PDA

View Full Version : تجربة مفيدة

mahmoud552
03-20-2017, 16:06
أنا اشتغلت برافعة مالية 1 :1 لمدة ثلاث سنوات لمن يريد التجربة علي زوج اليورو دولار و كان الربح في حدود 12 % و أحياناً بيقل سنوياً و ممكن يوصل ل 8 % يعني من الأخر اللي هيشتغل بالرافعة دي يسيب الفوركس لمجال عمل أخر.

بالنسبة للتجربة التانية هي طريقة عملي علي الحساب الكبير اللي عندي اللي هي مضحكة جداً لكن فعالة و مربحة و كان ربحي السنوي منها في حدود من 80 إلي 120 % لمدة حوالي 10 سنين.
أنا بدخل زوج اليورو دولار فقط في الإتجاه الأقوي كل 30 أو 40 نقطة بانتظام يعني لو الإتجاه بيع فأنا ببيع كل 30 او 40 نقطة بدون النظر إلي شئ فقط بضع أوامر معلقة و كل يوم أو اتنين بدخل أقفل الأوامر المفتوحة و احط غيرها.
وجدت من الطريقة دي راحة بال كبيرة و تحرر من الضغط النفسي للفوركس و بسيب الزمن بس يعلي الحساب لأني بدخل بكميات صغيرة بدون ستوب و بتحمل انعكاس يوصل ل 2500 نقطة و هذه الطريقة هي قمة الراحة و كل ماتفتح المنصة هتلاقي أرباح تقفل عليها و تحط أوامر تاني و علي فكرة بشوية صبر هتلاقي نفسك وصلت إن شاء الله.

أنا حبيت أفيدكم بس و أتمني تحققوا أرباح جيدة

zianitrader
03-20-2017, 18:47
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته, شكرا لك اخي الكريم على مشاركتك لنا تجربتك الخاصة
بالتوفيق اخي تمنياتي لك بالمزيد من الارباح و النجاحات

zeze2017
03-20-2017, 19:00
https://www.youtube.com/watch?v=oFQKcgt1Eck

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ----------------------‫أفضل استراتيجية فى الفوركس لربح الاف الدولارات يوميا بنقاط دخول وخروج محددة‬‎

ziedncir
03-20-2017, 19:01
السلام عليكم و رحمة الله و براكاته
اخي تطترقت الي موظوع هام لقد استفدت كثيرا و قد افدت الكثير ايظا جزاك الله خيرا
تقبل مروري