PDA

View Full Version : فوركس | الأخبار الاقتصاديه اليوميه " مخزون البترول الأمريكى واجتماع الفيدرالى الأمريك

zianitrader
04-27-2017, 00:33
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته,
اليكم اخوتي الاعزاء هذا الفيديو بعنوان: فوركس | الأخبار الاقتصاديه اليوميه " مخزون البترول الأمريكى واجتماع الفيدرالى الأمريكى"

https://www.youtube.com/watch?v=cLlJr-3aYLY

moha-star
05-01-2017, 23:03
*الســــــلام علــــــــــــيــــكم و رحمــــة الله تعالى وبركـــــــاتـــه*

دائما ما يجب على المتداول ان يحرص على الاخبار الاقتصادية واتباعها بشكل دقيق لان لها دور كبير في

حركة السووق وخصوصا قرارات البنوك المركزية . بالتوفيق للجميع

تقبل مروري

Mr Fathy
05-01-2017, 23:43
بسم الله الرحمن الرحيم انا بتابع الحمد لله رب العالمين كل الاخبار الاقتصادية الىلى بتكون فى اليوم عشان ابقى عارف ايه الللى ممكن يحصل للعملة

zizoo99
06-01-2017, 00:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته,
اليكم اخوتي الاعزاء هذا الفيديو بعنوان: فوركس | الأخبار الاقتصاديه اليوميه " مخزون البترول الأمريكى واجتماع الفيدرالى الأمريكى"

https://www.youtube.com/watch?v=cLlJr-3aYLY

و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على هذا الموضوع فمخزون البترول الامريكى و اجتماع الفيدرالى الامريكى مصنفة من الاخبار الاقتصاديةوالهامة و التى لها تأثير قوى على عملة الدولار

hanane hanane
06-03-2017, 17:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا على الجواب واتمنى ان يستفيد بة الكثير من المبتدئين فى منتدانا الجميل واتمنى التوفبق للجميع
.....................................

Mohamed.hassan
06-03-2017, 17:30
السلام عليكم ورحة الله وبركاته مشكوور اخى على هذه المعلومات لقد افدتنا كثيرا
ولك منى كل التقدير والامتنان والشكر
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

medben
06-03-2017, 17:37
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
مشكور يا اخي على طرحك لهذه النقطة وهذا الموضوع الهام . شكرا اخي على المعلومات القيمة
تقبلوا احترامي و مروري .

snnaky
06-03-2017, 17:56
يا جماعة من فضلكم من فضلكم شوية فهم لطبيعة القسم واهتمام بالأفادة حضرتك انت او غيرك بتعملوا عشوائية فى المواضيع كدة حضرتك دة قسم تعليمى
مش قسم للأخبار وان كان موضوعك ومعظم لايمت بصلة ولا هو شرح وتعليم يعنى حاجة كدة ملهاش اى ستين لازمة كلام فارغ منقول وبس ولا شرح نستفيد منة وشارتات ولا تحليل مفهوم وعلية دليل عملى وبعدين الأخبار لها قسم ممكن حضرتك تكتب فية الخبر اللى انت بتنقلة انما مش هنا من فضلك لو سمحت

anas ahmed
06-03-2017, 18:49
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا لك اخي الكريم علي ما تقدمه لي و للزملاء في المنتدي من المعلومات الممتازه عن الاخبار الاقتصاديه و تأثيرها علي سوق الفوركس
و تقبل مروري