PDA

View Full Version : مؤشر التوصيات الجزء الثاني signals indicator part two

Mmounir
01-18-2017, 05:48
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخوتي الاحبه اليكم مؤشر التوصيات الجزء 2
تقبلوا تحياتي

https://www.youtube.com/watch?v=BAXVfoaagPQ

zizoo99
01-18-2017, 07:29
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على الموضوع و لكن هذا المؤشر يقوم بتغيير اشارات البيع و الشراء و انصحك يا اخى لا تعتمد على مثل هذه المؤشرات و اعتمد فقط على التحليل الفنى

hosam2020
01-18-2017, 13:10
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا جزيلا على هذا الشرح المفيد و كل الشكر و التقدير
لاعضاء المنتدى الكرام على ما يقدموه من معلومات مفيده
و نصائح قيمه يستفيد منها كل الاعضاء و بالتوفيق للجميع

aymansaleh
01-18-2017, 13:14
السلآم عليكم ورحمة الله وبركاته
الأخ الكريم
فيديو رائع ومفيد جدا عن مؤشر يعطي توصيات بصفقات خير إشارات بيع وشراء. لكن انا امسك دائما بتعلم التحليل الفني وعدم الاعتماد على المؤشرات بشكل كامل
تقبل مروري

snnaky
05-20-2017, 22:01
هو اية الفرق بيين واحد بيشرح استراتيجية وواحد عاوز يبيع مؤشر او بيشرح عمل بالمؤشر دة مش شرح ولا تعليمى على فكرة احب انبة حضرتك ان مافيش شرح استراتيجية بالشكل السطحى دة ؟ الشرح المفيد واللى مقصود منة افادة الناس بحق وحقيقى يكون من خلال ادوات فنية وشارت فنى عشان الشرح يكون مفيد انما بالشكل دة حضرتك بتنقل كلام زى اى واحد بينقل اى حاجة ودة مش مفيد لأى حد الشرح بجد توضح وتبين اسلوب وفايدة الأستراتيجية مش اى كلام وخلاص عشان تعمل موضوع وتاخد علية بونص

ahmed megahed
05-20-2017, 23:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الله يبارك لك في مجهودك وما تعرضه وتقدمه لنا من موضوعات مختلفة في مجال الفوركس مما يساعد أمثالي من المبتدئين في التعلم و اكتساب الخبرات في مجال تداول العملات فشكرا جزيلا لك

omar eldakhly
05-20-2017, 23:13
السلام عليكم ورحمه الله و بركاته
امؤشر جميل جدا لكني ساعمل له باك تيست قوي و اعطي لك راي بكل صراحه شكرا لك
تقبل مروري ي اخي

Mahmoud.salman
05-20-2017, 23:20
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تقبل مروري مؤشر رائع بالفعل اشكرك اخي علي ماتقدمه من معلومات قيمه وبالتوفيق لك ولنا ان شاء الله