PDA

View Full Version : كيف تبدء من الصفر فى الفوركس للمبتدئين التداول والربح كمبيوتر وموبايل وتوصيات فوركس

Eldawlty
04-24-2017, 05:29
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخوانى الكرام
كيف تبدء من الفوركس للمبتدئين التداول والربح كمبيوتر وموبيل وتوصيات فوركس
تقبلونى وشكرا

https://www.youtube.com/watch?v=JvxQ3jVQ7zo

selim
04-24-2017, 06:07
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهم شي في البدايه التعلم جيد جدا جدا قبل اي شيء واختيار شركه وسيطه مضمونه وقويه واداره صارمه لراس المال
تقبل مروري

ahmadelprins
04-24-2017, 13:35
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وتقبل مروري اخي الكريم وشكرا جزيلا على مجهودكم الرائع جدا وعلي هدا الموضوع الجميل وفي انتظار الجديد والمفيد كما تعودنا منكم وشكرا

ahmedomran
04-24-2017, 13:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فى البداية احب اشكر اخى صاحب المقال .
لكن معظم هذا الكلام خاطئ لانه لا يحدد اى فريم انت هتشتغل عليه وكيفية نقط الدخول وانا جربت ده وللاسف خسرته . فالرجاء تطبيق ذلك على حساب تجريبى فتره طويله قبل التداول الحقيقى ولكم جزيل الشكر

sob81
04-24-2017, 13:56
فى الاول يجب على المبتداء معرفة كل شئ عن الفوركس وكيفية يتمالتحليل على الشارت وكيفية معرفة الاتجاهات التى يتم للسعر
ان يسير فيها وكل هذا محتاج وقت ويجب عدم التسرع

snnaky
04-24-2017, 14:09
طول ما انت حتبدأ معتمد على حد تانى غير نفسك يبقى انت ضربت اول مسمار فى نعش حضرتك مهو انت حتستحلى انك تاخد توصيات بدون مجهود وتشتغل عليها وغالبا بعضها جيد وبعضها لا اقول سيء ولكن ليس مضمونا يعنى انت فاكر ان التوصية مضمونة وتكسب لا طبعا مافيش كدة اصل الفوركس ملوش كبير وافضلك انك تتعلم وتفهم عشان على الأقل يكون عندك قدرة تحكم على التوصية الكويسة واللى مش كويسة يعنى تلجأ للتوصيةلظروف مش اعتماد اساسى

alalbet
04-24-2017, 14:46
مشكور على المجهود ياغالي
بارك الله فيك على الموضوع القيم والمميز
وفي إنتظار جديدك الأروع والمميز
لك مني أجمل التحيات
وكل التوفيق لك يا رب

anas ahmed
04-24-2017, 17:44
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا لك اخي الكريم علي ما تقدمه لي و للزملاء في المنتدي من المعلومات الممتازه عن سوق الفوركس
و تقبل مروري

حمد علي
04-24-2017, 17:48
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاته مشكور علي هذه المشاركه الجميله و المفيده ومحاولتك لتبسيط الامر علي المبتدئين في الفوركس