PDA

View Full Version : اعلان الحرب على شركات الفوركس النصابه - الغاره الاولى

bebars zolfakar
05-20-2016, 08:11
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
الاخوة الكرام فيديو يوضح من بعض الشركات التى يجب عدم التعامل معها ((الغاره الاولى ))
تقبلوا مرورى وتحياتى
شكرا لكم

https://www.youtube.com/watch?v=zfH_2RoEcxg

yousse
05-20-2016, 09:22
نعم يجي بالإعلان احرب عن الشركات النسب الأن هذنلشركات تنسب على أكتير من المبتديئين ألدين الأيعرفٌ شياء عن لفهركس كما أنهم لا يصدمنلعون لنا وكدلك لا يستعن أن يجعلوا كل شيء مهم في هذ الأسواق

snnaky
08-05-2016, 20:58
طبعا الكلام مهم ومفيد بس الكلام دة يعرفة كل الناس ان فى شركات نصابة وشركات عندها رقابة انا معنديش خلاف فى هذا بس هو اللى مهم جدا ومحدش بيتكلم فية انا اعطى لحضرتك مثال للتوضيح
افتارض انك شغال مع شركة مراقبة تمام طب افرض حصل خلاف بينك وبينهم فى اى مشكلة فنية تسببت فى خسارتك لمثلا 100 دجولار اظن حتروح تشتكيها طب اية الأجدراء اللى انت تعملة مافيش جواب اظن حتشتكى الشركة طب تشتكى الشركة فين وازاى ؟ مافيش اجابة ولم يتعرض الراجل للكلام دة طب حتاخد حقك ازاى وفين وامتى ؟ لا تعليق

islammowafy
08-06-2016, 03:06
شرحك هذا وضح لى العديد من الامور المهمة فى الفوركس وطبعا احب ان اشكر حضرتك على طريقة سرد الموضوع
بطريقة سهلة وبسيطة تتيح للمبتدئين فهم الموضوع بسهولة بدون تعقيدات

---------- Post added at 03:06 AM ---------- Previous post was at 03:05 AM ----------

شرحك هذا وضح لى العديد من الامور المهمة فى الفوركس وطبعا احب ان اشكر حضرتك على طريقة سرد الموضوع
بطريقة سهلة وبسيطة تتيح للمبتدئين فهم الموضوع بسهولة بدون تعقيدات

mohamed elbolkiny
08-06-2016, 06:42
جزاك الله كل خير .. علي الفيديو التوضيحي . لان يوجد الكثير من الناس يكونو ضحيه لهذه الشركات بسبب عدم المعرفه والاحتياج للمال

analyst
08-11-2016, 12:01
مشكور اخي الكريم على الموضوع وعلى الفيديو المفيد هذا اكيد نحن في حاجة لمثل هذه الفيديوهات التي تناقش وتكشف اسرار الخداع التي تنهجها الشركات النصابة حتى نتجنب الوقوع في شراك شباكها

alym
08-12-2016, 12:25
الشركات النصابة فى الفوركس كثرت جدا هذه ةالايام وبالفعل لازم فضح هذه الشركات اللى بتنصب على العملاء بتوعها وبيبقى نصب بطرق اخترافية لذلك يرجو الحذر

جمال صادق
08-12-2016, 12:31
بالطبع فان اى من الشركات النصابة لا يجب علينا ان نتهاون معهم لاى سبب من الاسبابا و لابد من تفيعل و الاهتمام بالنواحى الرقابية على وق الفوركس لانهم ضمان للمتداولين

yacine7
08-12-2016, 14:27
أكيد يجب علينا التشهير بالشركات النصابة حتى يكونوا عبرة لمن
لم يعتبر لذا الحذر ثم الحذر لم يريد دخول مجال الفوركس

fouzia07
08-12-2016, 14:48
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور اخي العزيز فيديو ممتاز و مفيد
يرجى تقديم شروحات مميزا مثلها و بارك
الله فيك تقبل مروري

gostman2006
08-14-2016, 08:35
هو ده الكلام يسلام عليك يا سلام فعلا يجب تحزير كل الناس من الشركات النصابة لكى لا يقعوا فريسة لاستغلالهم