PDA

View Full Version : متيجى نــضـحك الادارة ؟

eletrebi
08-04-2012, 06:25
يالا نضحك الادارة

لو مر عليك موقف يضحكك قولو هنا خلى الادارة وهى بتراجع التوبكات تضحك شوية

عشان الله يكون بعونهم بصراحة عند مراجعة الردود

يعنى لو انا مكانهم هيجلى ملخونيا فى البلخونيا ومحدش يسالنى يعنى اية عشان انا مش عارف

webtech
08-04-2012, 06:33
مرة اغلقت برنامج الميتا تريدر بالليل و نسيت اضع ستوب لوس و في الصباح وجدت 0,09 اورو في حسابي بعدما كان 250 اورو ههههههههههههههههه

مالك قلبى
08-04-2012, 07:08
هو موقف بسيط فى بداية اشتراكى على فوركس

انى كل ما ادخل المنتدى على المواضيع افتح نفس الموضوع لان عنوانه كان ملفت
وبعدها اتذكر اننى قراته من قبل لما زهقت
ذكاء
هههههههههههههههههههه

alaoui11
08-04-2012, 07:19
هههههههه عندما أرى موضوع فيه الكتير من الردود أشك أني وضعت فيه رد سابقا
هههههه الحقيقة أقول ممكن أضع رد جديد و تقول الادارة انه يغش ههه و بالتالي اجد لازما مراجعة كل ردود الموضوع

mostawda3
08-04-2012, 07:33
هههههه الحقيقة أقول ممكن أضع رد جديد و تقول الادارة انه يغش ههه و بالتالي اجد لازما مراجعة كل ردود الموضوع

هههههه نفس الشيئ يحصل معي
وفي موضوعين أعدت الرد فيهم لكن بكلام اخر
لو قرأت الردين ستقول أني كداب هههههههه

mizoxavi
08-04-2012, 07:36
انا ما يعجبني ان افحصه هو المواضيع التي تكون فيه ردود كتيرة وهدا على ما اظن ان كل عضو يريدها ليعرف ما كتب هدا وهدا و يتعلم منهم

alaoui11
08-04-2012, 07:36

نعم اخي العزيز اعتقد الكتير يسقط في فخنا هذا و للاسف لا حل له
ههههههه الكتير من الوقت يضيع لنا فقط في مراجعة ردود المواضيع

y4x
08-04-2012, 08:23

ذكاء
هههههههههههههههههههه

اضحك الله سنك

انا كنت شوفت موضوع وعجبنى جداا

وبعد ما كتبت رد ببص لاقت نفسى رد علية قبل كدة وكان نفس الكلام ضحكت على نفسى ومسحت اللى كتبتة

المشكلة انى كان رد طويل دلوقتى اتعلمت ادور قبل ما اكتب

شكرا على موضوعك الجميل

elking
08-04-2012, 08:28
معاكوا حق فعلا يارجالة لان المنتدى ممكن يعتقد ان الشخص بيضع كوبى بيست للردود وده مبيحصلش اصلا

engshady
08-04-2012, 17:26
مره يوم الاحد كنت مفكره يوم الاثنين وكنت متعصب جدا لان السوق معلق عندي
ومفكر السيرفر بتاع الشركه معلق لكن اكتشفت بعدها ان السوق لسه قافل وان اليوم ده كان يوم الاحد

kingman
08-04-2012, 17:30
مره يوم الاحد كنت مفكره يوم الاثنين وكنت متعصب جدا لان السوق معلق عندي ومفكر السيرفر بتاع الشركه معلق لكن اكتشفت بعدها ان السوق لسه قافل وان اليوم ده كان يوم الاحد ههههههه كتير بيبقى الواحد فى التوهان انا عن نفسى ساعات بيحصلى اجى اعدل الهدف او الأستوب واضغط لتنفيذ الأمر الاقى الصفقة اغلقت اتجنن بعدها بس بعد كده بلاحظ انك اخطا وبدل ماضغط على امر التعديل اكون ضغط على امر الأغلاق هههه توهان

derfcase
08-04-2012, 18:32
اعتقد اخي الكريم
ptc001
انا من الممكن ان نفعل ذلك و لكن في القسم المناسب الخاص بالفري توبيك
و هو مخصص لكافة المواضيع سواء الكوميدية او غيرها
و لكني لا اعتقد اننا من الممكن ان ندرج مشاركات من هذا القبيل في هذا القسم - نظرا لان قسم للحديث العام عن الفوركس فقط

Shady Moustafa
08-04-2012, 18:41
هههههههه عندما أرى موضوع فيه الكتير من الردود أشك أني وضعت فيه رد سابقا هههههه الحقيقة أقول ممكن أضع رد جديد و تقول الادارة انه يغش ههه و بالتالي اجد لازما مراجعة كل ردود الموضوع عادى لو ردك مختلف مفيش مشكله وخصوصا لو انت بترد وبتناقش الناس اللى ردت على الموضوع يعنى مثلا ممكن الاول ترد فى الموضوع وبعدين تلاقى واحد بعديك رد ورده معجبكش وكلامه غلط فتحط رد تانى وتفهمه وهكذا ويحصل نقاش

hmadi
08-04-2012, 19:49
انا مره عامل روحي ذكي
كل ما حسابي قريب يتمرجن اعمل ايداع واخسر
ففكرت قلت يا عم ما اغلق الصفقه واريح دماغي

salah.bmw
08-05-2012, 02:56

انا بظن انو اكتر موضوع رح يضحك الادارة انك كل ما بتدخل بتراجع كل التعليقات علشان تعرف اذا انت علقت على الموضوع او لا مع العلم انو اي موضوع انت معلق عليه من قبل بيظهرلك اشارة يعني انت مش محتاج تراجع كل الردود علشان تعرف رح يبان عليك من الاول :)

mohamed farag
08-05-2012, 03:02
ههههههههههههههههه واللهي انتو ناس زي الفل

MrDeloma
08-05-2012, 03:04
انا مره دخلت الميتا تريدر و فتحت صفقة و اليوم كان هو الأحد
لكنني لم اخد بالي من التاريخ ، و يوم الإثنين فتحت الحساب لقيته طاااااااااار
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هه

eletrebi
08-06-2012, 04:50
انا مره دخلت الميتا تريدر و فتحت صفقة و اليوم كان هو الأحد
لكنني لم اخد بالي من التاريخ ، و يوم الإثنين فتحت الحساب لقيته طاااااااااار
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هه

ههههههههههههههههه طار طار ف المطار
المهم يكون على حساب الديمو

nrgslawi
08-06-2012, 05:53
انا مرة كان النت ضعيف ورايت احدى صفقاتي رابحة اغلقتها وعندما نفدتها وجدتها خاسرة ب5 دولار

hamzah krishan
08-06-2012, 05:58
ياسيدي لازم الواحد من ساعه للتاني يروح عن نفسه من خلال لاضحك لان الجو رح يكون متوتر الله يبسطك يا حج

MohamedAdel
08-06-2012, 05:59
عندما أرى موضوع فيه الكتير من الردود أشك أني وضعت فيه رد سابقا ذكااااااااااااااااااااااا ااااااااااء

Meerak
08-06-2012, 06:55
فكرة حلوة ، كنت فتحت صفقة قبل كدة وكان ناقص على الصفقة 10 نقط والحساب يمرجن تماما
فالمنصة اللى كنت بتابع السعر عليها عدت العشر نقط فطبعا زعتل وقلت خسرت كل حاجة وقعدت يومين مبفتحش حاجة عن الفوركس وتالت يوم بفتح الحساب كدة بالصدفة
لقيت الصفقة لسة مفتوحة وعاملة مكسب كبييييير كمان ههههههه

---------- Post added at 03:55 AM ---------- Previous post was at 03:52 AM ----------

ذكاء
هههههههههههههههههههه

لحل المشكلة دى يا شباب جمب كل موضوع على الشمال قبل عنوان الموضوع
هتلاقى مربع وفيه ظرف كدة طالع منه ورق لو لقيت على المربع ده دايرة خضراء وفيها سهم ابيض ده معناه انك شاركت فى الموضوع ده قبل كدة
ولو ملقتش ده معناه انك مكتبتش مشاركات فى الموضوع ده قبل كدة وحتى لو وقفت بالماوس على الداير الخضراء هيوضحلك انك ليك مشاركات فى الموضوع

mage
08-06-2012, 07:18
هههههههههههههه موضوع جامد جدا والله انا عمال اقرا فى المشاركات مضحكة جدا وانا شخصيا لا اتذكر موقف حلو دلوقتى او مضحك ولكنى اتذكر ان الموضوع هذا مميز جدا ومة حلاوته الادرة هتقفله لانه مخالف للقسم ههههههههه رخم اوى

walied
08-06-2012, 07:36
فكره حلوه اننا واحنا مشغولين نهزر ونضحك علشان منزهقش بسرعه ونمل

noureen
08-06-2012, 10:15
انا اكتر موقف بيضحك للاسف بيتكرر كل يوم
انا بخاف من القطط اصلا و ماما عندها على الموبيل بتاعها صوت قطه
كل ما اعمل اى حاجه متعجبهاش تشغل صوت القطه العجيبه انك اجرى منها
كان الموبيل دا هو القطه لدرجه انى مره طلعت فوق الدولاب خوفا من الصوت اللى على الموبيل

Mohamed90
08-06-2012, 13:25
هههههههههههههه موضوع جامد جدا والله انا عمال اقرا فى المشاركات مضحكة جدا وانا شخصيا لا اتذكر موقف حلو دلوقتى او مضحك ولكنى اتذكر ان الموضوع هذا مميز جدا ومة حلاوته الادرة هتقفله لانه مخالف للقسم ههههههههه رخم اوى

السلام عليكم اخي العزيز موضوع جميل و مرفه عن القلب و بطبع توجد بعض الاستفسارات التي ممكن تبقى مضحكة
و اغرب ما لفت انتباه كتابة بعض المواضيع خاصة بالجن و العفاريت و تحكمها في السوق ههه تحياتي

s.n
08-10-2012, 18:04
السلام عليكم
فكرة جميلة أخي للابتعاد عن الروتين قليلا رزقنا الله و ايايكم بأيام كلها فرح و سعادة

silver
08-10-2012, 22:42
ههههههههم

هم اصلا ماعندهم وقت يقعدوا في هذا الموضوع

ربنا يعين الجميع ان شاء الله

Gravity
08-10-2012, 22:51
انا اشوف يالغالي لو كتبته في قسم الدردشة افضل ^^

simo patrik 9
08-10-2012, 22:52

hwida nada
08-10-2012, 22:55
هههههههههههه انتا صح الواحدة فينا ممكن تفضل تكتب رد وتلاقيها رادة عالية قبل كدة ههههههههههههه

y4x
08-10-2012, 23:55
انا بظن انو اكتر موضوع رح يضحك الادارة انك كل ما بتدخل بتراجع كل التعليقات علشان تعرف اذا انت علقت على الموضوع او لا مع العلم انو اي موضوع انت معلق عليه من قبل بيظهرلك اشارة يعني انت مش محتاج تراجع كل الردود علشان تعرف رح يبان عليك من الاول :)

فين يا اخى

انا دورت ومعرفتش

يا ريت اللى يعرف يقولى بيقولو على الشمال في كلمة ممكن تعرف منها انت ردت ولا

دورت كتير لما تعبت ومعرفتش

islam96
08-17-2012, 22:02

يوجد إشارة خضراء على المواضيع التي قمت بالرد عليها ، ستساعدك في كشف المواضيع التي قمت بالرد عليها

شكراً لصاحب الموضوع
وأنا صراحة لا أذكر موقف مضحك الآن

hossam hossam
08-24-2012, 18:01

هههههههه فعلا نفس المشكله اقع ممكن اضع ردين ومختلفين بس الاداره بتطلع جدع ومش بتحذف اي رد
والله العظيم مش بقه قاصد لكن مش معقول افتكر كل المواضيع الي وضعت فيها ردود

ibrahimhabony
08-24-2012, 18:57
ههههههه اسعد الله قلوبك كما تحاولون اسعاد الاخرين
وادام الله عليك الابتسامة وعلى كل من تحبون

qorrow
08-24-2012, 19:54
أعز أصدقائي كان يتاجر في الفوركس و كنت أنصحه أن يبتعد عنها ﻷنها حرام و كدت أن أقاطعه واليوم أنا معه في المنتدى هههههه

kashif
08-24-2012, 20:02
انا ما يعجبني ان افحصه هو المواضيع التي تكون فيه ردود كتيرة وهدا على ما اظن ان كل عضو يريدها ليعرف ما كتب هدا وهدا و يتعلم منهم

ahmed samir
08-24-2012, 20:10
هو يوجد اوقت كثير نعقد ان السوق معلق ونفكر انى الشرة اقفل السرفير بتاع الشركة وبعد كل هذا نكتشف انى السوق لس قافل تعاملات اليوم

Amer_alajalen
08-24-2012, 20:14
نعم اخي العزيز اعتقد الكتير يسقط في فخنا هذا و للاسف لا حل له
ههههههه الكتير من الوقت يضيع لنا فقط في مراجعة ردود المواضيع

هنالك سهم أخضر يظهر على ايقونة الموضوع الذي توجد لك مشاركة فيه

face book
08-24-2012, 22:10
مره جيت اقفل البرنامج قفل علي صباعي ههههههه
طبعا بهزر ولكن موضوع ممتع بجدوحصل معي مواقف كثيره لكن هنا مش مكانها

hesham itch
08-28-2012, 11:16
بالفعل الموقف هو انى لما فتحت الموضوع ده امبارح وضعت رد غير ده كليا لكن لما صحيت
الصبح وجدت ان الرد لما يضاف وبحاول اضيف الرد دلوقتى لخامس او سادس مرة

ehab
09-07-2012, 08:48
انا هقول موقف مش حصل معايا انا شخصيا لا ده حصل مع واحد صاحبى هوا اانا ليا صديق هنا ف الفوركس بس داخل باسم بنت عشان صحابنا هنا كتير وبينقو بصراحة على عدد الردود الى بيعملها فكل يوم يلاقى كم من طلبات الصداقة والرسائل الرومانسية من الاعضاء مشاء الله الاعضاء فى حالة هيام عالية اانا مش بسيح للاعضاء انا بس حبيت اقول الموقف بس بصراحة كل لما اشوف الرسايل اقعد اضحك ههههههههههه زى ميكون شات مش منتدى للشغل

zasd
09-09-2012, 02:04
اضحك الله سنك

وبعد ما كتبت رد ببص لاقت نفسى رد علية قبل كدة وكان نفس الكلام ضحكت على نفسى ومسحت اللى كتبتة

شكرا على موضوعك الجميل

dina
09-09-2012, 05:59
كنت كاتبة موضوع هنا فى مرة ولاقيت ردود كتيرة اوى فى الاول بس مستفدتش منها اى حاجة
كان الموضوع عبارة عن سؤال حسيت ان الكل بيكتب رد علشان ال10 سنت وبس بس اخيرا فى حد فادنى الحمدلله
كان نفسى اقوله نورت المحكمة ههههههههههههه

mido_king20069
09-09-2012, 06:26
هههههههههه انا حصلت معي مواقف كثير غير مضحك مره عملت المستحيل عشان اخد بونص من
الشركه رفعت ليهم صوره البطاقه وصل نور وحاجات كثير بعد ماتم التفعيل ادو لي 8 دولار بونص
في اول صفقه خسرتهم كلهم

2x1
09-09-2012, 06:32
مرة واحد مخنوق جدا من الدنيا قام لقي الفورس قدامة عشان يفش غلة فية ويطلع كل همة فتجارة الفركس وربح الاموال عشان يحاول ينسي اللي فية معلش مخنوق شوية:(

ayman.shosha
09-09-2012, 08:12
صراحة اخوانى الاعزاء عملت موضوع على المنتدى وطبعا المواضيع بتتأخر حتى تراجعها الادارة
بعد فترة لفت انتباهى موضوع دخلت لأرد عليه وانا متحمس
ثم اكتشفت اننى من كتب الموضوع
هههههههههههههههه
مع العلم اننى اقسم بالله عمرى ماعملت فى المنتدى كوبى باست غير مرة واحده وقفشتنى الادارة ومن وقتها حرمت
بس اقول اية بقى الزهايمر ربنا يشفى كل مرضى المسلمين

hassan347
09-09-2012, 08:23
السلام عليكم ورحمه الله

انا بما انى مبتدئ ومكنتش اعرف انى لازم اقفل الصفقه قبل ما اخرج وكنت فاتح منصه تداول فى موقع غير الميتاتريد

وقاعد بقى عمال اتابع وبكسب ومدى لنفسى احساس ان متاجره حقيقى مش ديمو ولما وصلت لحد معين فرحت وروحت قافل الصفحه على اسااس انى كده خرجت وخدت المكسب ونمت وصحيت وبدخل بقى الحساب علشان اكمل ربح

فجأءه ببص لقيت خسرت اللى كسبته وخسرت الرصيد كمان مع العلم ان الحساب تجريبى وكان فيه 50 الف دولار

بس ساعتها حمدت ربنا ان هزار وتجريبى مش حقيقى وحمدت ربنا برضو انى قبلت حاجه زى دى علشان متقبلنيش فى الحقيقى واخسر بجد

keko
10-12-2012, 17:43
طبعا موضوعك حلو وجديد وبصراحه الواحد يا ما ضحك علىنفسه من كتر الموابقف الغريبه الى اقابلته فى البدايه التعامل معه الفوركس و
فى مشاركتى للردود وبصراحه هناك ردود للاعضاء اصلا فى متتهى الغرابه بجد تخلى الواحد يضحك من كتر كلامهم

samy
10-12-2012, 17:51
السلام عليكم
معاكوا حق يا رجاله فى موضوع التكرار ده
حصل معايا مرتين هههههههههههههههههه

علاء بدران
10-12-2012, 17:57
بصراحة هو موقف بسيط انى لما الاقى موضوع جديد مش عارفة بكسل
انى اقراة واقرا الردود عشان افهم الموضوع

ramzy sayed
10-15-2012, 19:27
انا مرة كان عندى فرح واحد صحبى وفتحت صفقة يورو دولار وكانت بيع
وسبتها ونزلت رحت الفرح الموضوع ان الفرح كان سفر وسافرت 3 ايام
وسبت الاكونت متبعتهوش رجعت لقيت بيقلى رصيدك بخ مارجن كوول
هههههههه

eletrebi
10-19-2012, 01:36
انا مرة كان عندى فرح واحد صحبى وفتحت صفقة يورو دولار وكانت بيع
وسبتها ونزلت رحت الفرح الموضوع ان الفرح كان سفر وسافرت 3 ايام
وسبت الاكونت متبعتهوش رجعت لقيت بيقلى رصيدك بخ مارجن كوول
هههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههه حلوة بخ مرجن كول دى
ومعملتش استوب لوس لية يا فالح عشان مكنش يبخ مرجن كول

ahmedsaied
11-03-2012, 04:14
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يعنى ساعات بلاقى نفسى رديت على موضوع اكثر من مرة ومش باخد بالى بس ربنا يستر شكلنا هنتسوح هههههه

بكره احلى
11-03-2012, 14:04
ياه نفس اللى حصل معايا انا لسه مشتركه بقالى يومين فتحت موضوع 3 مرات لفت عنوانه انتباهى واول ما اقرا البدايه افتكر انى رديت عليه

محمود شبايك
12-30-2012, 22:00
لو سمحتم ياجماعة ياريت الموايع تكون هادفة وفى قلب اافوركس عشان الناس المبتدئة تستفيد

AsaadSoft
12-31-2012, 08:09
بصراحة لا اتذكر اي موقف مضحك حدث معي بعيد عنك الذاكرة ضعيفة جدا يعني خارج نطاق الخدمة
ههههههه

safouane
01-19-2013, 01:25
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته اشكركم بدوري على هدا الموضوع القيم فانا قد اعجبتني هاته التحليلات
وبما انني جديد في هدا الميدان اي انني من الهواة فقد اكتشفت اشياء جديدة
مشكور على هذة المعلومات و نسال الله تعالى كل التوفيق يا اخي

marocbrm
01-21-2013, 16:18

ذكاء
هههههههههههههههههههه

يخلق الله من الشبه أربعين ... نفس ما وقع معي يا أختي ههههه

walid1
01-27-2013, 04:01
عندما أرى موضوع فيه الكتير من الردود أشك أني وضعت فيه رد

ahmedmahmoud
01-27-2013, 14:56
عريف يوم الفرح هو اليوم الذى يرى فيه العريس صحبات العروسه ويقول لنفسه والله شكلى استعجلتجواز واحده مسيطره ع جوزها جامد فقعدين قاعده رومانسيه فبتقوله كان نفسك تبقى ايه ياحبيبى قالها نفسى ابقى ازازه برفان كل ماتدوسى ع دماغها تتف فى وشكدايخة واحده بتقول لجوزها ناولنى الكمون قالها كمون ولا كصن فغزته فى بطنه ابن الظريفه وعاشت ارمله سعيده الى الابد الله الله الله كل واحده شطوره تقول نكته ويبقى ليها الاجر والثواب

عمر رمضان
01-27-2013, 15:17
ع رايك الله يكون ف عونهم بجد هم بيتعبوا ااقوي وهم بيرجعوا الردود ربنا يكون معاهم يارب
ويسير ليهم الامر ويكون سهل عليهم ان شاء الله

همس العيون
01-27-2013, 20:40
هههههههههه طيب تحب اقولك نكته خفيفه ولا تقيله
مره وحده عجوزه اوي اوي بتجري من الاسد وخايفه منه قالها ما تخافيش مش باكل نواشف

rachidqq
01-29-2013, 04:04

gehad87
01-29-2013, 09:26
مرة واحد مخنوق جدا من الدنيا قام لقي الفورس قدامة عشان يفش غلة فية ويطلع كل همة فتجارة الفركس وربح الاموال عشان يحاول ينسي اللي فية معلش مخنوق شوية:(
فكها وماتزعلش نفسك على حاجة الصحة لما بتروح مش بترجع تاني والصحة بتروع من الهم والغم
بص اللي يخنقك او يزعلك اعمله ديليت من العالم الخاص بيك هتلاقي كده اريح
وتفائل في الله خير
تفائلوا بالخير تجدوه

civil
01-29-2013, 15:14
ههههههه اه الاداره ده عملهم ربنا يعنهم عليه ويجعله في ميزان حسناتهم لان العمل عباده وربنا يجازيهم الخير

darin hamed
02-04-2013, 20:46
هههههههههه انا بقى الا ضحكنى هى الردود نفسها

buxgaineregy
02-06-2013, 05:23
اول مرة كنت بتعلم الفوركس كنت كل ما ادخل في صفقة فيها الدولار مع الين
كنت بفتكر ان اسك هو سعر الشراء فكانت هناك خسائر بالكوم
ههههههههههههه

ale50
02-06-2013, 23:36
:)

مره واحد شغال في الفوركس بقالة مده وطبعا كان علي طول قدام الشاشه شاي وقهوة وسجاير وحرق اعصاب على الاخر ، ومره وحده طب ساكت واخدوه علي المستشفي
الدكتور قاعد جنبو وقاسلو الضغط وبعدين بصلو وقالو :
كده مش حلو خالص ضغطك وصل 90
الراجل قالو : بيع بيع بيع

:)

النكته ظهرت لي واقعيه نوعا ما xD

hokagedj
02-07-2013, 03:36
خخخخخخخخخخخخ .. بادرة طيبة جدا جدا حقاا .. إن شاء الله يكون هذا و لو 0,1 ليعمل على خلق متعة للجميع

^^

ريهام الجندى
02-09-2013, 13:19
مكنتش اعرف انى لما اكتب السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة فى كل تعليق مخالفة كنت مفكراة احترام والله
جتلى مخالفة بيقولوا انى بود الرد وانا اصلا مكنتش اعرف ان تزويد الرد حاجة كويسة بس معنتش بكتب السلامو عليكو خالص بصراحة

emanrabia
03-18-2013, 12:18
لا وانت الصادق خرم فى الملة ههههههههههه
انت فاهم حاجة انا موش فاهمة حاجة

shaimaa abdalla
03-18-2013, 15:41
*مطالب الشباب الفافى:
1-اللبان التشكليس يرجع 2 تاني بدل واحدة كبيرة
2-بليز عايزين نشيل اللون الأسود من العلم ونحط البينك مثلا
3-عايزين نشيل النسراللى فى العلم عشان بيخوف موت ونحط بداله تويتي
ولكم كل المرسييييييييييي

mansourito
04-10-2013, 18:52
ان استمرار تشابه الردود يتركني اشك في امري هل انا من يكتب هده الردود
حتى بدءت كلما اكتب اي رد اتيقن باعادة قراءته 10 مرات على الاقل
ههههه

mika
05-16-2013, 21:29
والله الله يكون في عون الاداره لالنهم بيرجعو عدد كبيييييييييررر من الردود وانا بردو سعات مش باخد بالي و
اعمل رد علي موضوع عملت في رد قبل كدة
شكرا علي المشاركه

y4x
05-17-2013, 00:42
انا كنت مسافره القاهرة وكل ما اقرب شوية الاقى اليفطه اللى مكتوب عليها باقى كام ك

لما بشوفها كنت بحس انا دخله صفقه بيع لحد ما وصلت القاهرة قلت وصلت للهدف

هبه الجبوري
05-17-2013, 01:09
بجد بجد و بصراحه ربنا يكون بعونهم عشان اي حد مننا غيرهم حيزهق و يتعب و يمل بس هم بيشجعونا و يفرحونا عشان نكتب اكتر و نرد على المواضيع اكتر و اكتر بجد ربنا معاكم و ربنا يبارك لكم و يوفقكم

ezewave
05-17-2013, 07:43

نفش الشى معى فانا ملزم بقسميين فاحاول الرد بجيع مواضيعها و انتظر مواضيع الاعضاء لكى ارد يها

millions
12-15-2013, 18:11
عندما أرى موضوع فيه الكتير من الردود أشك أني وضعت فيه رد سابقا هههههه الحقيقة أقول ممكن أضع رد جديد و تقول الادارة انه يغش

fatilahcen
12-15-2013, 20:47

شكرا على موضوعك الجميل

Moro_Mezo
12-15-2013, 21:02
موضوعك حلو وجديد وبصراحه الواحد يا ما ضحك علىنفسه من كتر الموابقف الغريبه الى اقابلته فى البدايه التعامل معه الفوركس و
فى مشاركتى للردود وبصراحه هناك ردود للاعضاء اصلا فى متتهى الغرابه بجد تخلى الواحد يضحك من كتر كلامهم

user_66
04-15-2015, 22:44
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته..... بسم الله الرحمن الرحييييييييم ....
اهلا بكم اخوتى واخواتى وبكل اعضاء المنتدي الكرام كيف اخباركم
شكرا لك اخي علي الاخبار اتمني نشر المزيد من الاخبار جزاك الله خيرا
وبالتوفيق لك ولك اعضاء المنتدي الكرام ان شاء الله
تقبلوا مروري ♥♠♣♠ :peace::peace::peace::peace::peace:
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته .... وشكرا لكم جزيل الشكر ..... واتمنى المزيد...

بسمه
04-22-2015, 05:21
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركااااااااته ......
مخاطر التداول على الإنترنت
هناك مخاطر مرتبطة باستخدام الإنترنت للتداول، بما في ذلك التنفيذ، فعلى سبيل المثال، فشل الأجهزة والبرمجيات، والاتصال بشبكة الانترنت. منذ أن **cm لا تتحكم في قوة الإشارات أو استقبالها أو توجيهها عبر الإنترنت، فتكوين المعدات الخاصة بك مسؤوليتك، لا يمكننا أن تكون مسؤولين عن فشل الاتصالات، تشوهات أو التأخير عند التداول عبر الإنترنت. **cm توظف أنظمة النسخ الاحتياطي وخطط الطوارئ للتقليل من إمكانية فشل النظام، والذي يتضمن السماح للعملاء التداول عبر الهاتف.
شكرا لكم جزيل الشكر .....واتمنى ان تنال اعجابكم...
هل توافقون هذا الرأى أم لا ....

hnoga
06-10-2016, 05:12
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة ، اخي الكريم
مشكور علي هذه المعلومات و اتمني من الكل الاستفادة منها
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري

chahine
06-14-2016, 18:34
السلام عليكم مشكورين علي هذه المعلومات
ما اروع المنتدى و خاصة اعضاء المنتدى

smart vision
12-03-2016, 05:32