PDA

View Full Version : كم من الوقت تمضيه يوميا في الفوركس ؟

hoodhood700
04-12-2017, 18:12
انا عن نفسي مفيش حاجة اقدر احدد انا بقعد قد اية في السوق ساعات بقعد كتير لما يكون في فرص ولكن لما السوق بتبقي فية الفرص قليلة طبيعي بيبقي دخولي اقل وبالنسبة لموضوع تحقيق ارباح في وقت ضئيل في حاجة اسمها ادارة راس المال في سوق الفوركس موجودة في الويبنارات من غيرها ميش هتعرف تاخد ربح في السوق لكن موضوع الارباح الكبيرة في وقت قصير دا نهايتة المعروفة الخسارة

Ayman Abdellatif
04-12-2017, 21:48
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
هو سؤال غير مهم اخى الكريم ف الوقت يختلف من شخص لاخر هناك من يفتح الفوركس ساعة واحدة فى الاسبوع و يقوم بعمل صفقة واحدة مدروسة و هناك من يتابع السوق على مدار نصف اليوم عموما انا اخصص له 8 ساعات يومية حال اذا كان السوق متحرك و يمكن الاستفادة م فرص جراء هذا التحرك اما لو كان السوق خامل فاكتفى بمتابعة الاخبار فقط

doaa sary
04-28-2017, 20:01
انا طول االيوم فاتحه المنتدى وبعمل ردود شوية ارتاح شوية وافتح المنصة اتابع شوية لو فاتح صفقات
وهكذا وشوية اشوف الاجندة الاقتصادية يعنى ممكن نقول من 3ل5سعات يوميا

snnaky
04-28-2017, 21:06
طب هو اسمحلى انت لو عرفت انا وقتى كام ساعة على النت انت حتستفيد اية ولا هو تضيع وقت وخلاص ؟؟ مش نبطل مواضيع هايفة وتخليك فى نفسك افضل اصل انت لو عرفت مثلا انى بقضى 10 ساعات انت حتستفيد اية حتكسب 10 دولار مثلا لو قعدت نفس الوقت ؟ اكيد لا ولا حتخسر لو امضيت وقت اقل اذن موضوع هايف وسطحى وملوش تلاتين لازمة

zakariacr07
05-12-2017, 19:15
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

الوقت الذي أمضيه يوميا في الفوركس مابين 10 ساعات و 15 ساعة أخي الفاضل