PDA

View Full Version : الهيدينج

3laabasha
05-19-2016, 05:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا شباب ياريت حد اتعامل فى شركة انيستا قبل كده يعرفنى هما بيقبلوا العمل بنظام الهيدينج ام لا ؟؟ يعنى الصفقات العكسية مسموح بيها ولا اى صفقة عكسية تتفتح الحساب يتلغى علطول :tie:

kimolene
05-19-2016, 17:48
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته وصلاة وسلام على رسول الله صلى الله عليه،واله وسلام
مرحبا بك اخى الكريم وكل الاخوة الكرام اعضاء ومشرفى منتدى فوركس العرب
اكيد ستلقا مساعدة بالمنتدا اخي

---------- Post added at 02:48 PM ---------- Previous post was at 02:47 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته وصلاة وسلام على رسول الله صلى الله عليه،واله وسلام
اعتقد نعم بما ان لديهم ميتاترايدر 4

SPRING55
05-20-2016, 08:56
لسلام عليكم و رحمة الله وبركاته لكل اعضاء المنتدى الافاضل والمحترمين
هل الموضوع ما زال قائما فعلا ارجو الايضاح
تقبلو مروري احبتي و شكر

3laabasha
05-20-2016, 17:44
اكيد ستلقا مساعدة بالمنتدا اخي

---------- Post added at 02:48 PM ---------- Previous post was at 02:47 PM ----------

اعتقد نعم بما ان لديهم ميتاترايدر 4
طيب ايه نشيد الصباح الى انت كاتبه ده وبعدين الميتاتريدر مالها ومال اسلوب الهدينج انا سؤالى معناه الصفقات العكسية يعنى فتحت صفقة شراء على زوج ينفع افتح صفقة بيع على نفس الزوج ام لا ؟؟ فيه شركات بتشتغل بالنظام ده وفيه شركات مش بتشتغل

chlor
07-10-2016, 22:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم لقد مررت بهذا الموضوع من قبل واظن ان شركة انستا فوركس لا تقبل العمل بنظام الهيدنج والله اعلم. حاول الاتصال بالدعم لتفادي غلق حسابك

akram mohamed obaid
09-07-2016, 23:12
انا تعاملت بهذا المصطلح وهو الهيدج وعملت به في شركه انيستافوركس واعتقد ان الشركه لاتمانع العمل بخصوص هذا النظام والذي يعتبر من المصطلحات التي تتطلب متداولا متمرسا في مجال الفوركس وله خبره وباع طويل في هذا المجال