PDA

View Full Version : عالم الفوركس عالم اللاقانون ..؟

mahmoud552
10-14-2016, 17:04
لماذا حتى كبار المحليلين في الوطن العربي لايستطيعون ان يأتو من هذا السوق ولو ب 20 بيب يوميا مضمونة مع ان الارتدادات والترندات التي تحصل يوميا اكثر من هذا الحجم بكثير ..؟ ولو افترضنا مثلا على سبيل المثال الاستاذ مستر ين الذي يعد من كبار محليلين شركة المضارب العربي ان يأتي من هذا السوق ب 20 بيب يوميا مضمونة لكان حجم الارباح تجاوزت الملاين الدولارات فأين المشكلة .. ؟
لو وضعنا جوابات لهذا الامر لتغيرت نظرتنا لعالم الفوركس كثيرا ولعلمنا ان سوق الفوركس ليست للهاوين ولا للصغار الحسابات .

islammowafy
10-14-2016, 17:10
جزاك الله خيراً عزيزى
على الموضوع الرائع والمميز
دام لنا تميزك وحضورك الرائع
لك مني ارق المنى
وخالص التقدير والاحترام

elguerzyfy
11-01-2016, 18:31
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
بارك الله فيك اخي على هذا المجهود الكبير المقدم من طرفك
حول القانون في عالم الفوركس

ebn masr
11-02-2016, 01:22
انا بعترف انه سوق مفيهوش ثوابت ومفيهوش توقعات تصل لنسبة مية بالمية علشان كدة نكون تابعبن ورا ومنفذين للصفقات بشكل منطقى ومظبوط

snnaky
04-28-2017, 16:21
ياباشا انت مش بتفيد حد بالمواضيع اللى بتنقلها دى عارف لية ؟
لأنك اولا بتنقل نقل ومش بتحاول تفهم الفرق بين المنقول وبين انك تعمل موضوع انت فهمتة بس تضع اسلوبك فية
كمان حضرتك بتنقل جزء من كل يعنى بتاخد جزء من موضوع وتنقلة ودة ممكن يأثر على المفهوم العام لأن الكلام او الموضوع مجتزأ ومن هنا يكون الموضوع بغير فائدة واذا كان يكون الموحتوى قديم ومكرر فياريت نتعلم من حضرتك حاجة مفيدة وبلاش كدة

azzedine
04-28-2017, 19:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم اشكرك على المشاركة و على نصائحك نحن كامتداولين نحول جهدا فقط تغطية الخسرة للحصول على ربح متوسط و غلبا ما نضمن هدا