PDA

View Full Version : استراتيجية الترند والتصحيح

bebars zolfakar
08-07-2016, 12:30
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
استراتيجية الترند والتصحيح
تقبلوا مرورى وتحياتى
شكرا لكم

https://www.youtube.com/watch?v=Rj6J3pfuzCM

islammowafy
08-08-2016, 16:02
السلام عليكم ورحمة الله و
شكرا اخي الفاضل علي لمعلومات الرائعة والموضوع الجميل
وفى انتظار المزيد منك بإذن الله تعالى
وأسأل الله أن ينفع به جميع الأعضاء في هذا المنتدى
الكريم تقبل تحياتى

iros1
08-08-2016, 16:15
السلام عليكم ورحمة الله
لم يكن لدى فكرة على موضوع استراتيجية الترند والتصحيح
لقد استفدت كثيرا
شكرا اخي و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

elguerzyfy
11-04-2016, 13:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل
وعلى الجهد المبذول في هدا المنتدى
حول استراتيجية الترند و التصحيح

michael1
11-04-2016, 14:14
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ارى ان هذا الفيديو سوف يكون من افضل الفديوهات التى تعرفت عليها فى الفوركس
وانا اريد المزيد من هذه الفيديوهات فى التداول فى الفوركس

ebn masr
11-06-2016, 08:03
كل الشكر ليك على مجهودك الوفير والكبير فى تقديمك لتلك لاستراتيجية واتمنا منك مزدا من الموضوعات والاستراتيجيات وتقبل بكل ترحاب مرورى

doaa sary
11-06-2016, 21:18
من اجمل الفيديوهات اللى شوفتها
واستفدت منها جداا
مشكور جداا ع الفيديو المهم والترند من اهم ادوات التحليل الفنى الشرح سهل جدا لكل شخص يقدر يفهمة ويطبقة
بالتوفيق والارباح واللون الاخضر للجمييع

bakdz
11-06-2016, 21:34
الســلام عليـكم ورحمة الله تعالى و بـركاته
أنا من محبي استراتيجية الترندات و التصحيح و استراتيجية الترند المكسوور لأنه صراحة من الاستراتيجيات التي يستطيع الواحد ان يحقق أرباح منها.

ابوفؤاد
11-06-2016, 21:39
من الصعب التعامل مع الترند بالنسبه للمبتدئين لان السير مع الترند يترتب عليه ان تنتظر الى ان يصحح و بالتالى من الممكن ان تنتظر لشهر حتى تسير الصقه مع ربح و بالتالى لابد من ان تفهم ما هو عمل الترند

ebn masr
11-10-2016, 12:44
فى استراتيجيات كتيرة معتمدة فى الاسس على عملية رسوم الترند وقممه وقيعانه علشان يقدر المتداول ان يعرف يالظبط الخطة ايه وهايعمل ايه

sob81
11-10-2016, 13:03
استراتيجية الترند والتصحيح موضوع مهم ان يختار المتاجر الطريقة التى يتم التتداول بة والاستراتيجية التى تتناسب معه فى
التتداول ونشكرك اخى على طرح مثل هذة الاستراتيجية

snnaky
04-29-2017, 15:35
اهلا بك اخى الكريم ومشكور على هذا الطرح وعلى الرغم من ان الكثير من المنتديات تملؤها الأستراتيجيات والأكسبيرتات وتتهافت عليها الكثير من المتاجريين الا اننى ارى ان ااستراتيجيات الأفضل هى استراتيجية الموقف حيث ان الكثير من المتغيرات الأن على الساحة وكل استراتيجية مهما كانت ناجحة يأتى عليها وقت تصير بدون قيمة ولا تكون على نفس درجة القوة مثلما كانت وعشان كدة الأستراتيجيات فى السوق مش بتعيش كتير لأن السوق بيكسر كل القواعد

anas ahmed
04-29-2017, 16:39
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا لك اخي الكريم علي ما تقدمه لي و للزملاء في المنتدي من المعلومات الممتازه عن الترند و التصحيح في سوق الفوركس
و تقبل مروري