PDA

View Full Version : لدي سؤال مهم جدا ارجو المساعدة يا أعزائي

Feras Abo asaker
10-21-2016, 02:31
أعزائي ... انا خليت شخص غيري يسجلي في موقع انستا فوركس .. وحاليا لما اجيت اربط منتدى فوركس العرب مع انستا فوركس مش راضي يربط ... فشكلو والله اعلم انو الشخص اللي سجلي ما كتب في خانة الافلييت PORTALFORUM .... كيف ممكن اكتب PORTALFORUM بعد التسجيل وتفعيل الحساب ارجو المساعدة ضروري جدا وبكون شاكر اكتير الكم

mourada
10-21-2016, 20:17
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الكريم اعتقد ان سؤالك هذا كررته اكثر من مرة و الجواب هو ان تسال صديقك هذا الذي تكلف بتسجيلك و ان كان لم يكتب الكلمة فاعد التسجيل افضل لك

csebai12
10-21-2016, 20:47
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
يمكن فتخ حساب جديد بنفس البيانات مع اضافة كلمة الاخالة و تفعيله دون مشاكل كي تستطيع ربطه نع المنتدى

nonam
12-25-2016, 19:03
السلام عليكم .... بلاش التكرار للموضوعات ياريت علشان انا رديت في الموضوع الاول بتاعك انت لابد ان تعمل حساب جديد لانة لا يمكن نقل الوكالة او غيرة او
نزل تحت وكالة المنتدي الا وانت بتعمل الحساب فقط

tazi larbi
12-25-2016, 23:57
السلام عليكم اخي اعد التسجيل بخساب اخر وضع المعلومات الصح من عنوان ومن اسم وكل شئ واربط الحساب وفعله افضل من الشك اتمنى لكم النجاح والله الموفق

medeldon
05-11-2017, 22:58
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي قم باعادة التسجيل مع كتابة الكلمة و بنفس بيانتك
فشركة انستا تقبل حساب اخر بنفس الاسم و قم بربطه بالمنتدى

Mony Ezzat
05-11-2017, 23:29
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك مش ينفع تكتبها بعد التسجيل لان لازمن تكتبها وانت بتسجل عشان ينفع تربط الحساب بانستا بالمنتدى

azzedine
05-12-2017, 00:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اشكرك على المشاركة اخي الكريم لا تكلف نفسك اظن ليس هناك حل لدالك و لكن تستطيع ان تفتح حساب جديد و لا تجد مشكلة في انستا لتعدد الحسبات

doaa sary
05-12-2017, 14:48
للاسف مينغفعش تتعمل الا وانت بتسجل يعنى الحساب دة فيك
فكك منة واعمل حساب تانى ومتنساش تكتب كود الدعايا بدونة مش هيوصلك البونص
بالتوفيق اخى

zakariacr07
05-12-2017, 16:10
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

أخي الفاضل أظن أنك تكرر في نفس السؤال و تمت الإجابة من قبل بأن تسأل صديقك و تتأكد منه إذا سجل و كتب الكلمة أم لا

tamermosa
05-12-2017, 16:16
مااخي الفاضل مادام انت نسيت تكتب في خانة الافلييت PORTALFORUM فللأسف مفيش حا الا انت تفتح حساب جديده و تكتب كود الدعاية

rayzigar
05-14-2017, 10:47
للاسف يا اخي لا حل لهذا الامر غير انه يعيد عمل حساب اخر في الشركة ولكن هذه المرة يكتب كلمة الاحالة في خانة الاحالة في التسجيل
الامر د مهم وفارق يا اخي بين استلام البونص من عدمه وبين الربط من عدمه فلابذ من التركيز ساعة القيام باي امر في الحسابين

ehab soliman
05-14-2017, 10:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..... اخى الكريم لا تردد ابدا اذا واجهتك اى مشكلة سواء فى التداول او فى حسابك ان تتوجه للمنتدى وتطرح سؤالك ولقد رايت الكثير من الاعضاء المحترمين يجاوبون علي سؤالك محاوليين مساعدتك بما لديهم من خبرة واغلبهم اجابك بضرورة عمل حساب جديد وفى راى ان تقوم بذلك بنفسك .
ارجو ان تكون استفدت وحللت مشكلتك

mid0killer
05-14-2017, 12:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله يا غالي الكلمه دي بتتكتب لما بتسجل فى شركة انستا عشان تعرفهم ان الحساب دا هيتربط بالمنتدي وانو هيكون حساب بونص والافضل لك ان تقوم بمشاهدة فديو على اليويتوب يشرح طريقة التسجيل وبالتوفيق للجيمع

Farida Mahmoud
05-14-2017, 15:50
كدا لازم تعمل حساب جديد وتكتب الكلمة وانت بتسجل لكن لو سجلت خلاص مش هينفع تربط حسابك بالمنتدي انا غلطت نفس الغلطه وعملت حساب تاني

Mhd nour
05-14-2017, 15:51
لا حل لهذا الامر غير انه يعيد عمل حساب اخر في الشركة ولكن هذه المرة يكتب كلمة الاحالة في خانة الاحالة في التسجيل
الامر د مهم وفارق يا اخي بين استلام البونص من عدمه وبين الربط من عدمه فلابذ من التركيز ساعة القيام باي امر في الحسابين
بالتوفيق

zunebha
05-14-2017, 15:51
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته
اخي الفاضل منذ التسجيل تربط حسابك بامنتظى.
بارك الله فيك واتمنى لك التوفيق تقبل مروري.

michael1
05-14-2017, 16:56
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اخى العزيز انا احب ان اشكرك فعلا على
هذا الموضوع المهم وانا اعتقد ان الكلمة كما كتبتها صحيحة

snnaky
07-23-2018, 22:22
أعزائي ... انا خليت شخص غيري يسجلي في موقع انستا فوركس .. وحاليا لما اجيت اربط منتدى فوركس العرب مع انستا فوركس مش راضي يربط ... فشكلو والله اعلم انو الشخص اللي سجلي ما كتب في خانة الافلييت PORTALFORUM .... كيف ممكن اكتب PORTALFORUM بعد التسجيل وتفعيل الحساب ارجو المساعدة ضروري جدا وبكون شاكر اكتير الكم

خلاص مينفعش الكلام دة لازم تتكتب من الأول فى التسجيل لو كان دة السبب على حسب كلامك للأسف حتضطر للتسجيل مرة تانية فى الشركة يعنى تعمل حساب تانى ودة مافيش فية مشكلة عادى تقدر تعمل اى عدد من الحسابات المهم لما تعمل الحساب الجديد خد بالك واهتم بكتابة الكلمة عشان تربط الحساب صح والله الموقف وان شاء الله خير وتقبل احترامى وتقدير وحاول انت تعمل دة بنفسك ولا تعتمد على احد

dalo3a
07-23-2018, 23:28
بعد فتح الحساب لا يمكنك اعاده تكتب هذه الكلمه لكن من الممكن حل هذه المشكله عن طريق فتح حساب اخر بنفس البيانات ولا تنسى كتابه هذه الكلمه بورتال فورم في المكان المخصص لها حتى تتمكن من ربط حسابك الحقيقي بالمنتدى حتى يصلك البونص كل شهر