PDA

View Full Version : الفوركس بالنسبالك اية ؟

mahmoud552
04-14-2017, 14:50
كتير هنا بشوف ان الناس بتقول ان الفوركس هو عملها ودا طبعا شايفه مش صح
لان انا عن نفسى دخلت الفوركس عشان يكون ليا
عامل اضافى وعامل مساعد مالى ولكن ليس اساسى لانى مينفعش اربط
حياتى على شئ معرض للخساره فى اى وقت وملوش ربح ثابت
شهرى يقدر يخلينى اعتمد عليه شهريا
وانتو رايكم ايه

mohamedhamed
04-16-2017, 03:39
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تمام كلامك سليم
شكرا المعلومه المفيده

جزاك الله خيرا وان شاء الله نرتقى بهذا المنتدى

الرائع ونحقق له ولنا النجاح الدائم

soliman12
04-16-2017, 08:32
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف المرسلين سيدنا محمد صلى الله علية وسلم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الفوركس فرصة كبيرة لتحسين المستوى

Adnan Mustafa Kamel
04-16-2017, 10:26
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
بارك الله تعالى يا اخى على هذا الموضوع الفروكس بالنسبة لى انا عمل وان شاء الله تعالى سوف يستفيد من الكثير من اعضاء المنتدى وبالتوفيق للجميع

hany1978
04-16-2017, 10:40
بسم الله الرحمن الرحيم
اخى الكريم اود شكرك على موضوع الفوركس بالنسبالك اية النصائح المهمه والغاليه التعلم والمعرفة طريق الاحتراف التى تساعد المبتدئين
التعلم والمعرفة طريق الاحتراف وانا واحد منهم واود شكرك على المجهود فى كتابة المقال وفى انتظار المزيد
شكرا لمجهودك وتقبلو مرورى
اتمنى لك المزيد من التقدم

Mahmoud salman
04-16-2017, 11:12
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتو مرحبا اخي الحبيب ارجو ان تتقبل مروري واود ان اشكرك علي هذا الموضوع الرائع الذي قد استفت منه كثرا وبالتوفيق والنجاح للجميع ان شاء الله

yousee
04-16-2017, 12:01
الفوركس بالنسبة لي شيء رائع جدا غير لي حياتي وغير لي أفكاري وكدلك جعلني أن أكون إيجابيا جدا و أن أعتمد على نفسي ليس على الدولة

snnaky
04-16-2017, 13:25
التعليم هو اقصر الطرق كي تنضم لصفوة متداولي الفوركس. وبغض النظر عن اهدافك النهائية, فانك ستصل لمستوى هذه النخبة بشكل اسرع كلما تحصلت على تعليم راقي في تجارة الفوركس. خذ وقتك لاستعراض الخيارات المختلفة قبل ان تقرر بشان الجهة التي يمكنك الوثوق بها في الحصول على احتياجاتك في التعلم. حضور ندوات الفوركس سوف تساعدك في اختصار منحنى التعلم الخاص بك وبشكل جذري.

Ahmed youssef elgareb
04-16-2017, 20:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .... الفوركس بالنسبالي لحد دلوقتي حرقه اعصاب وخسارة بدون ربح وحظ سيئ جدا جدا للاسف