PDA

View Full Version : سعر الافتتاح

toufik amir
08-18-2016, 15:01
اليلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
سعر الافتتاح **** price ھو سعر العملة عند بدایة الفترة الزمنیة المختارة

Babatondi
01-21-2017, 10:42
موضوعك سعر الافتتاح رائع و قد وصلت الافادة
مشكووور اخي تقبل مروري مع خالص تحياتي و تمنياتي للنجاح للاعضاء انشاء الله

zizoo99
02-02-2017, 10:17
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على هذا الموضوع فمن المعروف ان سعر الافتتاح هو السعر الذى يبدا به السعر الفتره الزمنيه فمثلا عند بدايه اليوم فنقول سعر الافتتاح اليومى لليورو دولار مثلا هو 1.12

soltanarab
02-02-2017, 11:11
السلام عليكم و رحمة الله تعالى بركاته
هو السعر الدي دخلت به صفقه زائد سبرايد الشركه يسمى سعر الافتتاح

stethoscope
02-02-2017, 12:55
السعر الافتتاحى او المبدئى هو السعر الذى يفتتح به التداول فى اليوم اتمنى ان اكون افادتكم وشكرا لك على سؤالك فانه بسيط لكن هام للمبتدئين ربما يكنوا استفادة من هذا السؤال الردود علية من الاعضاء .

Ayman ElSayed
02-02-2017, 14:09
السلام عليكم
كام قلت اخي الكريم ان السعر الافتتاحي يكون اول سعر بتبدأ به الشمعة ايا
كان وقتها كانت شمعة الدقيقة او الخمسة او اربع او النصف او الساعة او الاربعة وغيرها

athiro
02-02-2017, 17:00
موضوع مهم جدا شكرا لكم سعر الافتتاح لارتباطه بمعرفة الاسعار والفتره الزمنيه والمتغيرات التي تطرا عليه

bebars zolfakar
02-03-2017, 00:04
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
مشكور اخى الفاضل على شرحك لسعر الافتتاح وهوا موضوع مهم لابد من معرفة واشكرك على مجهودك
تقبل مرورى وتحياتى
شكرا لكم اخوتى واخواتى

waelmma
02-03-2017, 09:49
:yahoo::yahoo::yahoo: تمام اخى الفاضل واى شمعة بيكون لها سعر افتتاح
واغلاق ووصول الى اعلى سعر وبارك الله فيك اخى الفاضل

Gamal Tarek
02-05-2017, 13:59
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاتة ..
فعلا اخي الكريم السعر .. هي القيمه للعمله عند بدايه الافتتاح للتداول .. وشكرا لك علي هذه المعلومه الذي افادتنا .. تقبل مروووووري .. وبالتوفييييق للجميييييع

snnaky
02-05-2017, 14:50
طب وحضرتك جاى على نفسك كدة لية ما كفاية العنوان وبلاش الربع سطر اللى انت كتبتة عشان خسارة الوقت اللى انت ضيعتة فية وكمان خسارة الجهد الرهيب المبذول فى الربع سطر دة حرام انت كدة بتتعب قوى صراحة وبعدين انت ازاى تذيع سر من اسرار الفوركس بالشكل دة مش خايف احسن الناس تعرف ان سعر الأفتتاح هو سعر العملة عند بداية التسعير معلومة هايلة انت كدة تعمل كتاب حضرتك عشان تضع المعلومات دى
حسبنا الله ونعم الوكيل فيك انت واللى بيخربوا المنتدى بالمواضيع التافهة دى