حسابك ابد.....;

chlor
07-10-2016, 22:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم بالنسبة لشركة انستا فهي موثوقة وانا شخصيا سحبت منها. وبالنسبة لاقفال حسابك فبالتأكيد هناك سبب. وعند سحب الاموال يجب ان لا تكون لديك صفقات مفتوحة لتفادي غلقها.

abdollahsiar
07-23-2016, 23:53
السلام عليكم أخي مشكل غلق الحسابات في كل الشركات مطروح وخصوصا إذا كانت السحوبات 1000$ وشركة إنستا صراحة شركة موثوقة ولديها دعم قوي والسحوبات سريعة لكن يفضل أن تكون أقل من 300$

ابوفؤاد
08-11-2016, 21:55
فكره ان يكون السحب على دفعات هى الاقرب و الانفع لك و لجسابك و اما عن اغلاق الصفقات فبل السجب فهذا هو الاكيد و الاصح تبعا للقوانين العامله عليها الشركه و الله الموفق من غير اقفل حسابات

Lamiya_Malak
08-29-2016, 01:33
شركة انستا فوركس لديها قوانين صارمة، كل ما عليك هو التعامل
بكل حضر مع الشركة ولا طالما أنت تحترم القوانين فلا خوف على حسابك

akram mohamed obaid
08-30-2016, 14:21
انا سحبت لاكثر من مره من هذه الشركه وتم ارسال الاموال الى حسابي وهنالك حسابات اخرى لي تم اغلاق الحساب بعد طلب السحب فعليك عزيزي عدم الاخلال بشروط التداول بالبونص حتى لايتم اغلاق حسابك

mrmoode
09-02-2016, 14:47
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته شكرا
شكرا اخي على هذا الموضوع و شكرا للاعضاء على الردود الجميلة و انا مبتدى لكن اتمنى من المحترفين في المنتدى شرح طريقة تفعيل الحساب في انستا فوركس من الالف للياء
و بالتوفيق للجميع

Mosaab 29
09-06-2016, 13:25
السلام عليك أخي الكريم ... و مشكور على سؤالك فقد كنت أريد أن أعرف الجواب كذالك
لكن للأسف أخي لن أستطيع إجابتك فأنا عضو جديد مثلك ...