PDA

View Full Version : استراتيجية الكسر منقولة من اقوى متاجر فوركس فى روسيا

Samirghatas
02-23-2017, 17:57
السلام عليكم
اقدم لكم اليوم فيديو استراتيجية الكسر منقولة من اقوى متاجر فوركس فى روسيا
اتمنى ان ينال اعجابكم جميعا وبالتوفيق باذن الله

https://www.youtube.com/watch?v=LSgTdm_1bsU

saint19
04-22-2017, 18:57
مشكور يا ريس على هذا الدرس استراتيجية الكسر منقولة من اقوى متاجر فوركس فى روسيا الجميل
وان شاء الله يستفيد منه جميع الأعضاء عند
قراءته .. نرجو لك دوام التقدم والمزيد من
الأنجازات

ANESS
04-28-2017, 17:38
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
شكرا جزيلا لك أخي الكريم على هذا الطرح القيم ، شرح مفيد و جيد لاستراتيجية الكسر القوية جدا و المربحة بشكل دائم ، ربنا يعطيك العافية و يبارك فيك
تقبل تحياتي

Mr Fathy
04-28-2017, 18:32
بسم الله الرحمن الرحيم هى استراتيجية الكسر دى خاصة باستراتيجية الترند المكسور انا قريت عنها قبل كدا لكن لسه متعلمتهاش كويس

---------- Post added at 05:32 PM ---------- Previous post was at 04:57 PM ----------

بسم الله الرحمن الرحيم هى استراتيجية الكسر دى خاصة باستراتيجية الترند المكسور انا قريت عنها قبل كدا لكن لسه متعلمتهاش كويس

Ahmed.Salman
04-28-2017, 18:42
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته كل التقدير لك أخى المحترم على هذا الفيديو الرائع استفدت منه كثيرا أرجو الربح للجميع شكرا لك والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته.

sob81
05-01-2017, 14:49
استراتيجية الكسر من الاستراتيجيات القوية فى التتداول فى الفوركس اخى من المهم ان المتاجر يفهم ما هى الاستراتيجية
المناسبة له ويبداء فى العمل عليها

snnaky
06-26-2017, 18:57
اولا مافيش استراتيجية ناجحة 99% ومافيش استراتيجية ناجحة الى مالانهاية الأستراتيجيات السوق بيقتلها لأن السوق بيغير من قواعدة دايما يعنى الناس اللى بتبنى استراتيجية على الخبر احب اقولك ان كتير من الأوقات تلاقى الخبر مش ماشى مع السعر والناس اللى بتبنى استراتيجية على مؤشرات حتلاقى المؤشر عامل تشبع بيع والسعر واخد فى وشة وطالع ومكمل اية الداعى متعرفش يعنى من الأخر مافيش حاجة مؤكدة بنسبة 51% مش تقولى 100%