PDA

View Full Version : كتاب كشف الاسرار حماده سلام لطرق تحليل زوايا جان

محمدسليمان
02-06-2017, 20:55
كتاب كشف الاسرار لحماده سلام في طرق تحليل زوايا جان يحكي هذا الكتاب ان هذا العالم والمقصود به الفوركس وضع علي نظام محدد يمشي به وليس عبثا اكمل
قراءة الكتاب بنفسك واستفد منه

للتحميل (http://filevaults.com/file/06d97B)

remon2010
02-07-2017, 12:18
السلام عليكم جميعا
الف شكر ياخى على هذا الكتاب كشف الاسرار
وجارى تحميله والاطلاع عليه وان شاء الله نستفاد منه
تقبل مرورى

snnaky
02-07-2017, 12:56
الأخ اللى منزل الكتب هو حضرتك رافع الكتناب خدمة للناس وتاخد بونص انت كمان ويبقى الكل مستفيد ولا حضرتك رافع الكتاب عشان تضحخك على الناس وتاخد منهم فلوس وتكسب
انت رافع الكتاب على موقع بيحتاج وضع رقم هاتف عشان يبعتلك علية كود ولما يبعتلك الكود بيطلب منك اشتراك يومى 1 جنية يامحترم ولو دخلت الكود انت كدة اشتركت ولبست ياغالى
يعنى مش كفاية انك لما بتعملموضوع بتاخد بونص كمان عاوز تضحك على الناس اية القرف دة ما لو عاوز تخدم وتكسب مترفع الكتاب على اى موقع تانى
انت جاى تكسب من الناس كمان ؟؟ وكمان بدون تنبية يعنى نظام نشل ونصب لأنك منبهتش على الناس قبل ما تكمل التحميل
بجد اللى اختشوا ماتوا اية القرف دة هى بقت كلها حرامية مافيش حد محترم ما الكتاب مالى النت وببلاش جاى انت تضحك على الناس
عموما انا كشفت اللعبة وبنبة الناس من خلال ردى

m7m
02-08-2017, 02:01
السلام عليكم ورحمة الله ... اخى اولا انت مشكور على رفع الكتاب بس فيه عندى تعليق انت رافع الكتاب على موقع بيحتاج ملء بيانات كتيره وكمان وضع رقم هاتف عشان يبعتلك كود الموضوع متعب اوى علشان نحمل الكتاب .. احنا محتاجين سهولة فى التحميل لاننا هناخد وقت كبير غى قراية الكتاب ومجود اكبر لتطبيق ما فيه

محمدسليمان
02-10-2017, 01:52
والله يا جماعه انا اسف انا رافعه علي موقع رفع عادي مش في دماغي ان الموضوع متعب كدا ها اجرب ارفعه علي موقع تاني وتقبلوا اعتزاري

yanic00
02-10-2017, 18:36
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع الرائع نتمنى لك المزيد من التألق في المستقبل
و لا تحرمنا من اعمالك يا غالي شكرا مرة اخرى
و السلام عليكم و رحمة الله تعلى و بركاته