PDA

View Full Version : كيف تحمي نفسك من النصب في الفوركس

soliman12
04-04-2017, 20:57
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اتمنى لكم مشاهدة ممتعة والارباح والتوفيق
ومزيد من التقدم
اسالكم دعوة لى فقط ولوالدى بظهر الغيب
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

https://www.youtube.com/watch?v=ExOfyKTODoY

michael1
04-04-2017, 21:39
وعليكم السلام ورحمه اللة وبركاته
صديقى الغالى فى المنتدى الكريم
انا اعتدق انه فيه الكثير من الاشخاص الذين اتنصب عليهم فى الفوركس
من خلال ادارة الحسابات

yousee
04-05-2017, 13:21
لكي تحمي نفسك مين النصب في الفوركس هو أن لا تدخل في شركة وساطة دون أن تكون متأكد من نزاهتها لأنه يوجد الكتير من الشركات تعتبر نصابة

omaryos
04-05-2017, 13:59
ما أجمل العيش بين أناس احتضنوا العلم و عشقوا الحياة ... لك يا معلمنا الغالي كل التقدير والاحترام ونتمنّي لك دوام الصحة والعافية.

hany1978
04-05-2017, 21:50
بسم الله الرحمن الرحيم
اخى الكريم اود شكرك على موضوع كيف تحمي نفسك من النصب في الفوركس النصائح المهمه والغاليه التى تساعد المبتدئين
وانا واحد منهم واود شكرك على المجهود فى فيديو وف انتظار المزيد
اتمنى لك المزيد من التقدم

snnaky
06-07-2017, 23:53
موضوع جيد بس دة مكانة فى النقاشات العامة يعنى مش هنا والحقيقة احنا للأسف بنعمل كدة نوع من انواع العشوائية فى المواضيع ومافيش اى مراعاة للأقسام وخصائصها ودة مش صح فياريت كل واحد يهتم بمواضيعة ويعرف ازاى يهتم بها من فضلكم اهتموا بالمنتدى واهتموا بالمواضيع الحكاية مش بونص وبس لازم كمان نهتم بالمصدر اللى بناخد منة البونص واستمرارة

mohamed ebrahim khatab 1
06-08-2017, 00:22
بسم الله الرحمن الرحيم
اخى الكريم اود شكرك على موضوع كيف تحمي نفسك من النصب في الفوركس النصائح المهمه والغاليه التى تساعد المبتدئين
وانا واحد منهم واود شكرك على المجهود فى فيديو وف انتظار المزيد
اتمنى لك المزيد من التقدم

Ebrahim0
06-08-2017, 00:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا لك اخى على هذه المعلومات الطيبة انا اعتقد ان الشركات هى التى تكون نصابة لذلك عليك ان تتأكد من الشركة التى تتعامل معها شركة انستا هى شركة محترمة وممتازة بكل المقاييس