PDA

View Full Version : ماهي أحسن الأوقات للتداول في الفوركس والأوقات التى لايجب التداول فيها

aymansaleh
08-07-2016, 19:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخوه الكرام
ماهي احسن الاوقات للتداول في الفوركس
تقبلوا تحياتي

https://www.youtube.com/watch?v=lxI4tcObDuY

chlor
08-07-2016, 19:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم ان كل الاوقات مناسبة للتداول في الفوركس ولكن يجب تجنب ساعات التقاء البورصات اي عندما تكون مفتوحة في نفس الوقت وايضا ساعات صدور الاخبار لتجنب التذبذب الكبير في السعر. تقبل مروري

snnaky
04-10-2017, 16:48
معلش انا اسف مافيش حاجة اسمها افضل اوقات التداول يعنى كلة كلام احنا بنرددة بدون اى اسانيد ولا دليل واحد ممكن يقول ان دة قانون او كلام مقدس ياجماعة مافيش حاجة اسمها وقت افضل من وقت انا فى فرصة افضل من فرصة ولو فى وقت افضل من وقت يبقى مافيش حد يتداول فى الوقت دة خالص ودة مش بيحصل
ياريت نبطل نردد كلام عفى علية الزمن ومجرد وجهات نظر فقط وليست قواعد مقدسة نمسك بها انت بتتعامل مع فرصة وممكن جدا وبيحصل تلاقى الوقت اللى انت بتعتبرة افضل انت تخسر فية

ramisayed04
04-11-2017, 21:14
افضل الاوقات هى الاوقات التى لايصدر فيها اخبار ولا تقرير اقتصادية
ويوم الاحد يوم قصير ويوم الجمعة متقلب جدا وصعب على المتداولين المبتداين

ANESS
04-12-2017, 15:32
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
شكرا أخي الكريم على هذا الطرح القيم ،شرح مبسط و مفيد لأحسن الأوقات للتداول في الفوركس، بارك الله فيك ويعطيك العافية
تقبل تحياتي

doaa sary
04-16-2017, 16:47
الاوقات اللى بحب اتداوال فيها من يوم الاتنين للخمييس
واخرى ف الصفقه اسيبها شغالة ل 8 او 9 مساءا مفيش صفقه تبات لانى بشتغل اصلا سكالبنج
بالتوفيق للكل

ahmed 92
04-16-2017, 17:05
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
تقبلوا مرورى الكريم لاستراتيجياتكم الرائعه على هذا المنتدى الممتاز والقيم من توقعات لتحليلات العملات والسلع
فموضوعك واسترتيجياتك ممتاز على لاحسن اوقات التداول