PDA

View Full Version : هااااااااام جدا للمبتدئين

doaa sary
05-28-2016, 03:07
هااااااااام جدا للمبتدئين
للمره المليون بنقولها للناس بنقولها للناس وهيتنبح صوتنا وصوت الناس الي خايفه علي فلوس الناس
ايه سبب المرجنه ويا ريت نتجنبها
1 . الطمع يعن ايه يعن حضرتك عامل حساب ب 100 دولار وعاوز تعمله 1000 دولار في اسبوع وده مستحيل مستحيل مستحيل
2.الفريمات الصغيره من اخطر الفريمات تحت 4 سعات يعتبر اسكالبنج والاسكالبنج ليه ناسه وليه طريقه معينه في الشغل
3. عدم الدخول من المناطق الصحيحه لان السعر بعد الكسر لازم يصحح صعودي او هبوطي
4. فتح اداره الصفقات والنظر لي التريدات التي تعمل وتحرك الربح والخسره التي توجد في المنصه الخاصه بك
5. الصبر علي الخساره وعدم الصبر علي الربح
6. والي يقولك حسابي صغير ويتحجج بالمبلغ اقوله انت لو معاك الف دولار زيه زي 100 دولار
بس الطمع هوا الي بيودي في دهيا
7 . هتحط 100 وتخسرهم ترجع تحط 100 وتخسرهم وترجع تحط 100 وتخسرهم فيما انك لو جمعتهم علي بعض هتلاقي نفسك معاك هامش كويس يفيده في حاله اي خطا لقدر الله
لا يوجد اي مشروع في العالم يبدا ب 100 دولار اقل شي هو 1000 دولار وتعملك تارجت كويس 25 دولار في اليوم هتلاقي نفسك عملت اخر الشهر 400 يعن نص راس مالك في شهر بس للاسف بنيص تحت رجلينا للاسف
كل الكلام الي انتو بتفكرو فيه العبد لله عمله وفشل فيه ومش عاوزكم تجربوه تاني علي حساب اموالكم اللهم بلغت اللهم فشهد

beast4ever
05-28-2016, 03:32
شكرا علي الموضوع المهم لكل متدوال مبتدا ومحتراف
وتمني ان اري موضيع اكثر منك
ليستفيد الجميع باذن لله وشكرا
وتقبل مروري ودمتم في حفظ لله تحياااتي
للجميع

YMTMAX2
05-31-2016, 21:17
مشكور يا ريس على هذا الدرس الجميل
وان شاء الله يستفيد منه جميع الأعضاء عند
قراءته .. نرجو لك دوام التقدم والمزيد من
الأنجازات ..

houhou
06-18-2016, 23:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

kameleddine1
06-18-2016, 23:43
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
درس جميل ومعلومات مفيدة وقيمة
مشكور يا أخي الفاضل على هذا الموضوع
ونرجو أن نرى المزيد من هذه المواضيع
كي يستفيد منها الجميع