PDA

View Full Version : تحديث eurnzd

magdi abdelazim
06-16-2016, 10:43
تحديث eurnzd
تم تحقيق الهدف الاول والثاني ومن ثم تراجع الزوج
اتمنى من دخل على الزوج ان يكون راعى طريقتنا
المعتادة باغلاق نصف العقود والستوب على الدخول بعد الهدف الثاني
بالتوفيق

AmmarSyedTaha
06-16-2016, 17:15
السلاكم عليكم ورحمة الله وبر كاتة
استاذ magdi abdelazim انا متشكر جدا لحضرتك عالمعلومة
جزاك الله كل خير

mouhcine1991
06-17-2016, 03:43
السلام عليكم بجد شكرا جزيلا نعم اخي تم اغلاق نصف العقود والستوب على الدخول بعد الهدف الثاني
وجزاك الله خيرا
الى الامام
و بالتوفيق و الإستمراية

karim94
06-17-2016, 04:21
*************الـسـلام عليكـم ورحـمة الله وبـركاتـه
مـوضـوع رائـع وجـمـيـل واسـتـفـدت منـه كـثـيـرا
شـكـرا لــجـهـودك وتعـبـك فى نشـر هـذا الـمـحتـوى الاكـثـر مـن رائـعتحياتى لجميع اعضاء مـنـتـدى فـوركـس الـعرب الـكـرام
دمـتـم فـى حـفـظ الله والـسـلام عـلـيـكـم ورحـمـة الله وبـركـاتـه *************505

mayegywep
07-03-2016, 15:41
الله الله الله الله على المواضيع النار
ارفع قبعتى احتراما لصاحب الموضوع المفيد هذا فقد افادنى كثيرا فى عملى فى التداول
واشكر الاعضاء الكرام على ردودهم العظيمه والمفيده
جعله الله فى ميزان حسناتك
اللهم امين

kada
08-02-2016, 00:58
كنت فاتح صفقه ورابحه وعامل تتبع توقف والاستوب بقا بعد نقطه الدخول يعنى كده كده لو خبطت الاستوب هطلع كسبان وفاجأه لقيتها خسرانه وقفلت ع الخساره وعلى المنصه السعر موصلش للنقطه اللى هى قفلت عندها اصلا
حد عنده تفسير ؟

---------- Post added at 10:54 PM ---------- Previous post was at 10:51 PM ----------

كنت فاتح صفقه ورابحه وعامل تتبع توقف والاستوب بقا بعد نقطه الدخول يعنى كده كده لو خبطت الاستوب هطلع كسبان وفاجأه لقيتها خسرانه وقفلت ع الخساره وعلى المنصه السعر موصلش للنقطه اللى هى قفلت عندها اصلا
حد عنده تفسير ؟

---------- Post added at 10:58 PM ---------- Previous post was at 10:54 PM ----------

حد عنده تفسير ؟

rapeaezzat
08-02-2016, 01:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخى التحديث مهم جدا لانا تحقيق الهدف الاول والثانى مهمين لكى يفدنى فى عمالية التداول وسانتظر منك كل جديد وشكرا

mohamedsonbol
08-09-2016, 07:41
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي العزيز اشكرك علي هذا الموضوع الاكثر من رائع فلقد استفدت منه الكثير
و بالتوفيق و من نجاح الي اخر في الفوركس