PDA

View Full Version : هل صحيح انه من الافضل تجنب المتاجره في الفوركس يوم الاثنين والجمعه ؟

bebars zolfakar
05-20-2016, 06:05
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
الاخوة الكرام ..الكثير من الناس يسالون هل صحيح انه من الافضل تجنب المتاجره في الفوركس يوم الاثنين والجمعه ؟
اتمنى ان ينال الفيديو اعجابكم
تقبلوا مرورى وتحياتى ..

https://www.youtube.com/watch?v=HP3eQoSnhHE

snnaky
07-08-2016, 18:02
يعنى اية اوقات مفضلة للتجارة ؟
ماتفيش حاجة اسمها وقت افضل من وقت انما الفرصة هى اللى بتحدد يعنى الكلمة الأفضل او العبارة الأصح هى الفرصة الأفضل للتجارة واللى بتكون معايرها هى اقل مخاطرة + اعلى ربحا + افضل واسرع وقتا هى دى المعايير انما مافيش حخاجة اسمها وقت افضل فهل يعنى هذا اذا اعتبرنا ان مثلا وقت اأمريكى افضل انة لا يخسر فية احد او مثلا الأـسيوى لا يربح فية احد
هذا كملة كلام فارغ للأسف بنقع فى ترديدة بدون وعلا لمجرد ان من قالة قبلنا هم محللون او غيرة

zndo910
07-08-2016, 22:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اشكرك اخى الفاضل على هذا الفيديو الاكثر من رائع و على المعلومات المفيدة بارك الله فيك
واتمنى لك الكثير من الموضوعات المفيدة لنا وللجميع
وبالله التوفيق

حمو بيضه
07-08-2016, 23:17
الوقت الافضل للتجاره مش بيتحدد بايام الاسبوع وانما بيتحدد {باقل خساره+ و اعلي ربح +} فبوجود تلكم العنصرين يكتمل افضل وقت للتجاره وليس الايام هي التي تحدد وعلي المتاجر ان يختار وقت مناسب للمتاجره وان يكون لديه من الذكاء والخبره مايكفيه لكي يكون متاجر جيد ويحقق لنفسه ارباح لا حصر لها والاستعانه باهل الخبره وشكرااا علي فتح هذا الموضوع الجيد وارجوا ان اكون افادك ردي والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

adamarwan
07-09-2016, 00:03
هدا الكلام صحيح لكن فى هد الايام ممكن ان ترى فى بعض البطئ او التحرك
الغير مرغوب فيه لدى ترى ان الكتير يتجنب التداول فى هدا الاوقات لهده الاساب
وحظ سعيد

analyst
08-13-2016, 14:15
لا اخي الكريم انا في نظري انه لا يوجد اي اختلاف بين كل الايام سوق الفوركس لا يعتمد على الايام بقدر ما يعتمد على الفرص اخي الكريم عندما تكون هناك فرصة للدخول والربح فلا تردد في الدخول اخي ودعك من كل هذا الكلام