PDA

View Full Version : تجربتي في تفعيل حسابي للمستويين في اقل من يوم

lionhmada
03-09-2017, 07:11
حكيلكم تجربتي في الاشتراك وتفعيل حسابي في انستا فوركس لاستفادة الاعضاء الجدد .

اولا قمت بالاشتراك في المنتدى هنا , وبعدين روحت على موقع انستا فوركس وسجلت حساب استاندر ولكن لم اضف اليه كلمة platfourm عند الاشتراك وعرفت انها ضروروية و روحت عمل حساب تاني وربط الحساب الجديد بالمنتدى , وقولت قبل ما اشترك افعل الحساب علشان سمعت من ناس كتير ان التفعيل للمستوى الثاني صعب جداً .

قمت برفع صورة واضحة للبطاقة الشخصية وليصال كهرباء حديث باسمي , وجاني انه ايميل انه اترفضت التفعيل بسبب عدم مطابقة البيانات , رفعتهم مرة تاني نفس الرسالة والسبب والايميل بيجي بعد 10 دقائق بالكتير من رفع الصور .

علطول بعت رسالة للدعم الفني العربي , طلبوا مني احدد وقت للاتصال بي قولتلهم مستعد للاتصال الان .
اتصلوا بيا مشكورين وابلغوني ان السبب اني كاتب الاسم ثنائي واسم البطاقة رباعي طلبت تغيير الاسم زي ما في البطاقة رباعي , وقاموا بعد اغلاق الاتصال بتغيير الاسم فعلاً , وقمت برفع نفس المستندات وجاء الرد بالايميل الاتوماتيكي انه تحت المراجعة , تاني يوم بفتح الايميل لقيت انه اتفعل المستويين , يعني اتفعل الحساب في اقل من 24 ساعه للمستويين بخطوة واحدة .

zakariacr07
03-09-2017, 19:49
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

مبروك أخي الكريم على التفعيل و أقدم الشكر للدعم العربي

doaa sary
03-11-2017, 14:39
اللى اعرفو ان حاليا بيطلبو انك تعمل الوصل والبطاقىة فوتوشوب وتكتب نفس البينات بالانجلش
ترجمه يعنى
واهم حاجه تكوت سكانر لان بيحتاجة صيغه معينة
بالتوفيق للكل

skylol
03-11-2017, 15:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخي الغالي انت محظوظ لان التتفيعل تم خلال 24 ساعة وانا الى اليوم ما تفعل ممكن ترسلي الايميل على الخاص عشان اراسلهم

sob81
03-11-2017, 15:15
المهم فى موضوع التفعيل اخى هو ارسال مستندات تثبن نفس البيانات التى تم تسجيلها فى فتح الحساب ولذلك اهم شئ يكون هو
العنوان يجب كتابتة بطريقة صحيحة

shimaa3434
03-11-2017, 15:27
أولا مبروك على التفعيل وأتمني لك التوفيق في هذا المجال، ثانيا انا حسابي متفعل المستوى الأول بس والمستوى الثاني مش معايا أي ايصال للعنوان لأني ساكنة مع أهلها. فهل ينفع ارفع ايصال باسم والدي

ayman samy
03-11-2017, 15:59
بسم الله بالفعل اخي الكريم التفعيل بسيط واضيف في المستوي الاول ترفع بطاقة الرقم القومي من الجهتين للتأكيد الاسم وتكون اسكنر والتفعيل الثاني ايصال كهرباء اوغاز لتأكيد العنوان

muhammad ismail
03-11-2017, 20:16
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
افضل طرق لتفعيل الحساب اخى الكريم زى ما حصل معايا هوة رفع صورة البطاقه فى المستوى الاول
والمستوى التانى صورة الباسبور والتفعيل اتقبل فى نفس اليوم

mid0killer
03-11-2017, 21:04
الف مبروك عليك يا غالي التفعيل انا الحمد لله قمت بتفعيل المستويين فى مدة شهر اول مستوي لم ااخذ به يومين ولكن ثاني مستوي كان يحتاج كشف حساب

capoeira
03-11-2017, 21:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ان مشكلة تفعيل مستويات شركة انستا فوركس معقد كثيرا
نظرا لاختلاف اللغة و ايضا الشروط الصعبة التى تطلبها الشركة

tamermosa
03-11-2017, 21:14
تفعيل الحساب في انستا بيختلف تبعا للظروف من شخص لشخص. ففي ناس خد معاهم يومين تلاته و ناس تانيه وصل لشهر. انا خد معايا حوالي اسبوع. عموما الف مبروك و عقبال السحب

dadanada
03-11-2017, 21:50
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

شكرا على الطرح وعلى الشرح المفصل فعلا فى الكثيير من الاعضاء يشتكو من تفعيل الحساب المستوى الثانى واتمنى من الجميع وخصوصا المبتدئئن التفاعل للاستفادة

وبالتوفيق والنجاح للجميع

Samira shabban
03-11-2017, 21:56
اشكرك اخى العزيز على توضيح طريقه التفعيل بشرح بسيط وسهل
وعن تجربه شخصيه واعتقد ان البطاقه ورخصه القياده او اى فاتوره كهرباء او مياه يمكن تفعيل
المستويين ....

bakdz
03-11-2017, 23:09
السلام عليكم ورحمة الله تعالى بركاته
تفيعل المستوى الاول و الثاني في شركة اسنتا فوركس سهل للغاية اخي الكريـم و ها يتطلب رفع الوثائق اللازمة لذلك فقط .

Mo7a
03-12-2017, 09:14
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
مبروك اخي الكريم على التفعيل واتمني ان تحقق ارباح وتقوم بسحبها قريبا انا ايضا تم معي نفس التجربه بتغير الاسم فى الحساب عن طريق الدعم الفني وهم متعاونين جدا

ابوفؤاد
03-12-2017, 09:40
كما هو مبين من المشاركه بد من ان يكون البيانات سليمه حتى يتم التفعيل للحساب وف صور واضحه تمما و التالى يمكن اتفعيل بكل سهوله هذا و اضح م التعامل مع الشركه

مروه عصر
03-12-2017, 12:09
السلام عليكم
شكرا لك على هذا الموضوع فعلا ممكن انك تفعل حسابك بوقت قليل اذا كانت البيانات صحيحه فانا فعلا حصلت معايا نفس المشكله فى الاسم كنت كتابه ثلاثى والبطاقه رباعى رفضوا وبعتلهم ايميل وغيرو الاسم وبعد كده رفعت الباسبور فى المستوى التانى وقبلوه فى ساعتها....

yaseranwer
03-12-2017, 12:11
‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم علي طرح الموضوع ولكني لي وجهة نظر في خذا الموضوع فدائما ما تتعدد الاساليب والاستراتيجيات ويبقي دائما ادارة راس المال هي اهم اسباب النجاح لأي تداول علي الاطلاق مهما تعددت المؤشرات والتحليلات الفنية والاساسية وهذة هي وجهة نظري مع تمنياتي بالتوفيق والنجاح.

zunebha
03-12-2017, 12:11
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته
اخي مبروك عليك شيء ممتاز السرعة بالتفعيل .
اتمنى نحن كدالم تمشي امورنا بالتمام والكمال شكرا جزيلا بالتوفيق للجميع.

alatn123
03-12-2017, 12:16
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم
انا ايضا كانت تجربتي في تفعيل المستوايين سريعة , اذ يجب ان تكون الصور واضحة و بنفس الاسم و العنوان فقط لا من شيء تعجبزي
بالتوفيق يا غالي

ramyelbadry
03-12-2017, 12:23
مبروك اخى الكريم على التفعيل واتمنى لك التوفيق فى العمل فى سوق الفوركس
واتمنى لباقى الاعضاء سهوله تفعيل المستويين الاول والثانى للحساب

ahmedm
03-12-2017, 18:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته فعلا انا استغربت لما حسابي اتفعل بسرعة برضه رغم الرهبة الكبيرة الي بيعملوها الناس هنا في المنتدي عن صعوبة تفعيل المستوي التاني رفعت الباسبور في المستوي التاني واتقبل علي طول الحمدلله

latraaa
03-12-2017, 18:51
مشكور اخ يالكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح و الحمد لله لقد تم تقديم الكثير من الماوضيع القيمة التي تشرح الأمر و لكن لابد من أن نقول أن أهم شيء هو العمل على تقديم الوثائق التي تطابق المعلومات كما يجب

Forex-eg
03-12-2017, 22:56
التفعيل مهم لبداء العمل فى التداولات والارباح وسوق العمل مبروك اخى على تفعيل حسابك ابداء الان فى رسم جدول لاعمالك على تجديد افكارك وتنفيذ التداولات بحرافية اكثر

Mr Fathy
03-12-2017, 23:00
بسم الله الرحمن الرحيم انا اصلا يا زعيم الحمد لله فعلت انا كمان حسابى فى خلال يومين بالظبط تقريبا وكانوا بايصال كهربا والبطاقة

medosytara
03-12-2017, 23:01
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

احب ان يحكي العضو عن تجربته لكي يتعلم الفرد الاخر من اخطائه

بالتوفيق للجميع

ebn masr
03-13-2017, 10:04
تمام كدة هو دة اللى بيحصل مع اغلب الاعضاء فى المنتدى ومبروك ليك التفعيل والله يوفقنا جنيعا للخير وتقبل دائما مرورى والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

hoodhood700
03-13-2017, 11:11
هنيئا لك اخي الكريم وانت بشرحك لهذه الخطوات المهمة لتفعيل الحساب قد يسرت الامر على الكثير من الاخوة الاعضاء الذين لم يتمكنو من تفعيل حساباتهم واريتهم الطريقة المثلى والصحيحة لعملية التفعيل وكيفية تقديم المساعدة من الدعم الفني

احمد فرحان منصور
03-13-2017, 11:18
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته استاذي لك مني التحية والتقدير على طرح تحربتك في تفعيل الحساب وتوضيح ما يلزم للتفعيل وشكرا جزيلا

latraaa
03-13-2017, 11:20
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الرأي و على الطرح و الحمد لله أخي الكيرم لقد تم تفصيل الكثير من الأمور الراقية القيمة و التي من خلالها يمكنك أن تحقق الكثير من النتائج الراقية القيمة إن شاء الله، مشكور أخ يالكيرم وبالتفويق لك و للجميع غن شاء الله، نراك في مواضيع أخرى

aboeluosr
03-13-2017, 11:53
السلام عليك ورحمة الله وبركاتة انا حصل معى نفس اللى حصل معاك وكانك بتحكى عن اللى حصل معايا ههه وتعبت
فعلا فى تفعيل المستويين ولكن بمساعدة الدعم فى تعديل بياناتى الى ان حصل التفعيل اخيرا

محمدفؤاد
03-13-2017, 12:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الغالى الف مبروك عليك يا غالي التفعيل انا الحمد لله قمت بتفعيل المستويين
فى مدة شهر اول مستوي لم ااخذ به يومين ولكن ثاني مستوي كان يحتاج كشف حساب

abdallah.2017
03-17-2017, 16:29
انها مشكله كبيرة جدا بالنسبة لى وانا اواجة مشكله فى التفعيل ولدى اثباتات منا ايصال كهرباء وكمان كشف حساب باسمى .

جمال صادق
03-17-2017, 16:30
كيف يتم التفعيل فى خلال يومين و اعتقد انة على الاقل بلاد منان يتم فحص الوثائق و الاوراق فى فترة قد لا تقل عن الثلاثة ايام على الاقل قد يكون هنلك ظروف خاصة

mohamed shams
03-17-2017, 16:40
السلام عليكم اخى الكريم
طبعا اولا اود ان اشكرك على التوضيح الراتئع
لهذا الموضوع بالغ الاهميه لان الكثير يقع فى اخطاء عند التفعيل
فمشكور وبالتوفيق للجميع

shimaa3434
03-17-2017, 16:41
أنا الحمد لله فعلت الحساب بتاعي بالمستويين، عملت حساب حقيقي باسمه اختي علشان هي لديها رخصة قيادة وبطاقة والحمد لله تم التفعيل بكل سهولة خلال 48 ساعة بس

antr
03-17-2017, 17:31
شكرا اخى على الموضوع بتاع اتفعيل انا شايف بصراحة على قد ما الشروط صعبه فى التفعيل بس لو كلمت الشات بتاع الدعم المباشر بتلاقى الامور سهلة

MED H
03-17-2017, 17:41
السلام عليكم
نعم يمكنك تفعيل حسابك في مدة وجيزة
كل ما يلزمك هو بطاقة الهوية و اتبات لعنوان السكن مثل فاتورة الكهرباء او الهاتف

ilyestoumi
03-17-2017, 17:45
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
افضل طرق لتفعيل الحساب اخى الكريم زى ما
حصل معايا هوة رفع صورة البطاقه فى المستوى الاول
تقبلو مروري

medosytara
03-17-2017, 21:25
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة :-

نعم اخي هم يتصلو بك خصوصا في وقت هذا و نفس مشكله حدثت معي عند نقص اسم اب الجد ( اسم رابع )

بالتوفيق

ahmed abdelmomen
03-18-2017, 00:48
مشكور اخي الكريم على هذه المعلومات القيمة عن التفعيل لان دي مشكلة بتواجه متداولين كتير
والسبب في الغالب بيكون بسبب عدم وضوح الاسم او عدم مطابقته وهكذا
ومبروك على التفعيلين

adamarwan
03-18-2017, 01:15
كما اقول الاخوى دئما لدى لبمن نا تتمكن
من ان ترعف السبب وراء عدم تفعيل الحساب بتاعك
وانتحل المشكل مع الدعم الفنى
لكى تم هدا العماية
وحظ موفق

smartawi
03-18-2017, 13:52
اتمنى فعلا ان يكون كل الاعضاء عملوا حساب التفعيل فلابذ من التفعيل في رايي في اول المشوار ضروري
بعد التفعيل للحساب في مستوييه وتفعيل المنتدى والتاكد من كل شيء انذاك ممكن الواحد يبتدي رحلة التجميع للبونص والتداو الحقيقي بالبونص ان شاء الله

احمد فرحان منصور
03-18-2017, 13:54
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاتة شكرا لك استاذي على مشاركتك لنا بتجربتك بتفعيل الحسابين وادامك الله واعانك على كل خير تقدمه

ahmedhathout
03-18-2017, 14:00
التفعيل مش مستحيل ولا صعب قوي هو بس محتاج في بعض الاوقات التواصل
مع الدعم الفني لان القوانين صارمه

Foreexx
03-18-2017, 14:04
السـلام عـــلـــيكم ورحــــمة الله تعــــالى وبـــركـــاته
ان لم ترتكب اخطاء او ترفع صور غير واضحة فسيتم تفعيل حسابك مباشرة أخي

Forexaway
03-18-2017, 14:05
اشكرك اخي علي تجربتك في التسجيل في الشركه وانك افدتنا بحاجات ممكن نقع فيها مشكورا بس انا سمعت ان شركه انستا لازم البطاقه الشخصيه مرفوعه من اسكانر وليست صوره من كاميرا موبيل وكمان لازم جواز سفر او عقد ملكيه منزل ولا يقبلون بوصل الكهرباء او المياه وخلافه وان الشركه صارمه في هذه الامور
وسؤال هل يجوز عمل اكثر من حساب في الشركه ام لا ؟ وشكرا اخي علي هذا الموضوع وشكرا علي تجربتك

kalimiro0
03-19-2017, 15:05
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم
انا ايضا كانت تجربتي في تفعيل المستوايين سريعة اذ يجب ان تكون الصور واضحة و بنفس الاسم و العنوان فقط لا من شيء تعجبزي
بالتوفيق يا غالي

hamadasalama
03-20-2017, 00:52
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الموضوع سهل جدا لمن يعي شروط الشركه وملم بكل قوانينها وصعب لمن يهملها والشركه دقيقه جدا في المستندات المقدمه وهذا في صالحنا

ابوعلى
03-20-2017, 00:52
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم انا شخصيا تفعيل الحساب محصلش فيه اى مشاكل لازم بس الناس تعرف هتى تقدم ايه علشان ميترفضش بس ربنا يوفق الجميع ان شاء الله تقبل المرور اخى الكريم

m7med
03-20-2017, 00:59
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
انا عن نفسي اخي الكريم قمت بتفعيل حسابي سريعا جدا بدون اي مشاكل و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

mirinda
03-20-2017, 02:50
والله الاداره في منتهى الاحترام والمصداقية انا مثلك حدثت معى مشكله في عدم وضوح. صور المستندات وارسلوا لي وقمت بتعديلها وتم التفعيل خلال يومين من المراجعه

akram mohamed obaid
03-20-2017, 19:50
الكثير من المتداولين يجدون صعوبه كبيره جدا في تفعيل حساباتهم في شركه انيستافوركس لكن على كل متداول عند التسجيل في الشركه ان يقوم بااملاء بياناته الشخصيه حسب ماموجود في البطاقه الوطنيه الخاصه بك لتسهيل تفعيل الحساب

ebn masr
03-24-2017, 11:40
كلمة بلاتفورم مهمة مهمة جدا ولازم تكتب علشان تعمل ربط بين المنتدى وبين الحساب فالشركة ودة الفرق بين حسابات البونص وحسابات الايداع

aboeluosr
03-24-2017, 12:18
اس عليكم ورحمة الله وبركاتة دة تقريبا نفس الى حصل معايا تعبونى فعلا لكن
فى النهاية قامو بتفعيل الحساب تفعيل كلى واصبح الحساب جاهز

احمد فرحان منصور
03-24-2017, 12:21
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخواني الكرام ان شخصيا لا ارى اي مشكة في تفعيل الحساببن وعند حدوث اي اشكال قم بالاتصال بفريق الدعم

مصطفي السيد
03-24-2017, 13:35

اولا قمت بالاشتراك في المنتدى هنا , وبعدين روحت على موقع انستا فوركس وسجلت حساب استاندر ولكن لم اضف اليه كلمة platfourm عند الاشتراك وعرفت انها ضروروية و روحت عمل حساب تاني وربط الحساب الجديد بالمنتدى , وقولت قبل ما اشترك افعل الحساب علشان سمعت من ناس كتير ان التفعيل للمستوى الثاني صعب جداً .

قمت برفع صورة واضحة للبطاقة الشخصية وليصال كهرباء حديث باسمي , وجاني انه ايميل انه اترفضت التفعيل بسبب عدم مطابقة البيانات , رفعتهم مرة تاني نفس الرسالة والسبب والايميل بيجي بعد 10 دقائق بالكتير من رفع الصور .

علطول بعت رسالة للدعم الفني العربي , طلبوا مني احدد وقت للاتصال بي قولتلهم مستعد للاتصال الان .
اتصلوا بيا مشكورين وابلغوني ان السبب اني كاتب الاسم ثنائي واسم البطاقة رباعي طلبت تغيير الاسم زي ما في البطاقة رباعي , وقاموا بعد اغلاق الاتصال بتغيير الاسم فعلاً , وقمت برفع نفس المستندات وجاء الرد بالايميل الاتوماتيكي انه تحت المراجعة , تاني يوم بفتح الايميل لقيت انه اتفعل المستويين , يعني اتفعل الحساب في اقل من 24 ساعه للمستويين بخطوة واحدة .
ان كفاءه الدعم الفني في اي شركه
مهم جدا وهو اساس نجاح الشركات
فهم يستطيعوا المساعده واهمالهم يتسبب
بهروب العملاء لان العميل يحتاج اليسهوله التعامل

alonsoo
03-24-2017, 15:21
يعنى انت تقصد ان انت فعلت حسابك اخى الفاضل بالبطاقة الشخصية فقط وعلى المستويين ؟ ياريت يكون هذا الكلام صحيح ان شاء الله

فهمى لاشين
03-25-2017, 00:01
لك منا الشكر
بالفعل اوضحت جميل تجربتك وقدمت خبرة جيدة جدا
وكمان ازلت الكثير من اللبس والغموض
ورسخت الثقة فى النفوس

mido elshabrawy
03-25-2017, 00:25
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
اولا اهلا بك عضو جديد في ارستناو منتدانا فوركس مصر
ثانيا مبروك اخي الفاضل علي تفعيل حسابك للمستويين
و بالفعل ان موضوع تفعيل الحساب في شركه انستا فوركس ليس بالامر الصعب أبدا
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

maryam ahmed
04-11-2017, 23:31
فعلا شركة انستا شركة صادقة و محترمة و قاموا معي بنفس الاجراءات و اذا احتجت اي شئ يقومون بالاتصال بي
موفقين إن شاء الله

sinaa
04-12-2017, 00:12
أولا مبروك على التفعيل وأتمني لك التوفيق في هذا المجال، ثانيا انا حسابي متفعل المستوى الأول بس والمستوى الثاني مش معايا أي ايصال للعنوان لأني ساكنة مع أهلها. فهل ينفع ارفع ايصال باسم والدي

michael1
04-12-2017, 00:27
اخى الفاضل انه من الممكن ان ياخذ التفعيل فى
التداول فى شركة انستا اكثر من ايام على ما اعتقد فى هذا الموضوع

ayouz
04-12-2017, 00:41
السلام عليكم اخي فعلا شركة الانستا لديها دعم رائع جدا لانعهم يسهلونعملية التواصل انا كدلك فعلت حسابي بسرعة بدون مشاكل

ahmadelprins
04-12-2017, 01:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ومشكور اخي على هذا الشرح الجميل ولكن هل تفعيل الحساب في انستافوركس صعب الى هذه الدرجة عشان الناس تبارك ليك عليها اظن ان المفروض نقرا شروط التفعيل قبل كدة عشان نكون فاهمين قوانين الشركة وشكرا

hamadasalama
04-12-2017, 01:33
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بالفعل يا اخي الكريم من يفهم طريقه التفعيل يعرف جيدا ان الحسابات تفعيلها في شركة انتسا ليس صعب كما يتخيل البعض

waelmma
04-12-2017, 07:58
:)):)):)) تمام اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيق انك بتتعامل مع شركة
محترمة فعلا وهى شركة انستا وجزاك الله خيرا وبارك الله فيك اخى

جمال صادق
04-12-2017, 08:14
اعتقد انةة لابد من ان يتم مررو يوم على كل تفعيل و انة من الاهم ان يكون الوثائق التى يتم رفعها مقبولة لدى الشركة نفسها لكى يتم المرور

abouseada
04-12-2017, 08:37
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اخى الفاضل اشكرك على الخطوات الموضحه و انا شخصيا قمت بيها و كانت سهله مفيهاش اى مشاكل ...شاكر ليك تقبل مرورى

amirak
04-14-2017, 01:54
مشكوراخي على طرحك لهادا الموضوع الهام والمفيد واتمنى من الله ان يجازيك خير الجزاء
وتقبل مروري

freetrade
04-14-2017, 01:55
ما شاء الله ده يثبت انه دعم الشركة نشيط وبيحاول انه ميعطلش تعيل الحسابات وطالما مافيش مشكلة في الاوراق الثبوتية المرفوعة حتلاقي الموضوع ماشي بسهولة ويسر

mohamed shams
04-14-2017, 04:58
السلام عليكم اخى الكريم
بالطبع نشكرك على التوضيح والايضاح الجيد للاعضاء الذين
يسالون دائما عن التفعيل الموستويين
يجب ان يتبعوا خطواتك فى التفعيل
بالتوفيق

fouadd19
04-14-2017, 17:34
مشكور اخي الكريم على هذه المعلومات القيمة عن التفعيل لان دي مشكلة بتواجه متداولين كتير
ومبروك على التفعيلين

dias40
04-14-2017, 17:58
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
فعلا انا استغربت لما حسابي اتفعل بسرعة برضه رغم الرهبة الكبيرة الي بيعملوها الناس هنا في المنتدي عن صعوبة تفعيل المستوي التاني رفعت الباسبور في المستوي التاني واتقبل علي طول الحمدلله

hoho13
04-14-2017, 18:08
شكرا اخي على شرح تجربتك في تفعيل عضويتك واتمنى ان يستفيد الجميع من هدا الشرح وكما يقال اسال مجرب ولا تسال طبيب
مشكور اخي

M0hsenalawady
04-14-2017, 18:11
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته تحياتي للجميع
اخي الكريم مشكور على هذا الموضوع وطبعا الكلام ده مضبوط جدا جدا وتمنياتي لك بالتوفيق وجزاكم الله خيرا

KARIM2017
04-14-2017, 18:14
تحيه طيبه وبعد
اولامبروك علي تفعيل حسابك
ثانيا ارجو من كل الاعضاء ان يشاركونا المصاعب التي واجهتهم كي نتجنبها اثناء التفعيل
وياريت تكون مشاركتنا فعاله

Hamza El36
04-14-2017, 19:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
مشكور يا أخي على إخبارنا بقصة تفعيلك لحسابك..
أتمنى من الله العلي القدير أن يمدنا بالعون لنتمكن من نفعل حساباتنا...
قولو آمين..
وتقبل مروري..
تحياتي لك.

capoeira
04-14-2017, 19:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ان نفس الذى قمت به تقريبا حدث معى فى عملية التفعيل التى استغرقت منى
حوالى شهر حتى تمكنت من التفعيل ولكن انا لم اتعامل مع الدعم الفنى العربى لان الدعم الفنى العربى توقف

YOUNESS EL-BAKKIOUI
04-14-2017, 20:07
السلام عليكم ورحمة الله هناك مشكلة حقيقية في تفعيل المستوى المستوى الدراسي الثاني لعام. هناك حد اقصى لعد الكلمات. الصور الجديدة في الولايات

HOPE2014
04-14-2017, 20:07
مساء الخير اخي التفعيل سهل اذا كانت الوثاىق واضحة والعنواين متطابقة ولا نتعرض لاي عراقيل شكرا على الكلام الذي يرفع من المعنويات سلام

Bastof
04-14-2017, 20:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته في الحقيقة لقد استفدت من هذا الموضوع حيث تعرفت على مجوعة من الاشياء التي تخص عالم التداول والربح ووجد ان التعلم هو السبيل الوحيد للنجاح في هذه التجارة الرائعة

almajek22
04-14-2017, 20:19
السلام عليكم انا ايضا الحمد لله فعلت الحساب في يومين اثنان والحمد لله تم تفعيل المستوي الاول والمستوي الثاني وعندما ردت السحب كنت داخل صفقه خسرتني كثير جدااا
اتمني ان شاء الله ان يتغير سعر الزهب بالمزول لاني بايعه وخسرلاان حتي لاان 3500 نقطه

fifi ghonem
04-14-2017, 20:31
مبروك اخي الفاضل عليرالتفعيل بنشكر شركة انستا علي المجهود الذي تبذله من فهي من الشركات المهمه والصادقه في
مجال المال والأعمال وبالتوفيق للجميع
تقبل مرورى

hosam2020
04-14-2017, 20:32
اللسام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا على تجربتك اخى الكريم لان من الشائع
ان تفعيل المستوى التانى بيتاخر
فاتمنى ان يستفيد الجميع

mahmoudtaha33
04-14-2017, 22:35
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي
شكرا علي معلوماتك وموضوعك
ولكن الشركه ممله في تفعيل المستويات
انا فعلت المستوي الثاني في 4 شهور
بالتوفيق اخي

---------- Post added at 09:35 PM ---------- Previous post was at 08:38 PM ----------

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي
انت محظوظ اكيد لكي تفعله في يوم
او حتي يومين انا تفعيل الثاني اخد مني
4 اشهور مش فاهم ليه بس تمام الف مبروك
بلاتوفيق لك اخي

Hala Abdo
04-14-2017, 23:11
السلام عليكم و رحمه الله تعالى و بركاته
تفعيل الحساب ده بحس انه بيكون بالحظ احيانا اشخاص التفعيل يكون سهل معاهم و اشخاص تانيه بتاخد وقت للتفعيل و المستندات تترفض

houarisat
04-14-2017, 23:59
السلام عليم ورحمة الله تعالى وبركاته أخي
حتى أنا كانت تجربتي مثلك وفقت في التفعيل في أقل من يوم واحد لكن الكثير من يجد مشاكل تفعيل بسب أنهم يسكنون مع والديهم للأسف

Drissi
04-15-2017, 01:51
بالنسبة لي أنا ساكن في،مسكن مشترك ولا يمكنني الحصول على اى وثيقة تبين مكان سكني فكان الحل هو كشف حساب بنكي،فيه عنواني وتاريخ اليوم فقام موضف البنك مشكورا بوضع تاريخ اليوم عليه ورفعتهم للموقع وتم تفعيل المستوى الثاني بنجاح ونفس الوثيقة فعلت بها حساب آخر في شركة وساطة

abutalia
04-15-2017, 02:12
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مشكور اخي المحترم وكثير من الاعضاء الكرام يعتبرها انها امر صعب جدا في شركة انستا لكن لو فهمت القوانين سوف ترتاح

ahmedmahmoud2017
04-15-2017, 02:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بالطبع معلومه مفيدة جدا لانه من الصعب والمعروف هو تفعيل حساب انستا فوركس العنيد جدا

hamadasalama
04-15-2017, 02:44
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ناس كتير بتقول ان لتفعيل في انستا صعب ولكن لو سحب الصور سكان سوف تفعل حسابك في نفس اليوم باذن الله تعالي ..............

fouadd19
04-16-2017, 22:02
ومبروك على التفعيلين

Hamza El36
04-16-2017, 22:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
ليس الكل يستطيع التفعيل بهذه السرعة, لكون أن البعض لا يمكنهم إحضار فاتورة الكهرباء بإسمهم.......
مع متمنياتي للجمبع بالنجاح والتوفيق بإذن الله..
وتقبل مروري..
تحياتي

magdylotfy2
04-16-2017, 22:56
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
اللهم صلى على محمد صلى الله عليه وسلم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا ارى فى هذه النقطة التى هى من اهم نقاط الفوركس التى تستحق النقاش ان طبعا اخي الغالي انت محظوظ لان التتفيعل تم خلال 24 ساعة وانا الى اليوم ما تفعل ممكن ترسلي الايميل على الخاص عشان اراسلهم شكلة تفعيل مستويات شركة انستا فوركس معقد كثيرا نظرا لاختلاف اللغة و ايضا الشروط الصعبة التى تطلبها الشركة تقبل مرورى ... بارك الله فيك اخى وجزاك الله خيرا .... بالتوفيق لك ولكل اعضاء منتدانا الكريم

tazi larbi
04-17-2017, 02:01
السلام عليكم الف الف مبروك اخي وهده هي انيستا ان كانت امورك واضحة لن تجد اي مشكل وبالتلي حتى في التفعيل بما ان الوثائق جيدة لن تجد مشكل شكرا لك على الشهادة الطيبة والموضوع التحفيزى اتمنى لكم النجاح والله الموفق

cladiator2007
04-21-2017, 20:25
السلام عليكم .
موضوعك مميز و مفيد . نشكرك على المعلومات المهمة التي افدتنا بها . نرجو ان لا تبخل علينا بكل ماهو جديد . جزاك الله عنا كل خير .
تقبل مني اخي فاءق احترامي و تقديري .
تحياتي

ahmedmahmoud2017
04-21-2017, 23:09
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته فعلا تجربه جيده ومشاركه راءعه انك تنشر التدريج لكيفيه التفعيل بالطبع تقبل تحياتي

Mony Ezzat
04-23-2017, 00:59
بسم الله الرحمن الرحيم
مبروك التفعيل وانا فعلا فعلت حسابي الحمدلله في نفس اليوم بدون اي مشكله لاني عملت بياناتي صح حسب شرح الفيبديو

hamadasalama
04-23-2017, 02:47
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته والله يا اخيةالفاضل انا جربت التفعيل المستوي الاول بصورة البطاقه والمستوي الثاني بالباسبور والله يوفقنا ونربح منوهذا السوق العظيم

bakup28
04-23-2017, 06:16
السلام وعليكم ورحمة الله وبركاته
ان مشكلة تفعيل مستويات شركة انستا فوركس معقد كثيرا
نظرا لاختلاف اللغة و ايضا الشروط الصعبة
التى تطلبها الشركة

medeldon
04-29-2017, 03:05
السلام عليكم و رحمة الله و بركته مبروك عليك اخي لتفعيل المستووين و مشكور على
مشركتك لهده التجربة التي تفيدني لتفعيل المستوى الثاني الدي لم افعله لحد الان

number1
04-29-2017, 05:31
بجد برافو عليك انك عرفت تفاعل المستويين في خلال 24 ساعه فقط وده شيء سريع جدا من الشركه نشكركم عليه عقبال ما تحقق الارباح والربح الوفير باذن الله وشكرا لموضوعك المفيد لجميع الاعضاء

waelmma
04-29-2017, 07:00
:(:(:)) تمام اخى الفاضل بارك الله يك والحقيقة انه ملية تفعيل الحساب يجب
ان تتم باكثر من طريقة واكثر م مستند واهم حاجة تكون المستندات مطابقة لبيانات تسجيلك

abutalia
04-29-2017, 14:38
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا علي الافاده وبالفعل بعض الاشخاص يعانون من التفعيل في شركة انستافوركس ولكن يا اخي التفعيل من اسهل ما يكون في شركة انستا شرط فهمه جيدا

tahar2015
05-07-2017, 08:13
مبروك اخى الكريم على التفعيل واتمنى لك التوفيق فى العمل فى سوق الفوركس
واتمنى لباقى الاعضاء سهوله تفعيل المستويين الاول والثانى للحساب

Raed_ahmed
05-07-2017, 08:22
مبروووووك اخي العزيز على تفعيل حسابك و اهلا بك بيننا في هذا المنتدى الجميل و في شركة انستا فوركس سأبين البارئ عز وجل لنا و لكم و للكل التوفيق في عالم الفوركس و الخروج منه رابحين ان شاء الله

murad11
05-10-2017, 15:01
مبروك اخى الكريم على التفعيل واتمنى لك التوفيق فى العمل فى سوق الفوركس واتمنى لباقى الاعضاء سهوله تفعيل المستويين الاول والثانى للحساب

mostafa1995
05-10-2017, 15:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ......
على فكرة انا لم تخطر ببالي ان اتصل لهم او يتصلوا بي فعلا
سأقوم بالتصال بهم ليتم تغيير الاسم واشكرك على الطرح لانه فعلا استفدت

ibrahimsoft
05-10-2017, 15:16
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته تحياتي لك اخي الكريم و لك جزيل الشكر علي هذا المشاركة الرائعة كنت في حاجة اليها و دعمي لك بالاستمرار و سوف ننتظر منك كل جديد ان شاء الله ، لك مني اطيب التمنيات بالنجاح و التوفيق ف مستقبلك بإذن الله .. تقبل مروري اخي الفاضل ..

Mohamed elkafrawy
05-10-2017, 15:21
ااسلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم اتمنى لك التوفبق التجربه والمغامره امر رائع ولكن يجب الحزر من الخساره والمغامره بعقلانيه اتمنى لك التوفيق

M0hsenalawady
05-10-2017, 15:23
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته
اخي العزيز مبارك عليك التفعيل وكان لازم من الاول يكون الاسم رباعي زي البطاقه وترسلها علي سكانر وكانت خلصت من الاول. تقبل مروري

nour3iny
05-10-2017, 16:11
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
بصراحه خدمه الدعم الفنى ممتازه وسريعه فى اللرد على العملاء بس المشكله بتكون مننا احنا فى البيانات تقبل مرورى

fouadar
05-10-2017, 16:14
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته كل عام وانتم بخير اخوانى اعضاء منتدى فوركس
نعم اخي من الضروري ان يتم تفعيل المستوى التاني لكي تسحب ارباحك
تقبل مروري جزاك الله خير

AMR ELSISY
05-10-2017, 16:53
العديد من المشاركات تقول ان هذه الشركه صادقه اتمنى ذلك عندما اقوم بتعامل معها ان شاء الله ولكن العديد من الاعضاء يعانون من تفعيل المستوى الثانى بالفعل

dias40
05-10-2017, 16:55
بجدالسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
برافو عليك انك عرفت تفاعل المستويين في خلال 24h فقط وده شيء سريع جدا من الشركه نشكركم عليه عقبال ما تحقق الارباح والربح الوفير باذن الله وشكرا لموضوعك المفيد لجميع الاعضاء

americanaguid
05-12-2017, 02:26
مبروك عليك يا غالي التفعيل انا الحمد لله قمت بتفعيل المستويين فى مدة شهر اول مستوي لم ااخذ به يومين ولكن ثاني مستوي كان يحتاج كشف حساب او اي وثيقة تثبت العنوان تقبل مرورى بصدر رحب والسلام عليكم

ahmedmahmoud2017
05-12-2017, 02:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بالطبع احييك على نشر تجربه التفعيل الى كل الاعضاء لكي لا باتيبهم احبا\ بسبب صعوبة الموافقة عليه تقبل تحياتي

latraaa
05-12-2017, 19:39
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح و يبقى أهم شيء أخي الكريم هو العمل على تقديم المعلومات الصحيحة أثناء التسجيل و التي لابد من أن تكون متطابقة مع المعلومات التي توجد في الوثائق

murad11
05-19-2017, 19:19
انها مشكله كبيرة جدا بالنسبة لى وانا اواجة مشكله فى التفعيل ولدى اثباتات منا ايصال كهرباء وكمان كشف حساب باسمى

latraaa
05-19-2017, 19:53
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح و الحمد لله أخي الكيرم لقد تم التفعسيل و لكن الدي يجب أن كيون و الدي اؤكده أخي الكريم لابد من العمل على تقديم المعلومات الصحيحة اخي الكريم، مشكور

lionhmada
06-03-2017, 12:34
اللى اعرفو ان حاليا بيطلبو انك تعمل الوصل والبطاقىة فوتوشوب وتكتب نفس البينات بالانجلش
ترجمه يعنى
واهم حاجه تكوت سكانر لان بيحتاجة صيغه معينة
بالتوفيق للكل

محصلش الكلام ده لاني كمان لسه من اسبوعين عملت حساب سنت ورفع الوثائق نفسها بالعربي وبدون اية ترجمة او تعديل وتم قبولها وتفعيل الحساب برضه في نفس اليوم بدون اي مشكلة

KARIM2017
06-03-2017, 12:49
تحيه طيبه وبعد
هذا من حظك فقط يااخي العزيز
انا حسابي اتفعل المستوي الثاني في اكثر من ثلاثه اسابيع
وبعد كثيرا من الدخول للدعم الفني والميلات
ولكن الحمدلله

chlor
06-03-2017, 13:44
اخي الكريم شكرا لك على شرح تجربتك ومبروك عليك تقعيل الحساب. كل ما عليك فعله هو كتابة معلوماتك صحيجة عند التسجيل ومطابقة لبطاقة تعريفك ووصل الكهرباء او الهاتف. تقبل مروري

ahmedmahmoud2017
06-03-2017, 14:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بصراحة تجربه جيدة جدا ولكن الفكره بانه يوجد مشاكل متعثره ان تقابل بعض المتداولين بالطبع تقبل تحياتي

mostafa ilsawi
06-03-2017, 14:39
باسم الله الرحمن الرحيم
الاخ الكريم بعد السلا عليكم ورحمه الله وبركاته مبروك لك التفعيل وشكرا للدعم الربي و بالتوفيق في مجال الفوركس
تقبل تحباتي

ahmedmahmoud2017
06-03-2017, 14:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تفعيل حسابات انستا فوركس بالطبع بتكون متعبه جدا فى قبول التفعيل مشاركه مميزة حقا تحياتي لك

lionhmada
06-03-2017, 14:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تفعيل حسابات انستا فوركس بالطبع بتكون متعبه جدا فى قبول التفعيل مشاركه مميزة حقا تحياتي لك

هي مش متعبة في حالة التزمت بالشروط يعني اسم مطابق للبطاقة , وعنوان مطابق للفاتورة التى ستقوم بارسالها

الصور لازم تكون واضحة البيانات سواء للبطاقة ( طبعا وجه امامي وخلفي ) او فاتورة المرافق التى تفعل المستوى الثاني

fathi22
06-03-2017, 15:27
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الفاضل
مشكور على افادتك لاخوانك فهناك العديد ممن يعانون من مشكلة عدم تفعيل هذي المستويين

emadomda
03-08-2018, 14:38
فمثلاً يمكنك أن تشتري 2.3 لوت وهذا يعني أنك تشتري 2 لوت عادي و3 لوت مصغر في صفقة واحدة
في الشركات التي تفصل بين نوعي الحسابات العادية والمصغرة لا يمكنك أن تفعل ذلك أما في الحساب الشامل فهذا ممكن .

يشار إلى أن هذا النوع من الحسابات أصبح شائعاُ مؤخراً لما يمنحه للمتاجر من مرونة عالية . وكثيراً من شركات الوساطة الموجودة في صفحة قائمة شركات الفوركس توفّر هذا النوع من الحساب للمتداول. ولهذا الأمر الذي يجب ان تراعيه هو تحديد نوع حساب التداول أو كيف تختار نوع الحساب المناسب لك في تجارة الفوركس.

بعد أن تحدد نوع الحساب ويتم قبول طلبك ستطلب منك الشركة عندئذ أن ترسل المبلغ الذي تريد أن تفتح حسابك به .

لنقل إنك اخترت أن تبدأ بمبلغ 2000$ ..

الآن وبعد أن فتحت الحساب وأرسلت المبلغ سيكون رصيدك = 2000$ .

فالرصيد : هو المبلغ الموجود في حسابك قبل الدخول في عملية أي قبل أن تفتح صفقة .

ولكن عندما تفتح صفقة بشراء أم بيع عملة ما سينقسم حسابك إلى أربعة أقسام

ehabbob
03-11-2018, 01:04
اخوانى الاعزاء اعضاء منتدى فوركس العرب واخى العضو الكريم اتمنى لك ربحا كثيرا وحظا موفقا باذن الله واستفادة الجميع من الموضوع
والله ولى التوفيق

hady sayed
03-11-2018, 01:11
لسلام عليكم
الف مبروك عليك يا غالي التفعيل انا الحمد لله قمت بتفعيل المستويين فى مدة شهر اول مستوي لم ااخذ به يومين ولكن ثاني مستوي كان يحتاج كشف حساب
اتمني التوق باذن الله تعالي

A.mustafa
04-25-2018, 20:45
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته...
التفعيل مهم لبداء العمل فى التداولات والارباح وسوق العمل مبروك اخى على تفعيل حسابك ابداء الان فى رسم جدول لاعمالك على تجديد افكارك وتنفيذ التداولات باحترافيه..

mohamed eisa20
04-25-2018, 20:56
الف مليون مبروك لك التسجيل وعقبالي يارب

zndo910
04-26-2018, 01:59
1. المعرفة الأولية بالنفس: تسري هذه القاعدة تقريبا على أي مسعى تأخذه على عاتقك في حياتك, وخاصة إذا كان ينطوي على مخاطر عالية. فقبل أن تتاجر بنقطة واحدة في سوق الفوركس, فمن الضروري أن تعرف نفسك. ماذا يعني هذا؟ هناك أساليب لا تعد ولا تحصى للمتاجرة, لذا فقبل أن تبدأ هذه الرحلة, اختر أسلوبك. ولكن, لا تختار هذا الأسلوب عشوائيا. حدد أهدافك البعيدة والقصيرة المدى, حدد الكيفية التي تنوي بها الوصول لهذه الأهداف, وبعد ذلك قرر أي أسلوب يناسبك للمتاجرة بناءا على شخصيتك.

لكل أسلوب من أساليب المتاجرة مزاياه وعيوبه, ومخاطره الخاصة به, لذا عند إختيار الأسلوب, اختره حسب نوع شخصيتك. على سبيل المثال, إذا كنت تعرف عن نفسك فقط أنك تستطيع الذهاب إلى فراشك وترك صفقاتك مفتوحة آملا في الربح على المدى الطويل, فافعل. وإذا لم تكن من هذا النوع من الشخصيات, فسوف يؤدي هذا إلى رفع مستوى قلقك والذي بدوره سوف يؤدي إلى فشلك في المستقبل.

manotripleewry
04-26-2018, 11:40
مبروك اخى الفاضل على تفعيل الحساب وبداية موفقه ان شاءالله
انت محظوظ جدا ان الحساب اتفعل فى خلال 24 ساعه فقط
لان فى اشخاص كتير بيعانو من التسجيل والمده بتطول خصوصا فى عند تفعيل المستوى الثانى

hady sayed
04-28-2018, 09:19
بسم الله الرحمن الرحيم اخي الف مبروك على تفعيل حساب و اتمنى لك انت تتمتع ب الارباح و تفضل مستمر في سوق الفوركس انا ايضا تم تفعيل حسابي بسرعه بتفائل انا محظوظ اني اعمل لدى شركه انستا فوركس اتمنى التوفيق للجميع باذن الله تعالى

muhammdmr
04-28-2018, 11:05

الحقيقه والشهاده لله ولا اله الا الله محمد رسول الله خدمه الدعم الفني وتفعيل الحساب في شركه انستا فوركس تم معي بكل سلاسه واريحيه وتواصلوا معلي بشكل ممتاز وتم تفعيل الحساب المستوي الاول والثاني في اقل من اسبوع فقد قمت برفع صوره البطاقه بالصيغه والحجم المطلوبين وش وظهر وتم قبولهم في اقل من 72 ساعه وتم تفعيل المستوي الثاني بايصال ايداع بنكي موضح بيهم العنوان ورقم البطاقه ايضا في اقل من 72 ساعه والمستوي الثالث رد عليا الدعم بعد ما ارسلت المستند المطلوب بانه ليس ضروري والمستوي الاول والثاني يكفي الا اذا طلبوا مني تفعيل المستوي الثالث

rouk
04-28-2018, 11:19
شىء جميل جداا ما تحدثت عنه وارى انه لا يوجد اى صعوبة فى تفعيل حساب
التداول فى شركة الوساطة شركة انستا فوركس

salijiji0
07-27-2018, 21:17
بعد التفعيل للحساب في مستوييه وتفعيل المنتدى والتاكد من كل شيء انذاك ممكن الواحد يبتدي رحلة جمع للبونص والتداول الحقيقي بالبونص ان شاء الله

benmezroua1
07-28-2018, 01:03
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الكريم شكرا على مشاركتنا تجربتك حيث اخدت بعض المعلومات التي كنت احتاجه و اتمنى ان تواصل طرح مثل هده التجارب حيث يستفيد كل الاخوة الموجودين هنا و انا اتمنى لك النجاح في حياتك و اتمنى لك تمام الصحة و العافية

salijiji0
07-28-2018, 02:01
مبروك اخى الكريم على التفعيل واتمنى لك التوفيق فى العمل فى سوق الفوركس واتمنى لباقى الاعضاء سهوله تفعيل المستويين الاول والثانى للحساب

dalo3a
07-28-2018, 02:42
في الحقيقه تفعيل الحساب او التحقق من البيانات عن طريق رفع المستندات مثلا البطاقه الشخصيه فاتوره الكهرباء او فاتوره المياه من الامور السهله ولا اجد اي صعوبه فيه التفعيل لكن كل ما عليك فعله هو رفع الصور بطريقه صحيحه وذلك عن طريق جوده الصوره