PDA

View Full Version : الانستا الينك بتاعه مش بيفتح عندى

yamany
11-20-2016, 16:13
الانستا الينك بتاعه مش بيفتح عندى هو فى مشكلة ولا ايه
وبعمل ردود على المواضيع التى تستحق فعلا الرد والشكر بس مش بزيد فى البونص :( ياترى ايه السبب

zizoo99
11-24-2016, 23:28
يا اخى ماهذا الانستا الينك و ده يا ترى بتاع مين اصل انت بتقول بتاعه طب انت عاوز يبقى بتاعه و يفتح عندك ازاى يعنى اكيد لو بتاعك اكيد كان هيفتح عندك اما بخصوص الردود اللى ما بتزودش البونص ده اكيد انت بتعمل مشاركات قليلة الحروف او مشاركات تافهة

ياسر المصرى
11-24-2016, 23:31
مشكور العضو المحترم على الموضوع الجيد والرائع حاول تفتح من الموقع الرسمى للنك اللى عاوز تفتحه اما عن الردود التى تضعها ولا يزيد من قيمة البونص
هو انك ممكن تكتب اجابات قصيره فى الكلمات والحروف وده خطاء لازم يكون الرد المكتوب لا يقل عن سطرين كاملين وفى محتوى الموضوع المنشور الزى تجيب عليه

zied78
11-24-2016, 23:43
الانستا الينك بتاع مبن يا حج ماهو لازم يكون بتاعك عشان يفتح معاك ومين اللي بيعمل ردود على المواضيع يا خويا الغالي فهمنا لحكاية بش نقدرو نساعدوك

chiheb316
11-25-2016, 01:10
بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
اعتقد ان المشكل انك لا تطابق قواني المنتدى في الردود و المشاركات لذلك لا تاخذ البونص او انك تقوم بالردود في اماكن لا تعطي بونص

medo mohamed
11-25-2016, 01:57
اخى الفاضل اهلا" بك اولا"
بخصوص سؤالك هل تقصد لينك الموقع ام لينك المنتدى
ام تسجيل الدخول فأنت لم توضح ماذا تقصد اما بخصوص البونص
اتبع اخى تعليمات المنتدى وهو ان تكتب مشاركه او رد لا تكون منسوخه
ولا منقوله ولا تقل عن سطرين حتى تحتسب لك والله الموفق

m7med09090
11-25-2016, 02:06
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
اعتقد ان المشكله انك لا تطابق قوانين المنتدى واتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية

maryam1
11-25-2016, 02:38
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
بالنسبة للانستا فهذا هو اللينك الخاص به https://www.instaforex.com/ar/
اما بالنسبة للردود فينبغي ان لا تكون اقل من سطرين لكي يتم حسابها
بالتوفيق للجميع إن شاء الله

antr
11-25-2016, 03:09
عدد الكلمات اخى هى بتفرق فى كام بونص بتاخد يعنى لابد ان تكتب عدد كلمات كافى عشان يتحسب لك البونص لابد سطر على الاقل كامل

Bassem Hassani
11-25-2016, 07:08
المنتدى فى بعض الأوقات بيقع علشان الضغط على السرفر بيكون كبيرة جدا .. عادى بيرجع بعد فترة
بالنسبة للردود من الأفضل مراسلة أحد مشرفى المنتدى وهو سوف يوضح لك السبب بالتفصيل لعدم إحتساب بونص على المشاركات ..

creatorman1978
11-25-2016, 07:56
اللينك جرب افتحه من جهاز اخر ...
بالنسبة للرود تأكد من انك تضع الردود فى الاقسام اللى بينزل عليها بونص لان فى اقسام لاتحتسب بونص

---------- Post added at 06:56 AM ---------- Previous post was at 06:55 AM ----------

اللينك جرب افتحه من جهاز اخر ...
بالنسبة للرود تأكد من انك تضع الردود فى الاقسام اللى بينزل عليها بونص لان فى اقسام لاتحتسب بونص

yamany
11-26-2016, 18:04
جزاكم الله خيرا جميعاً انا قرأت كل الردود شكرا على اهتمامكم بالاعضاء الجدد ومحاولة مساعدتنا بعتزر انى وانا بكتب الموضوع كتبت كلمة لينك الفوركس بتاعه بدل ما اكتب الينك بتاعى

akram mohamed obaid
11-26-2016, 19:30
لاتوجد إي مشكله على الإطلاق بخصوص فتح موقع الشركه قد يكون الخلل من الجهاز الذي تستخدمه اما بالنسبه لردودك قد تكون دخلت الى أقسام لاتعطي بونص

adamarwan
11-26-2016, 20:05
من الافضل ان تحلي المشكل
بتاعك الى لدعم الفنى فى الشركة لكى تتمكن
من ان تفهم الامور التى ممكن ان تعملها
وحظ موفق

big.pharaoh
11-26-2016, 20:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... لا انا فهمت حاجه ولا الاعضاء فهموا حاجه من سؤالك صراحه. لذا يرجى التوضيح ما المقصود بالانستا لينك هذه

houarisat
11-26-2016, 21:13
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته أخي
الردود الخاصة بالشكر والقصيرة أخي لا يتم قبولها + الإنستا يفتح عادي عند الجميع تأكيد من عدم نفعيل البروكسي

Omar Kamal
11-26-2016, 21:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اتأكد من حسابك صحيح وكلمه السر صحيحه أيضا وان لم يفتح أنصحك بأن تتحدث مع خدمة العملاء سوف يشرحو لك كل شئ تريده اتمنى لك التوفيق دائما

ياسر المصرى
11-26-2016, 21:30
مشكور العضو المحترم على الموضوع الرائع الاخ المحترم عليك ادخال البيانات جيدا كاليوزر نيم او الباسورد والتأكد من الحروف الكابيتال او الاسمول او عليك الدخول من لينك الموقع الرسمى للشركه او تأكد من متصفح الويب لديك ربما يكون قديم وغير جاهز للعمل

foxforex2020
11-26-2016, 21:33
اخي ماذا تعني بالانستا لينك هل تقصد الموقع الالكتروني للشركة انستافوركس؟؟ و ثانيا عدم زيادة البونص بسبب عدم ربطك للحساب انستا بحسابك في المنتدى

csebai12
11-26-2016, 21:47
lلسلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكوى اخي على الموضوع
من الواضح انك تقوم بالردود في مكان لا يعطي بونص او انك لم تتمكن من تطبيق قانون المنتدى

zianitrader
11-27-2016, 16:14
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته, الامر بمنهى البساطة اخي الكريم
بالنسبة للبونص ياما انت لا تكتب العدد الكافي من الكلمات و يإما انت تكتب
المشاركات في الاقسام التي لا يعطى مقابلها البونص

عبد الرحيم رافا
11-27-2016, 16:25
السلام عليكم و رحمة الله
اخي ممكن ان يكون هناك مشكل في السرفر عاود المحاول في وقت لاحق ولا تقلق على حسابك معهم

بدر اشطيبي
11-27-2016, 16:38
السلام عليكم اخي اتمنى ان تكون قد استفدت مناراء الاعضاء و
بالتالي قمت بحل مشكلتك تحياتي للجميع وشكرا على المشاركة بالتوفيق

big.pharaoh
12-10-2016, 20:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... لو قصدك على المنتدي انه مش بيفتح اوقات. ف ده بسبب ان بيكون في صيانه في الموقع اخي الكريم

Samira shabban
12-10-2016, 20:14
السلام عليكم اخى العزيز شكرا لك على هذه المشاركه وانصحك بمراسله الدعم الفنى للاستفسار عن هذه المشكله....
وشكرا لك

osama147
12-10-2016, 21:01
اخي رابط شركة انستا فوركس يعمل بشكل جيد ولا يوجد اي مشكلة فى الشركة ممكن ان تكون المشكلة لديك
فى الانترنت او من المتصفح الذي تقوم بفتح الموقع من خلالة حاول تغير المتصفح وحاول اخي وشكرا لك.

Samira shabban
12-11-2016, 14:46
السلام عليكم اخى الفاضل
انصحك بمراسله الدعم الفنى للاستفسار عن هذه المشاكل وايجاد الحلول لها ....
وشكرا لك

tazi larbi
12-12-2016, 01:22
السلام عليكم لبد ان يكون النك او الرابط التابع لك ليتم فتحه لا يمكنك دخول غرفه عميا اخر ان فهمت قصدك اتمنى لكم النجاح والله الموفق

waelmma
12-12-2016, 08:20
:(:o:yahoo: اخى العزيز انت تراجع كلمة السر بتاعتك وتتاكد
من بيانات الدخول فقط وجزاك الله خيرا اخى الفاضل :)):o

best39
12-17-2016, 12:44
أنا نفس مشكلتك حاولت الاتصال بالمشرفين الموجودين في هذا المنتدى لأكثر من عضو لكن لااحد يرد على استفساراتي أسئلتي ولانعرف السبب لعدم الرد على الأسئله[EXTRACT]مشكور العضو المحترم على الموضوع الجيد والرائع حاول تفتح من الموقع الرسمى للنك اللى عاوز تفتحه اما عن الردود التى تضعها ولا يزيد من قيمة البونص
هو انك ممكن تكتب اجابات قصيره فى الكلمات والحروف وده خطاء لازم يكون الرد المكتوب لا يقل عن سطرين كاملين وفى محتوى الموضوع المنشور الزى تجيب عليه

latraaa
12-17-2016, 14:12
يا اخي الكريم قم بالعمل على التأكد من أنك قمت بالعمل على ادخال الللينك بالرطيقة الصحيحة و ايضا قم بالعمل على التأكد من أن الأنترنت عندك جيدة و هدا الأمر عادي ايضا يمكن أن يحدث للموقع في حالة التشبع

nonam
12-18-2016, 19:23
السلام عليكم .... انت من الممكن ان يكون التعامل مع المنتدي مناهم الادوات انت لابد ان تتعرف علي الشروط تاعه اضافة البونص يعني لازم الرد لا يقل عن 200 حرف وكمان الادوات اللينك بتاع الشركة شغال كويس بس انت من الممكن ان يكون عندك مشكلة في النت

Samira shabban
12-18-2016, 21:28
السلام عليكم اخى الكريم شكرا لك على هذه المشاركه
وانصحك بمراسله الدعم الفني الاستفسار اكثر عن هذه المشكله وايجاد الحلول المناسبه لها...
وشكرا لك

zezo3
01-03-2017, 00:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ... دى بيبقى ليها اكتر من سبب من اولهم ان وصله الانترنت بتاعتك لاتعمل يعنى النت مفصول او ممكن يكون النت تقيل او السيرفر بتاع الشركه واقع .

عبد الرحيم رافا
01-03-2017, 21:14
السلام عليكم و رحمة الله
قد يكون الموقع بتاع الشركة تحت الصيانة لتعديل امر ما او تجديد واجهة الموقع لكي يبدو بحلة جديدة

Samirghatas
01-14-2017, 23:20
رابط شركة انستا فوركس يعمل بشكل جيد ولا يوجد اي مشكلة فى الشركة ممكن ان تكون المشكلة لديك
فى الانترنت او من المتصفح الذي تقوم بفتح الموقع من خلالة اتمنى لك كل التوفيق ياغالى

Samira shabban
01-14-2017, 23:22
السلام عليكم اخى الكريم شكرا لك على هذه المشاركه....
وانصحك بمراسله الدعم الفنى للاستفسار عن هذه المشكله وايجاد الحلول المناسبه لها....
وشكرا لك

a7medsedik
01-14-2017, 23:28
بالنسبة لموقع انستا فوركس حاول تكتب اليوزر نيم والباسورد بشكل صحيح وتاكد منهم.. اذا لم تنفع الطريقه وكنت غير رابط هذا الموقع بانستا اعمل اكونت جديد عليه واربطه بالمنتدي وراجع خطوات التسجيل هناك فيدوهات كثيرة علي النت لخطوات التسجيل.. اما بالنسبة لعدم اضافه البونص تاكد ان ردودك جيدة وتزيد عن سطرين واذا استمرت المشكلة تواصل مع الدعم الفني للمنتدي

ابوفؤاد
01-14-2017, 23:29
المنتدى يغلق يوميا من التاسسعه مساءا لى العاشرره و اما عن انستا من الممكن ان يكون من ضغط التحمميل يتم التهميج للمواقع فمن الممكن لك ان تعاود بعد ياعه الى ان يعمل الينك معك او من على جوجل مباشره

zezo3
01-14-2017, 23:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... اخى الفاضل انا قاببلت المشكله دى اكتر من مره وكان ليها اكتر من سبب اولهم ان المتصفح بتاعك مش كويس من فضلك حاول انك تغير المتصفح وتحاول من تانى .

alonsoo
01-15-2017, 08:14
اخى الفاضل المحترم يمنى انت ممكن تراسل الادارة او اولا اطلع على الشروط للمنتدى لاضافة البونص للاعضاء وبعدها
ان لم يكن عندك اى خرق للقوانين اتحدث مباشرة الى الدعم فى المنتدى

waelmma
01-15-2017, 09:40
:)):)):)) اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة انه يجب ان تكون ردودك مطابقة للشروط حتى
تحسب يعنى الرد مش اقل من سطرين ومناسب للموضوع وانتظر اول الشهر هتجد البونص موجود فى انستا

doaa sary
01-15-2017, 16:20
يعنى اية الانستا
تقصد صفحة الشركة انستا فوركس اكتب ف السرش وهتلاقى الصفحة
ولو تقصد الميتاتريدر عادى اكتب رقم دخولك والباسورد واختار السيرفر المناسب
بالنسبة للردود ةمحسوبة اهى عندك جمب اسمك بس ناقص حوالى7ردود متحسبوش

medeldon
05-08-2017, 02:46
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته لكي تحتسب الردود لك
يجب ان تتوفر فيها كل شروط المنتدى رد يتمحور حول الموضوع و يكون دو سطرين

latraaa
05-08-2017, 12:17
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح و أخي الكريم و ارى ا،ه صار بإمكاننا أن نحقق الكثير من الناتئج الراقية القيمة و المفيدة إن شاء الله أخي الكريم و هدا الموضوع يمكنك من خلالها أن تحقق الكثير من الناتئج الراقية القيمة إن شاء الله، بالتوفيق لك

noobir
05-08-2017, 12:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
شكرا اخى الفاضل على هذه المعلومات القيمة لقد استفدت كثيرا من موضوعك عن تجنب الخساره في الفوركس وكيفيه فعل ذلك
ونتمنى المزيد من الموضوعات والمشاركات المميزة والقيمة تحياتى اخى الكريم
تقبل مرورى

سيد2017
05-08-2017, 12:36
يعنى ايه يا اخى اللينك بتاع اينستا مش بيفتح عندك انا اول مرة اسمع مشكلة زى كده ولكن يمكنك ان تتواصل مع الدعم الفنى اما بخصوص البونص الخاص بالردود فيجب ان تكون المشاركة جيدة ومفيدة لباقى الاعضاء

number1
05-08-2017, 12:41
اخي الكريم اذا كان حسابك لا يتم فتحه من خلال شركه انستا فوركس عليك بي مكالمه الدعم الفني الذي سوف يقوم بحل هذه المشكله لك على طول يمكنك ايضا الدخول على الايميل الخاص بك والنظر في هذا الايميل و رؤيه اسم الحساب بتاعك والباسورد الخاص بك وكتابته جيدا مره اخرى وسوف يقوم الموقع بالفتح ان شاء الله

Mohamed Youssef
05-09-2017, 21:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تحية طيبة لجميع الاخوة بالمنتدى العامر
أتمنى لكم التوفيق والنجاح
حاول تجرب كده من متصفح آخر ورد علينا

mid0killer
05-09-2017, 23:00
تاكد يا اخي الغالي من كتابة الموقع صح ودا لينك الموقع لو حبيت تنسخه وتلصقه فى المتصفح عندك www.instaforex.com وان شاء الله يفتح معاك يا حبيب وتزول المشكله بتاعك وبالتوفيق للجميع

مصطفي السيد
05-09-2017, 23:27
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي الكريم راجع بيانات حسابك بالشركه والتي ارسلته اليك بالبريد
وادخل البيانات بطريقه صحيحه للدخول لحسابك والردود ربما تكون قصيره جدا او منسوخه لذلك لا تحتسب

M0hsenalawady
05-09-2017, 23:38
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته
اخي العزيز اعتقد ان في مشكله عندك في الانترنت او غير النتصفح
اما بالنسبة ان البونص لايزيد ممكن تكون مشاركاتك قصيره اومنسوخه او بتعمل ردود مش علبها بونص

Hamza El36
05-10-2017, 02:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
أظن أنك خالفت إحدى الشروط,...
والله أعلى وأعلم.
عموما راسل الدعم..
مع متمنياتي بالتوفيق للجميع بإذن الله.
وتقبل مروري..
تحياتي.

zakariacr07
05-10-2017, 05:34
السلام عليكم عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

أخي الكريم هو انت لو بتعمل الردود مثل ما عملت الموضوع أكيد لا يحتسب لأنك مش عارف تكتب سطر هو الأنستا لينك تبع مين

waelmma
05-10-2017, 05:47
:o:o:o اخى الفاضل بارك الله فيك بالنسبة للردود يجب ان تكون مطابقة للشروط اما
انستا علشان يفتح يجب ان يكون ندك كلمة السر ورقم الحساب والسيرفر اللى مشترك به

tamermosa
05-10-2017, 06:40
اخي الفاضل واضح انك متلغبط بين موقع المنتدي و موقع انستا ‘ هنا المنتدي علشان تعمل ردود و تاخد عليه بونص و انستا بيتم تحويل البونص عليه للتداول

latraaa
05-10-2017, 11:41
مشكور أخي الكيرم على الموضوع و على الراي و على لطرحو ارى انه من الأفضل العمل على التعلم أخي الكريم و العمل على الموضوع من خلال التأكد من أن كل المعلومات التي تقدمت بها أخي الكريم هي صحيحة إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله أخي الكريم،

elmister
05-20-2017, 14:47
اخي الفاضل تحياتي وتقدبري واحترامي لحضرتك وبعد اعتقدانه يجب عليك يا اخي الفاضل ان تقوم بمراسلة الدعم الفني وعرض هذه المشكه والاستفسار عنها وان شاء الله تجد حلا لهذه المشكله ان شاء الله . تقبل مروري وشكرا اخي الفاضل

Farida Mahmoud
05-20-2017, 16:04
اتاكد ان حسابك متفعل الاول لو متفعل اسال الدعم هو الي هيقدر يفيدك في الموضوع دا اما بالنسبه للينك انستا انه مش بيفتح اتاكد من الاتصال بالانترنت عندك الاول بالتوفيق للجميع

pour
05-21-2017, 01:23
اخى الفاضل اهلا" بك اولا"
بخصوص سؤالك هل تقصد لينك الموقع ام لينك المنتدى
ام تسجيل الدخول فأنت لم توضح ماذا تقصد اما بخصوص البونص
اتبع اخى تعليمات المنتدى وهو ان تكتب مشاركه او رد لا تكون منسوخه
ولا منقوله ولا تقل عن سطرين حتى تحتسب لك والله الموفق

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم اوامر المتاجره والتداول بالتأكيد موضوع يهم كل تاجر فى عالم الفوركس ولكن نحتاج الى توضيح وشرح اوسع مشكور اخى الكريم

عاطف محمد
05-22-2017, 15:22
مشكور العضو المحترم على الموضوع الجيد والرائع حاول تفتح من الموقع الرسمى للنك اللى عاوز تفتحه اما عن الردود التى تضعها ولا يزيد من قيمة البونص هو انك ممكن تكتب اجابات قصيره فى الكلمات والحروف وده خطاء لازم يكون الرد المكتوب لا يقل عن سطرين كاملين وفى محتوى الموضوع المنشور الزى تجيب عليه

abutalia
05-23-2017, 16:06
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اعتقد يا اخي الكريم اذا واجهتك اي مشكله مع انستا كلم الدعم الفني المحترم هيحلو لك اي مشاكل بامر الله تعالي .................

zunebha
05-23-2017, 16:09
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته
اخي الكريم حاول حدف المنصة واعد تنصيبهل.
ان شاء الله تحل مشكلتك بالتوفيق تقبل مروري.

hany osman
05-23-2017, 16:13
بسم الله الرحمن الرحيم
يبدو من سوالك انك جديد بالمنتدى وبمجال الفوركس فمرحبا بك فى المنتدى وانت بذلك على بداية الطريق الصحيح ثانيا انصحك بان تبذل مزيد من الوقت فى التعلم وفى قراءة موضوعات الاعضاء والردود عليها ولا يكن اكبر همك هو جمع البونص وحاول انك تاخد وقتك فى الحساب التجريبى اما بالنسبة لموضوع الرابط ممكن تجرب انك تفتحة من على كمبيوتر اخر وبالنسبة للبونص ممكن يكون ردودك تقل عن سطرين فبرجاء مراجعة شروط البونص

mrramy
05-24-2017, 10:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته موقع انيستا والمنتدى احياانا بيكون فية صيانه وغالبا دا بيحصل بالليل اما الردووود فممكن تكون قليلة او تافهه

hooda
07-21-2017, 03:29
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
جزاكم الله كل خير على ماقدمته من معلومات في منتدا الفوركس للتسهيل على الأعضاء الجديده بالتوفيق للجميع. تقبل مروري

mostafa1995
07-21-2017, 04:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ......... يا اخي عاود ادخل بعد ساعتين او وقت فترة من الزمن
يعني يمكن ان يكون في صيانة صارت معي كثير ورجعت ودخلت عادي اخي الكريم

alaa mohamed
07-28-2017, 22:49
بسم الله الرحمن الرحيم ....
تحيه طيبه و بعد ....
نورت المنتدى اخى الكريم ...
عليك مراجعة قواعد الردود قبل العمل بها لانك لو الفها البونص مش هيزيد ... اتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله ..
تقبل مرورى

M.R
07-29-2017, 06:37
الدخول الى ملفك الشخصى ستعرف من خلاله عدد المشتركات وقيمة البونص ولكن الظاهر ان الرابط لا يخصك وبتالى لم يفتح لانه مرتبط بشخص اخر

waelmma
07-29-2017, 07:23
:)):)):)) اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة ان الردود يجب ان تكون مطابقة لكل الشروط
من حيث طول الرد وكمان يكون بالعربى وفى الموضوع المطروح والايكون منسوخ من ردود اخرى

Mhd nour
07-29-2017, 15:23
تحياتي عزيزي انا اعتقد ان المشكل انك لا تطابق قواني المنتدى في الردود و المشاركات لذلك لا تاخذ البونص او انك تقوم بالردود في اماكن لا تعطي بونص و بالتوفيق لك ولكن كن حذرا

احمد فوكس
08-16-2017, 15:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . اخى الكريم سؤالك غير مفهوم بالمرة انت تقول الانستا بتاعه .!! بتاع مين !! وانت عاوز بتاعه يفتح عندك انت ليه!
اما بالنسبة للبونص ابعد عن تعليقات الشكر والمدح الكتيرة عشان دى غالبا مبيبقاش ليها بونص زممكن تؤدى الى قفل حسابك خالص من المنتدى
تقبل مرورى

abdelloo31
08-16-2017, 15:20
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته, الامر بمنهى البساطة اخي الكريم
بالنسبة للبونص ياما انت لا تكتب العدد الكافي من الكلمات و يإما انت تكتب
المشاركات في الاقسام التي لا يعطى مقابلها البونص

عمر عبدالرحمن
08-26-2017, 21:23
مشكور العضو المحترم على الموضوع الجيد والرائع حاول تفتح من الموقع الرسمى للنك اللى عاوز تفتحه اما عن الردود التى تضعها ولا يزيد من قيمة البونص

sofiane14
09-15-2017, 14:08
اخي رابط شركة انستا فوركس يعمل بشكل جيد ولا يوجد اي مشكلة فى
الشركة ممكن ان تكون المشكلة لديك فى الانترنت او من المتصفح الذي تقوم بفتح الموقع

ehabbob
09-15-2017, 23:29
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى العضو الكريم اشكرك على المشاركة وعلى سؤالك واتمنى من الاعضاء ومشرفى المنتدى ان يردوا على طلبك وسؤالك وتستفيد من الاجابة
الله المستعان

zam_bozo
09-16-2017, 00:01
والله نفس الحكاية عندي .. انا مش عارف فيه حاجات كتيرة في المنتدى مش مفهومة
واذا حاولت تستفسر عنها لا تجد من يرد عليك .. انا كنت اعرف المنتدى ده من زمان

---------- Post added at 11:01 PM ---------- Previous post was at 10:59 PM ----------

والله نفس الحكاية عندي .. انا مش عارف فيه حاجات كتيرة في المنتدى مش مفهومة
واذا حاولت تستفسر عنها لا تجد من يرد عليك .. انا كنت اعرف المنتدى ده من زمان ماكنش الارتباك مسيطر عليه كده

Alaa Khamis
09-16-2017, 00:08
بالنسبة لمشكلة اللينك اعتقد ان من الممكن ان يكون هناك خطأ في اللينك حاول العثور علي اللينك الصحيح في المنتدي
اما بالنسبة لمشكلة الردود ف ممكن ان يكون عدد الكلمات غير كافي لاحتساب البونص
او من الافضل ان تراسل احد مشرفي المنتدي ليوضح لك بشكل افضل

mohamed el haoussi
09-16-2017, 00:14
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته أخي كل شيأ تمام البونص يحتسب رغم أنه لا يظهر أسفل الصورة وبالنسبة لتشنج المنتجى أظن أنه هناك صيانة الان

zezo3
09-16-2017, 01:07
اخى الفاضل انا قابلت المشكله دى اكتر من مره وكان ليها اكتر من سبب اولهم ان المتصفح بتاعك مش كويس من فضلك حاول انك تغير المتصفح او يكون السيرفرات فى المنتدى عليها ضغط كبير فبتسط فى اوقات كتير

Hala Abdo
09-16-2017, 01:47
حضرتك تقصد لينك الموقع نفسه ولا عند الدخول على حسابك لانه لو حضرتك تقصد عند دخول حسابك يبقى كده حسابك فيه مشكلة و ممكن يكون تم غلقه و تتابع مع الدعم الفني

om.talia.wtalin
09-16-2017, 01:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
فعلا كان فى مشكلة فى السيرفر وى تلك الوقت وتم العمل عليها واتحلت
اما بخصوص المشاركات الفعال كدة احسن عشان يبقرى رد مميز وتاخد لايكلت وتقيمات علية

hamadasalama
09-16-2017, 02:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته حالو ان تتواصل يا محترم مع الدعم الفني لان المنصه بتفتح معانا كلنا عادي لا يوجد مشكله او حاول ان تعمل ازاله للمنصه وتنزلها من جديد

omar2017
09-16-2017, 02:47
بالطبع التعامل مع انستا فوركس هو عبارة عم خمسون مشاركه يومية فقط ولا تزيد عن ذلك فيمكنكم التعامل على اساس ذلك لعدم الصدمه مع الانتهاء منهم واتمني ان تستطيع انجازهم كلهم بالطبع

ahmed abdelmomen
09-18-2017, 00:31
اعتقد اخي الكريم ان من الافضل انك تراسل ادارة المنتدى او تراسل الشركة عشان تعرف السبب
وحاول على قد ما تقدر تعمل مواضيع ومشاركات هادفة

yousif200
09-18-2017, 00:57
ساعات الموقع الخاص بشركة انستا يكون معلق لاكن هذا قليل لما يحدث ام بالنسبة للبونص فانة يا اخي الفاضل
لما يعد يكتب بجانب الصورة او تحتها بسبب تطبيق النظام الجديد للمشاركات في المنتدي

احمد نصر 22
09-18-2017, 01:01
بسم اللة الرحمن الرحيم اخى الفاضل اول موضوع هو ان اللينك مش بيفتح شوف الدتا بتاعتك بتدعم الموقع ولا لا وممكن لو بتفتحه ف الشغل مثلا يكون المدير قافل المواقع الى ذى ديه تانى حاجة بالنسبه للمشاركات الى مش بتزيد اتاكد ان الاحرف كافيه

abo.tali.wtalin
09-18-2017, 07:16
بسم الله الرحمن الرحيم
انستا ساعات السريفر الاوربة والايساوى بيكون فى تحديثات عشان كدة محدش بيلاقى حسابو بيفتح فى الاوقات دى
جرب بعد ساعة وهيفتح باذن الله

hunter_world
09-18-2017, 12:10
مش عارف والهي اخي الكريم هل المنصه الي مش بتفتح لو المنصه ممكن تكلم الدعم تعرف السيرفر بتاعك ايه انما انستا زات نفسيها بتفتح الموقع ديما شغال

A.mustafa
09-18-2017, 12:21
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته..
اخي رابط شركة انستا فوركس يعمل بشكل جيد ولا يوجد اي مشكلة فى الشركة ممكن ان تكون المشكلة لديك
فى الانترنت او من المتصفح الذي تقوم بفتح الموقع من خلالة حاول تغير المتصفح وحاول اخي وشكرا لك...

KARIM2017
09-18-2017, 14:40
من الافضل لك ان تجرب من حاسوب اخر
وتدخله منه وان كانت المشكله ماتزال قائمه كما هي
ادخل علي الدعم الفني وحاول ان تصل معهم الي حل المشكله

abdallah.2017
09-18-2017, 15:00
اخي الكريم عليك تعلم كيف تربط حساب انستا بالمنتدى ولكن الارهاب هل من خلال التسجيل عملت كلمه الربط بين الحساب فهذه شيء مهم جدا حتى اصدقك من ربط الحسابين من بعض واتمنى لك التوفيق اخي الكريم وتقبل مروري