PDA

View Full Version : خطاب السيد جورج عضو البنك الاحتياطى الفيدرالى

nano
05-12-2016, 18:18
خطاب السيد جورج عضو البنك الاحتياطى الفيدرالى
الولايات المتحدة
تشغل إيستر جورج منصب الرئيس والمدير التنفيذي للبنك الفيدرالي الأمريكي بولاية كنساس، كما أنها أحد أعضاء لجنة الاحتياطي الفيدرالي الأمريكية.

never1
05-14-2016, 01:16
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

forexfox
06-21-2016, 00:53
اخى ممكن تكلم الدعم الفنى لشركة انستا من خلال موقع شركة انستا .... وهو سيكون لدية الرد القاطع بشأن حسابك وغالبا ممكن يرد لك ايميل باللى سجل بيه ... بالتوفيق تحياتي لك

analyst
06-23-2016, 13:24
مشكور اخي الكريم على التعريف بهذه الشخصية لكن هل حقا يجب ان نعرف كل هؤلاء الاشخاص ؟؟ لا اظن ذلك نحن ما يجب ان يهمنا هوان نعرف نتائج قراراتهم

masr16
07-02-2016, 15:05
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

freetrade
07-02-2016, 15:08
تصريحات السيدة ايستر جورج المتعلقة باسعار الفائدة بتاثر تاثير كبير علي حركة الازواج المرتبطة بالدولار الامريكي
نرجو متابعة هذه التصريحات بمنتهي الحذر

شبه منحرف
07-02-2016, 15:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اشكرك اخى الفاضل على هذا الموضوع ولكنه ناقص وليس هناك اى علاقة بمحتوى الموضوع وبين عنوان الموضوع فيجب تكملة الموضوع وبالتوفيق صديقى

MahmoudNofal
07-02-2016, 15:43
السلام عليكم و رحمة الله الحقيقة ان يجب متابعة الاخبار جيدا و خصوصا خطاب يلين لان بيكون ليه دور كبير فى حركة السعر

cumadara
07-02-2016, 15:43
تصريحات السيدة ايستر جورج المتعلقة باسعار الفائدة بتاثر تاثير كبير علي حركة الازواج المرتبطة بالدولار الامريكي
نرجو متابعة هذه التصريحات بمنتهي الحذر

beast4ever
07-02-2016, 15:44
اشكرك اخى الفاضل على هذا الموضوع ولكنه ناقص
وليس هناك اى علاقة بمحتوى الموضوع
وبين عنوان الموضوع فيجب تكملة الموضوع
وشكرا وتقبل مروري ودمتم علي خير وفي حفظ لله
تحيااااااااااتي

Forex-eg
03-25-2017, 13:00
من اهم الخطابابت الداعمة لحركة سوق التداولات فى البورصات وتداولات الفوركس الدولية ومسئول عن تحركات سعر العملات والسندات المختلفة شكرا على المقالة

ashmawey
04-22-2017, 19:52
اخي الكريم , كلامك عين العقل و صحيح , لا بد من التاني و التريث قبل بدأ التداول في سوق الفوركس وذلك للحفاظ على رأس المال
مع خالص الاحترام و التقدير

abutalia
04-22-2017, 20:06
السلام عليم ورحمه الله وبركاته شكرا جزيلا يا محترم علي الخطاب الجيد والله يكرمنا ويوفقنا للربح والكسب من خلال مواضيعك الهامه التي تقدمها لنا

michael1
04-22-2017, 23:03
اخى النبيل انا اعتقد ان مثل هذه الخطبات من الممكن
ان تمرجن الكثير فى التداول فى الفوركس اثنائها فى تغير اسعار العملات

M0hsenalawady
04-27-2017, 02:37
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته
اخي العزيز اشكرك على تعريفنا بالسيده ايستر جورج المدير التنفيذي للبنك الفيدرالي الامريكي. تقبل مروري

alonsoo
04-27-2017, 10:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اى خطابات اخوانى الاعزاء لابد من متابعتها او عدم الدخول فى صفقات وقتها الا بعد انتهاء الخطاب

elmister
05-06-2017, 11:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الحبيب تحيه طيبه وبعد تصريحات السيدة ايستر جورج المتعلقة باسعار الفائدة بتاثر تاثير كبير علي حركة الازواج المرتبطة بالدولار الامريكي... تقبل مروري وشكرا

Mohamed Alsaeed
05-07-2017, 23:12
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا
والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما
لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

Mr Fathy
05-07-2017, 23:17
بسم الله الرحمن الرحيم هى الخطابات دى يا زعيم لازم نقفل كل صفقاتنا قبلها بشوية لان ممكن يخلى الاسعار تتحرك بجنون وقتها

Mohamed Alsaeed
05-10-2017, 23:28
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى
وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

mostafa1995
05-10-2017, 23:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .....................
طيب الموضوع ناقص خطابه بخصوص ايه يا محترم امتعنا يموضوعك وقال ايه بالخطاب
يعني عشان نعرف نجاوب

doaa sary
05-12-2017, 15:35
مشكور ع المعلومة اخى الكريم
استفدت جداااا
وبالنسبة للخبر ده
هو مش مؤثر لانة عضو
لكن لو حد اكبر زى رئيس البنك المركزى
طبعا بيكون خبر قوى جداااا
وبياثر بمئات النقاط
بالتوفيق للكل