PDA

View Full Version : اعرف كيف تقتنص افضل مناطق التداول عن طريق البريس اكشن

zeze2017
02-28-2017, 01:22
https://www.youtube.com/watch?v=NCxyay0IDUU

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اعرف كيف تقتنص افضل مناطق التداول عن طريق البريس اكشن

bebars zolfakar
02-28-2017, 05:50
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
افضل اوقات التداول مع البرايس اكشن او مع التححليل وافضلها عندما تتحقق شروط الاستراتيجية ودخول الصفقة بناء على الشروط ومن ثم تحقيق الارباح
تقبل مرورى وتحياتى
شكرا لك

snnaky
05-28-2017, 12:13
البرايس اكشن من الأدوات الجيدة الحقيقة ولها ثقة ومصداقية ةولن هى مثل كل ادوات الفوركس متقدرش تقول انها مضمونة وكتير ممكن تلاقى اى اداة غير مجدية طالما العملة او حركة السعر فى حالة ترند يعنى اية ترند يعنى حالة حركة حقيقية من قبل صناع السوق يعنى مش الأفراد هما اللى سايقين القطر انما اللى سايق القطر هو صانع السوق بس وانت اما انك راكب معاة او النك وقعت ونزلت وبتجرى وراة عشان تاخد شنطتك اللى نسيتها جواة واما تاخدها وتلحق او متلحقش

mouh1991
05-28-2017, 13:45
بالنسبة الي الشموع الخاصة بالبرايس اكشن لفضل ما تعلمته في الفوركس خاصة ادا ما التقت مع الدعوم و المقاومات فتعطي نتائج كبيرة و ممتازة
بالنسبة الي ايضا اعتبرها ناجحة بنسبة 95 بالمائة و احب كثيرا التداول بها اتمنى ان تتعلموها و تتقنوها

anas ahmed
05-28-2017, 15:01
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا لك اخي الكريم علي ما تقدمه لي و للزملاء في المنتدي من المعلومات الممتازه عن مناطق دخول الصفقات في سوق الفوركس
و تقبل مروري

Mr Fathy
05-28-2017, 15:04
بسم الله الرحمن الرحيم شكرا جدا ليك يا زعيم على الفيديو المهم ده لشرح الشغل بالبرايس اكشن ان شاء الله ناوى اتعلمه تانى حاجة

naderbronto
05-28-2017, 16:21
شكرا اخى الكريم معلومات قيمة جدا موجودة فى هذا الفيديو فعلا البرايس اكشن من اهم ادوات التحليل الفنى الممتازه ولكن اهم شىء نقطة الدخول
بالتوفيق للجميع

leila yekhlef
05-28-2017, 16:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك