PDA

View Full Version : استراتجية للمبتدئين

salim77
12-20-2016, 20:04
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
هل احد منكم جرب استراتجية nawara التي تعتمد على ثلاث وؤشرات فقط وهم الزيقزاق والنلنجر باند والزيقزاق لوك

---------- Post added at 05:04 PM ---------- Previous post was at 04:57 PM ----------

اعضاء المنتدى الكرام بعد جهد وبحث دام لسنوات وحسابات كثيرة اتمرجنت بسب من الاسباب المعروف والخفية تم بعون الله التوصل للستراتجية سهلة ومربحة للمبتدئين والمحترفين لو طبقت بالحرف فهي مربحة باذن الله

snnaky
05-12-2017, 17:52
نورت المحكمة انت ونوارة بتاعتك طب ونوارة دى بتشتغل ازاى ؟؟ هههههه طب واعداداتها اية ؟؟؟؟؟ ههههه طب اسم ابوها اية ؟؟؟؟؟ طب على اى فريم تشتغل وعلى عملات اية ؟؟؟؟؟؟؟ يابنى انت متنفعش تعمل موضوع انت تتغطى كويس وتنام ومتاكلش ولاسمك ولابيض عشان هما دول اللى خلوك تعمل موضوع زى كدة وانا اسف متزعلش منى بس موضوعك مستفز جدا

zizoo99
05-12-2017, 19:09
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على استفسارك و لكن يا اخى نصيحة منى لك لا تعتمد على مثل هذه الاستراتيجيات المضلله و التى تعتمد على مؤشرات فقط فانك لن تجنى ارباح من ورائها

osama fouad
05-12-2017, 19:24
هل احد منكم جرب استراتجية nawara التي تعتمد على ثلاث وؤشرات فقط وهم الزيقزاق والنلنجر باند والزيقزاق لوك

---------- Post added at 05:04 PM ---------- Previous post was at 04:57 PM ----------

اعضاء المنتدى الكرام بعد جهد وبحث دام لسنوات وحسابات كثيرة اتمرجنت بسب من الاسباب المعروف والخفية تم بعون الله التوصل للستراتجية سهلة ومربحة للمبتدئين والمحترفين لو طبقت بالحرف فهي مربحة باذن الله

مشكور جدا جدا اخي الكريم
استراتيجيه اكثر من راءعه اخي الكريم و مفيد جدا جدا جدا
مشكور جدا علي هدا المجهود شكرا لك اخي الكريم
تقبل مروري

doaa sary
05-13-2017, 00:41
اول مرة اسمع عنها دلا ! ولا تقصد انور لو انور بدران منزل فيديوهات جميلة واستراتيجيات ناجحه جداا
يارب حد يفيدك بالتوفيق ليك وللجمييع

Ayman Abdellatif
05-13-2017, 00:50
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
اخى الكريم لو تعرف فيديو للاستراتيجية هذه ارجو مشاركتنا به حتى يمكن ان نفيدك برد اذا ما كانت مجدية من عدمة و قد نستفاد منها ايضا عموما يوجد استراتيجيات رائعة فيمكنك اختيار منها ما تشاء