PDA

View Full Version : لماذا يعكسك سوق الفوركس و قت صدور الاخبار | متداولين العملات فوركس | التحليل الاساسي

Samirghatas
03-19-2017, 20:57
السلام عليكم
اقدم لكم اليوم فيديو لماذا يعكسك سوق الفوركس و قت صدور الاخبار | متداولين العملات فوركس | التحليل الاساسي
بالتوفيق لكم جميعا

https://www.youtube.com/watch?v=gScCNa7qkyo

zianitrader
03-19-2017, 23:51
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته, شكرا لك اخي الكريم على مشاركتك لنا هذا الموضوع القيم
للاسف يعكس السوق عكس الاخبار و هذا امر غير منطقي

zizoo99
03-20-2017, 07:53
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على هذا الفيديو فيا اخى هو السوق عارفك منين علشان يعاكسك ولا يبصبصلك حتى المشكله فى المتداول نفسه التداول اما حمار او بيفهم و ده مربط الفرس مش كل حاجه نرميها على السوق و صناع السوق

yousee
03-20-2017, 17:00
الفوركس يعكس أتناء صدور الأخبار لأن الأخبار هي أكبر قوة في سوق الفوركس لأنها هي التي تعتبر وقود هدا السوق لهدا ركز جيدا قبل أن تفعل أي شيء

zianitrader
03-20-2017, 19:33
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته, شكرا لك اخي الكريم على مشاركتك لنا هذا الموضوع القيم
لتجنب كل هذه المخاطر من الافضل حماية الصفقات قبل صدور الاخبار و تجنب التداول اثنائها

zunebha
03-20-2017, 19:35
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته
اخي الفاضل سوق الفوركس في تغير يومي وجب علينا اتقان التحاليل جيدا.
بارك الله فيك على الفيديو الجميل بالتوفيق .

him
03-20-2017, 20:03
السلام عليكم ورحمه الله
بارك الله فيك علي هذا الفيديو وهو السوق عارفك منين علشان يعاكسك ولا يبصبصلك حتي المشكله في المتداول نفسه التداول اما حمار اوربيفهم وده مريض الفرس مش كل حاجه ترميها علي السوق وصناع السوق تقبل مروري وتحياتي لكم جميعا بالتوفيق لكم

doaa sary
04-20-2017, 16:34
وقت الاخبار مفيش اى احترام للتحليل الفنى
ممكن تلاقى ديل شمعه 50نقطة واكتر
تتمرجن الاول بعدين السعر يرؤوح لهدفك
عشان كدا بننصح بعدم الدخول وقت الخبر ممكن بعد او نتفرج احسن