PDA

View Full Version : اكسبيرت خطييييييييييييير يحقق ربح 40$ يوميا

alalbet
03-26-2017, 14:35
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اقدم لكم أكسبيرت رائع للغاية
الاكسبيرت هو التداول الالى دون تدخل بشرى والاكسبيرت الى معايا فوق الرائع
وبيحقق ارباح عالية جدا
اهم حاجة الى يكسب من الاكسبيرت دا بالنص او يدعيلى
يمكن تحميله عن طريق الرابط
http://forexwinners.ru/forex/xaaron-expert-advisor/
لوجود مشكلة فى تحميل المرفقات فى الموقع
Xaaron-EA

---------- Post added at 11:35 AM ---------- Previous post was at 11:33 AM ----------

ودا كمان رابط أخر للتحميل
https://www.bestforexeas.com/xaaron-ea-review/
نسألكم الدعاء

silverfox
03-26-2017, 14:40
هل جربته اخى الكريم ام لا وكمان اية هى ادارة راس المال الخاصة بيه يعنى كام لوت لكل 100 دولار

doaa sary
03-26-2017, 15:44
زى الرد اللى قبلى هسئلك انت مجربة
ولا منزلة وخلاص من االنت
اول مرة اسمع عنه هجربو الاول ع حساب تجريبى معرفش انستا بتقبل الاكسبرتات ولالا
مشكور عليه

bakmosta
03-26-2017, 15:57
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
في عالم الفوركس يوجد بعص الاسبرتات التي تحقق ارباح جيدة في السوق و لكني شخصيا ال احب التداول بالنظام الاىلي لانه ممرجن للحسابات .

zianitrader
03-26-2017, 17:05
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته, شكرا لك اخي الكريم على مشاركتك لنا هذا الموضوع القيم
لكن شخصيا لا افضل الاكسبيرتات, احب التعلم و الاستفادة فقط

khalihanna
03-26-2017, 17:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا اخي الكريم على المعلومات طبعا امر جيد ونتمنى لكم التوفيق والمزيد من الشرح ليستفيد الجميع

احمد فرحان منصور
03-26-2017, 18:05
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاتة الاستاذ الكريم هذا الاكسبريت هل حقا يحقق هذا الربح وبشكل يومي وثابت تقبل مروري واحترامي لك

shimaa3434
03-26-2017, 18:10
هل تم تجربة الاكسبيرت على الحساب التجريبي طيب اي هي المؤشرات المستخدمة فيه على العموم شكرا لك جاري التحميل وتجربته على الحساب التجريبي

Adnan Mustafa Kamel
03-26-2017, 18:16
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
بارك الله تعالى يا اخى على هذا الموضوع لا احد يجرب على حساب حقيقى حتى لا يخسر فقد يكون غير جيد وقد يكون جديد جدا وباتلوفيق للجميع وان شاء الله تعالى سوف يستفيد من الكثير من اعضاء المنتدى وبالتوفيق للجميع

snnaky
06-03-2017, 18:22
ياة ما المنتدى مليان اكسبيرتات ومؤشرات انما الفايدة هى التجربة هل فعلا انت جربتة طبعا انا اشك لأنك لو جلاربتة كنت شرحتة والفايدة مش فى الأكسبيرت اللى تشتغل علية عميانى مهو لازم تعرف هو استراتيجيتة اية مهو كل اكسبيرت بيشتغل من خلال فكرة او نظام على حسب رغبة اللى عمل امة انت عرفت اية بقى من كل دة طكبعا ولا حاجة وانا متأكد انة ولا حاجة ولو كان غير كدة كنت شرحتة واعطيتنا علية بعض المعلومات انما نظام المحولجية انقل انقل