PDA

View Full Version : نظام الفوركس

zeze2017
04-29-2017, 07:13
الســــــــــــــــــــلا م عليــــــــــــــــــــــ كم ورحــــــــــــــمه الله وبركــــــــــــــــــــا ته نظام سوق تداول العملات الاجنبيه ان لست الوحيد فى السوق هذا السوق منظومه كبيره تتالف من مؤسسات وشركات كبرى وبنوك وغيرها من المتداولين الكبار

bebars zolfakar
04-29-2017, 09:21
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
الفوركس وهوا تداول العملات الاجنبية لكن لابد من دراسة وتعلم لاساسياتة ومعرفة انواع التحليل
تقبل مرورى وتحياتى
شكرا لكم

snnaky
06-23-2017, 16:48
يا اخى اسمك اية انت مش عارف انت فاكر انك قاعد فى مدونة شخصية ولا اية انت يا اخى فى منتدى والمنتدى دة لة شروط وقوانين ونظام وفهرسة وارشفة وحضرتك بالشكل دة غير حريص على اى حاجة الحكاية مش مواضيع وخلاص حضرتك ترميها وترصها
انت مطالب بعمل مواضيع هادفة وفى سياق القسم مش ىاى هبل فى الجبل كدة زى ما انت عامل
لازم الموضوع يكون مهم ومفيد وانت بتتنقل اى كلام وخلاص اية علاقة الكلام دة بالفوركس والتعليم

omar eldakhly
06-23-2017, 16:56
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ايوا فين المعلومه فين وجهه الاستفاده ؟؟ ي صديقي هناك قوانين للجروب هذا الكلام هراء تقبل مروري

mostafa24fa
06-23-2017, 17:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي. الفوركس عالم واقعي ومضمون. ليس بالصعوبة اللتي ينضر اليها البعض بل سهل جدا بس يجب وضع استراتجيات واحتمالات لكي لا يقع المبتدء في اخطاء والاسفادة من دوي الخبرة في هادا المجال وشكرا للجميع جزاكم الله خيرا

settouti
06-23-2017, 18:28
الفوركس
لقد شدني هذا الموضوع لندرته في منتدى فوركس العرب , فرغم اهميته يا اخي الكريم الا اني لم اجد ذكره من قبل في
المنتدى , فاشكرك على جهدك المبذول و ارجو المزيد من التعليقات البناءة من قبلكم ليزيد فهمي و ادراكي لهذا الموضوع
و شكرا للجميع يا اخواني , احمد الجزائري

adamarwan
06-23-2017, 21:47
كل هد امور من الاحسن من ان تتمكن
من ان تعمل معها فى الحسابات التى تريد
ان عمل بها فى السوق لكى تتمكن
من ان تتضح لك السوق وحظ موفق

sherifmohamed
06-23-2017, 22:56
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لقد استفدت من هذا الموضوع
وارجو ان تستمر بالنشرواتمني لك التوفيق دائمااا

Mostafa Ezz
06-23-2017, 23:27
بسم الله الرحمن الرحيم

أخي الكريم لازم الموضوع يكون مهم ومفيد وانت بتتنقل اى كلام وخلاص اية علاقة الكلام دة بالفوركس والتعليم.... تقبل مروري اخي الكريم

Bewin
06-23-2017, 23:34
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
نعم اخي وماذا بعد كيف هو السبيل لمجارات هذه المنظومة و الحد من المخاطرة وكيف يمكن جني الارباح وسط هذه الحيتان التي تحصد الاخضر واليابس
بالتوفيق