PDA

View Full Version : يرجى الخروج من صفقة الذهب على الربح الحالى ( شاهد الصور قبل وبعد ) بالملميتر

Samirghatas
11-23-2016, 23:46
السلام عليكم
هذا فيديو يرجى الخروج من صفقة الذهب على الربح الحالى ( شاهد الصور قبل وبعد ) بالملميتر
بالتوفيق للجميع

https://www.youtube.com/watch?v=RWQVNS00ivA

snnaky
05-01-2017, 19:06
يا استاذنا الكريم انت جايب فيديوهات قديمة ولا ترتبط بالحالى لية واية الفايدة وبعدين انت كدة بتعمل تشتت وبعدين المقطع مش تعليمى ولا فية اى علم ولا اى فائدة مش فاهم انت فى اية ؟؟
انت لية مصر انك تعمل مواضيع للبونص بدون فائدة مهو انت ممكن تعمل مونفس الوقت تفيد الناس
يا سمير اعمل مواضيع مفيدة وفى نفس الوقت من حقك تستفيد انما مش معنى كدة انك ماشى طول الوقت تلم اى فيديوهات وترميها هنا دة مش كلام

honda
05-01-2017, 20:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لك خالص الشكر ووافر الامتنان اخي الكريم

على ما بذلت من جهد وتحملت مشقة هذا

الموضوع

شكرا
......................................

saeyd
05-01-2017, 20:14
السلام عليكم
اشكرك على فيديو يرجى الخروج من صفقة الذهب على الربح الحالى ولو انى لا اتاجر على الذهب نظرا لوجود العديد من الفتاوى تحرم المتاجرة فيه بالاضافة الى بعض الفتاوى التى تحرم المتاجرة فى المعادن عموما

حمد علي
05-01-2017, 20:36
الـسـلام عــلــيكم ورحـمــة الله تـعــالــي وبــركــاتــه مشاركه طيبة علي تجاره الذهب اخي الكريم ولكني لا افضل تجاره الذهب بسبب الجدل الدائر حولها

Mhd nour
05-01-2017, 20:37
اشكرك على فيديو يرجى الخروج من صفقة الذهب على الربح الحالى ولو انى لا اتاجر على الذهب نظرا لوجود العديد من الفتاوى تحرم المتاجرة فيه بالاضافة الى بعض الفتاوى التى تحرم المتاجرة فى المعادن عموما

Mr Fathy
05-01-2017, 23:37
بسم الله الرحمن الرحيم لا انا عن نفسى يا زعيم مش بشتغل على الدهب حاليا خالص لانى عرفت ان فيه كلام كتير عليه انه حرام من الفتاوى

zizoo99
06-01-2017, 00:04
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على هذا الموضوع و شكرا لك اخى على هذا التجحليل المميز و الرائع و لكن يا اخى لماذا الخروج من الصفقة ؟ فانا لا احب هذا الاسلوب فى التداول

chadi
06-01-2017, 00:13
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
رمضان كريم للجميع
هذا الفيديو أكثر من جميل أشكرك جزيل الشكر على هذا المجهود

أرجو أن تقبل تحياتي و مروري