PDA

View Full Version : العوائق الرئيسية أمام متداول الفوركس

doaa sary
05-29-2016, 21:40
العوائق الرئيسية أمام متداول الفوركس

لماذا عدد قليل من المتداولين هم من ينجحون في بيئة تجارة الفوركس فيما الغالبية العظمي منهم تفشل في تحقيق النجاح؟ علي الرغم من انه لا توجد إجابة قاطعة علي هذا السؤال , فان هناك أشياء قليلة ستضعك علي بعد خطوة واحدة من هذه الإجابة وبالتأكيد سوف تضع معها كافة الاحتمالات الأخرى في صالحك .

bassem star
05-29-2016, 21:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور اخى الكريم على هذا الموضوع

العوائق الرئيسية أمام متداول الفوركس

شكرا لك على الموضوع الجميل و المفيد

جزاك الله الف خير على كل ما تقدمه لهذا المنتدى

raedreda
05-29-2016, 23:53
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ... شكرا اخى الكريم على هذا الطرح الشيق والاكثر من رائع لمحبى منتدانا المحترم

تقبل تحياتى ومرورى

RACHID HAMIOUI
05-30-2016, 00:11
السلام عليكم اخواني ورحمة الله تعالى وبركاته
تحية طيبة وبعد :
اخي العزيز اشكرك على شرحك ما هي معدلات الفاائدة والسياسة النقدية ... كل الشكر اخي ....
راجيا من الله العلي القدير ان يوفقنا واياكم
تقبل مروري اخي
.................................................. ......

snnaky
08-24-2016, 12:13
يعنى حضرتك ذكرتى الموقف والحالة واظهرتى المشكلة ماشى تمام طب اية الجديد مش فاهم يعنى انت كدة عملتى اية ؟ واية الفايدة من موضوعك دة مش فاهم ؟ دة على اساس ان الناس مش عارفة ان اللى بينجح قليل طب اية النصيحة اللى انتى بتقدجميها عشان القليل دة يبقى كتير ؟ مافيش
طب حضرتك بتشرلاحيلهم اية و عشان يفهموة طب فين العلاج للمشكلة دى |؟ مافيش طب لازمة ام الموضوع اية مكش عارف هو لت وعجن وخلاص هو اية فايدة اى موضوع اذا كان لايتعرض للمشكلة وحلها

Cappomid
08-24-2016, 13:34
لا توجد إجابة قاطعة علي هذا السؤال , فان هناك أشياء قليلة ستضعك علي بعد خطوة واحدة من هذه الإجابة وبالتأكيد سوف تضع معها كافة الاحتمالات الأخرى في صالحك

siddig1987
08-24-2016, 14:56
بسم الله الرحمن الرحيم :- نعم لاتوجد اجابه قاطعه علي الاسباب التي تحول دون المتداول والنجاح في السوق الفوركس نتمني الاستفادة لكل المتداولين

Babatondi
01-26-2017, 22:52
يا اخي شكرا على المجهود العوائق الرئيسية أمام متداول الفوركس ونتمنى منك المزيد لكن من فضلك توسع قليلا
ونتمنى من الجميع الاستفادة