PDA

View Full Version : الدولار مقابل الين اليابانى

zeze2017
04-16-2017, 19:31
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته سؤال لاهل الخبره فى الفوركس اريد توقعات وتحيل فنى او كلاسيكى لزوج الدولار ين وهل فعلا الدولار الامريكى سيشهد الايام القادمه قوة ام سيضف اكثر تقبلووووووووووو مرورى

doaa sary
04-29-2017, 21:46
والله اخى الكريم انا كنت محلالاة بيع من الاسبوع اللى فات وكنت شيفاه هابط 900 او800نقطة لكن بعد الجاب اللى حصل يوم الاتنين اللى فات وصعد
لغيت السناريو وهنستنا نشوف اشارة تاكيد

yousee
04-29-2017, 22:54
الدولار مقابل ألين من الأزواج التي تحترم الترند وتحترم السوق الأزواج التي تحترم الترند هي أن تبحت عن الأزوج التي يمكن ان يتداول عليها الشخص لهدا أنا دائما أبحت عن الأزواج الواضحة في الترند

snnaky
06-24-2017, 22:50
بصراحة ولا لة اى تلاتين لازمة وبدون زعل متزعلش بس انا شايف انك شغال قشقشة بمعنى انك شغال تلم اى مواضيع واى فيديوهات بغض النظر عن انها مهمة اولا مش مهم عندك المهم انك تعمل عدد معين من المواضيع كل يوم وخلاص للشرح يعنى تضع شارت توضح علية الأداة الفنية اللى بتتكلم عنها ومراحل التطبيق علشان الأمور تكون افضل من خلال عرض شارت توضيحى وعرض تطبيق الادوات من خلالها على الشارت حتى تكتمل الأفادة

nore
06-25-2017, 01:35
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه الدولار مقابل الين الياباني