PDA

View Full Version : أفضل توقيت لدخول الصفقات - The best timing for currency trading

Samirghatas
11-26-2016, 20:13
السلام عليكم
اقدم لكم فيديو أفضل توقيت لدخول الصفقات - The best timing for currency trading
بالتوفيق للجميع

https://www.youtube.com/watch?v=rZbf9nZni04

csebai12
11-26-2016, 21:24
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
بالنسبة لي افضل التداول في الفترة الني تتداخل فيها البورثة الاوربية مع البورصة الامريكية فخي اكثر نشاط

Mohamed Khateeb
11-26-2016, 21:43
السلام عليكم اخى اولا يجب قبل الدخول فى اى صفقة هى معرفة حالة السوق ومعرفة يتم الدخول على اى زوج من العملات ويجب دراسة الاتجاهات وهل تدخل صفقة بيع ولا شرا وبعد فتح الصفقة لازم تحدد الهدف المراد الوصول لة وبتحقيقة يجب ان تخرج من الصفقة ولا تطمع..

snnaky
05-03-2017, 19:13
للأسف احنا بنردد كلام بدون فهم وبدون اى تحقق لا لشيء الا لعمل مواضيع وطبعا بنستسهل اننا ننقل وبدون فهم ايضا
يعنى اية افضل وقت للمتاجرة مش فاهم
هو اصلا مافيش حاجة اسمها افضل وقت لأن افضل وقت هو اللى تكون فية فرصة كويسة والفرصة ملهاش وقت الفرصة لها ظروف متى توفرت تكون الحاجة لأقتناصها ولا وقت ولا زفت مش فاهم بنردد كلام وخلاص يعنى لو الحكاية وقت يبقى لو قلنا ان الفترة الأوربية يبقى مافيش حد بيكسب فى اى فترة تانية ودة مش حقيقى
نصيحة بطلوا ترديد زى البغبغانات

naderbronto
05-03-2017, 20:13
نشكرك على تعبك حقا ولكن ممكن نعتبر ان فعلا فى اوقات للتداول ولكن يعتمد على الاسكالبينج الصفقات المرتبطة ب قوة لعملة وضعفها
ولكن ليس على صفقات طويلة المدى وهى السوينج
تقبل مرورى

Mr Fathy
05-03-2017, 20:40
بسم الله الرحمن الرحيم على فكرة بالنسبالى انا يا زعيم ان افضل الاوقات للدخول فى الصفقة لما الاقى الاشارة ظهرت على الفريم اللى بشتغل عليه

بدر اشطيبي
05-03-2017, 21:50
كما يقال فالمتداول يمكن ان يدخل الى السوق عندما يكون
السوق مستعدا لا انت طبعا شكرا على الموضوع اخواني

A.mustafa
05-03-2017, 21:58
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
مشكور اخي على الموضوع ....
بالنسبة لي افضل التداول في الفترة الني تتداخل فيها البورثة الاوربية مع البورصة الامريكية فخي اكثر نشاط
واتنا لك التوفيق ... تقبل مرورى

ramadansabet
05-04-2017, 00:30
السلام عليكم اخى اولا يجب قبل الدخول فى اى صفقة هى معرفة حالة السوق ومعرفة يتم الدخول على اى زوج من العملات ويجب دراسة الاتجاهات وهل تدخل صفقة بيع ولا شرا وبعد فتح الصفقة لازم تحدد الهدف المراد الوصول لة وبتحقيقة يجب ان تخرج من الصفقة ولا تطمع..

doaa sary
05-04-2017, 15:53
مشكور ع الفيديو اخى الكريم استفدت جدا
انا عن نفسى بفتح الصفقات لما اصحى هههههه
من 1او 2 الضهر كدا لحد8 مساءا اخر صفقه افتحها بيكون بليل خلاص مفيبش حركة ولا سيولة والجو هادى

omar eldakhly
05-04-2017, 16:15
السلاك عليكم ورحمه الله و بركاته
شكرا ي اخي علي هذه النصائح الجميله و جاري التجربه و مشاركه النتائج مع الجميع حتي تعم الفائده
تقبل مروري

honda
05-04-2017, 16:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شكرآ جزيلا على الموضوع الرائع و المميز

واصل تالقك معنا في المنتدى

بارك الله فيك اخي

ننتظر منك الكثير من خلال ابداعاتك المميزة

شكرا.