PDA

View Full Version : استراتيجية القمم والقيعان في تجارة الفوركس

Mmounir
01-23-2017, 06:17
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخوتي الاحبه اليكم استراتيجيه القمم والقيعان في تجارة الفوركس
تقبلوا تحياتي

https://www.youtube.com/watch?v=gjQu2S0G4TA

zizoo99
01-23-2017, 08:06
و عليكم السلام و رحمه الله و بركاته
شكرا لك اخى على هذا الفيديو و لكن القمم و القيعان فى التداول من الممكن جدا تكوين قمم و قيعان جديده فة حال وجود موجه دافعة قويه فيفضل استخدام التحليل الموجى

alonsoo
01-23-2017, 08:26
هو لو بنستخدم التحليل الموجى بموجات اليوت يبقى انا مش هعرف افهم منها اى شئ لانى الصراحة بحاول اتعلم الموجات لكن للاسف الى الان مش عارف الصراحة

capoeira
01-23-2017, 13:22
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته شكرا جزيلا ايها الاخ الكريم على
هذا المجهود الرائع فالقمم و القيعان من المؤشرات التى من الممكن الاعتماد عليها فى المتاجرة

bebars zolfakar
01-23-2017, 13:57
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
مشكور اخى الفاضل على الفيديو الذى سوف يستفاد بة جميع
المتداواليين
تقبل مرورى وتحياتى
شكرا لك

بدر اشطيبي
01-23-2017, 14:22
القمم و القيعان و الدعوم و المقاومات نفس الشيء بحيث يتم
تحديدها حسب اغلاقات الشموع شكرا اخي عيى الموضوع

rashford
01-23-2017, 15:06
السـلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
القمم و القيعان من الامور المهمة جداا في التحليل افني و يركتز عليها اي تحليل فني في سوق الفوركس و كما يمكن الاعتماد عليها كاستراتيجية للتداول فيه.

snnaky
01-23-2017, 15:46
على فكرة مش كل اصستراتيجية ممكن تلاقيها تنشرها هنا لأن النت مليان حاجات كتير يارت تجرب انت وتقولنا انت تجربتك اية هو دة الأهم و الأفضل خاصة ان الفيديوهات المنقولة ليست تعليمية ولا بتشرح تعليم ادوات التحليل هى فقط من منظور طريقة بتتعلمها خاصة والسوق الحقيقة بيكسر اى استراتيجية مهما كانت بعد فترة من الوقت فرقا بنا اخونا الكريم وبلاش كل مشاركاتك تكون عبارة عن نقل اى فيديوهات بتلاقيها على شبكة الأنترنت لأن هذا ليس معجزا

samehsaeed13
01-28-2017, 19:54
اقل مبلغ للسحب اخي هو واحد دولار كما ايضا بالنسبة للايداع وبالتالي يمكنك سحبه ولكن انتبه فالمبلغ المتاح
للسحب هو ما يفوق على البونص وليس البونص لان الكتير يخلط بين هته الامور