PDA

View Full Version : ميزة الفوركس

doaa sary
05-23-2016, 05:05
ان فى الفوركس ثلاث ايام اجازة فى الاسبوع
السبت و الاحد اجازة اجبارى
الجمعة اجازة اختيارى و لكنها واجبة حتى لا نصاب بالازمات القلبية لا قدر الله
او حالات اغماء لانى النهاردة انا كنت حاسس انى فى دريم لاند و راكب المراجيح
مع انى كنت خارج الماركت بتفرج بس منذ بداية الفترة الامريكية اللى بكرهها
جدااااااا
لذا قررت ان يكون يوم الجمعة كله اجازة و بناقص الفترة الاروبية اللى بيتخللها صلاة الجمعة و كمان علشان احس انى زى باقى الناس .
ارجو من الله الايكون احد قد تضرر بسبب تلك الاخبار السيئة جدا للدولار و التى قلبت الماركت و بقى عامل زى مراجيح الملاهى .

مصطفى حمدان
05-23-2016, 15:51
انا من اول ما عرفت حاجة اسمها فوركس كنت بحب يوم الجمعة علشان الحركة بتكون فيه شديدة ولكن بعد تعرضى لخسارة حسابى مرات عديدة فى هذا اليوم بالذات لشدة الحركة كرهت التداول فى هذا اليوم على الرغم انه فرصة لمن يريد تحقيق الكثير من الارباح ولكن بالخبرة

harimeche
05-23-2016, 16:02
أختي الكريمة لمادا تلومي يوم الجمعة فالخســـــارة الفادحة تكون بغياب الإدارة المالية

والطمع مع الركوب مع الخبر ويمشي معاك عن طريق الحض إلتزمي بإدارة مخاطر وتاجري يوم الجمعة وردي علي

فعدم المتاجرة يوم الجمعة من أسوء الكدب التي سمعت بها في حياة لكن لحسن حضي أنني لا اتق في كلام الناس حتى أجرب بنفسي

deli
05-23-2016, 17:18
بارك الله فيك على الموضوع: ميزة الفوركس متمانيا لك دوام النجاح والتفوق

دمتم في خدمة المنتدى

---------- Post added at 03:18 PM ---------- Previous post was at 03:15 PM ----------

بارك الله فيك على الموضوع: ميزة الفوركس متمانيا لك دوام النجاح والتفوق

دمتم في خدمة المنتدى

3laabasha
05-24-2016, 05:48
عموما الراحة فى اى مجال جيدة والفوركس بوجه خاص لكى نستعيد نشاطنا وحيوتنا ولكن المتاجرة فى يوم الجمعة ليست بالامر الصعب وايضا ليست جيدة الى حد ما والسبب هو مسارعة الكثير من المتداولين فى اغلاق المراكز المفتوحة خوفا من اغلاق السوق عليها وحدوث اى فجوات او تقلبات مفاجئة فى يوم الافتتاح

hamdy2038
05-24-2016, 08:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا ارا ان ايام اعمل الفركس مناسبه حدا وباقى الايام من السبت والاحد اجاز من العمل للراحه وبرتوفيق للجميع

mourada
05-24-2016, 13:11
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مشكور اخي الفاضل على طرحك لهذا الموضوع المميز حول مميزات سوق الفوركس و هذا كرم منك و نتمنى لك التوفيق و النجاح

eslam farhat
05-24-2016, 13:14
شكرن لحضرتك على الموضيع الميزة التى بتقدم لاخرين
وعلى توضيح الاجازات فعلن الدولار خلى الازوج زاى الملاهى عندك حقى