PDA

View Full Version : استراتيجية معطي

bebars zolfakar
01-24-2017, 06:44
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
استراتيجية معطي
تقبلوا مرورى ووتحياتى
شكرا لكم اخوتى واخواتى

https://www.youtube.com/watch?v=iezdM7_w74c

zizoo99
01-24-2017, 08:21
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على الفيديو و لكن انا بصراحة مش شايق اى استراتيجات قدامى كل اللى انا شايفه مجرد سلطه على الشارت فانا مش عارف الناس دى بتجيب الاستراتيجيات دى منين

samehsaeed13
01-24-2017, 08:29
لا تستسلم لليأس
لا تقترب من الأسواق المتذبذبة، فلا يمكنك إنقاذ الصفقة الرديئة عن طريق فتح صفقة أخرى وتوريط نفسك في حفرة أعمق.
وتذكر أن الخسائر المتتالية في الفوركس ليست حالة شاذة في التداول، فكل صفقة منفردة هي صفقة مستقلة تماما عن سابقتها.
فلمجرد أن لديك 8 صفقات خاسرة، لا يعني أن الثماني صفقات التالية لن تكون رابحة.

snnaky
01-24-2017, 10:11
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على الفيديو و لكن انا بصراحة مش شايق اى استراتيجات قدامى كل اللى انا شايفه مجرد سلطه على الشارت فانا مش عارف الناس دى بتجيب الاستراتيجيات دى منين

هى مشكل كلمتين يبقوا استراتيجية ومش اى استراتيجية نظرى تنفع تكون على الواقع المهم فى اى استراتيجية هى التجربة فبلاش الناس تقع فى الحكاية بتاعة افضل استراتيجية واقوى استراتيجية والكلام دة وبعدين انا شخصيا كتير اقول للناس اللى بتنزل ماسورة الأستراتيجيات دى يا جماعة خدوا بالكم احنا فى منتدى تعليمى اما الاستراتيجيات فلها باب وقسم خاص وبلاش نخلط الأمور وبعدين هى لو الأستراتيجيات ممكن ننزل منها 1000 فى اليوم بس اية الفايدة ؟ المهم اللى ينزل فيديو يقولنا تجربتة هو اية

ragab012
01-24-2017, 10:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكراا لك اخى على طرحك هذا الموضوع
موضوع استراتيجية معطى
ونتمنى الربح للجميع ان شاءالله

sob81
01-24-2017, 10:33
استراتيجية معطي مشكور اخى على طرح مثل هذة الاستراتيجية وسوف نجربها على الحساب التجريبي براس المال
المناسب لنا ونري النتائج الخاصة بة

Mastafa
01-24-2017, 10:34
وتذكر أن الخسائر المتتالية في الفوركس ليست حالة شاذة في التداول، فكل صفقة منفردة هي صفقة مستقلة تماما عن سابقتها.