PDA

View Full Version : اسماء البنوك الالكترونيه؟؟؟

zeze2017
04-24-2017, 01:11
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته.
ما هى اسماء البنوك الالكترونيه ؟؟
هى /بنك نتلر وبنك اسكربل وبنك بيزا ولكن هذا البنك الاخير لا تتعامل معه شركه انستا لذلك لا يفضل التعامل معه
تقبلووو مروورى

snnaky
06-19-2017, 11:18
ايوة واحنا استفدنا اية يا اخ يلى مش لاقى حاجة تكتبها وتفتعل من المواضيع اى كلام عشان تعمل اى موضوع تاخد علية بونص واعمل اية بأسماء البنوك اللى كلنا نعرفها
طب لوة عاوز تعمل موضوع مفيد مش ديكور وخلاص يعنى عنوان انا مش حستفيد من العنوان اانما لو عاوز تشارك الفايدة اعمل موضوع واطرح فية الفرق بين العمولات فى البنوك دى ومن حيث الوقت والسرعة والكوميشن والعيوب والمميزات هو دة الصح انما انت فاشل اساسا وكل مواضيعك فاشلة

lionhmada
06-19-2017, 12:22
ايوة واحنا استفدنا اية يا اخ يلى مش لاقى حاجة تكتبها وتفتعل من المواضيع اى كلام عشان تعمل اى موضوع تاخد علية بونص واعمل اية بأسماء البنوك اللى كلنا نعرفها
طب لوة عاوز تعمل موضوع مفيد مش ديكور وخلاص يعنى عنوان انا مش حستفيد من العنوان اانما لو عاوز تشارك الفايدة اعمل موضوع واطرح فية الفرق بين العمولات فى البنوك دى ومن حيث الوقت والسرعة والكوميشن والعيوب والمميزات هو دة الصح انما انت فاشل اساسا وكل مواضيعك فاشلة

فعلا العضو ده مواضيعه كلها عبارة عن سطر بيقول فيه كلام معروف وبديهي او اي كلام من اجل الحصول على البونص يعني عامل اكثر من 10 الاف مشاركة في ست شهور وكلهم للاسف غير مفيدين بالمرة