PDA

View Full Version : تداول صفقات الهدية

toufik amir
08-23-2016, 14:00
الهدية تعطينا الفرصة لان نبيع او نشتري بافضل سعر ممكن عندما نري اثنين او ثلاثة شمعات عالية الزخم و نري فرصة تداول واضحة جدا فهذا يعني ببساطة ان الالوقت ربا يكون متاخر جدا لدخول السوق
الحل هو تحديد صفقة الهدية و مستواها السعري ثم فتح الامر عند كسر السعر لمستوي صفقة الهدية، هذا الإعداد يحمينا من الوقوع في الخسارة بعد فتح الصفقة مباشرة

BOYAFAR
08-23-2016, 14:21
السلام عليكم اخوتي في الله انا بالنسبة لي ارى ان الفرص المبنية على الدعوم و المقاومات هي فرص من دهب
هي هدية بمعنى الكلمة نعم لدى يمكنلنى ان نختار هده الهدايا كما نشاء اتمنى ان اكون وفقت
تحياتي

siddig1987
08-23-2016, 14:30
بسم الله الرحمن الرحيم :- اخي لم افهم موضوعك جيدا او لم افهم قصدك جيدا في ما اردت ان توضحه لنا في سردك لكن لا باس من القراء في ماورد

Babatondi
01-26-2017, 18:34
جزاك الله كل خير اخي العزيز علي تداول صفقات الهدية الغالي الذي تقدمه لنا لنستفيد من خبرتك
في هذا المجال ونتمني لسيادتكم التقدم ولجميع اعضاء المنتدي
شكراا..

snnaky
05-24-2017, 00:16
يا اخ يا محترم هو فين الشرح اللى انت عملتة ؟؟ هو انت قولت اية ووضحت اية عشان تعتبر نفسك عملت موضوع اساسا انا مش لاقى اى فايدة من كلامك الفارغ دة ؟؟ انت عامنل موضوع فى منتهى السطحية خسارة انة يتقال علية موضوع اساسا لو حضرتك اهتميت شوية بأنك تضع المعلومات الكاملة للشرح يعنى تضع شارت توضح علية الأداة الفنية اللى بتتكلم عنها ومراحل التطبيق اكيد كان ممكن نقول علية موضوع