PDA

View Full Version : وداعا للخساره في الفوركس ( 3 )

aymansaleh
05-22-2016, 10:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخوه الكرام
وداعا للخساره في الفوركس 3
تقبلوا تحياتي

https://www.youtube.com/watch?v=U40vJqKk8NA

3laabasha
05-22-2016, 11:06
مشكور استاذ ايمن على عرضك .. الاستراتيجية فكرتها جميله .. انا شوفت الفيديوهات كلها على فكرة بس مؤشر الاستوكاستك كل بياناته متاخره جدا جدا .. يعنى لو جيت على اى تقاطع على صفقة لايف هتلاقى التقاطع جاى اصلا بعد ما السعر بقاله وقت طويل صاعد وممكن وقت دخولك انت ف فتح صفقة بيكون خلاص السعر بدا ينزل لان لو السعر كان تحت خط العشرين فبالتالى لازم تستناه يطلع فوق الخط فبتكون الصفقة ضاعت اصلا .. لكن انا بفضل استخدام الاستوكاستك الى جانب نماذج الشموع بتكون افضل بكتير لان الشموع متكذبش الا قليل اوى لكن الاستوكاستك لوحده او مع البولينجر ... بصراحة جربت كتيير ومشيت على الخطوات الكويسة له مش لقيت نتائج كويسة نهائى..
افضل ان استخدم الشموع الى جانبها الاستوكاستيك ليعطينى تشبع فقط لكن مفتحش عليه صفقة ...

مع ان الى ييجى يحلل شارت قديم هينبهر من الاستوكاستك هيلاقى كل تقاطع السعر بيصعد بال100 نقطة .. بس الحقيقى غير القديم التقاطع متاخر جدا جدا جدا

تقبل مرورى :ok::ok:

Chika05
08-16-2016, 20:19
مشكور اخى على هذه المعلومات وداعا للخساره في الفوركس
القيمة والمفيدة ولا تحرمنا من مشاركاتة
المتميزة وأتمنى لك مزيدا من التقدم وجزاك الله خيرا

raamoo
08-16-2016, 20:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
موضوع مهم جدا بصراحة ومفيد جدا بارك الله فيك
الطموح شئ جميل وتحقيق الحلم شئ اجمل وكل حقيقة كانت فى الاصل حلم بعيد المنال
ولكن بالصبر والاصرار وابتغاء مرضات الله والعمل بجد وتفادى الاخطاء التى ارتكبها الاخرون
سنحقق الاحلام بإذن الله فلا تحزن اخى ولا تبتأس فمن يحبطك اليوم سيتمنى ان يكون مثلك غدا

mohamedsonbol
08-16-2016, 22:43
تشكراات لك اخي المحترم وبارك الله فيك على جهدك المتواصل ومجهودك الرائع وعلى هذه المعلومات والتحليلات القيمة وتقبل تحياتي ومروري والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Babatondi
01-19-2017, 11:52
شكراً أخي على وداعا للخساره في الفوركس هدا الرد الجميل واتمنى لك التوفيق ولجميع أعضاء المنتدى
شكراً أخي الفاضل معلومات مهمة
بالتوفيق وتقبل مروري